תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
לפי דעתי בתור מנהל מוסך לא הייתי ממליץ לך על הפגרו לעומת זאת כמו שכתבת יש את הפרדו שהוא יותר אמין ומוצלח מאוד
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
בתור מנהל מוסך של פג'רו אתה דווקא צריך כן להמליץ :)
בכל מקרה, כדאי שתתחיל טיפה בלהראות רצון טוב ולערוך כמה חיפושים באתר.
השאלה הזאת בדיוק נישאלת מליון פעמים ביום.
אותם פרמטרים אותן שאלות אותן תשובות
תקרא קצת.
אני חושב שרוב הדברים יתבהרו לך ....
בהצלחה.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
תודה על התשובות.
יתכן ושאלתי לא היתה מפורטת מספיק.
ראיתי תגובות בעבר על שאלות כמעט זהות אולם הן בנות שנתיים-שלוש ורציתי לקבל התיחסויות לאיך הרכבים לעיל שרדו את השנתיים שלוש הנוספות מבחינת בעיות אמינות.
בנוסף מקריאת מבחני דרכים נראה כי ה-KING מועדף על כתבי הרכב לעומת הפראדו. מה דעתכם?
אני מוכן להתפשר (מעט) על הנוחות היומיומית בתמורה ליכולות שטח. איזה רכב מועדף תחת הנחות אלו?
האם כדאי לרכוש רכב עם שיפורים (מיגון, בולמים, נעילות) בחלק המדגמים (ובחלקם האחר לא???)
תודה להתיחסותכם
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
1. קינג או פראדו - עבירות של הפראדו עד 2004 עדיפה לגמרי על החדשים יותר ושניהם במצב מקורי עדיפים על פג'רו קינג.
2. החיסרון של הקינג המקורי בשטח הוא היתרון בכביש, מבנה המתלים שלו הוא כנראה הנוח ביותר שיש.
3. תלוי איזה שיפורים ותלוי מה אתה מיעד לאוטו ותלוי איזה שיפורים
אם אתה למשל קונה קינג או פראדו - שניהם מגיעים עם נעילה מקורית אחורית, זה בתור התחלה השיפור הכי טוב שיש.
אבל כדאי גם איזה מיגון גחון קטן, זה הכי חושב ... מומלץ צמיגי שטח לפחות חצי חצי, לפחות לחורף....
אם אתה קונה פראדו, זה בערך אותו דבר אבל בגלל המתלים פחות נורא, כי בפג'רו אתה בטח תרצה גם לשלם את מתלים בגלל הגובה ( מאחורה ) בפראדו אולי בגלל הנוחות ...
אם מצאת את האוטו שבא לך עליו והוא מקורי, אבל טיפולים / מכניקה / אסטטיקה וכו' הכל מתאים לך, תפיל את העבקה על זה שלא שיפרו את האוטו ? ... או מצאת אחת מושלמת אבל עם שיפורים .. אז לא תקנה בגלל זה ?....
אני מניח שהבנת כבר את העניין ... אין פה תשובות שהם אמת מוחלטת.
והיחידי שיכול לענות על השאלות האלו .. הוא .. רק .. אתה :)
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lior6281
לפי דעתי בתור מנהל מוסך לא הייתי ממליץ לך על הפגרו לעומת זאת כמו שכתבת יש את הפרדו שהוא יותר אמין ומוצלח מאוד
שלום ליאור (?)
בתור מנהל מוסך מיצובישי, הייתי מעוניין להתייעץ עימך בנושא כלשהו לגבי פאג'רו.
ראשית, מאיזה מוסך אתה, ושנית כיצד ניתן ליצור עמך קשר?
תודה,
יואב
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
אני אנסה לענות לך מהפוזיציה של "כתב רכב".
בישראל, כתבי הרכב מקבלים מהיבואנים למבחן רק מכוניות חדשות.
הם נוסעים בהן בכביש ובשטח, מנסים לתת דיווח אובייקטיבי ככל שאפשר לגבי איך הרכב מרגיש ונוסע בתנאים שונים. אבל אלה אינן אמיתות מוחלטות כי לכל כתב יש העדפות משלו. רוב כתבי הרכב הם עכברי כביש מובהקים, והתנהגות כביש נמצאת אצלם בראש הרשימה. כתבי השטח לעומתם יתנו משקל גדול יותר להתנהגות הרכב בשטח. זה גם עניין של המדיה שעבורה הם עובדים. באתר ג'יפים כמו ג'יפולוג או במגזין שטח סביר להניח שכל נושא השטח יקבל משקל נכבד יותר.
לפעמים זה מתנגש עם חלק מהדרישות היומיומיות שלך/של אשתך מהרכב. הדוגמה הטובה ביותר הוא הלנדרובר דיפנדר - רכב שטח אולטימטיבי שכל כתבי הרכב סוגדים לו ושופכים עליו טונות של אמוציות. בתכל'ס, זה רכב ארכאי, סוג של טרקטור גס ומענה (על משקל "עינוי"), שלא מתאים לאף אחד - אלה משתמשיו שצריכים להתאים את עצמם אליו ולשגיונותיו... מי שהחוייה הסאדו-מזוכיסטית הזו מתאימה לו (כמוני למשל!), לא יפסיק להינות. שים את אשתך מול ההגה של דבר כזה והיא תנהג בו ישר לרבנות...
בכל מקרה - לכתבי הרכב אין שום מידע ספציפי לגבי רכב "מוצלח" יותר או פחות או בעיקר אמין יותר או פחות. אלה נתונים שתצטרך לשאוב מהידע והנסיון המצטבר של אנשים בעלי המכוניות הללו, וממידע שוטף שמתפרסם בפורומים כמו ג'יפולוג.
בין פראדו לקינג:
לקינג התנהגות עדיפה בכביש ובשבילים. הוא גם נוח יותר. עניין של מרכב יוניבודי (ללא שילדה) וארבעה מתלים נפרדים.
הפראדו הרבה יותר מתאים לשטח, בעיקר לשטח טכני. לא רק בהשוואה לקינג אלא גם ביחס ללנדקרוזר החדש יותר מ-2004 ועד היום. יש לו שילדה מסיבית וסרן אחורי חי. יש לו מרווח גחון עדיף משמעותית, מהלך מתליו עדיף משמעותית, סידור המכלולים בתוך קורות השילדה מתוכנן ומבוצע היטב, הרבה פחות פלסטיקה פגיעה.
אמינות ועלויות אחזקה - אל תאמין לסופרלטיבים של כתבי רכב שממליכים "אגדות מוטוריות", ודי לחכימא ברמיזה. מוצא יפני אינו ערובה לחיים שקטים ונטולי דאגות. וההדגשה הזו אינה מקרית! כל אחד משני המועמדים שלך נחשבים לכלים מוצלחים מאוד אבל לכל אחד מהם יש רגישויות משלו שמין הסתם הולכות ומתעצמות ברכב שאינו חדש.
באופן אישי אני מת על הקינג כי זה אוטו שכיף גדול לנהוג בו מהר, למרות הנחיתות לעומת הפראדו בשטח טכני. קינג ידני הוא אחד מרכבי השטח הכי מהנים שיש, אבל נשים כנראה לא בנויות להבין דברים כאלה... אבל בשיקול קר, סביר להניח שהפראדו מתאים לך יותר.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
דרור ... אתה אומר שאני יכול להיות כתב רכב :) ....
---
הקינג הראשון שראיתי, היה דיזל ידני קצר עם המנוע GDI החדש דאז ... והבעלים .. .היא ... אשה :) ( כבר לא, היא נוהגת ב ל"ק 75 כיום )
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
כל אחד יכול.
תסתכל מה קורה בחלק מהמגזינים ותבין לבד.
ואני לא אוסיף מילה.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
כן. יש כמה נשים מדהימות שנולדו כאלה בטעות.... :mrgreen: למרבה הצער הן היוצא מן הכלל שמעידות על הכלל. ואני ממש לא שוביניסט.
מנוע דיזל בקינג זה DI-D.
מנוע הבנזין זה GDI.
לא הביאו לישראל בנזין ידני.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
רב תודות על תשובותכם המפורטות
האם יש רעיונות נוספים?
האם הדיסקו אכן בעייתי מבחינת אמינות כמו הסיפורים?
האם הקפיצה בין הקינג ל-Q מצדיקה את הפרש המחירים? (כ- 15א' ש"ח לשנתון אחד)
גיא
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
האם הדיסקו בעייתי? טוב נו...... בעלי דיסקו בהווה יקפצו ויאכלו אותי חי. תשאל בעלי דיסקו בעבר... התשובות יפחידו אותך.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
אתה חיפשת
בדקת
מצאת הודעות שאומרות משהו
עכשיו אתה שואל אם זה רציני ...
ניראה לך שיש איזה סיבה לאנשים לכתוב מה שכתבו ( נעזוב שניה את הכמות ואמוציות .. ) סתם ??
אתה שואל ברצינות ?
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
מה לגבי ההשוואה בין הקינג ל-Q
מעבר למנוע והכיף שברכב מהיר בכביש ובשטח בקינג (בהנחה שמרבית הביצועים דווקא לא יבאו לידי ביטוי באופן שוטף- בעיקר טיולים עם המשפחה.....) איך הקינג היותר רך שורד את השנים
וסליחה שאני קצת חופר...
תודה.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
הבעיה של קינג במילה אחת היא מרווח גחון.
הQ יותר בנוי לשטח.
כל השאר, יותר ...
יותר יקר / מהר / נוח / חזק / יפה (אולי) / ...
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guy_1
האם הדיסקו אכן בעייתי מבחינת אמינות כמו הסיפורים?
גיא
כמו בסיפורים, כנראה שלא, אבל כמו שאומרים אין עשן בלי אש, בוא נגיד שבתור אחד שאוהב את המותג האובלי הירוק, מבחינת אמינות לא הייתי ממליץ בראש על הדיסקו, יש כאלו שמורים ומטופלים שלא רואים מוסך ועוברים טיפולי מנע בזמן.
יכול להיות שזה איכות המכלולים, יכול להיות שזה בעיה בדגמים, יכול להיות שזה הידע ואיכות התיקונים בארץ (ראה ערך, סאאב, סיטרואן ודומיהם...) אבל כך בחשבון שיש בעית אמינות, תפחית מכל הסיפורים חצי, עדיין יש כנראה בעיה.
זה גם אומר אבל מצד שני שיש לרכבים האלו שוק נמוך מים המלח, הרכב (למעט האמינות) נותן תמורה מעולה ביחס לכסף ביד שניה ומעלה, מהנה, מרווח ועביר בצורה מרשימה כסטנדרט.
אני אישית הייתי מעדיף פארדו על פאג'רו, אבל זה אני, כמו שאני יודע (וזה לא הרבה) אבל גם ממה שחברים כאן כותבים, היתרון של הפארדו על פני אחיו היפני הוא במחיר החלפים העדיף משמשעותית אצל זה מבית טיוטה, זה גם שיקול חשוב.
whisky
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
רוצה לשוחח עם 5 שעדיין משלמים את הנזק הכלכלי ? ... כמה שנים אחרי.
אל תפחית חצי אלא תכפיל ב 2
וגם זה לא יהיה חצי מהאמת ....
מי שקונה כזאת מכונית הוא מטומטם. לא פחות.
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
תודה לכל העונים.
אני בדרך לחפש את הפראדו....
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
אם הלכת על הפארדו שיהיה לך בהצלחה לגיא החמוד אני לא מנהל מוסך פאגרו יש מוסך קטן אך איכותי כולל דיאגנוסטיקה אתה מוזמן לבקר כיף:p
תגובה להודעה: המלצתכם לרכב שטח
ליאור, אם אתה מזמין אותי לקפה ... אתה חייב להגיד איפה זה ... לא ?
אחרת איך נבוא לקפה ? :)