תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
הגרוז נעשה עם דקר .( בקלות )
יש שם 3 פטמות גרוז
רצוי לגרז אחרי מעברי מים ובוץ .
איציק
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
דוד
יש מישהו שיודע לשפץ את המפרק עצמו, ודווקא ממש קרוב אליך.
צור קשר ואתן לך טלפון שלו
בברכה,טושי
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
תודה לעונים.
איציק, מה זה דקר (אני מדבר על הפטמה האמצעית מבין השלוש)?
טושי, אני מתקשר.
רציתי לדעת אם זה קרה לעוד מישהו מבעלי ההילקסים המוגבהים, האם זאת תופעה נפוצה?
תודה
דוד
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
יש פטמות גירוז רגילות צרות יותר מהרגיל- נכנס בלי בעיה לנקודות הפנימיות.
אני מגרז די הרבה את מה שצריך כולל המפרק, בכל מקרה זה לא אמור להתבלות יותר מידי אלא אם אתה נוסע כל הזמן בהנעה קדמית משולבת, במצב 2X4 הגל-הינע הקדמי כלל לא מסתובב ביום-יום .
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
האם יש חשיבות לסוג הגריז ?
האם גריז לצלבים שונה מגריז למיסבי גלגל?
אם כן איזה סוג גריז יש להשתמש לכל אחד מהמיכלולים?
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
גיריז מוליקוט דגם BR2 בין הטובים שקיימים בשוק, מבטיח אורך חיים ארוך.
חיסרון לא זול אבל שווה כל שקל לטווח ארוך.
טל
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
מגרזת רגילה נכנסת לכל הפטמות.
תרים את הטנדר על ג'ק מדובר בזוית בלבד.
את אתה באיזור תכנס. עד שתשתה את הקפה הטנדר יקבל חיוך....
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ג'ק מילא, כבר פירקתי את הצד הקדמי של הדרייבשאפט מהדיפרנציאל (הצד הקל) כדי לשפר את הזוית, וגם לא ממש הלך... אני צריך לנסות עם דקר- לפי ההמלצה של איציק. אם זה לא ילך, אפרק את כל הדריישפט ואגרז. אולי הראש של הפטמה קצת דפוק.
דוד
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sus
ג'ק מילא, כבר פירקתי את הצד הקדמי של הדרייבשאפט מהדיפרנציאל (הצד הקל) כדי לשפר את הזוית, וגם לא ממש הלך... אני צריך לנסות עם דקר- לפי ההמלצה של איציק. אם זה לא ילך, אפרק את כל הדריישפט ואגרז. אולי הראש של הפטמה קצת דפוק.
דוד
משהו לא מסתדר לי,
אחרי גירוז נוסף ביום שישי,
פיית גירוז נכנסת לשם בלי בעיה, יכול להיות שלמגרזת שלך יש ראש גדול במיוחד?
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
לפעמים הפיטמה סתומה וחלודה ולכן אי אפשר לגרז, ניתן להחליף פיטמות בדרישפטים של טויטה הם עם הברגות 6 מ"מ
טל
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
רגע לפני פרוק דרייבשפט.
לפי השאלות על פטמת הגרוז -
דיי בטוח שאין לך לוקטייט לסגור . נכון?
הברגים מקבלים ויברציות מתנועה. סגירה שלהם מתבצעת עם לוקטייט.
צחי
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jeepme
רגע לפני פרוק דרייבשפט.
לפי השאלות על פטמת הגרוז -
דיי בטוח שאין לך לוקטייט לסגור . נכון?
הברגים מקבלים ויברציות מתנועה. סגירה שלהם מתבצעת עם לוקטייט.
צחי
בספר רכב המקורי אין איזכור ללוקטייט.. רק למומנט סגירה נכון.
משטחים יבשים ונקיים והידוק נכון (ולא פחות חשוב לסמן אילו חורים פוגשים אחד את השני לשלב ההרכבה).
לא מזמן פתחתי דריישאפט שעבר אי-אילו ק"מ שלאורכם לא נפתחו ברגיו טרם המקרה הנוכחי.
מעבר למצבו ההמפתיע, לא היה שם לוקטייט ולא שום עזר סגירה אחר מלבד הידוק נכון.
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
בספר רכב המקורי אין איזכור ללוקטייט.. רק למומנט סגירה נכון.
משטחים יבשים ונקיים והידוק נכון (ולא פחות חשוב לסמן אילו חורים פוגשים אחד את השני לשלב ההרכבה).
לא מזמן פתחתי דריישאפט שעבר אי-אילו ק"מ שלאורכם לא נפתחו ברגיו טרם המקרה הנוכחי.
מעבר למצבו ההמפתיע, לא היה שם לוקטייט ולא שום עזר סגירה אחר מלבד הידוק נכון.
למעט דגמים אמריקאים לא זכור לי בורג דריישפט ללא לוקטייט.
באמריקאים האום מעוך מעט כדי ליצור לחץ
ויש להחליף את האום בחדש לאחר פתיחה בדומה .
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jeepme
למעט דגמים אמריקאים לא זכור לי בורג דריישפט ללא לוקטייט.
באמריקאים האום מעוך מעט כדי ליצור לחץ
ויש להחליף את האום בחדש לאחר פתיחה בדומה .
הזדמן לך לפתוח ברגי גל-הינע של היילקס שלא נפתחו מעולם לאחר ההרכבה במפעל?
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jeepme
למעט דגמים אמריקאים לא זכור לי בורג דריישפט ללא לוקטייט.
באמריקאים האום מעוך מעט כדי ליצור לחץ
ויש להחליף את האום בחדש לאחר פתיחה בדומה .
לא יודע על כמה הילקסים אמריקאים יצא לך לעבוד, אבל אני מבטיח לך מנסיון אישי(את ההילקס הראשון שלי קניתי בסוף שנות ה80, והוא היה מודל 79)שאין אומים מעוכים (ואין צורך להחליף אותם) וגם אין לוקטייט, לא שזה רעיון רע, אבל בא נתעסק בעובדות.
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
שיטה אמריקאית - אומים מעוכים
ביתר - לוקטייט.
בהיילקס לא זוכר כמה כריכות יש על הבורג ואם הבורג 8 או 3/8 הברגה מ"מ אינצ'ית וצבע הפטיש אויר.
וכן - פתחתי כמה ברגים של דריישפטים - מאות יהיה יותר מדוייק.
בהחלפת דריישפטים, איזונים, הרכבת נעילות קדמיות ועוד.
ואיני נכנס כרגע להיילקס או שברולט או הניסיון של פלוני.
או היילקס אמריקאי (??? )
אלא על הגישה ומה נכון לעשות.
למי מכם נפתחו פעם ברגים של דריישפט קדמי מקדימה??
אז כן - לי קרה.. ובאותו יום לפני 10 שנים הבנתי שאני מקובע והחלטתי לצאת מהקיבעון שקוראים לו יצרן.
ולעשות את הדבר הנכון גם אם ההקפדה הינה יתרה.
מה שהציל אותי מתאונה הוא הגשר מתחת לדיפ' הקידמי ( לא מדובר על ההיילקס של היום ).
תחשבו על זה ושלא נפגש לראשונה אחרי שהתהפכתם בכביש...
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jeepme
שיטה אמריקאית - אומים מעוכים
ביתר - לוקטייט.
בהיילקס לא זוכר כמה כריכות יש על הבורג ואם הבורג 8 או 3/8 הברגה מ"מ אינצ'ית וצבע הפטיש אויר.
וכן - פתחתי כמה ברגים של דריישפטים - מאות יהיה יותר מדוייק.
בהחלפת דריישפטים, איזונים, הרכבת נעילות קדמיות ועוד.
ואיני נכנס כרגע להיילקס או שברולט או הניסיון של פלוני.
או היילקס אמריקאי (??? )
אלא על הגישה ומה נכון לעשות.
למי מכם נפתחו פעם ברגים של דריישפט קדמי מקדימה??
אז כן - לי קרה.. ובאותו יום לפני 10 שנים הבנתי שאני מקובע והחלטתי לצאת מהקיבעון שקוראים לו יצרן.
ולעשות את הדבר הנכון גם אם ההקפדה הינה יתרה.
מה שהציל אותי מתאונה הוא הגשר מתחת לדיפ' הקידמי ( לא מדובר על ההיילקס של היום ).
תחשבו על זה ושלא נפגש לראשונה אחרי שהתהפכתם בכביש...
במסגרת הוראות הפעלה ליום הדין למה שלא תרתך כל אום בפיק על הקצה .
זה לא מספיק למעוך . כדאי לקחת ברגים 3/8 ואומים 8 מ"מ לוקטיט + פטיש אויר
אה נזכרתי לתוך הדריאשפט להכניס את תפילת הדרך .
איציק
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
כבר חשבתי שרק התגובה שלי צינית...
:D
תגובה להודעה: גירוז קרדן כפול הילקס
מתברר שיש עוד צינים ולא רק אני .
מבקש סליחה מכל אלה שלא מבינים את הבדיחה .
איציק :(