תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
נראה אותו הדבר בדיוק, ספרתי את הברגים והמיקום הכל זהה :rolleyes:
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
עדיף לך לספר מי מה מו,
על מה הטרנספר בדיוק ומחובר לאיזה גיר ואיזה מנוע מאיזה שנה.
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
גיר 4 הילוכים (ראשון קצר וחזק מאוד)
מדובר על גלדיאטור שנת 79 יוצא חברת חשמל סטנדרטי לחלוטין
את המחלות רשום למעלה
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
ג'ו יש משהו שאתה יכול לאמר לי עליהם? אולי אחד מהם הוא נבלה והשני טרפה?
אשמח לכל ידע ממך על המשקולות האלו
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
תריץ חיפוש אפילו פה ותקבל המון מידע, שלא לדבר על הכמות שיש באנגלית
אז על קצה המזלג,
T18 זה גיר מעולה ומבוקש
דנה 20 זה האבא של הדנה 300, חזק ופרימיטיבי, החסרון היחיד הוא הLOW, ב2:1
לא שווה לשפץ אותם, זה המון עבודה ויש אותם בארץ כמו זבל ובגרושים, באו על כל CJ משנות ה70
עוד משהו?
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
תודה רבה שוב עזרת לי המון ג'ו
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
יש לי בשבילך טרנספר כזה בדיוק משודך לגיר 3 הילוכים .
מחיר קומפלט - 1200 ש"ח .
צור קשר - אילן - 050-5249686
נמצא בפתח תקוה
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
Any time,
רק תכתוב שאלות רלוונטיות ומפורטות.
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
יש לי 2 טרנספרים כאלה, אם אתה מעוניין אני מוכר את שניהם ב-700 ש"ח
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
הו איזה יופי
דנאל הם תקינים או שצריך לתקנם?
מה פירוש גיר 3 הילוכים?
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גלדיאטור
מה פירוש גיר 3 הילוכים?
זה כמו 4 הילוכים, אבל עם 3 הילוכים
זה הגיר שבא עד 1980, אותה תקופה שהרכיבו את ה20 בסיקסים
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גלדיאטור
הו איזה יופי
דנאל הם תקינים או שצריך לתקנם?
מה פירוש גיר 3 הילוכים?
לא יודע מה מצבם, צריך להתייחס אליהם כמו לכל דבר מפירוקים.
אני במקומך הייתי בודק אפשרות להתקין דנה 300, או שיפוץ מקיף לטרנספר הישן, במידה ויחסרו לך חלקים בשיפוץ כמו גלגלי שיניים או ציר אתה מוזמן לפנות אלי.
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
גיר שלושה הילוכים זה גיר אשר ההילוך הישיר שלו ( שלישי ) מקביל להילוך ישיר ( רביעי ) בגיר ארבעה הילוכים , רק חלוקת הביניים משתנה . למנועים בכלים שלנו אין בעייה להתמודד עם הילוכים ארוכים יותר . ישנם כאלו אשר בונים רכב למרוצי דיונות עם מנוע V8 וגיר שלושה הילוכים , הדבר מקנה יתרון בתאוצה .
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
danel
לא יודע מה מצבם, צריך להתייחס אליהם כמו לכל דבר מפירוקים.
אני במקומך הייתי בודק אפשרות להתקין דנה 300
אפשר, אבל במחיר המתאם הוא יכול לקנות 5-6 טרנספרים
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
הגיר לא עושה בעיות אבל הקלאץ כן הוא קשה נורא
אבל זה כבר לשרשור אחר
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גלדיאטור
הגיר לא עושה בעיות אבל הקלאץ כן הוא קשה נורא
קשה בהשוואה למה? הונדה סיויק?
או קשה בהשואה לCJ מצוי?
תתחיל בלפרק ולגרז את כל המוטות הדחיפים והכדורים, תוודא שלא הרכיבו קפיץ חוזר קשה מדי, אם מנגנון הדחיפה תקין ובכל זאת קשה מדי.....ממליץ לך למצוא אלקמינו שנת 69 עם 454 4הילוכים ולעשות נסיעת מבחן, מבטיח לך
שאחרי זה הקלאץ' שלך יראה לך רך ונעים.
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
גם לסיקסים וגם ולגלדיאטורים וואגונירים כולם שהיו במפגש:)
עם הכח שאני לוחץ על הקלאץ אפשר לעשות חור בדלת של סיוויק כן :D
תגובה להודעה: עזרה בזיהוי טרנספר
האם קיים דבר כזה כיוון של הידית או של השטנגות בדנה 20 ?
כי חיפשתי ובחור מהפורום הפנה אותי לכתבה כזו על טרנספר סופה אבל זה לא זהה
אם מישהו מכיר אם יש אופציה כזו של כיוון השטנגות אשמח לדעת ואיך עושים זאת.
http://www.jeepolog.com/forums/showt...8+%F7%E5%F4%F5