קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
האם מישהו יודע / מכיר / ניסה / ...
חשבתי להגביה טיפה את האוטו על ידי התקנה של קפיצים אחוריים רגילים של טראנו ארוך..
ההגיון אומר שהם מתוכננים למשקל גבוה יותר ולכן ירימו מעט את האוטו שהוא קצר ולכן קל יותר.
יש בהגיון שלי משהו ?
מישהו מכיר את הנושא הזה ?
תודה.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
גיא יש הרבה הגיון במה שאתה אומר.
אני יודע שאם מתקנים בויטרה קצרה קפיצים של ויטרה ארוכה אז מתקבלת הגבה קלה של 2-3 ס"מ.
אותו הדבר גם לגבי הטופר.
לגבי טראנו אין לי נסיון אבל שווה לנסות, אם אתה מתארגן/קונה קפיצים כדי לך לנסות להשיג של מודל גבוה יותר כך שאם לא תקבל את ההגבה הרצויה. לפחות תשפר את הנוחות.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
רעיון מעניין, אבל זה לא יגרום לחלק האחורי להיות קשה כמו אבן?
הרי הקפיץ מתוכנן לעבוד עם משקל כבד יותר
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
יש פה במקרה מישהו עם טראנו ארוך
ששדרג קפיצים אחוריים ונישארו לו המקוריים ?
לצורך ניסוי.
אחרי שהניסוי יאושר - אני אשמח לשם עליהם.
תודה
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
גיא תנסה לברר אצל משפרים/מכוני פרונט, בדרך כלל אנשים שמגבהים רכבים משארים להם את הקפיצים הישנים ובמקרה הטוב הם הולכים לברזל.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
אז ככה..
הבעלים של מוסך ברשל"צ, השאיר את הקפיצים האחוריים של הטראנו שלו ,אבל הוסיף תושבת של 5 ס"מ בצידו העליון של הקפיץ.. לטענתו.. גם לא יקר וגם יעיל...
מנסה לארגן תמונה..
גבי
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
זה מוכר, בד"כ מאוקולון או אלומיניום.
זה לא בדיוק מה שאני מחפש.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
היי, קיבלתי לידיים זוג קפיצים של ארוך, מחר הניסוי :)
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
גלה לנו
גם מאיפה משיגים כי אני לא מצאתי ....
:(
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
שתהיה מקושר להרבה אנשים שעוסקים בשיפור רכבים, יהיה לך קל בחיים :)
אני חלילה לא משתחצן, פשוט רואה את הדברים קורים.
בעבר גם אני הייתי משלם על כל דבר.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
נו
יפה
אז תרכיב
ספר לנו איך זה
ואז תעזור לי גם להשיג ... :)
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
היי, הרכבות או במהלך השבוע או בשישי הבא.
בכל מקרה זה יהיה חייב לעשות בחופף לביקור אצל פרונט ארביב.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
אור מה עם ההרכבה עשית בסוף?
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
עדיין לא :(
אני לא מוצא זמן כשהמוסך פתוח.
עד שאתייאש וארכיב לבד בבית ואז אלך לכיון פרונט.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
הכי טוב אם תרצה אני אפילו יכול להמליץ לך על מקום טוב
רק שאלה מה זה אמור לעשות אם תשים את הקפיצים של הארוך בקצר?
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
אחד אומר שזה לא עושה כלום, שני אומר שזה מקשיח את הרכב, שלישי אומר שזה מגביה את האוטו ממש מעט ואם נמתח גם את הפרונט האוטו יהיה גיבור ועדיין לא יהיה בעיה של שבירות לפרונט כי זה הגבהה זניחה.
לגבי מקום: יש לי הרבה מקומות מומלצים, אבל שבעתי מהענף הזה של בעלי המקצוע ברכב, אי לכך ובהתאם לזאת, כל שאוכל לעשות לבד, אעשה.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
אוקי
אני פשוט מאוד סקרן לדעת מה ההשפעה
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גבי כהן
אז ככה..
הבעלים של מוסך ברשל"צ, השאיר את הקפיצים האחוריים של הטראנו שלו ,אבל הוסיף תושבת של 5 ס"מ בצידו העליון של הקפיץ.. לטענתו.. גם לא יקר וגם יעיל...
גבי
הוספת ספייסר ללא הנמכת הבאמפסטופ היא מתכון להרס הקפיץ הקיים וסדקים במקומות אחרים בשילדה.
מהלך המתלה מתוכנן כך שהכריכות של הסליל לא יסגרו אחת על השניה לפני שהבאמפסטופ נוגע בתושבת הנגדית שלו.
במידה והבאמפסטופ לא מותאם לשינוי, בסגירת מתלה אין מה שיספוג את המכה והיא עוברת בצורה ישירה לשילדה ומכן מתקון לסדקים.
כשאתה מוסיף ספייסר ולא משנה מאיזה חומר אתה צריך להתאים את שאר חלקי המערכת לשינוי.
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
היי, הרכבתי את הקפיצים, האוטו עלה בערך 2-3 ס"מ לא משהו חריף.
תמונות בהמשך וגם המלצות
תגובה להודעה: קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?