האם צמיגי 215\75\15 יכנסו לסמוראי לא מוגבה וללא שיפורים כולשהם?
Printable View
האם צמיגי 215\75\15 יכנסו לסמוראי לא מוגבה וללא שיפורים כולשהם?
אפילו ארבעה כאלו... :lol:
הסמוראי בתמונה הקטנה כאן הוא שלי, 215/75, ללא שום הכנות מיוחדות (פרט לחשבון העו"ש)
תודה דוק :lol:
תגיד איך פתרת את בעיית המראה הצדדית בסוף?
כי יכול להיות שתיהיה לי בעיה דומה...
המראה הצדדית טרם נפתרה.... יש בשרשור את רשימת הפתרונות ומחיריהם ועד שהן לא יפלו לי מהרכב כנראה אדחה את ההוצאה.. :lol:
תגיד דוק יש לך אולי תמונות קצת יותר גדולות של הסמוראי שלך?
אני פשוט רוצה לראות איך הצמיגים נראים על האוטו... :roll:
אין לי - אבל בשבילך אצלם ואשים באתר (ואם קצת סבלנות תראה גם תמונות של הקופר החדשים, MT, שבדרך....)- אגב השוותי לסמו עם צמיג מקורי- האוטו מקבל כאילו קצת יותר גובה - אבל לא משהו ששמים לב במיוחד. אני מניח שבשטח זה עוזר - צמיג רחב יותר- יותר אחיזה, פחות בושות בחול....
לגבי המראות- 400 ש"ח זוג מקורי מהיבואן, 240 ש"ח תחליפים שונים שכנראה דורשים קידוחי פח, ו כ 40% בארה"ב אם תמצא מישהו ששולח לישראל
דבר ראשון בקשר לתמונות תודה על ההשקעה :D
דבר שני, כמובן שהאוטו מוגבה קצת, הצמיגים גדולים יותר, חוץ מזה שגם הביצים (של הדיפרנציאל כמובן) עולות מעט מעל פני האדמה בונוס לכשעצמו...
וכמה עולה רבעיית קופר MT? הם לא עושים רעש כשנוסעים? או שתדע רק בקרוב? :D
אדע רק בקרוב (תוך שבוע- שבועיים אני מקווה)- אם עקבת היה פה דיון ארוך בנושא הצמיגים ובמידה שלי אין להשיג MT בכל הארץ בינתיים. לגבי הרעש- כולם מזהירים מפניו.. אני מחכה לו :lol: אבל כאמור- כרגע בעיקר המתנה מורטת עצבים...
המתנה למה?
המתנה למשלוח צמיגים שיגיע סוף סוף לארץ
תמונות.
חיפשתי בעברי ומצאתי לך כמה נוסטלגיות ....
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/1.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/2.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/3.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/4.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/5.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/6.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/7.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/8.jpg
http://info.galilan.com/niva/tmp/samurai/9.jpg
צמיגי הנקוק 215/75/15 על סמוראי עם הגבהה קטנה מאחורה של נדנדות ארוכות יותר.
ועוד כל מיני דברים....
תמונה אחת עם עגלה זה בשביל איתי :twisted:
תודה נשמה, זאת עגלה של 500 או 750? :roll:
אם יורשה לי, ויורשה לי!!!
של מי הסיקס הירוק שמושך אותך שם?
הוא במקרה שנת 89?
איתי
גיא הסמוראי הוא שלך? או שהיה שלך?
פשוט רציתי לדעת (בלי קשר אם הוא שלך או לא) הצמיגים הם MT?
ודרך אגב, אתה גר במקרה קרוב לדרך נמיר בתל אביב? או שאני בכלל לא בכיוון...
העגלה .. משקל עצמי שלה 145 ק"ג ...
מורשית לשאת שלושה אופנועים ( פעם גררתי איתה שני קאוסאקים גדולים 800 סמ"ק אני לא זוכר משקלות אבל אני מניח שהם כל אחד בסביבות ה 300 ק"ג ... קשה לסמוראי :twisted: )
הסמוראי היה שלי נימכר לפני אולי 3 שנים. נימכר לבחור שלמד בתל חי ( ואולי עדיין ? )
גר באזור מטולה או ק"ש .. לא זוכר. בחיים שלי לא גרתי בתל אביב ואני כעיקרון גם נימנע מלהגיע לעיר הזאת. לפני הוא היה שייך לבחור בשם שרון בקריית ביאליק.
במהלך השנים שהיה אצלי קיבל, צמיגים ( אתה רואה ) נעילות, מיגונים , הגבהות, שנורקל, כננת ועוד כמה שאני לא זוכר ...
הצמיגים זה הנקוק MT מידה 215/75/15, תסלח לי על הביטוי אבל צמיגים בני ז**** !!!
הג'יפ הירוק ( שהוא בעצם כחול ) ( ואפילו כחול כהה מאוד ) הוא היה של אורן ( cj big )
והוא משך אותי כי הסכמתי לניסוי מעניין ... להיכנס עם הרכב הכי נמוך לשלולית שניראית כמו משהו שטנק מרכבה 4 יכול להתחבא בתוכו בקלות. ... ( הוכחתי את העניין פעמיים :twisted: )
הכבל היה קשור לאוטו מההתחלה ואכן ... סוף מעשה במחשבה תחילה, סיימתי את הטיול ההוא יבש ונקי :wink:
כיום שייך לבחור בשם יריב שגר בתל אביב.
רק עכשיו שמתי לב שאין בין התמונות אחת עם הפגוש צינורות .. אני אחפש.
אוקיי, עדיין לא הבנתי מה ההבדל בין MT ל AT
מהם הדברים החיוביים והדברים השליליים שכול אחד מהצמיגים נותן?
את ההבדל בין גבר לאשה כבר הבנת ? :twisted:
MT זה מה שהחבר'ה קוראים שטח מלא
AT זה מה שהחבר'ה קוראים חצי חצי
בטח היו פה כבר על זה שירשורים .. אבל אני לא בטוח אז הנה תקציר.
AT, יותר טוב בכביש, פחות רעש, הרבה יותר טוב בכביש רטוב, לא רע בכל סוגי השטח למעט בוץ שם הוא יכשל הרבה לפני חברו.
MT, הרבה פחות טוב בכביש, יותר רעש, רע עד רע מאוד בכביש רטוב, כמעט אותו דבר בכל סוגי השטח למעט חול ים שם הוא יכשל לפני ה AT ( חופר בחול במקום לשוט על החול ) ולמעט בוץ שם הוא יתן אחיזה יותר טובה מ AT ( שוב, חופר בבוץ ומתנקה מהר יותר וטוב יותר מחבריו )
על קצה המזלג.
בוא נגיד שמנסיון אישי, קניתי את הסמוראי עם צמיגי כביש, אחרי טיול אחד בחול של ראש הניקרה הבנתי שזה לא זה, פשוט לא הצלחתי לעלות איזו עליה אחרי 1000 נסיונות עם תנופה ועם יותר תנופה, איפה שצמיגי שטח מלא על סמוראי עלו במכה ראשונה בקלות יחסית.
לגבי הניבה, עם צמיגי כביש ( לא חצי חצי ! ) במידה המקורית, עברתי באיזה שביל בשמורת נחל השופט, עצרתי ליד פג'רו עם צמיגי MTR שקוע בבוץ. שאלתי אם הכל בסדר והמשכתי לנסוע ללא שום בעיה .... בחורשן לא ניתקלתי בבעיות אחיזה בימים יבשים אבל בחורף לא הצלחתי לזוז מטר ( הפודרה הופכת לבוץ לבן וחלק מאוד )
הדיסקו, בבוץ בושה וחרפה ( צמיגי חצי חצי במידה מקורית ), בחורשן יבש לא רע בכלל ( אם לא מתפוצץ צמיג :evil: ) במדבר לא ניתקלתי בבעיה שממש עצרה אותי, אבל בעשוש למשל היה צורך בתנופה כי הקידמיים החליקו כל הזמן ...
אין לי נעילות רוחביות וזה משנה את כל התמונה !!
הדיסקו גם כבד פי כמה וכמה מהסמוראי ....
גם הניבה ....
זהו.
עכשיו בלבלת אותי עוד יותר!!!
כולם פה אומרים לי כל הזמן- רק MT - לא להתפשר על AT כי חרף הרעש- ההבדל בשטח הוא גדול!! רק מסיבה זו טרם רכשתי צמיגים חדשים כי AT כבר יש במידתנו , אבל MT במחסור בכל הארץ. האם אתה אומר שבעצם עדיף לי לרכוש את ה AT כי ממילא מרבית הטיולים שלי הם ימים יבשים, מדבר, וחול?! אם כן, ואם כולם מסכימים אני קונה עוד היום קופר AT שמחכים לי אצל הסוכן!! חוץ מזה, האם ה M/T פחות טוב לטיולי מדבר, דרדרות, חולות הנגב והים? האם הוא נשחק מהר יותר בכביש?
אגב- קראתי באתר של קומו ש A/T הם לא 50/50 אלא מיועדין ל 30% שטח ו 70% כביש (זמו שימוש) ו M/T הם יותר בכיוון של 50/50 ...
בקיצור- שוועדת מומחי הסמורא תתכנס בבקשה (אלון, גיא, איתי, סוזי) ונא להוציא פסק הלכה- לחכות ל MTY או לנעול A/T חדשים עכשיו ומיד. (כאמור מרבית טיוליי הם בימים יבשים (זה מה יש בנגב.. במדבר, דרדרות וחול ים.)
אל תיתן לגיא לבלבל אותך... :D
גם במדבר, MT. רכב שטח צריך צמיג שטח. כל רכב שטח.
תגדיר נשחק יותר, אני יכול להעיד על סט קופר שהחזיק 45K עד שנמכר עם הניבה ועל סט MTR שמחזיק יותר מ60K ועדיין נראה טוב,אז מה זה "נשחק יותר"?ציטוט:
יואב כתב:אתה אומר שבעצם עדיף לי לרכוש את ה AT כי ממילא מרבית הטיולים שלי הם ימים יבשים, מדבר, וחול?! אם כן, ואם כולם מסכימים אני קונה עוד היום קופר AT שמחכים לי אצל הסוכן!! חוץ מזה, האם ה M/T פחות טוב לטיולי מדבר, דרדרות, חולות הנגב והים? האם הוא נשחק מהר יותר בכביש?
עם הזמן והנסיון בא התאבון,וצמיגי AT לא יתנו לך את זה אותו דבר גם במדבר היבש,MT זו יותר צורת דיבור,לא בהכרח קשור לבוץ באמת,גם במדבר MT יהיה טוב יותר,למעט אולי דיונות קיץ.ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
MTR שהנו צמיג שנכלל כMT מציג יכולת לא מרשימה בבוץ ויכולת גבוהה ע"ג סלעים למשל.