בטסט הבא עלי ל"טובה" נכשלתי (כן כן נכשלתי) על רמת זיהום אויר גבוהה (5% כאשר מותר מקסימום 3.2%), מה שהביא אותי להיסטריה.
בטסט החוזר סגרתי את ברגי תערובת הסרק ועברתי (0.1% אם אני זוכר נכון) אבל כמובן שהאוטו סחב כמו דרעק.
בכל מקרה, עקב כך החלטתי לעשות דבר טפשי מאוד ופרקתי את הקרבורטור בשביל לבצע בו כוונים פנימיים מחדש.
את גובה המצוף החלטתי לא לשנות..
לעומת זאת את המחטים החלטתי לכוון מחדש. פתחתי את הספר של היינס ושם היה רשום שיש לכוון את הבורג (בורג כוכב קטן) מעל המחטים למרווח של 0.35" (אם אני זוכר נכון עכשיו).
סגרתי את הבסטה ונסעתי הביתה.. הרכב לא סוחב כמו שסחב קודם, ואני חושב שייתכן כי זאת תוצאה של שינוי הכוון? (קודם המרווח של המחטים היה גדול יותר אם אני לא טועה).
עכשיו לשאלות:
1. מה תפקידן של המחטים האלו ועל מה הן משפיעות.
2. מהו המרווח שעלי לכוון את הבורג של המחטים והאם זה מרווח קבוע או שיש אפשרות לכוון אותו על המנוע.
נ.ב
יש סיכוי שצריכת הדלק עלתה, ואת זה אבדוק בקרוב..