האם מישהוא יכול לאשר או להכחיש שתע"ר משווקת את הנ"ל לשוק האזרחי-פרטי?
ואם כן , האם ניתן להסיק מכך שניתן לייבא את המפלצון ביבוא אישי ??
פיני
Printable View
האם מישהוא יכול לאשר או להכחיש שתע"ר משווקת את הנ"ל לשוק האזרחי-פרטי?
ואם כן , האם ניתן להסיק מכך שניתן לייבא את המפלצון ביבוא אישי ??
פיני
להד"מ.
מאיפה השמועה הזו?
וגם אם היה משווק, היה עולה לפחות 100K יותר מרנגלר אנלימיטד מקביל.
אנחנו נשמח מאוד-מאוד אם יגיע למשטרה ולמג"ב. ואז אולי עוד כמה שנים יהיו כאלה במכרזים ויגיעו לידינו כנבלות שחוטות.
מה ההבדלים הכ"כ גדולים ביניהם שהוא יעלה ב100K יותר?(שאלה רצינית לא בציניות :) )
יש לא מעט הבדלים טכניים.
ו-AEV זה לא קרייזלר. זו חברה נפרדת. J8 הוא דגם צבאי שלא נמכר בארה"ב בצורה מסודרת.
כדי לעקוף איזו תקנת ייבוא אמריקאית הם מייבאים את האוטו לאמריקה ללא מנוע, ושותלים מנוע כבקשת הלקוח.
מה יש ב-J8 מקורי?
שילדה מחוזקת.
מנוע (טורבו דיזל 2.8 ליטר במקום הבנזין V6 של הרנגלר)
גיר (אוטומטי 5 הילוכים 545RLE במקום 4 הילוכים ברנגלר)
סרנים (דנה 60 אחורי, דנה 44 מחוזק קדמי, שניהם מוגבלי החלקה TRAC-LOC)
מתלים (קיט הגבהה מקורי של רנגלר רוביקון מלפנים, קפיצי עלים מאחור)
בלמים (גדולים ועוצמתיים משל הרנגלר. דיסקים של טנדר דודג' דקוטה)
ויותר מזה - הרכב מגיע לארץ בחלקים ארוזים בארגז כערכה להרכבה.
עלות הערכה מעל ל-30K. דולרים.
עכשיו צריך להדביק בדבק מגע, איזולירבנד ואזיקונים ובכמה ריתוכים גסים את הכל ביחד, באיכות תע"ר האופיינית.... סתאאם. זה בצחוק... פועלי ייצור צריכים להרכיב מערימת החלקים שבארגז את הרכב. עבודה שווה כסף? שווה.
מחיר J8/סופה 3 נוסע בשער המפעל, לפני רווח של אגורה אחת למפעל - יותר מ-45K. דולרים.
לא יודע כמה אחוזי רווח תע"ר גוזרים על כל ג'יפ. אבל על כל אלה צריך להוסיף מס קנייה, היטלים שונים ומשונים, מס עננים ומס מצב רוח למדינת הגנבים, שלפחות מכפילים את המחיר לצרכן. עכשיו על הכל תוסיף גם מע"מ...
אתה הבנת את זה?
האמת שזה נשמע לי סוג של ג'יפ מושלם במיוחד עם מנוע המי 5.7 :twisted:רק חבל שאם בכלל ישווק בארץ הוא לא יהיה בפחות מ250K לפי כל מה שפירטתם פה...
תודה רבה על הפירוט, איתמר.
מה אתה צריך המי?...הדיזל בכלל לא פראייר, תאמין לי. הוא לועס ויורק את ה-V6 המעפן, וגם חסכוני ממנו באיזה 40%.... וכן, זה ג'יפ כמעט מושלם. ה-Jeep הסטנדרטי הכי טוב לדעתי.
ב-250K היו מוכרים בשוק האזרחי וגם מוכרים לא מעט.
אבל בגלל שהתחשיב הריאלי יוצא יותר בכיוון 350K, אין טעם לנסות למכור, כי אף אחד לא יקנה. בסכום כזה אתה מביא רוביקון אמיתי ועוד נשאר לך קצת עודף.
ומה עם טרנספר של רוביקון?
ומה עם רוביקון דיזל בייבוא אישי מאירופה?
אסף.
בלי להבין הרבה בנפתולי קומבינות הייבוא האישי... זה כדאי ומשתלם רק כשמביאים מאמריקה או שאני טועה?
לא חושב ש"כדאי" ו"משתלם" מוביל את מי שמדבר על מכונה ב300 אלף ש"ח.
אסף.
חברה רנגלר X או ספורט אף פעם לא יהיה רוביקון .
גם אם תחליף את כל האוטו זה לא יעזור
לרוביקון יש שלדה מחוזקת מקורי.... חוץ מכל שאר ההבדלים והירקות שקיימים
בו מדגם ספורט או X
ודרור שאתה כל פעם מציין שהמנוע של ה JK חלש אז תתיחס לרנגלר X עם יחס העברה בסרנים
3.23 בטח שהוא יהיה חלש . תבדוק ברוביקון עם יחסי העברה 4.1 ותראה הבדל גדול בנסיעה
יש כבר כלים בארץ שנוסעים גם עם 4.88 בסרנים ולדעתי הם חזקים מאד ...
אסי
יבוא אישי מותר רק מארץ היצור לא? או שביטלו כבר את השטות הזו?
אם הייתה לJK CRD תקינה אני מאמין שכבר היו לא מעט כאלה בארץ..
ד"א, איזה מנוע יש בCRD(מאיזה רכב)?
זה אותו המנוע שיש בליברטי/צ'רוקי CRD.
תוצרת VM MOTORI האיטלקית.
2.8 ליטר, ארבע בוכנות בטור. מסילה משותפת, 158 כ"ס/41 קג"מ.
עולם אחר לגמרי ממנוע ה-VM הישן בנפח 2.5 שאנחנו מכירים מהסופות דיזל הישנות.
ככה זה נראה בפועל :
http://www.facebook.com/video/video....39431469426509
אני יודע שהצבא הזמין כמה עשרות חתיכות, אבל יש כאן מי שיודע טוב יותר ממני כמה בדיוק ומתי.
ותשכח ממכרז צבאי. רכב חום לא יוצא לאזרחות.
זה בנזונה של ג'יפ. ממש מרשים. אני ירדתי ממנו עם חיוך דבילי.
ותשכח ממכרז צבאי. רכב חום לא יוצא לאזרחות.
עד כמה שאני יודע אין זה מדוייק.
רכב אמריקאי שנרכש בכספי סיוע אינו יוצא למכרזים.
אבל סופה?
רוב (אם לא כל) הסופות שהגיעו למכרזים הן רכב חום במיל'