פרסום מהיום בעיתון ידיעות אחרונות
Printable View
פרסום מהיום בעיתון ידיעות אחרונות
גם אני קראתי ונדהמתי.
לא האמנתי HOW LOW CAN YOU GO.
"הרכב מאיץ מ-0 למאה קמ"ש ב 7 שניות "?!
אוי ואבוי ומה יגיד אותו בוחן כאשר יעמוד מולו ניסן Z370 סטנדרטי לחלוטין אשר מאיץ בפחות מזה.
או SUBARU SRI המאיצה מ-0 ל -200 קמ"ש ב 9.2 שניות (בדוק ואמיתי).
כל כתבה כזו וכל סרטון ב U TUBE רק מוכיח את אשר אנחנו יודעים כבר......
אין גבול לטפשות של בוחני המשטרע.
רפי
לפני ההתנפלות על המשטרע ועל היחצ"נות העלובה שעשו לעצמם בעיתון,
האם אתה יודע שכל מי שהעלה הספק דאג גם לכל המערכות ההיקפיות כדי שהרכב יהיה בטוח, או שכשאתה תחצה את הכביש, או ילדתך, אתה תסמוך על המשפר ש"יהיה בסדר"?
יואב
היי יואב
גם אלו ש"שנתפסו" עם צלחות בילום גדולות ומחוררות וקליפרים בעלי מס' בוכנות גדול יותר מוגדרים ע"י המשטרע כפושעים.
להזכירך, אינני מוצא כרגע את הלינק לסרטון, אבל ישנו סרטון שבו ה"בוחן" מסביר כי צלחות בילום מחוררות הינן מסוכנות.
או שהורכבו "קלינים" לגלגלים - אני כבר 20 שנה במקצוע ואינני יודע מה זה "קלינים" לגלגלים.
והאם כלוב התהפכות בטיחותי או מסוכן - תלוי את מי שואלים, את הבוחן או את הנהג.
ורחמנא ליצלן שהשוטר/בוחן לא יעצור אותך עם חגורת 5 נקודות עיגון :confused:
ומצד שלישי - יואב, אם המדינה הייתה משקיע בחינוך ובהסברה ומתן היתר למורשים לכך לבצע את השינוייים הללו היינו נראים ומדברים קצת אחרת.
במקום זאת המשטרע בחרה בשיטה הקלה (והמכניסה יותר) של התעללות באזרח הקטן.
אם בכל העולם זה אפשרי ומדוע אצל "העם הנבחר" זה לא אפשרי :rolleyes:
רפי
איזה משטרה מפגרת יש לנו פה בארץ
חברים לא יעזור כלום למי שאוהב את הענף הזה של מירוצים שיפורים ימשיך בלעשות כך וכל אחד שתופסים צצים עוד 10 כאלה
חייבים להזיז את התחת קצת שם בכנסת ולתת לבנות מסלולי מירוצים שיוכלו להתחרות בתוך מקום מגודר ובכללי בטיחות קבועים מראש
בכל מדינה שמכבדת את עצמה יש את זה רק פה רוצים לאכוף בכוח את מה שכבר קיים שנים בחול.
אני בטוח ומשוכנע אם היה מסלולים למירוצים חוקיים אז הצעירים (לא חייב רק צעירים) לא היו מתחרים בכביש תארו לעצמכם אם היה מסלול מסודר ויש כל שישי תחרות של מירוצי דראג עם יציע נחמד שהיו מגיעות משפחות להעביר איזה אחר צהריים נעים שכולו ספורט מוטורי
אני מאמין שכל תופעת מירוצי רחוב תיעלם פשוט תיעלם
אולי אני תמים אבל אם זה לא יקרה
הגולף האדומה בכתבה יהיו לה הרבהההההההההה אחיות
אני מעדיף לסמוך על המשפר, ולא על המזניחן, שמחליף ברקסים רק כשהאוטו מפסיק לעצור, ולא על החסכן, שעושה טיפולים במוסך "חמו ואמו סחבקיה", שמבטיח טיפול 10K ב-300 שקל, אבל לא טורח בשביל הגרושים האלה לבדוק בלמים או חופשים, שלא לדבר על החוכמולוגים (לא חסרים כאלה גם פה) שמטפלים בלי ידע בסיסי על המדרכה, מקמבנים בחוטי ברזל ואזיקונים קומבינות במערכת הבלימה\היגוי\מתלים, ויש עוד הרבה שאני לא הייתי סומך עליהם בשיט, למרות שהרכב שלהם לא "משופר"...
קובי
[quote=רפאל;333364]"הרכב מאיץ מ-0 למאה קמ"ש ב 7 שניות "?!
אוי ואבוי ומה יגיד אותו בוחן כאשר יעמוד מולו ניסן Z370 סטנדרטי לחלוטין אשר מאיץ בפחות מזה.
או SUBARU SRI המאיצה מ-0 ל -200 קמ"ש ב 9.2 שניות (בדוק ואמיתי).
אני מאמין שהתכוונת לסובארו STI והנתון היותר מדויק זה 5.2 שניות מ-0 ל-100
אבל מה אתם רוצים מכל השוטרים המסכנים נגמרה להם העבודה הם תפסו את כל הגנבים אנסים ורוצחים שיש, אז התחיל להיות להם קצת זמן פנוי.
:D
למרות שאני בעד כל מה שכתבתם כאן לגבי מסלולים וכדומה,
אני בעד להוריד 90% מהנהגים האלו, גם אני לפני 10 שנים+- הייתי במפגשים האלו, היום בדיעבד אני מאמין שזה סוג של נס שאני בחיים.... ולא רק מטעויות שאני עשיתי, כשכל ילד בן 17\18 מקבל קצת כסף\מרוויח קצת כסף ומשפר את האוטו שלו וחושב שהוא שומאכר דברים לא טובים קורים...
90% מאנשים שמשתתפים בדברים האלו לא מלאכים, וגם עם יהיה מסלול מסודר,חוק,ליגה והכל הם עדיין ישתוללו באמצע העיר כי שם כל החבר'ה יושבים.... ועדיין יטוסו בכבישים ציבוריים כי יש איתם חברים באוטו, או שיש סיכוי שמישהו שמכיר אותם גם נוסע על הכביש הזה ויראה אותם...
מנסיון עבר..
גם לי היו רכבים משופרים,ועד היום אני עדיין חבר של כמה מהחברה שעדיין נוהגים במשופרות כאלו ואחרות (הם מבין ה10% השפויים דווקא)
אז תסלחו לי,
אבל בעניין הזה אין לי תלונות כלפי משטרת התנועה...
טל.
הפעם גם אני מסכים עם טל...
גם לי יש חברים שמשקיעים הון במכוניות שלהם ומביאים את החלקים הכי טובים שיש והמכוניות באמת ברמה של מכונית מרוץ...
אבל לכל אחד מהם ללא יוצא מהכלל זו המכונית השלישית או הרביעית שהוא מחליף ולא כי נמאס אלא כי את הקודמות הוא ריסק על קיר/עמוד/מדרכה וכו'...
למרות כל ההשקעה במכונית, אני לא מכיר אחד מהם שהשקיע בקורס נהיגה מתקדם..
כמה מהנהגים שנתפסים ע"י המשטרה כן השקיעו...? ? ?
לא כל דבר שכתוב משטרה בכותרת צריך להיות אנטי באופן אוטומט...צאו בימי שישי ותראו כמה נהגים שיכורים הם מורידים מהכביש , כאלה שבדרך נס לא הורגים אף אחד, או שפשוט בגלל שתפסו אותם בזמן ! !
ליאור
כצפוי,
איזכור המילה "משטרע" יוצר תגובה פבלובית.
להשכלה:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%...A1%D7%99%D7%AA
מושגים בסיסיים בהתניה קלאסיתרפלקס - תגובה אוטומטית מולדת (לא נרכשת) של אורגניזם, המתרחשת בעקבות גירוי ספציפי.
גירוי בלתי מותנה - גירוי המעורר תמיד, ללא תנאי, את התגובה הרפלקסיבית.
תגובה בלתי מותנית - תגובה רפלקסיבית המתרחשת לאחר הופעתו של הגירוי הבלתי מותנה.
גירוי מותנה - גירוי נייטרלי, שבמקור לא יצר באורגניזם תגובה מותנית. רק לאחר הופעת הגירוי המותנה נוצר קשר אסוציאטיבי המעורר את התגובה המותנית.
תגובה מותנית - תגובה הנלמדת לגירוי המותנה, והיא תלויה בנסיונו של בעל החיים.
[עריכה] הניסוי של פבלוב
אחד מכלבי פבלוב, מוזיאון פבלוב, רוסיה. צינורית ומיכל לקליטת רוק חוברו בניתוח ללועו.איוואן פבלוב גילה את תהליך ההתניה הקלאסית בניסויו המפורסם בכלבים, בעשור האחרון של המאה ה-19. ידוע כי כל כלב נוהג, כרפלקס, לרייר כאשר מוגש לו מזון. פבלוב גילה כי כלביו נהגו לרייר עוד כשהופיע בדלת החדר. הוא הסיק כי הם קישרו בין הופעתו לבין המזון שיקבלו, אף אם לא הגיש להם אותו. בעקבות עובדה זו ערך פבלוב ניסויים בכלביו, בשלושה שלבים: בשלב הראשון ניתן מזון לכלבים ונמדדה כמות הריר שהוציאו מפיהם. המזון הוא גירוי בלתי מותנה, והריור היא תגובה בלתי מותנית. בשלב השני פבלוב השמיע צלצול פעמון ורק לאחר מכן הגיש לכלבים את מזונם. פבלוב חזר מספר פעמים על שלב זה. בשלב השלישי השמיע את הפעמון לבדו, ולא הגיש מזון לאחר מכן. עצם השמעת הפעמון לבדו גרמה לכלבים לרייר, מתוך ציפייה לקבלת מזון. במילים אחרות, הפעמון אשר היווה גירוי מותנה אשר בא לפני גירוי בלתי מותנה, המזון, הביא לתגובה בלתי מותנית, הריור. בסוף הניסוי הפעמון עצמו, הגירוי המותנה, הביא לתגובה מותנית, הריור.
המזון הוא גירוי בלתי מותנה – רפלקסיבי, מיום היוולדו מזיל הכלב ריר למראהו, ולכן הריור גם הוא תגובה בלתי מותנית.
פבלוב לימד את הכלב לקשר בין הופעת המזון לצלצול פעמון – יצר קשר בין גירוי בלתי מותנה (המזון) לגירוי מותנה (הפעמון). הכלב למד לבצע תגובה מותנית לגירוי המותנה (לרייר גם למשמע פעמון).
תאוריית ההתניה הקלאסית בתרשים:
גירוי בלתי מותנה (מזון) ---> תגובה בלתי מותנית (ריור)
גירוי מותנה (פעמון) ואחריו גירוי בלתי מותנה (מזון)---> תגובה בלתי מותנית (ריור)
גירוי מותנה (פעמון) ---> תגובה מותנית (ריור)
אני חושב ומאמין שיש דרכים אחרות לטפל ב"בעיה" ואחת מהם היא לאפשר לכל מי שחפץ בדבר לשפר כל עוד הרכב עובר טסט ולא לפי החוקים האטומים שקיימים היום אלה לפי חוקי בטיחות אמיתיים כל ילד שיעבוד מספיק קשה יכול לקנות סוברו אימפרזה ,סיאט טורבו ,גולף וכו וכו וגם עם ניסאן אלמרה ומאזדה למינהם אפשר להישתולל מה שאומר שהנסיעה הפראית בכבישים לא כל כך קשורה לסוג הרכב אלה לסוג הנהג .
מור
שאלתי את אבא של שניאור חשין, והוא ענה לי שהבן שלו היה אידיוט, מטומטם ואדם שנוהג לתלות את האשם בכשלונותיו בזולת.
זה בהחלט מסתדר עם העובדה ששניאור נסע בלילה, מן הסתם זה הזמן בו שורר חושך, בכביש מהיר, חסר שוליים מתאימים לרכיבה, וכל זאת כאשר הוא אוכב על אופניים חסרות התקן תאורה סביר.
העובדה שמישהו רוכב על אופניים, לא מתירה לו להרוג את עצמו ןאז להאשים את הנהגים.
שניאור חשין בהחלט אינו שייך לדיון.
לצורך הדיון, צריך להיות בישראל מנגנון אשר מאשר את שיפורי הרכב.
קל יותר לבדוק את המכוניות המשופרות, ולהוציא להם תעודת בדיקה, מאשר להשקיע ממון באיתור המכוניות. אני מעריך שמשרד קטן מאוד המכיל 4 מהנדסים ופקיד אחד, יספיקו בהחלט על מנת לבדוק את כל הרכבים אשר שופרו. נניח שכל מהנדס יבדוק רכב אחד ביום, ניתן לבדוק 1000 מכוניות בשנה....נראה שזה עונה על דרישות השוק.
בברכה,
קיד.
הבעיה אינה שניאור חשין. הבעיה אינה מירוצי דראג. הבעיה היא שאנו חיים במדינה שכל התפיסות שלה בנוגע לרכב נטועות אי שם בשנות החמישים. ויותר חמור מזה- שאנו חיים במדינה שבה משטרת ישראל עושה שימוש יחצ"ני בכל מה שמצטלם היטב. אין מה לעשות, גולף MK2 עם מנוע של GTI חדשה מצטלמת נפלא, כמו חבורה של שוטרים שרודפת אחרי נהג עם 911 שנוסע 200 בגהה. אל תשכחו שאת השיפורים המסוכנים שאתם רואים בכתבה- אם אני מזהה נכון, מנוע 1.8 T של גולף GTI בגולף MK2 עושים בגרמניה, בארה"ב ובאוסטריה. תריצו חיפוש בגוגל, אלה מכוניות שמגיעות לשערים של מגאזינים.
http://www.youtube.com/watch?v=JMXkHn_1umE
כאן זה לא חוקי. למה? – ככה. המשטרה טוענת שמי שמחזיק במכוניות האלה עושה מירוצים. אה, באמת? אז למה במשטרה לא מבקשים מחברת כלמוביל את הפרטים של כל מי שרכש מרצדס AMG? למה לא מבקשים את הפרטים של כל מי שרכש STI?? מה, הם נוסעים לאט?<O:p</O:p
<O:p></O:p>
לפני שהחזקתי ג'יפ התעסקתי במכוניות כביש. ליתר דיוק- בדיוק בדברים האלה. כשאני בניתי לי מכונית היא נבנתה במטרה להיות חדה, מהירה וכיו"ב – וגם לעצור. לא עשיתי קומבינות מטופשות. כשרכשתי קיט ייעודי למכונית, מחברה גדולה ומוכרת, בדיוק כפי שאנו רוכשים כיום קיט בולמים מיוחד לרנגלר או לויטארה, ידעתי היטב שמדובר במוצר שנבדק, כולל תקן TUV. ועדיין- כאן זה לא חוקי. זה "נתון לשיקול דעת השוטר". לכן, כששוטר עצר אותי לבדיקת רשיונות הוא הוריד אותי על....תחזיקו חזק...."ברקסים אדומים וצלחות לא תקניות". אתם יודעים מה זה ברקסים אדומים וצלחות לא תקניות?? זה סט קאליפרים ודיסקים שהבאתי כדי שהרכב יעצור כמו שצריך.<O:p></O:p>
<O:p></O:p>
מה שבטוח- שלא יהיה לכם ספק- אנחנו הבאים בתור. מכוניות ספורט מצטלמות היטב בעיתון- וקל לשכנע את עם ישראל שכל מי ש"שיפצר גולף תמימה להפוך למכונית פרארי STI" (או כל שטות מפגרת שנכתבה שם) הוא עבריין כבד. ומי הבא בתור? נכון- אלה ש"מחריבים את הטבע". מניסיון של חברים ותיקים שלי שעדיין במכוניות כביש, המשטרה הציעה לכל מי שנתפס לעשות "עסקה" – שוטר בלבוש אזרחי יצטרף אליו בפעם הבאה שיש מפגש של מכוניות ספורט וכל מה שבעל הרכב יצטרך לעשות יהיה לרמוז שמדובר במכונית משופרת- והשוטרים כבר יגיעו לביתו של "העבריין המסוכן". מסיבה זו, דרך אגב, היתי נזהר מלענות על כל מיני שרשורי "אחים שלי מה יש לכם מתחת למכסה המנוע חחחחחח".<O:p></O:p>
<O:p></O:p>
מה שמטריד אותי בכל הסיפור הזה, זה לא אם השיפורים חוקיים או לא, אם המכוניות המשודרגות עוצרות או לא (אני מוכן לחתום לכם שכל המכוניות הללו מתוחזקות ובטיחותיות יותר מכל משפחתומטית מתפרקת בת 15 שבעליה החסכן/קמצן מתחזק אותה תחזוקת שבר ב"מוסכים" נידחים, נוסע על צמיגים ורפידות בלם סיניים, על בולמים גמורים, קפיצים עייפים), אלא שאף אחד מה"עבריינים" האלה לא נתפס על חם כשהוא מתחרה במירוץ לא חוקי.
המשטרע הגיעה לאנשים הביתה, כשהמכוניות שלהם חונות. עומדות במקומן. הם הואשמו רטרואקטיבית בכל מיני כוונות לבצע פשעים עתידיים שאול יהיו ואולי לא...
מחר יגיעו גם אליכם - כי הג'יפ שלכם מוגבה ונעול כי בכוונתכם "להחריב את הטבע", כי הצמיגים שלו רחבים בשביל לנסוע "בחול של חוף הים" ועוד שטויות כיד הדמיון הטובה של יחצ"ני המשטרע.
המשטרע הרעה הזו שלא עושה כלום כשמדובר בפשיעה, מוצאת כוח אדם ותקציבי עתק כדי לצאת למבצעים מתוקשרים ומיוחצ"נים שכל מטרתם התעללות באזרחים תמימים. וזה, מר טל רותם חברי הטוב - למה אנחנו שונאים את המשטרע. כי הם לא רק נותנים לנו שירות רע, ולא רק כי הם בורים ועמי ארצות, משוללי כל ידע והבנה בתחום הזה שהם פתאום מתעסקים בו בהתלהבות בלתי מוסתרת (לא פלא, הרי לא משלמים להם מספיק כדי שיבינו או יחשבו), אלא שהם גם מתנהגים כמו קלגסים במשטר טוטליטרי. שוטר כזה לא יקבל ממני אפילו כוס מים. אני מבטיח לך.
היום הם מחרימים מכוניות בטיעון של כוונה לעבור עבירה, מחר הם גם יעלימו אנשים שדעותיהם לא מתיישרות עם הקונצנזוס, ומחרתיים יעלימו גם אותך אך ורק כי אתה גדול ומפחיד, אז אתה בטח גם אלים ואולי אפילו בעל פוטנציאל להיות רוצח מסוכן, למרות שאתה נוסע בניסן טידה לא משופרת...
רפי
תגובתך לא מקצעית
תקן אותי,אם אני טועה. סובארו אימפרזה 1.6 רגילה וסובארו אימפרזה STI, מצויידות באותם בלמים ?
אותם בולמים ? אותם צמיגים ? אותם קפיצים ? אותם ציריות וכו' וכו'...
לא מקצועים כל השיפורים שמבצעים חובבנים (אולי מקצועיים ומקצוענים בשיפורי מנוע),
מאד לא בטיחותיים והכי גרוע, נוסעים על הכביש.
פורשה טורבו, שמזנקת מ 0 -100 בשלוש וחצי שניות ,מסוגלת גם לעצור בהתאם.
מיצובישי סופר לנסר, שמחוזק לו רק המנוע בעוד 150 כ"ס, מאד לא בטיחותי ! נקודה.
רוצים החברה לנסוע במסלולים,בצאלים או בכל מקום שמסכן רק את עצמם, זה כבר ספורט מוטורי.
מחזק את ידי המשטרה, הפעם.
כמובן שאני חושב ששיפורים צריכים להיות מותרים,במידה ומוסך מורשה,מכונאי,בודק ,או כל גוף מקצועי,שהוסמך לכך,יאשר כי השיפורים אינם פוגעים בבטיחות המשתמשים בכביש.
דרור,
מאיפה אתה יודע שאין מודיעין על הרכבים האלו?
איך אתה יודע שאין צילומי וידיאו של הנהגים האלו משתתפים במרוצים לא חוקיים?
לא סתם ראו את הרכב בחנייה והחליטו לעלות לבעל הרכב הביתה...
אני לא מסמפט את משטרת התנועה (שלא כמו רבים אני כן יודע לעשות את ההבדלה... יש הרבה גופים במשטרה שאנשים לא מודעים לכמה הם חייבים את חייהם לאותם שוטרים...)
אבל ימ"ר תנועה,זה לא אלה שעומדים עם הממל"ז בכביש...
לגבי היחצנות-מיותר לחלוטין... אבל שוב, מנסיון של הדברים הספצפיים האלו-צודקים
ולזה שרשם שהוא התעסק בדברים האלו, אתה חלק מה10% השפויים שדיברתי עליהם,
כי לדוגמא, משפר מאד ידוע מהתחום,שלא נגיד את שמו... החליט בזמנו להתקין לחבר ניטרו בגולף GTI מתחילת שנות ה90... האוטו גם ככה היה משופר, וכח לא היה חסר... הבעייה הייתה כשהוא הגיע לרחוב הנשיאים ברעננה ורצה להראות לחברה איך האוטו פותח... ברחוב של בערך 300 מטר... הוא נעצר בערך 100 מטר בתוך השדה אחרי שטס דרך הצומת באדום כי לא הצליח לעצור,וגם אף אחד לא טרח להסביר לו שהאוטו יקבל תת היגוי או למעשה יהפוך לטיל בליסטי אבל רק בקוו ישר... במזל לא היו הרוגים באותו מקרה, רק הוא נפצע... ופעם זה היה ממש מגניב וכולנו רצנו ושמנו בלון מתחת לכיסא....
שוב,
סוג של נס שאני חי היום....
טל.