תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
אם שני הכלים סטנדרטים אז הטיוטה בעל עבירות גבוהה יותר במיוחד עם מדובר בדגם עם נעילה.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
מה אתה שח?
הטויוטה יותר עבירה? במה ?
מדרגות סלע בלבד וגם זה בערבון מוגבל
כל מקום שצריך זריזות מנוע ומשקל קל קרי בוץ חול דרדרות גימיני ייצא על העליונה וגם במעברים טכניים כמו גדודיות אדמה שבהם זוית הבטן מדברת או בתעלות שם זריזות המנוע והגודל הפיזי מדברים לטובה
בקיצור כמו שאתה רואה אין שחור ולבן
לי יש סמוראי וטרופר
איפה שהסמוראי נוסע בהנעה אחורית נעול הטרופר נתקע עם שתי נעילות והוא חזק יותר מפי 2 מהסמוראי !!! וזה מנסיון
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סוזי המשתוללת
מה אתה שח?
הטויוטה יותר עבירה? במה ?
מדרגות סלע בלבד וגם זה בערבון מוגבל
כל מקום שצריך זריזות מנוע ומשקל קל קרי בוץ חול דרדרות גימיני ייצא על העליונה וגם במעברים טכניים כמו גדודיות אדמה שבהם זוית הבטן מדברת או בתעלות שם זריזות המנוע והגודל הפיזי מדברים לטובה
בקיצור כמו שאתה רואה אין שחור ולבן
לי יש סמוראי וטרופר
איפה שהסמוראי נוסע בהנעה אחורית נעול הטרופר נתקע עם שתי נעילות והוא חזק יותר מפי 2 מהסמוראי !!! וזה מנסיון
סוזי,
אתה שוכח משום מה שעבירות נגזרת ממכלול של נתונים נוספים, כמו גודל גלגל למשל ומרווחים אמיתיים ביחס לבסיס הגלגלים.
ג'ימני עם צמיגי קורקינט לא מסוגל בכלל לגשת למכשול שרכבים בגודל מלא רק מתחילים להרגיש, פשוט כי במקום שהם נוגעים עם הגלגל הוא מנגח עם הפגוש..
גודל גלגל שעוזר גם בדרדרות וגל בציפה על חול.
זה נכון שאם הוא נתקע אז הנהג והנוסע יכולים לרדת ולהרים אותו ביד מעבר למכשול אבל זה לא נקרא עבירות..
אין מומנט למנוע או יחסי העברה מתאימים שמאפשרים לתקל מכשולים בצורה מבוקרת בעליה או בירידה, בסיס גלגלים קצרצר שמהווה בעיה בטיפוס\ירידה משיפועים תלולים או מדרגות גבוהות, על מכשולים שהגמדים נוסעים סביבם אתה יכול לעבור מעל.. בקיצור לא חסר.
אני מטייל עם ג'ימני מידי פעם, הוא נוסע נהדר אבל עד להגיד שהוא עביר יותר כמכלול מכל רכב שטח בגודל מלא הדרך רחוקה.
בצורתו הסטנדרטית עד מוגבה קלות, אין לו שום יתרון בזויות גישה/נטישה/גחון/בטן, כי למרות בסיס גלגלים קצר מאד, פשוט כי הוא גם נמוך מאד ..
או לצורך העניין גם סופה/דיפנדר/ היילקס בעלי זויות מרכב טובות יותר ברוב המקרים אם הג'ימני לא עבר מסכת שיפורים ניכרת.
לטרופר יש גחון מתוכנן אפעס לא משהו.. נמוך ועם בליטות (גשר גיר לדוג') שבמקרה הפרטי שלו אולי נחות מהגמדים במקרים ספציפיים.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
הרבה תלוי בנהג הגימני ,נהג מיומן ומנוסה יעשה פלאים עם הרכב הקטן הזה.
בהיילקס נעול נהג מתחיל לא יתקשה לעבור את רוב המכשולים המוכרים בארצנו.
מניסיון ,היילקס לא רע בכלל בבוץ (הוא גבוהההההההההההההה) אבל סמוראי הוא מלך .
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סוזי המשתוללת
מה אתה שח?
הטויוטה יותר עבירה? במה ?
מדרגות סלע בלבד וגם זה בערבון מוגבל
כל מקום שצריך זריזות מנוע ומשקל קל קרי בוץ חול דרדרות גימיני ייצא על העליונה וגם במעברים טכניים כמו גדודיות אדמה שבהם זוית הבטן מדברת או בתעלות שם זריזות המנוע והגודל הפיזי מדברים לטובה
בקיצור כמו שאתה רואה אין שחור ולבן
לי יש סמוראי וטרופר
איפה שהסמוראי נוסע בהנעה אחורית נעול הטרופר נתקע עם שתי נעילות והוא חזק יותר מפי 2 מהסמוראי !!! וזה מנסיון
נכון שבמקרים מסויימים הג'ימני יצא שידו על העליונה אבל ברוב המקרים לא. גודל גלגל גדול יותר, מנוע בשרני יותר ויחס קצר יותר בהילוך כוח, מרווח גחון עדיף ונעילת דיפ' אחורית עושים את הטיוטה יותר עביר.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
נראה לי שגם ה חוסן בתוספת לגובה ויחסי העברה מדברים בעד עצמם. בכל אופן תודה לכל המגיבים ושנה טובה.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
מעניין הגימני נראה רך מאוד. ולפי מה שאתם כותבים הוא ממש לא פרייר.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סוזי המשתוללת
מה אתה שח?
הטויוטה יותר עבירה? במה ?
מדרגות סלע בלבד וגם זה בערבון מוגבל
כל מקום שצריך זריזות מנוע ומשקל קל קרי בוץ חול דרדרות גימיני ייצא על העליונה וגם במעברים טכניים כמו גדודיות אדמה שבהם זוית הבטן מדברת או בתעלות שם זריזות המנוע והגודל הפיזי מדברים לטובה
בקיצור כמו שאתה רואה אין שחור ולבן
לי יש סמוראי וטרופר
איפה שהסמוראי נוסע בהנעה אחורית נעול הטרופר נתקע עם שתי נעילות והוא חזק יותר מפי 2 מהסמוראי !!! וזה מנסיון
סוזינקה
אתה סובל מתסמונת ידועה של פיצול אישיות בתקופת החגים
" ד"ר טרופר ומיסטר סוזי"...
כנראה כשאתה עובר מאחד לשני, אתה שוכח איך נוהגים...
שנה טובה, טושי
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
יאללה, עוד מעט מישהו יעלה שרשור בשם " היילקס VS פיאט פנדה " ....
אתם רציניים ??? היילקס סטנדרתי מול ג'ימני סטנדרתי ??? יש מקום להשוואה ?
היילקס - מגיע עם קפיצים מעל הסרן , גבוהה מאוד במקור , נעילה אחורית , יחס זחילה מעולה ב-LOW , רכב חסון מאוד .
ג'ימיני - בקבוק ליטר וחצי בקושי נכנס מתחת למרכב של ג'מיני סטנדרתי , ג'יפון - עם כל המשתמע מכך , ללא נעילה במקור , יתרון בזריזות משקל ותמרון .
אז בסדר , את הג'ימיני אפשר להעביר בחריץ של כרטיס אשראי והיילקס לא .... יופי ממש רכב עבירות מנצח .
שלא תבינו לא נכון , יש לי המון סימפתיה לג'ימיני , אבל מכאן ועד להשוות אותו להיילקס ??? איפה תלכו ???............רחווווווווווק .
רכבים טובים יותר מהג'מיני לא זכו להשוואה אל מול ההיילקס , מה עשה הפעפוס שזכה לכך ?
ודבר אחרון ... סוזי , אני קורא אותך לסדר !!!
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
היי שגיא הם רשמו שלא במדרגות סלע וזה נכון הגימיני יותר מהיר זריז נוח וחסכוני .
אני לא מכיר את הגימני אבל אני בטוח שבכל מקום חוץ מסלעייה ענקית הגימיני מנצח.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
מזכיר ויכוח שהיה לפני כמה שבועות, "ויטארע VS סופה"...
אין מה להתווכח, אין הקבלה בין הכלים, הכלי הגדול יותר בשני המבחנים הנ"ל תמיד ייקח, בגלל יותר מנוע, יותר קלירנס וגלגלים גדולים יותר.
קובי
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zagi
יאללה, עוד מעט מישהו יעלה שרשור בשם " היילקס VS פיאט פנדה " ....
[/B][/SIZE]
ענק!!! הפנדה לוקחת בהליכה ;)
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
מזכיר ויכוח שהיה לפני כמה שבועות, "ויטארע VS סופה"...
אין מה להתווכח, אין הקבלה בין הכלים, הכלי הגדול יותר בשני המבחנים הנ"ל תמיד ייקח, בגלל יותר מנוע, יותר קלירנס וגלגלים גדולים יותר.
קובי
קובי זה תלוי איפה.
אני מאמין שהשבילים טוסון משאיר לרובנו עשן. וזה אפילו לא גייפ.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
יכול מאוד להיות, וברור לי שאפילו אם מדברים על כלים סטנדרטיים, בשבילים גם הויטארה לא רואה את הסופה\היילקס, אבל ההשוואה מדברת על עבירות, ולא על שבילים.
קובי
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zagi
ג'ימיני - בקבוק ליטר וחצי בקושי נכנס מתחת למרכב של ג'מיני סטנדרתי ,
התכוונת בשכיבה כמובן..
יניב,
טוסון לא בהכרח "ישאיר אבק" לרובנו, בין השאר בגלל מתלים לא מתאימים לנסיעה מהירה בשביל שהוא ברמה של דרך עפר כבושה ומפולסת.. תזכור שהבסיס שלו הוא רכב משפחתי.
סגירות מהלך אלימות במקרה הטוב יכתיבו קצב נסיעה לא מהיר במיוחד ולחילופין ישביתו רכב כזה יחסית מהר בהשוואה למה שרכבים חסונים יותר מוכנין ויכולים לספוג.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
האמת שזה מאוד מסקרן אותי כי כל טיול של חמישי בלילה ( עבירות ) המצב שלי מעולה ....
אולי מר שגיא יוסיף משהו???
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
יכול מאוד להיות, וברור לי שאפילו אם מדברים על כלים סטנדרטיים, בשבילים גם הויטארה לא רואה את הסופה\היילקס, אבל ההשוואה מדברת על עבירות, ולא על שבילים.
קובי
גם כאן זה לא המקרה, רכב עם בסיס גלגלים קצר לעולם יהיה פחות יציב כיוונית מאשר רכב עם בסיס גלגלים ארוך יותר.
להיילקס אין ממש מנוע אז הוא לא דוגמא טובה, הויטרה תוכל להאט בקטעים בעיתיים שההיילקס לא רואה בכלל ולהאיץ מחדש מהר יותר ולכפר על חוסר היכולת לשכך חריצים והפרות בשטח.
במקרה של הסופה.. הויטרה פשוט תישאר מאחור.
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
אני לא מאמין שאתם כותבים את הדברים האלה!!
יותר מנוע??
כח סוס אינו דבר אבסולוטי
הוא צריך להזיז משקל מסויים ומה לעשות היילקס הגיע מהמפעל עם 80 כ"ס ואילו גימני עם 83
הראשון הגיע עם כמעט 2 טון ואילו השני עם מעט יותר מטון
עכשיו תצרפו את זה לעובדה שהיילקס מקורי הגיע עם צמיגי 28.5 אינטש מהמפעל ואילו הגימני עם מעט יותר מ27 ז"א מעט יותר מס"מ אחד בגובה הצמיג בחלק הרלוונטי
עכשיו תגידו לי למי יותר קל להרים את עצמו בעליות !!
לא הכל בשטח זה מדרגות סלע !!!
תפנימו את זה שכשמדברים על יכולות שטח מדברים על ממוצע של סלעים, בוץ, דרדרת, חול, שלג, קרח , מעברים טכניים צרים שההילקס פיזית לא עובר והג'ימני ייסע בהנעה אחורית !!!
עוד נקודה שאתם לא לוקחים בחשבון היא העובדה שבמרבית מסלולי הטיול מי שמשאיר את "סימניו" בצורת בורות והצלבות הם רכבים בעלי בסיס גלגלים זהה פחות או יותר (כל הטנדרים /suv וכו')
מכיוון שהג'ימני הוא בעל בסיס גלגלים שונה מהותית הוא לא מתמודד עם בורות והצלבות שאחרים כן!!
אף אחד לא הגדיר בתחילת השרשור שהשטח שמטיילים בו מורכב רק ממדרגות בנות 60 ס"מ ומעלה ולכן כשכותבים תשובה צריכים לענות בהתאם לעובדות ולא לתחושות הבטן
חג שמח
תגובה להודעה: היילקס 96 לעומת ג'ימני
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zagi
יאללה, עוד מעט מישהו יעלה שרשור בשם " היילקס VS פיאט פנדה " ....
אתם רציניים ??? היילקס סטנדרתי מול ג'ימני סטנדרתי ??? יש מקום להשוואה ?
היילקס - מגיע עם קפיצים מעל הסרן , גבוהה מאוד במקור , נעילה אחורית , יחס זחילה מעולה ב-LOW , רכב חסון מאוד .
ג'ימיני - בקבוק ליטר וחצי בקושי נכנס מתחת למרכב של ג'מיני סטנדרתי , ג'יפון - עם כל המשתמע מכך , ללא נעילה במקור , יתרון בזריזות משקל ותמרון .
אז בסדר , את הג'ימיני אפשר להעביר בחריץ של כרטיס אשראי והיילקס לא .... יופי ממש רכב עבירות מנצח .
שלא תבינו לא נכון , יש לי המון סימפתיה לג'ימיני , אבל מכאן ועד להשוות אותו להיילקס ??? איפה תלכו ???............רחווווווווווק .
רכבים טובים יותר מהג'מיני לא זכו להשוואה אל מול ההיילקס , מה עשה הפעפוס שזכה לכך ?
ודבר אחרון ... סוזי , אני קורא אותך לסדר !!!
תיזהר שאני לא אשים ארגז ירקות בתור כיסא בסוזי ואקרע אותך לסדר :mrgreen::D
חג שמייייייח