תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
זה עונג שבת :) ??
או סתם מנחוס ...
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
מה שמוכיח, שהשקעה בצמיג טוב שווה כל שקל.
קובי
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
מה שמוכיח, שהשקעה בצמיג טוב שווה כל שקל.
+1
קובי
ועוד 3 תווים
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
מה שמוכיח, שהשקעה בצמיג טוב שווה כל שקל.
קובי
הפעם הצמיגים היו באמת טובים .
ההשקעה היתה בציוד חילוץ
והעיקר בצוות החילוץ :roll:
איציק
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avishon
חברים בחיית, תשקיעו "קצת" בלימוד איך עובדים עם הייליפט, חליק, לא חבל סתם לעשות שיקום לסת ?
גיא
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איציק - 4X6ZH
הפעם הצמיגים היו באמת טובים .
ההשקעה היתה בציוד חילוץ
והעיקר בצוות החילוץ :roll:
איציק
"מי שהולך לישון עם כלבים - שלא יתפלא אם הוא קם עם פרעושים"
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
PW
"מי שהולך לישון עם כלבים - שלא יתפלא אם הוא קם עם פרעושים"
מי שהולך לישון עם בואשים-שלא יתפלא שיוצאים לו ילדים מסריחים...
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
מי שחושף ערוותו ברבים שלא יתפלא אם ימצא מנדבוצ'קס
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יוקון
השאלה יש דבר כזה בארץ ? ואם כן כמה עולה התענוג הזה ?
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
אפי...בסרטון עצמו יש פרסום לאתר ישראלי... זה עוד לא ברור לך ? :mrgreen:
אגב, הם גם פרסמו בג'יפולוג לא מזמן, שווה לחפש.
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
afi1981
השאלה יש דבר כזה בארץ ? ואם כן כמה עולה התענוג הזה ?
יש ,רחוב הסוללים בתל-אביב יש שם סדנה למיגונים של אספיר ומיגונים של צמיגים נגד פאנצרים נקראים "ריינו"
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
afi1981
השאלה יש דבר כזה בארץ ? ואם כן כמה עולה התענוג הזה ?
http://www.jeepolog.com/828.html
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
האמת שהשרשור התחיל ברצינות
כרגיל מהר גלש לבדיחות . אז שיהיה בדיחות גם זה חשוב . במיוחד שכל הסרט נראה כבדיחה אחת גדולה .
אבל אבל .
בפנצר השני נתלש הוינטיל ממקומו ונשאר חור בגנט .
במקרה כזה גם רינו וכל הכנופיה לא מצליח לשמור על האויר בתוך החישוק .;)
איציק
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
למה כל הפרוצדורה הזאת עם ההיליפט??
למה לא להרים מהסרן עצמו?
יותר מדי אנשים "ישראלים" מסתובבים ומחלקים עצות בלי יותר מדי תועלת ;)
בקיצור זה סרטון של איך לא מחליפים פנצ'ר..
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
למגיב מספר 16
הייתי שם. ראיתי שנולדת בשנת 1982. אפילו אז ואפילו קודם לכן היו קיימים גיפים עם צמיגים .אפילו טיילנו איתם בשטח ואפילו החלפנו פנצרים . מאמין ? נשבע לך .
באמבטיה של החמרו תקוע ברגע זה חבר עם 2 צמיגים מפונצרים, בלי יכולת חילוץ עצמית .
שלח לו עצה וירטואלית כיצד להחליף או להחלץ זה בטח יעזור לו .
לך יש בודאות ידע עצום על גנטים,צמיגים,ונטילים,פנימיות,סוגי מגבהים,סוגי היי ליפט,קאפות,מפתחות למיניהם,קומפרסורים ניידים,דבקים,ערכות תיקון פנצרים וכולם נמצאים אצלך דרך קבע ברכב השטח האולטימטיבי שלך.
אנחנו טיילנו. שני פנצרים ברכב אחד,עוד פנצר בכרית אוויר של לנדרובר ( שלא הוסרט , צולם והועלה לרשת )
שים לב : עצרנו,דיברנו,צחקנו על עצמנו כולל בתעוד מצולם, אבל : הרמנו , פרקנו, החלפנו, הרכבנו ונסענו משם להמשך טיול .
אתה הבנת את זה ברוך ( סליחה, אדון ישי . פ )
קצת ענווה וצניעות שלא לומר דרך ארץ במיוחד ביום הזה .
נ. ב
אם אתה פותח בית ספר להדרכת שטח,נשמח להרשם בתנאי שהמדריך לתיפעול היי ליפט יהיה gradar מתגובה 7 .
בידידות ובבקשה בלי תגובה .
אה, שמי עזריאל
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
איציק,
מה היה שם? ל.א. נמוך מידי? צמיג לא מתאים?
איזה דה-ז'וו..
חרי חוויה דומה במסלול חמרן, בו רכב עם 2 צמיגים קרועים ללא יכולת העברה של ספייק מרכב אחר בגלל תבנית ברגים שונה שנשאר עד לבוקר שאחרי כשהצלחנו לארגן לו חלופיים.
נחשים לא עזרו לכזה חור גדול והצמיג סירב לעלות בחזרה לג'אנט אחרי שהכנסנו פנימית..מה לעשות, לא מיומנים בטכניקה וזה לא משהו שעושים כל ימיים לשמור על כשירות.)
בפעם אחרת, בזנ"ט נמוך חבוי בעשב ששחט צמיג שטח גיבור 10 דקות מתתחילת מסלול של 3 ימים.. ולך תחשוב אם כדאי להמשיך לתוך השטח בלי ספייר..(אחורה פנה לפנצ'רייה הקרובה לרכוש צמיג משומש..).
זאת אחת הסיבות שאני סוחב 2 ספיירים+נחשים+מדחס לטיולים ארוכים..
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: פנצ'רים בשטח...
כרגיל כצפוי הסרט לא מראה מה בדיוק היתה הבעיה .
וכשיש מצלמה יש בדיחות ;)
וכשיש בדיחות קל מאד לעשות חגיגה .
במיוחד שיש כאלה שנכנסים ללחץ . ויש כאלה שזה עושה להם את הטיול . :D
המסלול היה מסלול רגיל ביותר הרכב האחרון בשיירה נסע על פנצר . כשהרגיש כבר לא היה צמיג .
אז עצרנו להחליף גלגל .
הגק המקורי של הרכב לא נמצא במקום שהגישה אליו קלה .
אז ניסו להרים את הרכב עם גק עגלה - ( זה שנמכר בהום סנטר בגרוש וחצי ) .
הגק לא בדיוק הסתדר עם השיפוע . לכן לקחתי היליפט שנמצא זמין הרמנו את הרכב מהמדרגה .
לא חשוב של מי המדרגה . התברר שהמדרגה לא בדיוק מחזיקה את משקל הרכב.
אבל הרכב כבר היה באויר החלפנו גלגל .
בהחלפת הגלגל התברר שחסר אויר בגלגל הרזרבי .( כרגיל למה לבדוק אויר בגלגל רזרבי :roll: ) .
מה גם שיש קומפרסור .... אז ניפחנו אויר החגיגה נגמרה ואנחנו ממשיכים ..
בין לבין התברר שברכב אחר לנד רובר יש דליפת אויר מכרית אויר והרכב שקע על צד ימין אחורי .
חושבים מה לעשות נזכר אחד החברה שכדאי להמתין מספר דקות להניעה את הרכב ולפעמים הוא מתרומם חזרה . ואז יש להוציא את הפיוז של הקומפרסור .
ממתינים הרכב מתרומם הפיוז בחוץ וקדימה ממשיכים . ( כמובן שמתברר שאין חלונות וכל מיני מנורות נדלקות ) . אבל מה זה חשוב יש מזגן הרכב למעלה אנחנו ממשיכים .
הצלם מצלם הבדיחות משודרות לכל מי שמאזין על 3
ואחרי עוד כ 500 מטר עצור .... הקפצת כוננות .
אותו רכב אותו לא מצליח לעלות מדרגה מצחיקה .מבט נוסף אין אויר בגלגל שהוחלף .
טוב מה עכשיו ....;) :) בדיחות כולם שמחים
והצלם מצלם . :rolleyes:
רק שהפעם הרכב יושב על מדרגה המעבר צר .ומתברר שבכלל אין ונטיל הכל עף נתלש יש חור .
יש לנו פנימיות לחרום .
יש לנו פומיות ( וינטלים ) כולל הבית גומי שלהם . ( מה לעשות אני מחזיק ברכב כמה זה לא אוכל ולא שותה . ואין לדעת מתי זה מציל אותך ) .
יש כלים לפרק הצמיג ( יש כפות יש פטיש כבד )
יש הכל .
הגק מהפעם הקודמת ודאי שלא מתאים .
אז מרימים עם ההיליפט אבל ישירות מהגלגל ( זוכרים המדרגה מתעקמת ) העיקר שיש מדרגות צד . ויש גם כלי מתאם שמאפשר להרים את הרכב ישירות מהגנט . ( כמה מאיתנו מחזיקים כלי כזה ) .
זה כלי " יקר מאד " דורש צוות טכני מיומן להפעלה . ובכלל מי צריך שטות כזאת מברזל .
טוב הרכב נחלץ לאחור כמה מטר למשטח יותר ישר .
מרימים את הרכב מפרקים את הגלגל .
במקום להכניס פנימית הורכב וינטיל עם הבית שלו חדש .
אבל כרגיל הצמיג לא מתלבש על סף הגנט צריך כמות אויר גדולה .
המדחס חלש .
החלפנו למדחס נוסף חזק יותר .גם אז הצמיג דולף . לא נתפס על הגנט .
האפשרויות .!!
לנפח גלגל בלחץ יתר ולפרוק אותו לתוך הצמיג המפורק ( צריך צינור ומתאמים גם זה יש לנו בציוד)
לפרק את הגלגל ולהתקין פנימית .
לרסס ספרי קרבורטורים להדליק ( לא היה לנו ספרי ) .
לשחרר גז בישול מאחד הגזיות לתוך הצמיג ולהדליק .... לפוצץ בתוך הצמיג ומהר לנפח .:roll:
זה מסוכן אבל כשאין בררה גם זה עושים
אפשרות נוספת שהפעם עבדה יפה .
זה למלות את כל סף הגנט בסבון נוזלי סמיך הרבה הרבה ולנפח .
וזה הצליח .:)
היתה עוד אפשרות לקחת צמיג מההילקס ( לדעתי זה מתאים בחלוקת החורים ) .
ויש עוד כמה טריקים
אבל מה רואים בסרט ?
חבורת ליצנים מסתובבים מסביב לאיזה גלגל במרכז המדבר . וכולם צוחקים .
וכרגיל רוב הכותבים הם קלדנים מנוסים
וכרגע יש זוג באמבטיה של החמרן מענין איך יצאו משם .
זה הסבר קצר לכל אלה שחושבים שהם יודעים איך להתמודד עם פנצרים בשטח .
איציק