חג שמח לכולם-ברשותי ג'ימי שנת 97 לאחרונה המערכת החשמלית לא משתלבת נורות החיווי נבדקו ונמצאו תקינות אך אינן נדלקות בהפעלת המנוע וכמובן המערכת לא משתלבת.רעיונות עזרה או מוסך באיזור פתח תקווה יתקבלו בברכה
יוסי-052-4055122
Printable View
חג שמח לכולם-ברשותי ג'ימי שנת 97 לאחרונה המערכת החשמלית לא משתלבת נורות החיווי נבדקו ונמצאו תקינות אך אינן נדלקות בהפעלת המנוע וכמובן המערכת לא משתלבת.רעיונות עזרה או מוסך באיזור פתח תקווה יתקבלו בברכה
יוסי-052-4055122
נסה את מוסך מנצור בפתח תקווה.חפש בדפז
בדקת את הפיוז?
בסרן הקידמי יש יחידה חשמלית שאמורה לחבר את הציריה הימנית לדיפ
זה חלק עם אמינות נמוכה בלשון המעטה, תתחיל שם.
הג'ימי עדיין על הליפט במוסך של מנסור-כל צינורות הוואקום תקינים-המפסקי הלחץ בטרנספר ובאקס הקדמי שמאלי תקינים-כאשר באופן ידני נותנים וואקום למערכת הדרייב שאפט נכנס לפעולה-
עדיין לא מגיע חשמל לכפתורי הפיקוד-עכשיו אני מחפש את תוכנית החשמל של הג'ימי
נתראה בערב
יוסי
מחפש בדחיפות לקבל לרכוש שרטוט מערכת חשמל לג'ימי
הבעיה במערכת החשמל
לפני כמה חודשים החשמלאי עשה שינוי במערכת החשמל -אורות דרך כבים בסגירת המתנע-ומאז אין מתח לכפתורי פיקוד 4על4 כמובן שהחשמלאי הזה טוען שאין לו מושג מה נעשה זה היה הפועל שלו וכמובן הוא לא אחראי(נו סיפור מוכר)
תודה למגיבים
חג שמח
יוסי
צור קשר במייל או בטלפון עם חנויות און ליין מארה"ב בטוח יש להם תכנית חשמל של ג'ימי
גם אצלי הבעיה דומה הבנתי שאפשר לשלב עם ג'בקה מישהו יכול להסביר איך ????
והאם אפשר גם להוריד ל LOW???
אתם מוכנים להפסיק לשחק בקקי?
כתבתי כבר, המערכת החשמלית לשילוב הציריה זה זבל, זה לא עבד ביום הולדתו של הרכב,
רוצים פרוט טכני?
אז ככה, גוף חימום מחמם צילינדר מלא בשעוה, השעוה מתרחבת והפיסטון דוחף מזלג שמזיז את השרוול ומחבר את 2 החלקים של הצריה.
כול זה עובד בתאוריה בלבד.
לכן, כבר ממזמן יצא המוצר הזה:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...=280436692071#
אולי זה נשמע יקר, אבל בטוח מי שיחפש טוב ימצא את הקיט הזה יותר בזול.
תקנה תרכיב ושלום על ישראל.
יופי ג'ו , יש יותר בזול אבל אל תשכח שצריך גם להוסיף ידית לטרנספר ומשלוח ומיסים וז...:mad:
יותר פשוט לפרק את הדשבורד ולמצוא את הנתק.
לא צריך להוסיף כלום
לדעתי אין לו נתק, יש לו בעיית בקרה
המחשב לא ישלב את הטרנספר אם "הוא חושב" שהסרן הקידמי לא משולב, והמנורה תהבהב. בעיה נפוצה.
בבקשה:
http://www.kylestubbins.com/node/11
דיאגרמות בסוף בPDF
קרא את המאמר שצירפתי
מאמר, זה סיפור בהמשכים.
קראתי את הראשון, בעיה דומה ,נתק ,הממ:rolleyes:
בזמן תקלה כלשהי הוא אמור לקבל חיווי תקלה, הוא לא .
קראתי את כל הנאמר בעיון רב(ברצינות)
לפני כמה חודשים לאחר שפעמיים שכחתי את האורות ברכב ,פניתי לחשמלאי שיסדר לי כך שכאשר אני מדומם מנוע ומכבה את הסוויץ' גם האורות יכבו.לפני זמן מה ירדתי עם הרכב לאילת ובזמן שהכנתי אותו לנסיעה שמתי לב שאור הביקורת של ההנעה ארבע על שתיים אינו עובד וכן גם כפתור השילוב,ביטלתי את תוכניות השטח והחלטתי לטפל בכך לאחר החופש באילת.
המצב היום הינו כך
באופן ידני ניתן לשלב את ההנעה לארבעה גלגלים ע"י הכנסת וואקום באופן מכני.כלומר לא חשמלי
בנוסף כאשר אני מזין זרם ישירות יש וואקום אך אין היפוך שלו-כלומר אני יכול לשלב אך לא לנתק-הדרך לנתק הינה הפיכת המגעים-כל זאת על הליפט כמובן,בודאאות יש נתק באיזור הסוויץ מפני שלא מגיע זרם למפסקי השילוב לכן אני צריך או תוכנית חשמל או חשמלאי שמכיר את הרכבים האלה-יוסיל
אתה מתמקד משום מה רק בפרונט.
המערכת מורכבת מבקר, כפתורים, מנוע שילוב (כנראה עם חיישן מהירות) על הטרנספר ושילוב דיפ'
קידמי.
הבעיה שלך היא או בין הבקר לכפתורים או בבקר עצמו, אם קראת את המאמר הראשון, הוא מצא
את הבקר לפי התיקתוק בזמן השילוב, חפש באותו המקום ואם זה לא שם תמשיך לחפש.
ראשית לTZAGI--ולתומר ולכל המשבים תודה רבה
שנית-אכן מצאתי את הבקר לפי המאמר שקראתי בזכותכם-עקב מיגבלה גופנית כרגע בכל אופן אני עם כל המידע הזה(כמובן שהכל מודפס כולל התמונות)מתייצב אצל חשמלאי שידידנו עמוס.מ מכיר,
מטיח לעדכן ובמידה והכל יסתדר אכתוב על כך בפרוט למען ידעו גם אחרים
ליל מנוחה
יוסי
ושוב בוקר טוב
ביום שני הצפנתי לחשמלאי שעמוס.מ המליץ עליו-החשמלאי שפיק שמע בסבלנות את כל הסיפור הכתוב לעיל-כמובן שבעזרת הפורום היו לי תמונות ושירטוטים----
התקלה------כפתןרי הפיקוד של 4 כפול4 מתחברים לקופסאת ממסר אלקטרונית הנמצאת מתחת לדש בורד---הקופסא שרופה----את הנתקים הנראים לעין הלחמתי אך כנראה יש כמה גיוקים שרופים,--פתרון?למצוא קופסא כזו משומשת ולהרכיב-או להכנס למוסך מורשה שיחליפו וכך גם תהיה לי אחריות על החלק-עיניין של עלות מול תועלת---
מיקום קופסאת הממסר האלקטרונית בג'ימי--מתחת לרדיו יש לפרק את הכיסוי האמצעי שח הקונסולה---בדגמי שבלייזר הקופסא נמצאת בפנל שצמוד לדוושת הדלק,
יש כמובן אפשרות לתת זרם עקיף אך אני חושש לפגוע במח הגיר שנמצע בדופן הימנית של תא הנוסעים מימין לרגלי הנוסע,
בחיי אני אהיה עוד מעט מוסמך בדיאגנוזה
שוב תודה למי שעזר והפנה והיה איכפת לו
אשמח להעמיד את הידע המצטבר ואת החומר שהורדתי מהאינטרנט לכל דורש
יוסי(להתראות מחר במפגש)