ראיתי את התמונה של הרנגלר המדהים הזה מהמפגש, מישהו יודע איזה שינויים ביצעו בו?
Printable View
ראיתי את התמונה של הרנגלר המדהים הזה מהמפגש, מישהו יודע איזה שינויים ביצעו בו?
אני יודע שהמבריק הזה שיש עליו, לא ווקס... ריר של כ 585 איש לפחות...:grin:
גיפ משופר ברמות גבוהות .ואכן מצטרף לקודמי שהברק זה לא ווקס אלה הריר של 600 איש.לרכב הגבהות מתאימות פגושים ומדרגות צד דלתות וכנפונים לתפארת מדינת ישראל. צפריר
את רוב העבודה על הרכב, עשה צדי מרסטה ובזמן 0 ...
אכן כל הכבוד !!
עזבו אותכם.... עגלה מכוערת!
לא הייתי לוקח בחינם...
אפילו אין לו חלונות חשמל!
yeah... right....
אכן רסטה ביצעה את המיגונים אבל היום ביקרתי באורן מערכות והרכב של הליפט בשידרוגים רציניים בסיגנון השידרוגים של הטופ של הקטלוג בחול :D עם היו מדברים שם אנגלית ההיתי חושב שאני ביוטה בסדנה של הגרעין הקשה ;).
במידה ובעל הרכב רוצה יציין מה המשך השידרוג .
גם אני ראיתי את הרכב במפגש והזלתי ריר אבל אחרי מה שראיתי היום זה הולך להיות הרנגלר מספר אחד בארץ !
כל הכבוד לבעל הגיפ על השקעה יוצאת דופן הרכב אין מילים פשוט שוב כול הכבוד ובהצלחה במעלות.
ויריב ממתין להשקה של המקום החדש רפי :)
אני לפחות לא ראיתי על הרנגלר הזה שום שיפור, למעט תוספות המיגון ,פגושים כנפיים שנורקל ודלתות - יענו קוסמטיקה, לא הבחנתי בשיפורי מתלה ואני מניח שהגלגלים הגדולים בשלב הזה לתצוגה בלבד, מה שיהיה ממנו בעתיד - אין לי מושג... לחמור מראים חצי עבודה, אבל קשה לי להאמין שמישהו בארץ יביא רנגלר לרמה של האדום (צמיגי שטרק) שעמד בקצה השני של השביל...
סבלנות ותראו בסוף למי יש את ה jk הכי מוטרף בארץ .
כי רמת ההשקעה של פני לא קרובה לסיום הבחור הלך על כל הקופה:D לבריאות פיני תהנה ותמשיך לחגוג עם הגיפ והסיגרים
פיני ידידי
מברוק על הירוק המשודרג.אהבתי מאוד.
נתראה בשטח באהבה ג'קי
ניר היקר לא פגעת בכבודי ולא בשום אלמנט אחר שלי,
מה שמטריד אותי היא השטחיות של תגובתך כגולש ובעיקר כמנהל הפורום,
שטחיות שעלולה להיות מסוכנת בעיקר מול גיפאים מתחילים
ששואבים את מרבית השכלתם המקצועית מהאתר.
להגדיר פגושים שתורמים לזויות גישה ונטישה, מיגון ששומר על הרכב, כנפונים שמאפשרים להכיל צמיג גדול ללא צורך בהגבהה, מדרגת צד שמסייעת בשיפועי צד וכו-כאקט קוסמטי גרידא-לטעמי- זושטחיות מסוכנת מול ציבור שעלול להתייחס לדבריך ברצינות.
טוב, בוא נתחיל מחדש...
הרכב עמד בתצוגה של רסטה, מן הסתם כדי להדגים דיגומים של רסטה ולא פורט שם יותר מזה,
המתלים נראו לי די סטנדרטיים והגלגלים לא נראו שייכים - ברור היה שהרכב נמצא בתהליך , גם בתגובה הראשונה ציינתי את זה. (ד"א הדיגומים נראים אחלה). לא התעמקתי ולא חשבתי להתעסק עם רכב שעומד בתצוגה כדי לספק את הסקרנות, גם לא להכניס ראש פנימה. מה שכן התגובה כאן הייתה כדי באמת לשאול מה התוספות המיוחדות ברכב מעבר למה שרואים על פניו.
גם הרכב של צפריר אגב, לא נשא מפרט טכני, אבל קראתי את הכתבות עליו ואני יודע שההשקעה שם מוטרפת.
להיותי "מנהל פורום" אין קשר למומחיות כזו או אחרת, תפקיד ה "מנהל" כאן הוא להשגיח על תרבות הדיונים וזה לא הופך אותו למומחה גדול בשום תחום.
אף ג'יפאי מתחיל לא יפגע מהעובדה שהוא לא יודע מה יש אצלך מתחת למכסה המנוע, אבל זה דיון פתוח ומותר לשאול שאלות או תהיות, אתה לא חייב כמובן לענות (אני באופן אישי אגב מעדיף להצניע לכת ולא למשוך אש לכלי הרכב שלי), מה שכן - תגובות מהסוג המתלהם והעוקץ עלולות להרחיק ולהפחיד "ג'יפאים מתחילים" ו "מנהלי פורומים" מלשאול שאלות או להשתתף בדיונים.
הנה, הצלחתי להדליק אותך ולהוציא את האינפורמציה :)
ולא, לא נעלבתי, למרות שאני אכן עיוור ותגובתך הייתה עלולה להיתפרש כפוגענית.
אם סיימתם עם כל האבו ג'ארס מישהו יכול לכתוב מה באמת כולל הרנגלר הזה?
היי יואב , הרנגלר מצוייד בסט טיפוס סלעים RASTA HEAVY DUTY SET
הסט פותח עי צדי מרסטה לבקשתי וכולל :
כנפוני מתכת מחוזקים המאפשרים הכנסת צמיג עד 37 אינטש ללא הגבהה.
פגושים קדמי ואחורי עם זויות גישה/נטישה טובות, מנשא כננת ותאורה לשטח.
מיגון תחתון מלא לרנגלר JK-באיכות BULLET PROOF
מדרגות סף נוחות לאיזון הגיפ בשפ""צים.
מגיני פינות אחוריות של הגיפ.
פתחי אוורור לפליטת האויר החם והכנסת אויר קר על גבי מכסה המנוע.
לוח מתגים ( נעילות וכו)
מתקן למספר רישוי אחורי.
דלתות חצי-מתחלפות בקלות=מאפשרות לנהג לראות היכן בדיוק הוא מניח את הגלגלים.
את הגנטים עם צמיגי ה35 BF-רכשתי אצל צפריר שטארק בנס ציונה.
בהחלט רכב יפה פיני,
תהנה ממנו,
יש מצב לכמה תמונות?
פיני, האוטו שלך יפה מאוד ונראה שהוא בצורתו הנוכחית בנוי טוב מאוד לעבירות כמו שאתה אוהב;).
ואם יורשה דבר אחד הפריע לעין שלי בזמן שהזלתי עליו ריר במפגש וזה היה הגימור הלא יפה של הכנפונים.
אומנם זה פרקטי ומאפשר הכנסה של צמיג במידה 37 אך יחד עם זאת הגימור של הריתוך לא היה לטעמי והיה ניתן לבצע עבודת גימור יותר יפה .
בברכה
יואב