מחר בבוקר אצל עידן (המהנדס)
אנחנו הולכים להרכיב לסמוראי שלי http://imgsrv.pic4u.co.il/ca703e3dc7...e30020000.aspx
נעילה אחורית של LOCKRIGHT
אז מי שרוצה לראות\לעזור\סתם להסניף גריז
מוזמן בכיף.
אהה...ותודה לעידן שתורם את המוסך שלו לצורך הניתוח
נחום.
Printable View
מחר בבוקר אצל עידן (המהנדס)
אנחנו הולכים להרכיב לסמוראי שלי http://imgsrv.pic4u.co.il/ca703e3dc7...e30020000.aspx
נעילה אחורית של LOCKRIGHT
אז מי שרוצה לראות\לעזור\סתם להסניף גריז
מוזמן בכיף.
אהה...ותודה לעידן שתורם את המוסך שלו לצורך הניתוח
נחום.
התכוונת EASY LOCKER ,
הקפה/תה/קולה עלי - כולם מוזמנים רק להודיע.
השעות הן בין 9:00 ל 16:00 מקסימום 16:30
מי מהמומחים שעשה זאת קודם מוזמן לבוא לייעץ או להיות זמין בטלפון :twisted:
אתה יכול להרים טלפון להתייעצות.
0547647027
הרכב "נעול". 8)
אני ונחום התקנו לבד בסבבה ,הלך יופי
מסתבר שהשד לא כל כך נורא... (קלי קלות :D )
ה"תיקתוקים" בהתחלה היו חזקים ונשמעו יותר כמו בומים אבל לפי נחום הבנתי שעכשיו זה פחות חזק (אחרי נסיעה קצרה).
איך אתם יודעים שכיוונתם טוב את הקורונה ?
שמוליק על איזה כיוון אתה מדבר ?
הנה מתחילות הבעיות - או שלא...
הרכב נעול ההתנהגות מוזרה וכנראה שנורמלית אבל:
בספירת מלאי שעשיתי כרגע מסתבר ששכחנו להחזיר את הטבעת מרווח העליונה בדיפרנציאל
עד כמה זה קריטי?
ממש לא בא לי להתחיל לפרק את הכל :cry: :cry: :cry:
אחרי שגמרתי לדפוק את הראש בכל דבר בסביבה שלי בעבודה (מקלטים מודולטורים מחשבים) אני יכול להגיד שפישלנו בקטע הזה ... איך שכחנו דיסקית קיבינימט...
זה עובד. זה כבר טוב...אבל אני בטוח שלא ייעלנו את המערכת :lol:
בהזדמנות הבאה יפורק שוב :cry: :cry: :cry:
FUCK IT לפחות לומדים מטעויות (רגע אחד אתה לא שם לב)
לכל אלו שמפחדים עדיין אני חושב שזה ממש קל וכולם יכולים לעשות את זה לבד.
:wink:
בומים? :roll:
חלקים מיותרים? :roll:
איזה כיוונים? :roll:
:shock: לא נשמע טוב :twisted:
כדי להרגיע את כולם - הנעילה עובדת הבנאדם עדיין לא התרגל לתופעות הלוואי.
תומר תרכיב את הראש מנוע :twisted:
קודם כל
אם שכחתם את דסקיות המרווח שבאות מעל הסטליטים - מגיע לכם וטוב שכך :P כי לא צריך אותם
כדי להרכיב את הנעילה פירקתם את כל הגלגל שיניים הגדול (קורונה) עם בית הדיפרנציאל
בין הגלגל הגדול לגלגל הקטן (פיניון ) יש מרווח קטן אבל משמעותי מאד
אם המרווח גדול מדיי יהיה חופש מוגזם שייגרום לרעש ובעקבותיו שחיקה מוגברת
אם המרווח קטן מדיי הקורונה פשוט תישבר
אני מקווה שהקפדתם ללכת לפי הוראות ההרכבה בספר /באתר והקפדתם על קוצו של יוד
אם כך אתם בסדר
לא אמורים להיות בומים לפחות לא באופן קבוע ובתדירות גבוהה
במידה ויש בומים תבדקו דבר ראשון את היקף הגלגלים האחוריים ואת לחץ האויר מאחורה
מהיום אי אפשר לחפף בשניהם הפרש בהיקף בין גלגל אחד למישנהו יגרום לנעילה "לרצ'ט " כל הזמן ולהשמיע בומים
בדיוק מאותה הסיבה אסור שיהיו הפרשי לחץ אויר בין הגלגלים לחץ שונה = היקף שונה
הקפדנו על ההוראות רק שכחנו את ההדיסקית
עכשיו ברצינות זה יכול להזיק ?
אני מניח שאת ההפרש של הדיסקית סגרנו עם הטבעת "טלפון" שצריך לספור את הסיבובים שלה. אם זה באמת כך אז סגרנו על המייסב חזק מידי ויכול להווצר מצב שהוא יתחמם...לא ??
הנעילה בסדר הצמגים לא :twisted:
205.70.15 -זה אומר קוטר ממש קטן יחסית ..אפילו למקור.
השאלה אם זה משנה..
קוטר הצמיג לא משנה כל עוד הוא זהה בשני הצדדים.
אם אתה מדבר על הדיסקיות בין הסייד גיר לבית הסטליטים, תפרק ותרכיב אותם. הם מפחיתות שטח חיכוך בין הסייד גיר לבית. אני לא יודע לומר לך מה בדיוק ייגרם מעוד חיכוך שם, אני כן יודע לומר לך שזה לא רעיון טוב בכלל.
מס' הסיבובים בקסבה הזו נקבע ללא קשר לדיסקיות הנ"ל. הם לא ישפיעו. גם אם אין כלום בבית הסטליטים בפנים, הקסבות האלו עדיין לוחצות על החלק החיצוני ולכן זה לא ישנה דבר. בכ"ז נדרש כיוון מדוייק אחרי התקנת הנעילה, כמפורט בספרון ההדרכה שקיבלת איתה. ספירת סיבובים זה לא כיוון מדוייק, זה ברירת מחדל וזה מספיק טוב רק אם זה היה מכוון טוב ממהתחלה.ציטוט:
אני מניח שאת ההפרש של הדיסקית סגרנו עם הטבעת "טלפון" שצריך לספור את הסיבובים שלה. אם זה באמת כך אז סגרנו על המייסב חזק מידי ויכול להווצר מצב שהוא יתחמם...לא ??
זה שהנעילה עובדת זה לא אומר שהכל בסדר. גם עם חופש ענק בקורונה/פיניון היא תעבוד.
עם הדרכה ממישהו מנוסה, כן. לבד לגמרי כעבודה ראשונה, אפשרי אבל לא רעיון טוב. סה"כ באמת אין כאן שום דבר נורא.ציטוט:
לכל אלו שמפחדים עדיין אני חושב שזה ממש קל וכולם יכולים לעשות את זה לבד.
אנחנו מדברים על הדיסקית בין הסידגיר למכסה - ורק בצד אחד
לגבי תופעות:בומים באים לי רק במקרה שאני עוזב ונותן חזרה גז בסיבוב והבנתי שזה נורמלי,
בסיבוב עם גז קבוע הנעילה מתקתקת (אגב:תקתוק זה הגדרה די אופטימית לרעש הזה)ואפשר לשמוע את זה רק בנסיעה איטית לפני שהרעש הכללי מתגבר
התופעה היחידה שלא מצאתי בכל השירשורים זה שאם אני נותן מכת גז בנסיעה בכביש ישר
אני מקבל זריקה קטנה של הזנב אבל אני משער שזה נורמלי -בהנחה שמכת גז נועלת לשניה את הדיפרנציאל.
פתח עכשיו ותרכיב את הדיסקית החסרה, אחרת אתה מזיק, ואתה סובל מנעילה שלא עובדת כמו שצריך.
בנוסף, אם הבנתי נכון, אז את הכיוון של המיסבים עשיתם על הבאב-אללה, ולא על פי הכיוון המקורי, או כיוון מחדש בעזרת מכשירים מדויקים? חבל. חבל מאוד, אפילו. הדרך לנזק יקר קצרה מאוד מכאן. אם עבדתם על פי כתבת ההתקנה של ג'יפולוג, הייתם אמורים להחזיר את הכיוון בדיוק לכיוון המקורי שהיה לפני הפירוק.
טוב, הבנתי למה הדיסקית חשובה,
בפניות שמאלה העסק עובד סבבה ,בפניות שמאלה במהירות עירונית יש לי מדי פעם בומים רציניים ורעידה של הסרן
אני משער (ומקווה) שזה תוצאה של החופש שנוצר בגלל הדיסקית החסרה
מה שאומר שהערב מתחיל שידור חוזר (נראה לי שיש 2 פרקים הפעם)
מתחיל לפרק בסביבות 18:00 עד שיגמר הכח לא נסיים- מי שרוצה לראות מוזמן ליצור קשר
050-5533803
לגבי הכיוון של הקרונה החזרנו בדיוק את אותו מס' הסיבובים אז אני מקווה שזה בסדר
מה שכן פיית הניקוז אצלי שחוקה לגמרי אז אם יש משהו באיזור המרכז שיש לו משאבת ברקס אחורי ישנה שהוא לא צריך אני אשמח לקבל\לקנות אותה
ימינה...
כיוון המייסבים נעשה לפי הכתבה (ספירת מספר סיבובים בכל צד) בקשר לזה אין מה לדאוג.
לגבי הדיסקית ....אין מה לעשות חוץ מלפרק את העניין שוב :twisted:
נחום הכי טוב שתלך למכשירי תנועה כל עוד הם פתוחים לא נראה לי שישחטו אותך שם על דבר כזה.
אם היה לי זמן הייתי קופץ אבל אני לומד היום עד 22:00 ומחר מהבוקר :cry:
אאוץ'!!! למה אני תמיד רואה דברים באיחור... ולחשוב שאתמול רבצתי אצל ההורים בת"א משועמם....לו רק הייתי פותח מחשב..
נו שויין- NEXT TIME
בכל אופן- נחום - תתחדש! בטיול הבא במקום שלגיה ושבעת הגמדים נעשה את רכבת ההפתעות- אתה הקטר וכולנו נגררים :lol:
בהצלחה - יואב.