תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
תתחדש!
בעלי תשובה הם לא פחות צדיקים מצדיקים אורגינל... טוב מאוחר מאף פעם!
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
תתחדש!
בעלי תשובה הם לא פחות צדיקים מצדיקים אורגינל... טוב מאוחר מאף פעם!
תגיד את זה ל"שחורים" שאנחנו כ"כ אוהבים
ד"א אני רואה אותך מרחוק הרבה במודיעין, אף פעם לא מצליח להשיג אותך. סע יותר לאט
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yoni 110
אף פעם לא מצליח להשיג אותך
עם הונדורה לא תשיג אותי.
עם הגרנד כנראה שכן... אל תתייאש. :)
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
יוני, ברוך הבא לשבט ותתחדש.
קודם כל תבדוק עם הנהלת הפורום אם ניתן כחלק מהאתר החדש לשנות ניק... לא מסתדר כאן ה-110 הזה....
מעבר לזה, יש כאן מידע לרוב. הג'יפ שלך הוא בסיס מדהים לאין-סוף אפשרויות.
רק להחליט על גובה תקציב וסף שיגעון (עם משמעויות כחולות מהבהבות...)
תתחיל מלהגדיר את 2 אלה ותוכל לקבל כאן המלצות.
בכל מקרה, דבר ראשון, זה לעבור לג'אנט 16 ... (ראה בלוח... במקרה יש לי כזה סט למכירה...)
צמיגים נורמאליים (245/70R16 זה המידה ה"פשוטה" מבחינת החלפה)
אח"כ מינימום זה הגבהה 2" של ספייסרים - כשהמקסימום 7"-8" עם קיט לונגארמס...
מיגון רק לוודא שיש לך מגן טראהספר מקורי (שלא פורק מתישהו)
בקיצור, תזרום
תגיע למפגש בחורשן ותתרשם ממגוון אופציות...
איל
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
אוטו יפפפההה!!!!
תתחדש.
דבר ראשון לך לרופא וקח כדורים נגד התמכרות, אח"כ נדבר.
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
אני עדיין משפשף את העיניים.. ולא מאמין.
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
אוטו יפפפההה!!!!
תתחדש.
דבר ראשון לך לרופא וקח כדורים נגד התמכרות, אח"כ נדבר.
רמי, מאוחר מידי, אני כבר מאוהב ולא נראה לי שכדורים יעזרו. למרות שאני עדין מעדיף את הל"ר מבחינת תחושה והרגשה של רכב שטח.
באופן תאורטי זה אוטו לאישה, באופן מעשי אני כבר 3 ימים נוסע רק בו, אפילו הליסינג שלי נשאר מחמישי בעבודה
דני, תפסיק לשפשף ותתחיל לעזור להפוך את הכוסית למשהו יכול לטפס קצת יותר גבוה ממדרכה בת"א
איל, את המיגון גחון שלך אצל מי עשית? לגבי הגאנטים היה לי כבר בתוכניות לדבר איתך
הכיון הכללי הוא לבנות רכב בשביל לטייל, את טיולי העבירות הקשה כבר עברנו מזמן.
התחלתי לפזול לכיון הסט של יירון 4.5 אינטש- מישהו מכיר?
יוני
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
ברוך הבא, מברוק, נראה מלוקק! רק הנאה מובטחת עם רכב כזה.
גם חבר גאה חדש בעיר, ניפגש בעיר-=מודיעין.
בפורום תדפדף ויש לך את כל התשובות לשאלותיך.
נתן
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
יוני,
את המיגון עשיתי לבד, יש לי תכניות לחיתוך לייזר. אם אתה רוצה אין בעיה רק תגיד.
זה יושב על המגן התחתון המקורי, אז רק לוודא שהוא קיים אצלך...
בשביל טיולים סטנדרטיים בלי עבירות קצונית (ואני יודע שגם זה נתון לפרשנות) לא צריך מעל 4".
מעבר של ה-4 מצריך לטעמי לונגארמז אחרת איכות הנסיעה של זרועות רדיוס ניצבות לקרקע תהיה משובשת משהו...
אני עם הקיט HD הסולידי של OME (ואם כזה אז רק HD) כמו שיש גם לרמי GRAND ולאייל67. שומר על איכות הנסיעה ועובר (כמעט) הכל.
זה לא כמו של רונן.... אבל נו... הלוואי....
לזה להוסיף בולמים טובים (MX6 פרוקומפ) מאריכי במפסטופ, ספייסר לזרוע A, מנתקים מהירים למוט מייצב הקדמי ומוט פנהרד מתכוונן (JKS)
בולם הגה, ודרייבשאפט קדמי דאבל קרדן...
אם אתה טיפוס של להכין לבד אז יש לי שרטוטים של המאריכים של הבמפסטופ ושל הספייסר של ה-A.
איל
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
ו... לא לשכוח גל הינע קידמי חדש.
ובולם הגה מסיבי כמובן.
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
דרייבשאפט אצל מי עושים?
בולם הגה? מניסיון בל"ר הוא לא מורגש בכלל. למה פה הוא ככ קריטי?
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
אם כבר מתקינים דריישפט קדמי חדש עם קרדן כפול (ואתה תתקין, כי אחרי שתגביה, אפילו קצת, המקורי המעפן ייטחן/יישבר) אז אולי מוסיפים גם טרנספר 5 מצבים - זה יכול לעשות רק טוב.
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
דרור,
זה בטח לא מזיק, אבל בסדר העדיפויות זה לא ממש גבוה...
איל
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
לא מבין את היתרונות בטרנספר 5 מצבים, הקוודרה לא מספיק טוב בשטח?
ז"א בLOW הוא בעצם עם מרכזי נעול, לא?
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
5 מצבים נותן בנוסף 2X4, ואופציית 4X4 פתוח. 2 המצבים לא ממש חסרים לי...
עם הקוואדרה יש 4X4 פתוח וב-LOW נעול, בכביש הוא נוסע נהדר.
לעבירות יותר קשה, לפעמים הקוואדרה בסרנים לא ממש עושה את העבודה, לפחות אצלי זה ככה (או עם "ק") אני לא יודע מתי הוא תופש ומתי לא.
יש אחרים שמדווחים שזה עובד מעולה.... בכל מקרה, את זה הייתי משאיר לסוף. תמיד אפשר לזרוק עוד צ'ק על נעילות. ומה שיש בטוח יותר טוב מסרן פתוח שיש ברוב הרכבים.
את הדרייבשאפט הקדמי עשה לי תמיר מחולון. ממליץ בחום גם על האיש וגם על העבודה שלו.
גם את זה הייתי דוחה כמה שאפשר. המקורי שלי עבד אצלי איזה שנה עד שהתפגר (תודה שוב לשועל)
איל
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
יוני שלום
רבים החברים פה שיתנו לך עצות מנסיונם בנסיעה איש איש ומה שמתאים לו.
אנחנו בסדנא מנסים לעזור לכל בעלי רכבי ה4X4 למיניהם ובניהם גם בעלי גרנדים לדיגמיהם.
ערכה של 4" אינטש ומעלה כמו שאמר אייל דורש לונגארם בגלל שהזרועות הקידמיות שלכם הם קצרצרות והזווית הנוצרת בעת הגבהה של 4" היא גדולה ופוגעת מא באיכות הנסיעה.
בכל מה שקשור לשאר הדברים כמו מיגונים ושאר ירקות יש דרישות בסיס.
הטרנספר דורש מיגון או מקורי עם חיזוק או אפטר מרקט.
הסרן הקידמי מבקש חיזוק וגשר עליון וישמח גם לקבל מגן דיפרנציאל נורמאלי (עשינו מספר כאלו בסדנא).
בכל מקרה עם אתה מעוניין נשמח לארח אותך על קפה ולהציץ ברכב ולתת חוות דעת ועצה.
ארנון שושני
רוק סוליד
052-6991704
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
תתחדש. נראה מדהים. הגעת (סוף סוף) לדבר האמיתי.
המלצות:
אחרי שבדקת שהקוודרה-דרייב עובד היטב, ושהמיגון המקורי (טרנספר ומיכל דלק), תקין וחזק:
1. הגבהה (אפשר של OME ואפשר גבוהה יותר של 3"-4")
2. דרייבשפט דאבל קרדן - אצל תמיר מחולון, או להזמין בארה"ב לפי מידה.
3. חיזוק הסרן אצל ארנון.
4. מגיני-סף כנ"ל.
5. ניתוק מהיר למוט מייצב.
בסט-אפ הזה אתה מסודר - ממדרכות ועד עשוש..
חן
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
אה, וכמובן - קבל את ההצעה של אייל, והחלף גלגלים..
תגובה: חבר חדש הצטרף לבית
יוני.
לדעתי בלבד...
אל תיגע בטרנספר, הוא מצוין.
אין בעיה לטייל בגראנד משופר כמו שהציעו כאן ,כמעט בכל מסלול בארץ. אתה תהנה ותופתע כל פעם מחדש.
עבירות קשה מאוד.. מאוד.. יחיבו אותך בשיפורים מקיפים יותר.
גל הינע קידמי אצל תמיר.
בולם הגה - תחליף אם אתה רוצה להמנע מבעיות היגוי.