יש לי בעייה שהמנוע פשוט עובד בטמפ' נמוכה מידיי.
יש לי בג'יפ רדיאטור שתי שורות שעבר ניקוי לפני שנה, ומספר תיקונים (יש בו 2 שורות מבוטלות)
יש מאוורר 7 צלעות גדול יחסית ובלי פן קלאץ'.
יש כונס אוויר שיירד מואנדורה או GMC מסחרי גדול אחר, ועבר קצת מאוד התאמות והיום הוא מכסה את המאוור (גם מלמטה בניגוד לכונסים המקוריים)
מנוע 258 אחרי אוברול (סיים כבר הרצה, ועכשיו יש לו בערך 10K), הבלוק הוא של הדגמים החדשים (87-91) ואילו הראש של השנים המוקדמות יותר (81-86 עם המכסה פלסטיק).
טרמוסטט היה של 165F והוחלף ל-180F
שני שעונים, אחד החשמלי המקורי עם יוניט בבלוק לייד הקיר אש), שני מכני עם יוניט בסעפת יניקה (יש לו סקאלה שמתחילה ב-120F)
נוזל קירור ירוק ללא שם (הגיע מהמתקן רדיאטורים)
הבעייה היא כזו, מאז בוא החורף שמתי לב שהמנוע קר יחסית, בהתחלה זה לא הפריע לי במיוחד (עדיף קצת קר על קצת חם...) אבל בשבת האחרונה חזרתי מטיול ושמתי לב שבמהלך רוב הטיול וגם בנסיעה הבייתה (שכללה עליה לירושלים מכיוון מזרח) המחוג של הטמפ היה ממש מעט מעל המינימום (איזור ה-130F)
טוב הבנתי שמשהו לא בסדר אבל חשדתי בהתחלה בשני דברים:
1. שעון מזייף (לא כל כך מסתדר לי כי בקייץ הוא הראה טמפ' נורמליות)
2. טרמוסטט נמוך מידיי (ידעתי שייש לי טרמוסטט נמוך וחשבתי שאולי הוא משפיע איכשהו)
מדדתי את הטמפ בעזרת שעון דיגיטלי שהראה שהשעון המכני לא מזייף (לא בהרבה לפחות)
החלפתי טרמוסטט ל-180F ועדיין קר לו.
לדוגמא אתמול בשעות הצהריים (הייתה שמש אבל קר בחוץ) בנסיעה של חצי שעה הוא הגיע ל-150F
הכיוון היחיד שאני חושב עליו הוא הוספת פן קלאץ'
רעיונות נוספים?
עירא