תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
תתחדש. לא יפה להיות טיזר. תן פירוט
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
תתחדש. לא יפה להיות טיזר. תן פירוט
טוב זו ההתחלה אני עוד באמצע הבניה הגיפ יושב על קפיצי אייבך סרן אחורי שנלקחו מגרנד ויטרה אחורי,סרן קדמי יושב על קיפצי אייבך אחוריים של סוזוקי XL7 שנותן לגיפ הגבהה של בערך 4.5" 2 המוטות הקושרים את הסרן עברו הוספה של הברגות ,הוחלפו כל צינורות הבלם ,נעילה אחורית נשלטת של בלסטר עם קומפרסור ומיגונים כמובון לטרנספר ומיכל דלק ועוד כמה פינוקים....
נישאר לי עוד להתאים מוטות רדיוס קדמיים בגלל הגובה אני מקווה שאני ימצא בקרוב ובולמים של קוני שיגיעו בקרוב ובושונגים חזקים לכל מוטות הרדיוס...
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
למה הוחלף הסרן? יש קיטים 4.5 לג'ימני שכוללים מוטות רדיות והכל. למה בעצם ההכלאה הזו? מה היא נותנת?
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
למה הוחלף הסרן? יש קיטים 4.5 לג'ימני שכוללים מוטות רדיות והכל. למה בעצם ההכלאה הזו? מה היא נותנת?
הסרן לא הוחלף ,כתבתי איזה קפיצים יושבים על כל סרן,יש קיטים מעולים של 4.5" אבל הם מאוד יקרים ועוברים בקלות את ה10 אלף...ההכלאה זולה בהרבה...
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
איך הנעילה של בולסטר?
אתה יכול לפרט קצת מחירים וכוו.....?
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
מה לגבי תושבות לבולמים האחוריים (שמתקנות את הזווית הגרועה שלהם) ?
בושינגים לתיקון זווית ההגה ?
ספיסרים לדרייב שאפט ?
הארכה לצינורות ואקום ?
שחרור של הכבל ABS ?
הארכת נשמים ?
KONI אחלה של בולם !
הדרך ארוכה - בהצלחה
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kalil
מה לגבי תושבות לבולמים האחוריים (שמתקנות את הזווית הגרועה שלהם) ? כרגע הבולמים הזמניים מורכבים עם ספייסר שהקוני יגיעו אני ייצר משהו נחמד
בושינגים לתיקון זווית ההגה ? זה הנושא הכי מתסכל בינתיים יצרתי את המוט שמחבר את הסרן לשלדה עם אברגות הארכה ומירכזתי את הסרן אבל נותרה הבעיה של מוטות הרדיוס שלקנות כאלה שמתאימים לזוית החדשה בעייתית בארץ כי זה בא רק בסטים קומפלט ,ראיתי בכמה אתרים בחול תושבות שמאריכות את זוית הסרן למצב האופטימלי אבל אני מאבד 2 ס"מ גובה בערך אבל עם לא תיהיה ברירה ואני לא ישיג מוטות רדיוס מתאימים אני ייצר תושבות.
ספיסרים לדרייב שאפט ? בבדיקה שעשינו הדרייבשאפטים מתארכים בצורה הגיונית ונישאר עוד המון בשר אז לא ניראה לי שאני ייצר גם ספייסר לזה.
הארכה לצינורות ואקום ?הצינורות נותקות מהתושבת על הסרן והוכנסו לצינור קפיץ מגן ובבדיקה בקצה מהלך הם חופשיים לגמרי.
שחרור של הכבל ABS ?
הארכת נשמים ?
KONI אחלה של בולם !
הדרך ארוכה - בהצלחה
הדרך ארוכה אבל רואים את האור :-)
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kalil
מה לגבי תושבות לבולמים האחוריים (שמתקנות את הזווית הגרועה שלהם) ?
בושינגים לתיקון זווית ההגה ?
KONI אחלה של בולם !
הדרך ארוכה - בהצלחה
קוני יותר מאחלה..
מניסיון שהיה לי איתם בויטארה - פשוט עולם אחר, חדש ומופלא... אבל אני לא בטוח שהוא שווה את המחיר הגבוה משמעותית.
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tomig
נישאר לי עוד להתאים מוטות רדיוס קדמיים בגלל הגובה אני מקווה שאני ימצא בקרוב ובולמים של קוני שיגיעו בקרוב ובושונגים חזקים לכל מוטות הרדיוס...
מה הכוונה ב"להתאים מוטות רדיוס"?
החלפה? שינוי תושבת? או משהו אחר?
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
זרקו
מה הכוונה ב"להתאים מוטות רדיוס"?
החלפה? שינוי תושבת? או משהו אחר?
אני צריך לשנות את זוית הקספר ב6 מעלות בערך כלומר לגרום לסרן לחזור למצב המקורי שלו כלפי מעלה ,הדרך הכי טובה היא להחליף את מוטות הרדיוס לכאלה שמתאימים להגבהה אבל לא מצאתי ממי לקנות רק מוטות רדיוס קדמיים שמתאימים להגבהה של 4.5" במחיר סביר ולא את כל הסט...
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
אה זווית קאספר, כמו בסרט, קספר השד הידידותי, אני מכיר את הזווית הזאת....
טומינג, כנס ללינק הנ"ל http://www.jeepolog.com/forums/showt...A4%D7%A2%D7%94
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tomig
הדרך הכי טובה היא להחליף את מוטות הרדיוס לכאלה שמתאימים להגבהה אבל לא מצאתי ממי לקנות רק מוטות רדיוס קדמיים שמתאימים להגבהה של 4.5" במחיר סביר ולא את כל הסט...
הייתי מתחיל מזוקי-פרו ...
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
דבר עם מורי.
אני חושב שהוא עומד לייצר בקרוב.
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
אני מודה שאני לא כל כך מתחבר (או לא מבין) מה אתה עושה.
למה, למשל, הקפיצים הקידמיים נלקחו מ XL7, למה לא מאיזה רכב אחר? בגלל שזה גם סוזוקי???
בקיצור, אתה לוקח קפיצים אחורים מרכב כבד יותר, וקידמים מרכב הרבה יותר כבד...אז אולי את מגביה את הרכב, אבל מה אם נוחות הנסיעה? יציבות? לא רק שהרכב יעשה קשיח יותר ממה שהייה במקור (שז גם לא מהמצטיינים), עכשיו גם הקשיחות מלפנים ואחור שונה.
קפיצים ובולמים זה הרבה יותר מאורך בלבד.
מצטער אם אני נשמע שלילי, אבל שינויי מתלה מצריכים קצת יותר.
7 קבצים מצורפים
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
הזרועות רדיוס המשווקות בזוקי פרו הן מתוצרת 4xFourArt.
הן מגיעות עם בושינגים פולי בחיבור לסרן ו-johnny joints בחיבור לשילדה המקנים עד 30 מעלות של תנועה חופשית שתורמים רבות לגמישות.
לפחות לפי התמונות נראה שהרכב שלך גבוה יותר בחלקו הקידמי.
גובה מדוד ממרכז הנאבה לכנף יוכל לאמת זאת.
אם אכן אתה מוגבה 4" (53 ס"מ מדוד למדידה שציינתי קודם לכן), אזי תדרש להרבה יותר ממוטות רדיוס בשביל לגרום לעסק לעבוד כמו שצריך.
תתחדש :rolleyes:
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
מרשים ביותר רן !
התוספות האחרונות מצויינות.
הצביעה השחורה לחישוקים מתאימה מאוד למראה שג'ימני שלך קיבל.
איזה יופי של מהלכי-מתלה ומרכב שנשאר מאוזן ובטוח גם במצבי קיצון.
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
רן או נתי , האם מוטות הרדיוס הנ"ל ניתנים לרכישה בנפרד בלי רכישה של סט הגבהה מלא ?
והאם הדבר כדאי מבחינת ההשקעה לקיט ה-2" של החברה, מה דעתכם ?
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
רן,
הצמיגים הם במידה המקורית?
אצל מי השגת BF במידה המקורית ואם מותר לשאול כמה עלה לך הסט?
תגובה: מהלך המתלה החדש שלי :-)
הצמיג הוא 215/75/15.
אין BF במידה המקורית של הג'ימני.