קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
בעקבות שינוי מקצועי וצורך בטנדר העמדתי את הסמוראי למכירה. אני מתחיל להסתכל על היילקסים ועולות בי כמה תהיות
1. האם יש סיבה אמיתית להעדיף את הדגם עד 97 (שני סרנים חיים)? האוטו יטייל ברמה בינונית+ אבל לא בא לי שאני אהיה מוגבל מדי ולפעמים לעשות גיחות לנחל שיל"ה או איזור בית שמש רק בשביל לשחק על סלעים זה נחמד.
2. נעילה מקורית, הכרח? או שיש גם נעילות אוטומיטיות במחיר סביר?
3. אני זקוק לארגז פתוי אבל יש לא מעט עם ארגז סגור, האם זה סיפור לפתוח את הארגז והלחזיר את האוטו למצב המקורי (מבחינת רישוי)?
4. מנוע, טורבו או לא?
ובלי קשר, דגשים כליליים, עצות, טיפים או הפנייה לרכב טוב שאתם מכירים והוא למכירה יתקבלו בברכה.
תודה מראש
צחי
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
צחי צחי צחי מסכן שכמוך בזמן סערה בים כול נמל טוב לעגון בו
עם אתה חייב טנדר ואין לך 150 אלף לF350 אני הייתי בוחר הילקס
למעשה את היילקס שלי מכרתי לחבר שהחליף מנוע לטורבו והשקיע עוד הרבה מזמנו ברכב שיעבוד כמו שעון ויסע כמו מטוס חחחחחחחחחחחחחחחחח
כמו סוס עם עגלה ולא כמו חמור חולה עם עגלה עם אתה מתעקש אני יכול להמליץ לך על הרכב בחום צור איתי קשר בפרטי אשמח להפנות אותך
הרכב שנת 95 + - מושקע מנוע צמיגים וכו הוא דורש לדעתי 45 בערך והרכב מושקע חשוב מאוד להבדיל
ושוב צר לי על הבחירה שלך < יש כאלו שיגידו אחרת "אור" > מחכה לשמוע ממך :)
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
לאור מחירי הדלק F350 לא בא ולא יבוא בחשבון, ומי שיגיד לי שהוא עושה אחד לתשע משקר לעצמו. החוסן המכני של ההיילקס קוסם לי והיה לי כבר אחד בעבר. עם תחושת הגמל או העגלה אין לי בעיה (ראית במה נסעתי עד היום). שלח לי את המס' של בחור אם האוטו אני אקפוץ לראות.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
f350 מוכר מבחינת מס באופן מלא וזכאי להחזר בלו, אם אתה עוסק מורשה והרכב קשור לעסק זה שיקול כבד מאד.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
חבר'ה עזבו אתכם. F350, סילברדו וראם הם בהמות שגדולות עלי!!! אין לי צורך בגודל וביכולת העמסה שלהם, כרבים יחסית חדשים אני לא רוצה לחשוב מה עלויות הביטוח (גם מחיר הקנייה יקר), דלק הם שותים כמו מטורפים, מעבר לכך שהרכבים האלו ענקיים ולהסתובב איתם ביום יום בתנועה עירונית צפופה, שלא לדבר על להחנות ברחוב ללא מוצא המאוד צר שאני גר בו יעשו לי את החיים קשים. לא במקום הזה כלכלית ולא מתאים. כולה ביקשתי קצת עצות לגבי היילקס, טנדר יפני 4X4 יספק אותי ביותר.
אה... גם אין לי רישיון ג'
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
צחי אתה צודק במאה אחוז בשיקול הקניה שלך במיוחד עם אתה כרגע בתהליך של פתיחת העסק. הבעיה שכבר קשה למצוא הילקס עד שנת 97 במצב טוב למכירה (נדיר) ומה שתמצא דורש השקעה רצינית בישור קו בהרבה מקרים, לא מזמן עזרתי לחבר למצוא אחד נורמלי וזה היה קשה מאד. מי שיש לו הילקס טוב לא מוכר בדרך כלל (כמוני)
בכל מיקרה עם אני יראה באיזור שלי אחד ששווה אני יעביר לך מסר דרך השרשור הזה.
בהצלחה טל
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
היי.
אני יכול להצטרף להמלצה.
אם 2003-2003 נכנס בתקציב שלך (לא ציינת) אז יש לך בשפע ממכרזים של חברת החשמל בהם אתה יכול לקנות באופן ישיר.
רכב מעולה. מספיק כוח, לא ספרטני מדי. אני הגבהתי את שלי עם עלה נוסף ובולמי קוני, מיגון תחתון, צמיגי שטח מלא, נעילה מקורית יש תודה לאל, ויש בידך רכב טיולים, עבודה, משפחה בחצי מהעלות של לנד קרוזר.
דניאל
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
לעבירות בעיקר וקיצונית מאוד, עד 97,
חסרונות- עגלה, כמה עגלה זה לא משנה אבל הרכב איטי ומאוד, ספרטני מאוד,
עד 2003 יעשה את העבודה גם לטיולים גם עבירות יותר עדין ונוח מה97 אבל מבחר איכותי יותר גדול, וקצת פחות עגלתי.. ויותר נוח.
אם בתקציב מ2004 ומעלה עדיף רכב יותר נוח ומנוע מתקדם וחזק יותר.
נעילה מקורית מומלץ, אבל יש לוקרייט ולא מעט נוסעים איתה (מעבירים מקורית קדימה והלוקרייט אחורה)
לא עילה לפסול בגלל זה רכב מוצלח.
ארגז הורדה יותר פשוט להוריד מהרשיון מאשר להוסיף כי התצורה המקורית זה פתוח,
97 עם טורבו רק אם ההסבה בוצעה כמו שצריך זה לא רק לשתול מנוע, יש לא מעט בעיות התחממות ואילתוריי פתרונות שלא בוצעו כמו שצריך ויעיבו על אמינות ושרידות המנוע .
דוגמא למציאה,
ההילקס של אור הייתה אצל חבר טוב, שמכיר כל פינה ברכב, טייל נהנה שבר ותיקן בצורה מקצועית בלי לחפף ולחסוך,
אח"כ נרכש ע"י חבר שעדיין הבעלים הקודם היה הכתובת לכת טיפול בעיה ושידרוג, ואור קיבל רכב מציאה שמור ומטופל שכן עבד ועבר לא מעט אבל רכב ששוה כל שקל כי תוחק כמו שצריך, לספר לך שיש עוד כאלו צריך סבלנות של תנין...
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טל חסיד
צחי אתה צודק במאה אחוז בשיקול הקניה שלך במיוחד עם אתה כרגע בתהליך של פתיחת העסק. הבעיה שכבר קשה למצוא הילקס עד שנת 97 במצב טוב למכירה (נדיר) ומה שתמצא דורש השקעה רצינית בישור קו בהרבה מקרים, לא מזמן עזרתי לחבר למצוא אחד נורמלי וזה היה קשה מאד. מי שיש לו הילקס טוב לא מוכר בדרך כלל (כמוני)
בכל מיקרה עם אני יראה באיזור שלי אחד ששווה אני יעביר לך מסר דרך השרשור הזה.
בהצלחה טל
טל תודה,
אני מתחיל לחפש, אם אתה נתקל במשהו מומלץ אתה יותר ממוזמן לשלוח לי הודעה פרטית.
שבוע טוב לכולם
צחי.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tomer s
לעבירות בעיקר וקיצונית מאוד, עד 97,
חסרונות- עגלה, כמה עגלה זה לא משנה אבל הרכב איטי ומאוד, ספרטני מאוד,
עד 2003 יעשה את העבודה גם לטיולים גם עבירות יותר עדין ונוח מה97 אבל מבחר איכותי יותר גדול, וקצת פחות עגלתי.. ויותר נוח.
אם בתקציב מ2004 ומעלה עדיף רכב יותר נוח ומנוע מתקדם וחזק יותר.
נעילה מקורית מומלץ, אבל יש לוקרייט ולא מעט נוסעים איתה (מעבירים מקורית קדימה והלוקרייט אחורה)
לא עילה לפסול בגלל זה רכב מוצלח.
ארגז הורדה יותר פשוט להוריד מהרשיון מאשר להוסיף כי התצורה המקורית זה פתוח,
97 עם טורבו רק אם ההסבה בוצעה כמו שצריך זה לא רק לשתול מנוע, יש לא מעט בעיות התחממות ואילתוריי פתרונות שלא בוצעו כמו שצריך ויעיבו על אמינות ושרידות המנוע .
דוגמא למציאה,
ההילקס של אור הייתה אצל חבר טוב, שמכיר כל פינה ברכב, טייל נהנה שבר ותיקן בצורה מקצועית בלי לחפף ולחסוך,
אח"כ נרכש ע"י חבר שעדיין הבעלים הקודם היה הכתובת לכת טיפול בעיה ושידרוג, ואור קיבל רכב מציאה שמור ומטופל שכן עבד ועבר לא מעט אבל רכב ששוה כל שקל כי תוחק כמו שצריך, לספר לך שיש עוד כאלו צריך סבלנות של תנין...
תומר,
אני מטייל עם האוטו ואמנם לא רוצה להיות מוגבל אבל כמו שטל כתם, היילקסים עד 97 קשה למצוא במצב טוב. האם ההבדל קריטי ושווה לחפש עד 97 כי אני מאמין שאני יכול למשוך לכיוון שנת 2000 מבחינת תקציב.
דבר נוסף, מנוע טורבו, איך יודעים אם ההסבה טובה? יש איזה שהם דברים ספציפיים שכדאי להתמקד?
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
סרן חי קדמי ופשטות מכנית לטיפול ושיפור - כמו ויטרה מול סמוראי.
אגב, הנה כתבה של אחד שדיגם יפה מאד את ההיילקס 98 שלו.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1322
חומר למחשבה.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
סבלנות סבלנות ועוד קצת סבלנות
אני מאמין שהמצב האישי של כל בעלי ההילקסים המשופרים ושמורים לא זהה ולפעמים אנשים נאלצים למכור גם אם לא רוצים באמת.לא עלינו טפו טפו טפו
שמעתי על אנשים שחיפשו מעל חודשיים אבל בסוף מצאו
עד 97 רכב פצצה יפיוף אמין ומאפשר לך לטפל כמעט לבד.הרבה חברה טובים חולקים מידע על השנתונים המדוברים והרכב באמת חסון
סוג של סמוראי לילדים גדולים.
מה שכן רכב שנראה משופר מבקשים פחות מ40 חשוד הדבר
זה באמת נכון לשלם סביבות ה45 פלוס מינוס לרכב מושקע משופר שמור.שמעתי על 50 וצפונה אבל אני יודע על אחד ששילם 53 והתמורה שלו הייתה בהחלט בהתאם
בהצלחה
אור
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
לדעתי כיוון שמדובר על רכב שצריך לעבוד, חבל להתעסק עם כלים ישנים יחסית. חפש לך 2000 ~ 2003, נכון - זה לא חיית עבירות עם סרנים חיים.
אז מה.
האמינות, ושהרכב שלך ייקח אותך ללקוחות שלך בכל יום מימות השבוע, חשובה יותר מאשר העבירות, ואם כן תעלה או לא תעלה עם כל החברים של במעלה זיבי בסוף שבוע.
יותר מזה. בגלל שזה רכב שחייב לנסוע ביום ראשון לעבודה, תאמין לי שאתה לא תיקח סיכון בשבת, וגם אם זה יהיה 97 נעול פעמיים, אתה תחשוב טוב טוב אם לעלות עם כולם לחגיגת בולדרים, או לעלות מסביב להכין תה.
בקיצור - הכי חדש שאתה יכול בתקציב, הכי שמור שאתה יכול בשנתון, וכל השאר זה בונוס.
אסף.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
משהו פעם תידלק F350 ?????
הבהמה עושה 1:4 ק"מ\ל' !!!! וזה כשהיא לא עמוסה ונוסעים איתה בסבבה..
לגבי אמינות..... לא משהו..
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
בהמשך לדבריו של אסף על רכב עבודה - נושא העבודה העצמית על הרכב גם בעייתי כשאתה צריך אותו נוסע ביום ראשון.
אני נמנע מכל מיני עבודות מורכבות כי אני מפחד שיסתבכו ואני לא יכול להרשות לעצמי להעמיד את האוטו.
אודי
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
אסף , דווקא בגלל הסיבה הזו השאיפה היא למודל עד 97 .
היילקס עד 97 פשוט ( תרתי משמע ) רכב אמין בצוה מדהימה , עד כדי כך שאפשר להשוות אותו לחיפושית המיתולוגית .
תראה , מה לעשות שאני לא עדין עם ההילקס שלי ?! . בהתחלה באמת הייתי חושש ממה יהיה ביום ראשון , כבר לא ! הרכב פשוט הוכיח לי שהוא יקח אותי לעבודה ויחזיר אותי ולא משנה עד כמה אתעלל בו בשבת .
נ.ב - אצלי הרכב הוא רכב עבודה לפני הכל !!!
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לדעתי כיוון שמדובר על רכב שצריך לעבוד, חבל להתעסק עם כלים ישנים יחסית. חפש לך 2000 ~ 2003, נכון - זה לא חיית עבירות עם סרנים חיים.
אז מה.
האמינות, ושהרכב שלך ייקח אותך ללקוחות שלך בכל יום מימות השבוע, חשובה יותר מאשר העבירות,
דגמי 98 וצפונה בהיילקס אינם מוכיחים אמינות ברמה של הדגם הקודם.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
בעצם יותר מזה, אי אפשר לאפיין את דגמי 98 ומעלה בהיילקס כאמינים. בטח לא בשנת 2011.
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
שגיא זה נשמע כאילו ההילקס שלך תימני.שלי כמו אישה מרמת אביב ג בכיכר המדינה.מילה לא במקום ויאללה אל הליפט.
לא, סתם, אבל צריך לזכור דבר אחד הרכבים האלה חוגגים בר מצווה אוטוטו וגם במעבורות חלל של נאסא יש בלאי ועייפות החומר.אמנם לא ברמה לנד רוברית או קרוב אבל הפרמטר עדיין קיים.
ושוב אני מזכיר אין כמו היילקס אפילו הגעתי למצב שאני חושב שהוא יפיוף שהבהתחלה חשבתי שהוא מתאים לבני מיעוטים בלבד
אור
תגובה: קצת מידע על היילקסים - לעשות לי סדר בראש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מידבר
בעצם יותר מזה, אי אפשר לאפיין את דגמי 98 ומעלה בהיילקס כאמינים. בטח לא בשנת 2011.
אתה מערבב דגמים שהדבר היחידי שמקשר בינהם הוא השם.
אם בדגמים של 98-2000 שעדין יכולים להיות מוגדרים כ-"מנוע טיפש", אז עד להופעת מנוע D4, יש הרבה מאד דמיון, אחרי זה הם הולכים ומתרחקים.
להשוות את הדגמים הפשוטים נטולי האלקטרוניקה לדגמים הממוחשבים זה ממש לא נכון.