http://www.youtube.com/watch?v=zhT50zz1618
Printable View
והסיבה שאתה משתף אותנו בסרטון הזה היא?!
אם הצלם, במקום לצלם (מה שהוא לא ממש יודע לעשות) היה מכוון אותך- לא היית נכנס למצב המאוד לא בריא הזה....
בלי לנסות לשפוט לפי הצילומים - אבל בכלים עם מתלה קדמי נפרד, זה מצב קלאסי להתהפכות.
תגיד תודה שיצאת מזה בשלום.
קח מהצלם הזה את המצלמה לפני שילחץ שנית על הכפתור האדום. יש אנשים שלא מבינים ולא יבינו צילום לעולם. עדיף שינהג או יכוון!
ערן CJ
אחרי שעברה לי המיגרנה מהטלטלות של המצלמה הגעתי לתובנה: מומלץ לשפר את מהלך המתלה. דחוף.
הסיבה העיקרית למצב הלא בריא הזה, היא מיקומו של הגלגל השמאלי הקידמי, אם לא היית שואף כל כך הרבה שמאלה אלא יורד איתו קצת יותר ימינה האוטו היית יושב יותר טוב בתוך המדרגה, יש לך מיגון סף, אל תפחד להשתמש בו...
שני הסנט שלי:
אמרו לפני-
מיקום הרכב שמאלה מדי (שמאלה שלך)
אני מציע פחות שימוש בברקסים- ברקס והתקדמות של כמה ס"מ מעבירה בכל פעם את המשקל קדימה ובהחלט מקום להתהפכות.
אז מה עושים שונה בפעם הבאה?
בחירת נתיב אחר.
אם כבר בחרת בנתיב הזה ואין דרך אחורה ואתה מרגיש את ההתהפכות מגיעה- ויתקנו אותי אם אני טועה- שחרר ברקס ורד את השני מטרים האלו מהר וכנראה שתמנע מלהתפך.
בכל מקרה עדיף שלא יעמוד מולך הצלם...
כוונתי היתה- אתה בנתיב להתהפכות,מרכז הכובד עלה ויש בידך שתי אפשרויות לנחות על הצד\גג או לשחרר ברקס מבוקר אבל לשחרר, הגה לכיוון הירידה והשיפוע-
אתה בעצם אומר שמהלך כזה לא מוציא אותי מהתהפכות?
כיוון שנדמה לי שאני מכיר את המקום - ועל פי שיפוט מהוידאו (כשלעצמו דבר בעייתי) - היה לך הרבה מזל. רוב רכבי המתלה נפרד מלפנים שמתהפכים - מתהפכים ככה. גלגל יורד במדרגה, הרכב מצליב וגלגל אחורי באוויר, נהג נלחץ ולוחץ על הבלמים, עוד משקל עובר קדימה והגלגל הקדמי שבאוויר צולל בלי שהרכב זז, וא יש יופי של ציר להתהפכות. נד-נד, ונשכבים על הצד.
ברכב כזה (ואני לא מתיימר ללמד נהיגה בהתכתבות) יורדים כמעט ישר, מחליקים על המיגונים אם צריך (כלומר - זה לא בדיוק מסלול סטנדרטי, אלא מסלול עבירות, אז בשביל זה יש מיגונים). והכי חשוב - לא בולמים! הבלימה מנדנדת את הרכב.
אבל מגניב. אני תמיד מבסוט לראות שיש אנשים שבאמת מטיילים, ועושים גם שטויות ומחפשים אתגרים.
במאמר מוסגר, יש לא רחוק משם מדרגה מאוד דומה, רק הרבה יותר גבוהה, שידידי הטוב ירד (או אולי "נפל" יתאר יותר טוב מה שקרה שם) עם שני גלגלים אחוריים באוויר... לא רק אחד. בניבה, אגב, שהיא רכב מאוד דומה לויטרע. הוא הבין היטב את הסיטואציה ונתן גז. זה עבד.
אסף.
איך אני אוהב שכל דבר שאתה מעלה לפורום גורם לשרשרת של ביקורות והמלצות כאשר אני בסך הכל רציתי להוסיף לפורום וידאו של גיפ בזוית בגניבה. אבל זה בסדר אני רגיל כבר :)
עכשיו חזרה לנושא סוף הסיפור הוא שאחרי מה שראיתם בקליפ עלו 3 אנשים על הפגוש מאחורה וירדתי לאט לאט על הברקסים.
כמו שאני רואה את זה ירידה ללא ברקסים הייתה גורמת או לשבירת הרכב או להיתפחות.
גם תכלס אני לא הייתי שופט את המצב הזה על דפי הפורום ומצפיה של קליפ של חצי מהירידה.
אבל בכיף :)
בסרנים, שגלגל אחד מהסרן עולה השני חייב לרדת
צד אחד חייב לרדת, למה?
לא יכול להיות מצב, ששניהם לחוצים והרכב נמצא בזווית.
twist אם אתה מעלה סרטון לפורום, אתה צריך לקחת בחשבון שאנשים יגיבו.
גם אם זה לא מה שהתכוונת האנשים פה בד"כ מנסים ללמוד וללמד אחרים מניסיונם קח את זה ברוח טובה (למרות שלפעמים הביקורת מוגזמת ;) )
נראה לי שלא הבנת את התגובה שלי...
אני הכי רגיל לדברים האלה ולוקח את זה בכיף
זה פשוט תופעה מצחיקה, זה קטע של ישראלים "ליעץ" ;)
אם כבר, צריך להגיד לטוויסט כל הכבוד על האומץ...להעלות סרטון לפה בידיעה שהוא יקבל איזו שטיפה :)
תמשיך להנות ותשמור על עצמך :)
שחכתי להגיד, קוראים לי תום
האמת שחסר לי בתגובות מישהו שיגיד שאני צריך להחליף לסמוראי :)
עם סמוראי זה לא היה קורה - תחליף לסמוראי ;)
רבותי הוא בסה"כ העלה סרטון ולא חיפש יועץ נהיגה
תעשה חיים צא להרבה טיולים ותכיר את יכולות הרכב שלך