אני קונה את הנעילה דגם 1512 של LOCKRIGHT ללא קאפלרים (זה אמור להתאים).
מישהו התקין ויכול לתאר את התהליך? נראה פשוט לפי ההוראות ...
Printable View
אני קונה את הנעילה דגם 1512 של LOCKRIGHT ללא קאפלרים (זה אמור להתאים).
מישהו התקין ויכול לתאר את התהליך? נראה פשוט לפי ההוראות ...
התהליך די זהה לזה של ההתקנה בסמוראי. רפי התקין אחת בזמנו וקרא לי שאני אבוא לאכול לו עוגיות בזמן שהוא עושה את זה, כדי שלא ישעמם לו, אז יש לי אפילו איזו תמונה שתיים.
נסה את הכתבה הזו:
http://www.jeepolog.com/jp_archive/j..._rearaxle.html
אין הבדלים משמעותיים - אם בכלל - מהכתוב שם.
אלון, תודה!
קראתי את הכתבה ויש לי כמה שאלות ...
האם אני חייב לפרק את הדיפרנציאל החוצה? בחוברת ההדרכה של הנעילה מצויין שאפשר לבצע את ההתקנה ללא הוצאת הדיפרנציאל ...
האם ניתן לדחוף את הציריות פנימה לאחר פרוק התוף ללא פרוק משאבת הבלם?
אתה לא צריך לפרק משאבות בלם.
לא ברור לי איך כתוב שם שניתן להתקין את הנעילה ללא פירוק הדיפרנציאל. זה לא נכון.
יתכן שבטעות קראת הוראות התקנה של נעילה בסרני דנה, כי שם יש מכסה דיפרנציאל והדיפרנציאל עצמו הוא בעל פתחים משני צידיו, וכל זה לא נכון לדיפרנציאלים של סוזוקי.
לפי ההסבר הבא, יש שני סוגים של דיפרנציאלים ...
http://www.powertrax.com/lrinstallation.html
עם או בלי גורם שלישי ... איזה יש בוויטארה?
בכל מקרה ניתן לפרק את הגורם השלישי ע"י פירוק הדרייב שאפט ללא הוצאת הדיפרנציאל ואז העבודה מתבצעת מהצד הקידמי של האקסל ...
זה http://www.richmondgear.com/0002pdfs/8221002.pdf הוראות ההרכבה של הנעילה (1512) ... האם אני לא יכול לעקוב אחריהן בוויטארה?
תודה על העזרה, אני מנסה לאסוף את כל המידע שאני יכול לפני תחילת העבודה ...
בויטארה יש גורם שלישי (3rd member), לכן אין לך מכסה -הגורם הוא המכסה. כך הוא נראה:
http://home.4x4wire.com/erik/diffs/4cyl_diff.jpg
הדיפרנציאל נמצא בתוך הגורם השלישי, כפי שאתה רואה בתמונה. לכן אין אפשרות להוציא את הגורם ללא הדיפ'. המכסה של הדיפ' כפי שהוא מופיע בקישור שלך אכן אופייני לסרני דנה למינהם אך לא לסרני סוזוקי/טויוטה ודומיהם.
עקוב אחרי הכתבה ששלחתי לך קודם, עשה את העבודה עם חבר מנוסה ויהיה בסדר. התקנת הנעילה עצמה היא בסה"כ הוצאת הסטליטים והחלפתם במנגנון שקנית, כל הדרך עד לשם וחזרה ממנה זו מכונאות בסיסית, לכן גם ספר רכב מקיף יכסה כזה פירוק והרכבה.
מדריך ג'יפולוג לנעילות דיפ' הוא מסמך מעניין ששווה לך לעבור עליו לפני ההתקנה, ולו לטובת הידע הכללי.
http://www.jeepolog.com/j6tech_lockerguide.htm
שוב, תודה!
קראתי את המדריך וגם את הכתבה.
התמונה ששצרפת שווה 1000 מילים!
ובכל זאת עוד כמה מילים ... האם ניתן לשלוף את ה-PINION SHAFT וה-SPIDER GEAR ןה-SIDE GEARS מהדיפרנציאל כשהוא במצב שצילמת?
(איך אני מעלה תמונה????)
לפי תאור הפירוק בסמוראי הוצאתם את בית הדיפרנציאל החוצה לגמרי, למה?
מאוד קשה לראות את הפרטים בתמונות שמצורפות לתאור, אתה יכול לשלוח לי את התמונות הגדולות? [email protected]
תודה!
אלון,
יש פה את התמונה שלך עם הפרשנות שלי ...
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...&item=4004
הבנתי משהו?
פיספסת קצת. מה שסימנת בPINION SHAFT זה בעצם CROSS SHAFT, את הSIDE GEAR סימנת נכון, מה שחשבת שהוא הפיניון זה בעצם הסטליטים (נקראים גם SPIDER GEARS). תן לי קצת זמן עם התגובה הבאה שלך, אני אמצא לך קישור/תמונה מפורטים (יש לי, אני צריך להעלות). אנחנו נענה לכל השאלות שלך, מבטיח - רק תן לנו קצת זמן.
בנתיים, ככה מכניסים תמונות:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=70
מהיכן התמונות האלה? הן של דיפרנציאלים של סוזוקי?
בסמוראי (וגם בויטרה שיצא לי להיות עד להתקנה) שאנחנו פירקנו הקייס של הדיפרנציאל סגור לגמרי-לא משהו שמזכיר את התמונות האלה.
אתה כמובן צודק לגבי ה-PINION GEAR ... לא מבין מאיפה הבאתי את זה ...
http://imgsrv.pic4u.co.il/ad727033fa...be0030000.aspx
בכל מקרה ... התמונה היא של דיפרנציאל של וויטארה?
נסיון ...
http://img174.exs.cx/img174/1304/4cyldiff5xs.jpg
וואלה עובד ... יפה!
אני התקנתי את שלי בעזרת אלון.
(שהיה משתתף פעיל ולא רק אכל עוגיות - אני לא נותן לאנשים אוכל אם הם לא עובדים)
אבל יש פה מדריך מפורט עם תמונות נהדרות להתקנה בויטרה:
http://www.zukiworld.com/cgi/yabb/Ya...num=1091076365
כולל מומנטים לסגירת כל הברגים שלא מופיעים בספר של היינס.
תקרא את זה - ואם יש לך עוד שאלות - תשאל.
אגב, אם עדיין לא קנית, אני ממליץ בחום רב על הדגם עם הקופלרים - אמנם קצת יותר יקר אבל יכול לחסוך מחזות לא נעימים...
(הגדרה של מחזה לא נעים: אלון עובד עם דיסק על חלקים מהרכב שלך :twisted: )
רפי.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי יקיר גרין
עצרו רגע...
יש כאן בלבול. התמונה הזאת היא לא של דיפרנציאל סוזוקי, אלה של דיפרנציאל טויוטה 8 אינץ' 4cylinder. בדיפרנציאל של סוזוקי אין את החלונות. את האחריות לבלבול צריך לקחת על עצמו נקסוס - השליכוהו אל הבור! :twisted:
הנה דיפרנציאל סוזוקי אופיני יותר -
http://www.island4x4.com/4x4tech/axl...iff1/third.jpg
הנה בית הדיפרנציאל, שאותו אתה חייב להפריד ולהוציא מתוך יציקת הthird member:
http://www.island4x4.com/4x4tech/axl...f1/carrier.jpg
ואז אתה מפרק את הבית ויש לך גישה למה שבפנים...
http://www.island4x4.com/4x4tech/axl..._internals.jpg
...ואני כבר התחלתי לחשוב שאני דפוק לגמרי.
מילא דפוק, אבל ראית איזו התעלמות בוטה מהתגובות שלי?
:wink:
נמרוד, המון תודה! התמונה מתבהרת ...
חנן, לא התעלמות! לדעתי המחדל הוא שאלון מצא חיים ולא חיי בפורום יותר ...
רפי קישור מעולה, תודה!
ססאמק, אסור לבנאדם להיות בעבודה? ביקשתי יפה, לא?
נכון, לקחתי את התמונות מהפרסום של נמרוד על הדיפ' של הטויוטה - זה הכי טוב שמצאתי בהתראה קצרה מאוד. וזה לא משנה כלום, הדיפ' הזה זהה לקדמי של סוזוקי להוציא את זה שהוא פתוח (ושוקל קצת יותר וכו'). מבחינה טכנית, אין הבדל.ציטוט:
תן לי קצת זמן עם התגובה הבאה שלך
עכשיו אני עייף מעט ואין לי כח, אבל מחר אחה"צ אני אמצא תמונות נורמליות ואוסיף עליהן את שמות החלקים, אלא אם מישהו יעשה את זה לפני.
אלון, איזה סוג עוגיות אתה אוהב? נראה לי שתאלץ לאכול עוגיות בקרוב ... :lol:
התמונה מתבהרת, וכנראה שהעבודה יותר מורכבת ממה שחשבתי. אבל אני עדיין מתכוון לעשות את זה לבד!
מישהו יודע האם אפשר למצוא את הספר של היינס בצומת ספרים?
תוסיפו לבור גם את נמרוד שמפרסם תמונות של דיפרנציאל של סמוראי בשירשור של ויטרה :twisted: אני יודע שאתם לא מבדילים בינהם (מה סוזוקי זה לא סוזוקי מה זה כבר משנה מה הדגם ?) אבל זה לא תירוץ בפורום הזה.ציטוט:
עצרו רגע...
יש כאן בלבול. התמונה הזאת היא לא של דיפרנציאל סוזוקי, אלה של דיפרנציאל טויוטה 8 אינץ' 4cylinder. בדיפרנציאל של סוזוקי אין את החלונות. את האחריות לבלבול צריך לקחת על עצמו נקסוס - השליכוהו אל הבור!
וזה לא אותו דבר:
זה דיפרנציאל של ויטרה:
http://memimage.cardomain.com/member...856_2_full.jpg
אתה פותח את הברגים בצד של הקורונה - ויש לך גישה לבית הסטליטים (לכן הקרוס שאפט מוחזקים ע"י פינים מעצבנים - השיטה להכניס ולהוציא אותם זה בעזרת מסמר 10 ופטיש).
וזה סמוראי:
http://www.island4x4.com/4x4tech/axl...f1/carrier.jpg
החלק הרחוק מהקורנה נפתח (בויטרה זה יציקה ואין שם פתח) אבל אתה חייב להוריד גם את הקורונה כי כמו שאתה רואה היא מונעת מהקרוס שאפט לצאת החוצה (אין פינים מעצבנים).
רפי.
טוב, אחרי שזרקנו את חברי המערכת לבור, נחזור לעיקר: הדיפרנציאל.
http://static.howstuffworks.com/gif/...ntial-open.gif
לגבי אופן הפעולה, יחד עם הדמייה מצויינת, היכנס לקישור הבא - לדעתי ההדמייה אומרת הכל.
http://auto.howstuffworks.com/differential3.htm
המוט החום הקרוב אליך בהדמייה, זה שמסתובב הכי מהר במצב "STRAIGHT", הוא הפיניון. שני החומים האחרים הם הציריות, כאשר בקצה שלהם - גם בצבע חום - יש לך את הסייד גירס. האדומים הם הספיידר גירס, או הסטליטים. התכלת הגדול - הקורונה (מוכר גם כ"רינג"). מההדמיה אתה כבר יכול להשוות לאחת התמונות (זה לא משנה איזו. ההבדלים בין הדיפ' שהובאו כאן אינם רלוונטים לעקרון הפעולה).
התמונה הכי מהירה שמצאתי שרואים בה את הפיניון היא דווקא עוד אחת של טויוטה (והפעם נציין שזה מהV6/TURBO הנפוץ בארה"ב... לפני שתתחילו לסקול אותנו באבנים כאן, בתחתית הבור). רואים אותו בקושי מתחת לקורונה ולבית הסטליטים, הוא ניצב לקורונה וקצת לשמאלה בתמונה.
http://home.4x4wire.com/erik/diffs/v6_diff.jpg
נמרוד, אין לך איזו תמונה מהרכבת הנעילה בטויוטה בה רואים את הפיניון?