5 קבצים מצורפים
בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
היום החלטתי סוף סוף להתקין את ה"קיט" הכול הלך חלק עד שהתעוררה בעיה
בתושבת האחורית של הפרונט אקס.
התושבת לא נכנסת כמו שצריך הפרונט אקס נוגע בגשר שיש מתחתיו.
שייפתי את האקס אבל זה לא עוזר:( ההרגשה היא כאילו הסרן מונח אחורה מדיי..
מישהו נתקל בתופעה דומה??
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
אני לא מכיר את הקיט, אבל לפי התמונות אני תוהה האם התושבת גומי השחורה לא אמורה לשבת מתחת לכל התושבת מתכת?
כלומר בינה לבין הגשר.
הגיוני?
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
אז זהו.. שההוראות התקנה ממש לוקות בחסר!!
לפי אתרים בחו"ל ככה זה אמור לשבת זה גם הגיוני כי הרי אמורים להנמיך את הפרונט אקס.
זה הקישור לאתר:http://www2.izook.com/?page_id=159
3 קבצים מצורפים
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
אני מוסיף תמונות (לרענן, תודה!)
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
לאחר נבירה אין סופית בגוגל נתקלתי בשרשור הבא מ-2008
http://www.jeepolog.com/forums/showt...t=27329&page=1
משום מה נראה לי שיש בעיה מובנית ב"קיט" הזה. ככול שאני מחפש יותר, אני מגלה שזאת בעיה מאוד נפוצה.
אני מנסה לחשוב איך לפתור את הבעיה והאם להשחיז עוד מהסרן:confused: אני חושש שהשחזה נוספת תגרום להחלשה ניכרת!
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי.פ
לאחר נבירה אין סופית בגוגל נתקלתי בשרשור הבא מ-2008
http://www.jeepolog.com/forums/showt...t=27329&page=1
משום מה נראה לי שיש בעיה מובנית ב"קיט" הזה. ככול שאני מחפש יותר, אני מגלה שזאת בעיה מאוד נפוצה.
אני מנסה לחשוב איך לפתור את הבעיה והאם להשחיז עוד מהסרן:confused: אני חושש שהשחזה נוספת תגרום להחלשה ניכרת!
לא. אל תשחיז יותר.
תוודא הרכבה נכונה של תושבת ימין. אח"כ תוסיף ספייסר מתחת לתושבת התחתונה (כך זה היה אצלי ומאמין שנשאר כך בויטארה של נדב).
יש בקישור המלצה שלי למריחת הברגים בלוקטייט (לאחר ניקוי הברגים ובתי התבריג), כדאי שתיישם אותה.
רענן
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
לדעתי יש לך שם טעות בהרכבה, ממה שאני קורא:
"cut the center sleeve to the width of the supplied Calmini bushing and re-assemble the bracket using the new Calmini bushing and bracket."
ממה שנראה בתמונה, השרוול הפנימי גדול יותר מהבושינג הכחול ולא נותן למחבר לשבת עליו כמו שצריך, חתכת אותו למידה של הבושינג ?
ואז החלקים מלמטה למעלה:
Factory base that mounts to the cross member
new Calmini bushing w/ cut sleeve inside
new Calmini center link bracket that mounts to the differential
factory top bushing and cap
ואצלך רואים קודם כל את הבושינג החדש (תמונה 420)
ולגבי ההשחזה תראה את זה:
http://www2.izook.com/images/Fig%201...ound%20Off.jpg
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
כן ראיתי את כל המידע שציטטת מהאתרים האחרים
הענין הוא שבהוראות התקנה המקוריות מ-"CALMINI" לא מוזכר שום דבר על השחזת הדיפרנציאל או על חיתוך התותב.
אני רק השחזתי,לא חתחתי את התותב.
רענן; וידאתי שנית את מיקום התושבת הימינית, ועושה רושם שהיא מותקנת נכון (גם לפי התמונות מהאתרים הזרים)
מוזר לי שהקיט כביכול מגיע עם "בושינג" לא במידה ושצריך להוסיף ספייסר. (אם צריך אין לי בעיה לחרוט ספייסר השאלה האם זאת הדרך?)
אני מחכה לתשובה יותר מקצועית מנתי.
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
כן.. נתי "מזוקיפרו" בהתכתבות עם "CALMIN"
כנראה (זה עדיין לא סגור ב-100% ) המצב של נגיעת הדיפרנציאל בגשר, היא תקינה וזה המצב הקיים בהתקנת "הקיט" הנ"ל.
אותי זה קצת מפתיע, אבל אם "CALMINI" שהם אלו שייצרו את הקיט מאשרים, אז זה המצב.
גם איתי(CRUVE) שהתקין את אותו ה"קיט" היה אצלי ומסתבר שגם אצלו יש את אותה הנגיעה בגשר.
אני בכול אופן מתכוון להכניס גומי דק בין הגשר לדיפרנציאל, בכדי למנוע את הוויברציות בניהם.
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
אז אתה מתקדם בהתקנה ??
איתי
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי.פ
כנראה (זה עדיין לא סגור ב-100% ) המצב של נגיעת הדיפרנציאל בגשר, היא תקינה וזה המצב הקיים בהתקנת "הקיט" הנ"ל.
לא, זה לא תקין !
מציע שתציצו לויטארה של נדב. שם אין שיוף ואין נגיעה.
התושבת התחתונה עם שייבות הגבהה.
בעצם אני כבר לא ערב לכלום. הוא כבר הוריד את הסרן לפחות פעמיים.
קצת הזוי אבל, או שקלמיני לא מייצרים עפ"י תבנית, או שהיה שינוי קל בויטארות לאורך השנים.
רענן
4 קבצים מצורפים
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
רענן: אני מודע לספייסר שאתה הרכבת, אבל מה הטעם בבושינג המקוצר שקלמיני מספקים, אם מאריכים אותו חזרה ע"י ספייסר.
למרות זאת, בגלל שגם בעניי נגיעת הסרן אינה משהו רצוי. הכנתי שתי חלופות שאני אנסה אותן מחר.
האחת היא ספייסר בעובי-4 מ"מ
השניה "סליב" מקוצר שהגיוני שהוא יהיה מתאים יותר, מכיוון שהבושינג שמסופק ע"י קלמיני קצר יותר.
קובץ מצורף 55411קובץ מצורף 55412קובץ מצורף 55413קובץ מצורף 55410
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
למיטב זכרוני לא צריך את הסליב. אין שום תנועה לכן אין צורך בו. תפקיד הפואלריטן והגומיה לשכך ויברציות.
תנסה לחבר כך,
הבורג עובר (מלמטה) דרך הפואלריטן, גומיה מקורית והתושבת, אום עם דיסקה שנסגרת מלמעלה ישירות על התושבת.
רענן
4 קבצים מצורפים
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
היום המשכתי בהתקנה; חיברתי את תושבת הסרן הקדמי עם ה"סליב" המקוצר, הוספתי גומי בין הסרן לגשר לייתר ביטחון,זה נראה בסדר.
התושבת האחורית לא יושבת בדיוק במרכז הבורג אלא קצת אחורה(תמונה מצורפת)
אני מניח שככה זה, למרות שוויזואלית זה לא נראה הכי הגיוני.
בנוסף "על הדרך" שלחתי את הצריה השמאלית לשיפוץ במדביק העלות היא 720 ש"ח
המשכתי עם חיבור ההארכות העליונות של הבולמים, הטריף אותי, שהברגים המסופקים הם אינציים, הרי כל הרכב הוא מילימטרי!
אתגר נוסף שהיה הוא בחיבור ההארכות לגוף הרכב, אין כמעט אפשרות לקונטרה לבורג מהצד התחתון לשם הידוק.
אילתרתי עם מפתח פתוח 13 בזווית (לא הכי מומלץ)
אני מחכה למחר להמשיך ובתקווה לסיים עם ההתקנה.
אני נהנה מכל רגע של עבודה על הרכב:D זה אחד הדברים עם הכי הרבה סיפוק מבחינתי.
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
נתקלתי באותה בעיה בדיוק.
אני הקרבתי לצורך המטרה מפתח פתוח, חתכתי אותו ל 1/3 ו- 2/3 וריתכתי את 2 חלקיו בזווית של 90 מעלות.
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי.פ
היום המשכתי בהתקנה; חיברתי את תושבת הסרן הקדמי עם ה"סליב" המקוצר, הוספתי גומי בין הסרן לגשר לייתר ביטחון,זה נראה בסדר.
התושבת האחורית לא יושבת בדיוק במרכז הבורג אלא קצת אחורה(תמונה מצורפת)
אני מניח שככה זה, למרות שוויזואלית זה לא נראה הכי הגיוני.
ישי,
אני חושש שאתה טועה.
הגומיה השחורה לא צריכה להיות מעל התושבת של קלמיני . או מתחת או בכלל לא.
בשיטה הזאת אתה מאפשר חופש מעלה/מטה לסרן ולא רק שיכוך ויברציות.
חוץ מזה, אל תשכח לשייף את הבליטה (כמו "שן") שבתחתית הביצה .
בהצלחה
רענן
1 קבצים מצורפים
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
רענן, אני לא מבין למה אתה חושב שלא צריך את הגומייה השחורה?!
אני מצרף את התמונה מתוך הוראות ההתקנה של קלמיני ושם רואים את סדר ההתקנה די בבירור
(כן, שייפתי את ה"שן")
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
כי היא נותנת לך חופש גדול מידיי (ולא צריך שם חופשים) ובנוסף האום תשתחרר לך .
תנסה לשים את הגומיה מתחת לתושבת ולהדק .
אגב, במקור, היכן הייתה ממוקמת הגומיה (מתחת או מעל התושבת) ?
רענן
תגובה: בעיה בהתקנת "קלמיני 3' " לויטרה ארוכה
למה צריך לשייף את ה"שן" ??