-
איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
אז כמו בכותרת,צריך מידע עבור חבר שחושב לרכוש ולי אין שום מושג ירוק..
מדובר באיסוזו קצר 99 כמדומני 3500 סמ"ק (יש גם 3200?)
בגדול לגבי אמינות הרכב, תקלות נפוצות/מחלות?
הבנתי מפורומים שהגיר האוטו' רגיש? עד כמה זה קריטי , מה עושים כדי לשמור עליו?
מחירון+ , מחירון - , לפי מצב רוח? איך הם נמכרים?
וכמובן שאלת השאלות צריכת דלק?
לא יסע יותר מ-10K ק"מ בשנה, רוב הנסיעות קצרות לעבודה וחזרה, לא יותר מ-4 ק"מ כל כיוון ולכן אני אישית המלצתי על בנזין , אפשר לחיות עם זה ביום יום?
תודה, ובעלי ניסיון מוזמנים לכתוב כל מידע שבא לכם..
ליאור
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
מנוע 3200 זה בדגמים הישנים יותר
מנוע 3500 משנת 98
כדי לשמור על הגיר מוסיפים קולר נפרד לגיר + וונטה חשמלית עם מפסק ושעון חום שמראה לך את החום כל הזמן מפעילים תוונטה בטיולים או פקקים לפי השעון חום
בסך הכול רכב מפנק בלי תקלות מיוחדות
צריכת דלק בתוך העיר סביב 5.5-6
בברכה דדי
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
ז"א שצריך להיות עם האצבע על הדופק לגבי הגיר כל הזמן? סטייל הראשים בלנד רובר?
מה לגבי צריכה מחוץ לעיר, נסיעה רגועה באיזור ה-90-100 קמ"ש ללא האצות מופרעות נניח (עד כמה שאפשר להתאפק עם מנוע כזה)..
מה כדאי לבדוק כבדיקה ראשונית לפני ההחלטה אם ללכת למוסך/מכון בדיקה..
גיר שעבר שיפוץ כדאי להיכנס להרפתקה?
תודה
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
רוב הטרופרים בנזין עברו שיפוץ של הגיר השאלה רק עם הם עברו אצל חאפר או שעשו להם את זה כמו שצריך
בטרופר כאשר נדלקת לך נורה טאצק טרנס זה כשהגיר כבר התבשל ואתה בדרך לשיפוץ היא נדלקת כאשר חום הגיר מגיע ל 120-130 ואז הגיר מבושל כבר
בשביל זה שמים תקולר הנפרד עם וונטה ושעון חום שאתה יודע את החום של הגיר בכל מצב נתון
אצלי בזמנו במשך שנה שנסעתי עם הטרופר בכביש ובשטח העיניים תמיד הסתכלו על השעון חום גיר דרך אגב אף פעם החום לא עבר את ה90 גם בשטח
מחוץ לעיר בסביבות ה1 ל 8
הרכב עם הרבה כח מעל 200 כוחות סוס
תבדוק היסטורית טיפולים תראה מתיי החליפו חיישני חמצן תבדוק שהגיר לא מחליק נזילות וכל מה שבודקים בגיפ
מציע לכם להכנס לאתר איסוזו ישראל יש שם את כל האינפורמציה שאתם מחפשים
כל השאלות וכל התשובות ואייך ומה לבדוק בדיוק בטרופר בכלל ובבנזין בפרט
אחלה חברה שם יענו על כל מה שתרצה לדעת
בברכה דדי
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
שוב תודה
לפי דברי הבעלים, הרכב מטופל במוסך מורשה כולל היסטוריית טיפולים, שיפוץ הגיר בוצע לפני שנתיים והותקן קולר גיר + וונטה עם בקר.. לא הצלחתי ממש להבין מדבריו אם גם הגיר שופץ במורשה, אני אשאל, בכל מקרה הגיר עבר שיפץ לפני שנתיים בערך, אני מניח שבהצלחה אם החזיק עד עכשיו..
כמו כן אני מניח שכל סיפורי ה- 1:10 - 1:12 מחוץ לעיר הם בעיקר אגדות.. ב, לא כ"כ קריטי לדעתי בק"מ הצפוי..
אה כן עוד דבר אחד, הרכב עם 230K ק"מ על השעון.. האם המנועים האלו חיים את הק"מ הזה או הוא בדרך לסוף ימיו?
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
שטויות של אנשים שלא מבינים ברשותך כן??
הגיר של הרכב הזה הוא גיר מאד בסיסי שבכלל היה בעברו גיר מכני לחלוטין 3 הילוכים
באבולוציה שלו הוסיפו הילוך רביעי ונעילת ממיר מומנט וכמובן שליטה של מחשב
הגיר מאד פשוט לשיפוץ אפילו באמצעים ביתיים אם כי הבנה של מקור התקלות שלו (והן לא רבות )תמנע אותן מלכתחילה
הבעייה היא ששילוב קטלני של דיאגנוסטיקה קלוקלת וחמדנות אין סופית בשילוב עם לקוחות פראיירים לא נורמלים הביאה לאגדות אורבניות
אז ככה
1)צמת הגיר עוברת באיזור צפוף ובקרבת האגזוזטים ומועדת לקצרים שגורמים לגיר לעבודבלחצים לא נכונים ואגב כך לשחוק את הקלאצים
תיקון הקצרים יימנע הרס הגיר (אבל מתיקון צמות מכון גירים לא חי....)
2)החלפת שמנים לא יסודית (החלפת השמן שנמצא רק בקרטר וללא השמן שבממיר )וללא החלפת מסנן משחררת לכלוכים שנתקעים בשסתומים ושוב בעיות לחצים
3)אבחון תקלת ממיר מומנט - כתקלת גיר (ממיר מומנט עולה 800 ש"ח ללא עבודה)ושחיטת הלקוח
4)הפרדת קירור הגיר מקירור המנוע - רעיון טוב מהטעם הפשוט שתקלה ברדיטור המנוע עלולה לגרום לחדירת מים לגיר ומשם להרס מיידי של הגיר (500 ש"ח בעבודה עצמית )
אין צורך במאווררים נוספים /שעונים וכו' רק רדיאטור
5)שאלת קצת על הרכב אז ככה
מכלולים מיכנים מאד חסונים (סרן אחורי מקביל לדנה 60 קדמיל דנה 30 )
מתלים אחוריים עם המהלך הכי גדול בסגמנט ללא שיפור/ניתוק מייצבים
מוטות היגוי חייבים החלפה עם רכישת הרכב (בין 500 ל1000 ש"ח לסט)
מנוע מאד אמין זה לא חריג לראות בנזינים עם 400 אלף ויותר ומצד שני בגלל שזה בנזין אז גם לא נוסעים הרבה
טרנספר מיכני מאד אמין (tod יותר מורכב אבל מאפשר נסיעת 4x4 על כביש רטוב על ידי שילוב ניתוק אוטומטי +חלוקת מומנט בין הסרנים)
מערכת חשמל מאד יציבה (אצלי כל החשמל ברכב מקורי למעט שיפוץ צמת הגיר )
פנים הרכב נשמר מצויין בכל קנה מידה
מיזוג טוב
מרחב פנים מצויין בארוך וטוב בקצר
רכב עביר מאד גם כסטנדרט וקל מאד וזול מאד לשפר
עלות חלקי חילוף תחליפיים לא גבוהה ויש הכל באמריקה (וגם בארץ) למשל תפוחי פרונט בין 60 ל 100 ש"ח (עליון תחתון ) תפוחי היגוי 40 ש"ח
יש גם הרבה רכבים כך שיש חלפים מפירוק בשפע
חבר שקנה רכב עם מנוע גמור קיבל מנוע עם 60000 על השעון ב... 4500 ש"ח כולל מע"מ וכולל אביזרים כמו אלטרנטור משאבת הגה וכו שכל אחד גם שווה כ 1000 ש"ח (מנוע 3200 בנזין)
בקיצור אחת הקניות הטובות אם לא ה...
מה שכן כל אוטו לגופו ולי יש הרגשה שאתם בעצם מדברים על אותו הרכב שבעבר היה שיך לדאדי (קצר לבן )
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
מחזק את דיברי סוזי
רכב אמין ביותר ,מפנק , חזק ,מיכלולים חזקים ועבירות בסיסית מעולה =הטובה ביותר ברכבים מסוגו,הגיר ? אגדה אורבנית וניצול תמימות של לקוחות ,פיתרון טכני זול ופשוט לכך,
גימור מעולה ויציב רכב שגם אחרי 20 הנה לא יקרקש ויתפרק,
בקיצור הקניה הטובה ביותר בשוק לרכב מסוגו שם את כל הדיזבלים בצד בכל פרמטר , ממנו רק לאינדיאני יקר או לרנגלר / רוביקון ....הרבה יותר יקר ....
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
חיכיתי לתגובה שלך שמוליק, והאמת לגבי הגיר קראתי בפורום איסוזו ישראל, לפי התאורים של חלק מהכותבים שם הגיר צריך בייביסיטר שישגיח על השעון חום, הצלחתי להבין בין השורות ומהתגובות שלך שהשד לא כ"כ נורא , אני אישית לא אוהב רכבים שצריך כל הזמן להביט ולהשגיח על שעונים וכו' , זה כמו ליסוע עם רכב מקולקל כל הזמן ולהתפלל להגיע, מוריד את כל ההנאה מהרכב, ונסעתי על כזה, בהחלט הנאה..
אני מניח שקולר נפרד לשמן גיר זה חובה, לא שונה בהרבה מרכבים אחרים אוטו' (ג'ימני, קיא, ויטארה וכו') ככה שזה פחות מדאיג, השאלה אם זה מוריד מהראש את המחשבה לפני עליה רצינית או כניסה לדיונות "האם הגיר יחזיק"...
אני אישית אוהב את הגודל והמרחב הפנימי וכן את החוסן המיכני והפלסטיקה... וואי אם אני אמשיך לכתוב נראה לי שגם אני אתחיל לחפש אחד..:D (אם אני מחליט לקנות גם אני מזהיר אותך שמוליק, אני הופך לחבר הכי טוב שלך ;) )
גם בנושא צריכת הדלק ראיתי שהצריכה משתנה מכותב לכותב, אני מניח שזה תלוי במצב הרכב ובכובד הרגל, אני יודע שמנוע כזה מוציא ממך לחיצות גם אם אתה ממש מתאפק.. שזה בעיקר מה שגורם להתלבטות כרגע. . יש אמת בסיפורים של 10 ק"מ לליטר בבין עירוני רגוע???
שיפורים אני מניח שלא חסר, נעילות , הגבהות וכו'..
לא ראיתי שאף אחד התייחס למחיר, איך הם נסחרים? מעל, מתחת , + - מחירון?
אכן מדובר על קצר לבן מאיזור חיפה, לא מכיר את דאדי.. אתה יכול לספר משהו על הרכב הספציפי הזה? (אפילו בפרטי)
הרבה שאלות, מצטער הלוואי והייתי מכיר כמו את הניבה..
תודה
ליאור
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
הקצר מחיפה של תום? הוא היה של דדי לפני..
בכל מקרה - צריכת דלק בכביש בינעירוני היא 1ל8 מקסימום, אין אחד לעשר..זה לא סמוראי. זה מנוע בגודל פי 3, ויש בו פי ארבע סוסים.
בקשר לקולר לגיא אוטומט - לכל ג'יפ אוטומטי זה מונלץ, לגראנדים, ג'ימנים, ויטארות, קיה וכו'. אין באמת מה לדאוג. אם אתה מאיזור המרכז אני אפנה אותך למוסך שיעשה את זה ב500 שקל עם ניסיון בתחום.
האוטו נורא נורא חזק. נוח מאוד.
מהלך מתלה מקורי גדול מאוד, ויחסית לSUV יש יכולות שיפור די זולות.
נעילות אוטומטיות ב250 דולר לקדימה, ARB לשני הסרנים, אם אתה רוצה נעילה אוטמטית מאחור אז זה דורש החלפת סרן.
הגבהות יש מכל הסוגים, הרבה עושים דרופ קיט שזה בעיקר מצטלפ טוב, אבל גם מגדיל את מהלך המתלה, אבל לא בהרבה את מהלך המתלה באפקטיבי.
יש כל סוגי הפגושים, שנורקלים וכו'.
יש אפילו יחסי העברה לטרנספר..
בקיצור - כעומק הכיס.
תקנה ותהנה.
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
לגבי דלק ,סטנדרטי מטופל יעשה 8 מחוץ לעיר , עירוני לא רלוונטי תלוי בפקקים וכו' סביב 5 סידור מעניין זה לצוד 2 ציפורים במכה ע''י שינוי מהלך (שערוריתי ואידיוטי לחלוטין ) של צנרת הפליטה שלא תעבור מתחת לגיר (שיפור מרווח גחון ונזקים ,ביטול ניזקי חום מצמת החשמל וגישה חופשית למיכלולים )
לניפרדת עם ''פרייפלו'' מעבר חופשי ודודי השתקה קטנים ולהרויח הרבה כוח בסל''ד נמוך .....ו...הדובדבן .......שיפור בצריחת הדלק 10-20 % !!!!והתנהגות כמו האחים הגדולים של 8 צילינדר ..... בהשקעה של 2000 ש'ח +_ !!!!!
לגבי מחיר , המחירון לא רלוונטי כי הוא עדיין (די במכוון ) מושפע מהשוק הבעיתי של הדיזל ,
לכן לרכב טוב ומטופל מחירון זה מציאה כי גם 20% מעל לדיגמי 3.5 זה מחיר מצחיק להרבה אוטו ......ואמינות
לגבי הגיר כבר הבנת שזה מהומה על לא מאומה, קולר גיר ושכח מהעניין , ואם תעשה שיפוץ פעם ב...150-200K אז מה מחיר שולי
וסביר לחיי רכב שנותן כל כך הרבה בזול ובלי בעיות
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
מצטרף לממליצים.
אני מגיע מכיוון אחר - הרודיאו - מכנית דומה מאוד לטרופר בנזין.
אכן צריכת דלק בממוצע בין 1 ל- 5 ל- 1 ל- 7 , תלוי באופי הנהיגה/שילוב עירוני/בין עירוני/שטח.
ברודיאו לא קיימת בעית הצמה של הגיר, עדיין צריך לדאוג לקולר ומאוורר לקבלת אמינות גיר משופרת (ניתן גם להתקדם לרודיאו 2003 ומעלה ולקבל גיר יפני משופר).
היתרון ברודיאו - זמינות בלוחות יד2 - הרבה כלים עם קילומטרז' נמוך ומיעוט בעלים שכלל לא ראו שטח (כדי למצוא טרופר בנזין משומש במצב טוב צריך הרבה סבלנות...)
אחרי הגבהה סטנדרטית והקטנת דוד אגזוז תקבל ביצועי שטח קרובים מאוד לטרופר (ב- LSE מומלץ גם להעביר הגלגל ספייר לדלת אחורית/גגון).
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
תודה לכל המגיבים, וגם לאלו שענו בפרטי.. הבחור נבהל מצריכת הדלק (נוסע על פרייבט כל החיים) וכנראה ירד מעניין קניית ג'יפ.. או ג'יפ גדול לפחות..
מה שכן מתחשק לי לראות את הרכב אולי לעצמי, אני מקווה להיות שבוע הבא בחיפה ואולי יצא לי לראות מקרוב..
תודה לכולם
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
ליאור
חבר שקנה אחד לפני חדש חזר עכשיו מטיול לדרום אחרי יישור קו
כשצלצל אליי ביום חמישי שאלתי "נו כמה אכל?" הוא אמר " עשיתי 210 ק"מ והמחוג מראה קצת מתחת ל3/4 מיכל
מכיוון שהמיכל של הטרופר הוא 90 ליטר לערך אז רבע זה 22.5 מה שמעמיד אותו על כמעט 1 ל10
לא נראה לי הגיוני אז הקשרתי היום ושאלתי כמה תדלק
התשובה הייתה 25 ליטר !!! שזה מעמיד אותו על 1:8.5 !! אז כדי להקשות שאלתי האם נסע 90 כל הדרך והוא אומר שהיו הרבה קטעים של מהירות תלת ספרתית :)
ושהוא בכלל המום ולא מאמין
אתה בעצמך יודע שכזו תצרוכת אתה לא משיג בניבה (עם שני מבוגרים וארבעה ילדים וציוד )
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
שמוליק,
הכול בסדר ? אני מפחד שגם בסוף תאמין במעשייה הזאת ...
צריך רק ירידות ורוח גבית כדי להגיע לתצרוכת כשל ויטארה.
מאמין שגם אתה חווה תצרוכת של 1:5 עד 1:7 במקרה הטוב.
רענן
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
שמוליק, 2 מבוגרים וארבעה ילדים לא נכנסים בכלל בניבה , נתחיל מזה..
אבל ניבה עושה 1:10 בלי שום בעיות.. תאמין לי אחרי 15 שנה אני יודע למדוד, הכל תלוי במצב הרכב , רגל כבדה על הגז לא תעזור בניבה, יש לה את הקצב שלה :)
לעניין איסוזו, גם אני מכיר מישהו שאמר שהרכב עושה בסביבות 1:9-10 בינעירוני, בראש לא כ"כ מסתדר לי מנוע 3500 ו-2.5 טון רכב בערך תצרוכת כזו,, אם כן אני מחר קונה !
בעיר לא כ"כ מעניין אותי, אני עובד 3 ק"מ מהבית וזה רוב הנסיעות שלי במשך השבוע, מה שמעניין אותי זה נניח נסיעה לתל אביב שזה בערך 65-70 ק"מ כל כיוון, נסיעה רגועה ולא תלת סיפרתית, למה אני אמור לצפות..
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
הרכב המדובר הוא שלי, אני מוכר מכיוון שעברתי לרכב אחר, חדש, לכל החושדים.
צריכת הדלק שלי לאחר כיוון טיימינג לפני כחודש אצל סרג'יו היא בכביש החוף תל אביב חיפה 1 ל8.2 ,100 קמ"ש על קרוז
ממוצא עיר 1 ל6.3, זה החישוב המדוייק שלי.
כל הנאמר על הרכב אכן נכון
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
chase
צריכת הדלק שלי לאחר כיוון טיימינג
כיוון ??
לא מכיר אופציה כזאת. אם יש קפיצת שן מרגישים זאת בוודאות.
כנראה התכוונת לביצוע החלפת חגורת טיימינג. אם כן,
בכול מקרה אין לפעולה זו השפעה על צריכת הדלק.
רענן
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
ליאור תבוא בכיף, מזמן כבר רציתי לפגוש אותך עוד מימי הלאדה ניבה העליזים שלי
אתה מוזמן ותקבל את כל המידע והסטורית הטיפולים של הרכב.
-
תגובה: איסוזו בנזין 3500 , בעד נגד וכל מידע שבא לכם לכתוב..
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
שמוליק,
הכול בסדר ? אני מפחד שגם בסוף תאמין במעשייה הזאת ...
צריך רק ירידות ורוח גבית כדי להגיע לתצרוכת כשל ויטארה.
מאמין שגם אתה חווה תצרוכת של 1:5 עד 1:7 במקרה הטוב.
רענן
רענן
לא כל מה שקורה אצלך הוא האמת האבסולוטית!!!
דיווח לי את זה בנאדם שחווה תצרוכת דלק גבוהה על פי קנה המידה שלו (הרכב אצלו חודש) ולאחר שהסברתי לו שסגנון נהיגה וסוג הדרך משפיע מאד על הצריכה אמרתי לו שהדרך היחידה לדעת שכהל תיקון היא מדידה בנסיעה שקולה בינעירונית
זה מה שבוצע וזו גם התוצאה
גם אני חווה את הנתונים הללו בנסיעת אוטודטרדה ללא כל בעייה
העניין הוא ששילוב חוץ, עיר , שטח מוריד את הנתון הזה בכ30 אחוז
אגב טרופר ארוך שוקל 1940 (חצי טונה פחות ממה שחשבת:rolleyes:) שזה רק 200 ק"ג יותר מניבה עם מנוע 1600 ו75 כ"ס ביום טוב ולכן בנסיעת אוטוסטרדה הרכב לא מתאמץ