שלום אני מחפש סרן אחורי עם יחסי העברה 12:41 אני רוצה לשנות סרן אחורי ל-GMC ג'ימי בכדי להתקין נעילה נישלטת
ARB. או בולסטר. האם מישהו מכיר סרן שכזה או שכבר התקין או שיודע איזה סרן מתאים אשמח ליעוץ או עזרה
0577595779 בני
Printable View
שלום אני מחפש סרן אחורי עם יחסי העברה 12:41 אני רוצה לשנות סרן אחורי ל-GMC ג'ימי בכדי להתקין נעילה נישלטת
ARB. או בולסטר. האם מישהו מכיר סרן שכזה או שכבר התקין או שיודע איזה סרן מתאים אשמח ליעוץ או עזרה
0577595779 בני
הפוך, גוטה, הפוך... אתה צריך להגדיר איזה סרן אתה רוצה (מידות\חוזק\מעגל חלוקה), את יחסי ההעברה מתאימים אחר כך. באופן כללי, אפשר להתאים כמעט כל סרן לכל יחסי העברה. איזה סרן מורכב לך עכשיו?
קובי
הבעיה היא לא רק יחסי העברה אלא גם מעגל חלוקה.
תחפש אם יש יחסי העברה כאלו לדנה 60/44 ואם כן, תרכוש גם מתאמים למעגל חלוקה בין המודל של הסרן שקנית לזה שיש לך. על מנת שהג'אנטים בכלל יתאימו.
איזה יחס 12:41 !?!?
בהנחה והספירה נכונה, היחס הוא 1:3.42, אני לא בטוח שיש כזה...:confused:
אין סיבה לרוץ לחפש סרני דנה, ואדפטורים, והתאמת תושבות... אני הייתי מתחיל דווקא מסרני GM, הברורים מאיליהם. איזה סרן יש על הרכב כרגע? 10 ברגים? 12? הבעיה עם S10/15 היא שמעגלי החלוקה באותו הדגם משתנים בין שנתונים שונים...
קובי
לדעתי 5 ברגים. אם זה כמו בסונומה שלי אז זה GM7.5 או 7.25 (לא בטוח) סרן קטן וחלש. דנה 44 אחורי יעשה את העבודה אבל יצטרך מתאמים למעגל חלוקה ואולי רוחב.
בעיה נוספת היא שהחור בג'אנט קטן ואילו הבסרן המגרעת גדולה יותר. יש מצב שהוא יצטרך להחליף גם ג'אנטים למשהו שמתאים בול לסרן ומקדימה לשים מתאמים.
כרגע מותקן הסרן המקורי היה מותקן לוקרייט אבל התפרק הנבלה.
[QUOTE=kobiarava;432207]הפוך, גוטה, הפוך... אתה צריך להגדיר איזה סרן אתה רוצה (מידות\חוזק\מעגל חלוקה), את יחסי ההעברה מתאימים אחר כך. באופן כללי, אפשר להתאים כמעט כל סרן לכל יחסי העברה. איזה סרן מורכב לך עכשיו?
תוכל לדבר אתי בטלפון? זה מה שכתוב על הקורונה 12:41 7.5/8
יחס העברה 1:3.42
זה לא ממש משנה איזה רכב כי תצטרך לשנות מלא דברים. תבדוק אם בכלל יש יחסי העברה מתאימים לדנה 44
מיכה, הפתעת אותי, אני שואל על מס' הברגים במכסה (10BOLT, 12BOLT) ואתה עונה על מספר הברגים בנאבה? בכל מקרה, לפי קוטר הקורונה נראה לי שזה GM 10BOLT. אם ג'ו אומר שהיחס מגיע רק בסרני GM, הוא כנראה יודע מה הוא אומר, וכנראה שצריך לחפש סרן GM אם רוצים להישאר עם יחס ההעברה המדובר (12 ברגים או 14 קטן). המכשול הבא-מעגל החלוקה בנאבה. בסרני S10/15 היו במשך השנים 3 מעגלי חלוקה שונים, אאל"ט, תמיד על 5 ברגים. אם רוצים להתאים סרן מכלי אחר, צריך לדעת מה מרווח הברגים.
קובי
[QUOTE=kobiarava;432412]מיכה, הפתעת אותי, אני שואל על מס' הברגים במכסה (10BOLT, 12BOLT) ואתה עונה על מספר הברגים בנאבה? בכל מקרה, לפי קוטר הקורונה נראה לי שזה GM 10BOLT. אם ג'ו אומר שהיחס מגיע רק בסרני GM, הוא כנראה יודע מה הוא אומר, וכנראה שצריך לחפש סרן GM אם רוצים להישאר עם יחס ההעברה המדובר (12 ברגים או 14 קטן). המכשול הבא-מעגל החלוקה בנאבה. בסרני S10/15 היו במשך השנים 3 מעגלי חלוקה שונים, אאל"ט, תמיד על 5 ברגים. אם רוצים להתאים סרן מכלי אחר, צריך לדעת מה מרווח ה
כן קובי בקורונה יש 10 ברגים
מה זה משנה כמה ברגים במכסה דפרנציאל?
יש לו סרן מקורי עם יחסי העברה מסויימים ורוחב מסוים. הוא צריך למצוא סרן אחר שכן יש לו נעילת arb ושיאפשר התאמה בקומבינציה הכי פשוטה או שישים נעילה אוטומטית שאם אני זוכר נון קיימת לסרן הזה. בנוסף הסרן הזה דראק. במקרה של שבר בציריה כל הגלגל עף לקיבינימט. יש סרנים שזה לא ככה ואני לא מתכוון לפול פלוטר.
אני חושב שמכל הסרנים שיש בארץ להשתמש בדנה 44 או אפילו 60 יכול לתת מענה טוב אם באמת יש יחסי העברה מתאימים. אם אין אז השאלה היא האם יש את התקציב והאפשרות לשנות יחסי העברה גם מקדימה. למרות שזה כבר סיפור רציני ולדעתי לא שווה את התמורה.
כן אבל איזה סרן דנה 44 של איזה רכב? בני אתה בטוח שאתה צריך דנה ?:) אביבית לא יתאים?
דנה 44 זה רק דוגמא. צריך לעשות עבודת חיפוש ולראות מה הכי מתאים.
אצלי למשל בסונומה אני רוצה לשים gm9.5 אבל זה מעגל חלוקה של 8 ברגים ולכן צריך ספייסרים מקדימה וכדומה. הסרן שאני רוצה לשים ירד מוונדורה לצורך העניין.