שלום לכולם.
מתכנן קיצור ארגז המטען בגמל, יש למישהו פרטים לגבי אורך מומלץ, אופן הקיצור או אפילו קישורים לפורומים בחו"ל ?
תודה, עמית.
Printable View
שלום לכולם.
מתכנן קיצור ארגז המטען בגמל, יש למישהו פרטים לגבי אורך מומלץ, אופן הקיצור או אפילו קישורים לפורומים בחו"ל ?
תודה, עמית.
לפני שאתה הולך על קיצור הארגז תבדוק טוב איך הפגוש האחורי שלך משפיע על זוית הנטישה תתחיל מלשפר אותו אפשר להרים אותו עד גובה פתיחת הדלת האחורית משפר המון, אפשר בנוסף את התושבות של הפגוש להוציא ישר מהשילדה אחורה ע"י פינוי קטן בארגז באיזור של הפנס ערפל בשני הצדדים. לא יעזור תמשיך הלאה אני לא אוהב את הקיצורים הנ"ל.
טל
שלום
בזמנו שהיילקס היתה שלי בניתי גם כן פגוש כזה, עם חיבור לוו גרירה נשלף,
לא היה לי מעולם בעיה של זיות נטישה.
לדעתי מאוד חבל על המקום בארגז, היום אני עם פראדו ואני סובל לגמרי משטח האחסון בטיולים.
בהצלחה
פלג_
סחטיין עליך אני מאוד אוהב את מה שאתה מתכנן לעשות ,הייתי עושה זאת גם בשלי הבעיה שאני מסתובב יום יום עם הרכב..
לעניין מקצרים עד המיקום של החיבור שקלים בשילדה את הארגז את השילדה חותכים בערך 8 סמ אחרי החיבור שקל שתי הקצוות האלה ישמשו
לבניית הטמבון הקיצור של הארגז לא מסובך שים לב לתןשבות של הארגז...
זוית נטישה קשורה בקשר ישיר לסוג הנסיעה בשטח ורמת הקושי, לי קרה יותר מעשרות פעמים בסלעים ,שנסעתי על הטמבון האחורי למרות שהוא
ממוקם הכי גבוהה שאפשר ובקו ישר עם הארגז הוא הכי גבוהה שראיתי עד היום ,וראיתי הרבה ,כמו חן הגובה של העגלה שלי מהכביש ממש לא נמוך
בלשון ההמעטה ,ולמרות כל זאת פעמים רבות נסעתי על הטמבון האחורי ..
שים תמונות בסוף הפרויקט שנשטוף את העינים..
תמיד אפשר לבנות ארגז מודולרי, שיהיה קצר עם אפשרות הארכה. מסבך את העניין אבל זה חלק מהכיף :)
אלי כל מילה בסלע
אם אנ י לא הייתי צריך את הארגז למטרות העבודה דבר ראשון הייתי חותך את הארגז
יש הרבה שקיצרו
שלום עמית,אם כבר אתה מקצר אז קודם כל לא נוגעים בשלדה ולא חותכים אותה כי לא צריך [בטח אם אתה מקצר 8 ס"מ],דבר שני ביום שתרצה להחזיר למקורי או שיורידו אותך מהכביש או שתרצה למכור אתה תהיה בבעיה גדולה,הצעה שלי-לקנות ארגז מפירוק וכאלה,תקצר אותו,ניראה לי שבשקט אתה יכול להוריד 10-15 ס"מ בלי ליגוע בשלדה,רק צריך לסדר את התושבות האחוריות אחרי שאתה מקצר שהארגז ישב כמו שצריך,וגם נישאר לך ארגז מקורי למקרה חירום..בהצלחה.
התכנון לא לקצר את השלדה כלל. שמתי לב כי ניתן "לאחד" שתי קורות רוחב הנמצאות בחלקו התחתון של הארגז כך שנוצר קיצור של 22 ס"מ. צריך להעתיק את קדחי החורים שתומכים את התושבות האחוריות של הארגז לאותו המרחק שמקוצר לאורך קורות השלדה. נראה לי שזה פרופורציונלי ולא קצר מדי :-)
קובץ מצורף 58607קובץ מצורף 58608קובץ מצורף 58609קובץ מצורף 58610
בבקשה חבר'ה, כמה תמונות לסיכום היום....
גדול!
הופה הופה
מישהו פה ניהיה חתיך
ספר לנו קצת כמה זה עלה
כמה זמן לקח
ומי עשה את העבודה ???
לשאלותייך אבי :
*המחיר הסופי טרם נקבע.
*לקח כיום עבודה של שני עובדים ולא פועלים... :-)
*תמונות העובדים בתמונות, מעבר לזה מסווג... :-)
בכל אופן, תודה על המחמאות, אך אני עדיין איפשהו באמצע הדרך, נותרה לי עבודת פחחות ולאחריה צביעה במס' שכבות.
זהו....., תם ונשלם פרוייקט קטום.. קובץ מצורף 59778
עמית.
אני לא מצליח לעקוב אחרי הלינק
האם זה בגלל שאני גולש מאייפון ?
וואו,מדהים....
אהבתי! כל הכבוד!!