כמובן שהאוטו הרבה יותר עביר בכל מיני הצלבות ובורות שהוא בכלל לא עוצר בהם עכשיו וסמוראי ארוך נעול מקדימה ומאחורה זה דבר עביר מאוד.
אבל החוויה הבולטת ביותר היא - אין הגה. תסובב - לא יסתובב. גם אם יסתובב האוטו ימשיך באותו הכיוון עם גלגלים שמופנים לכיוון אחר בכלל.
הגה זה דבר קריטי בשטח ובוודאי ובוודאי שבנהיגה טכנית ולכן מצאתי את עצמי בירידות בהר חורשן משלב ל 2X4 רק כדי שיהיה לי הגה (וזה בכלל לא נעים לרדת ירידות תלולות ב2X4, האוטו מתדרדר חופשי אפילו שיש לי בלימת מנוע של יחסי העברה 4.89).
ההרגשה היא שכשמשלבים לוקרים ו 4X4 ההגה תפוס וקוטר הסיבוב הוא כמו של אוטובוס אם בכלל הוא מסכים להסתובב.
אמרו לי שזה טבעי וככה הנעילה האוטומטית של לוק רייט עובדת כששמים אותה מקדימה, ושפיתרון אפשרי הוא לשלב רק לוקר אחד ולנסוע 3X4 האם זה נכון ?
האם זה גורם לנזקים מסוימים שחשוב לדעת עליהם מראש ?
האם הנזקים הללו הם קריטיים ??
פיתרון אפשרי אחר הוא לנסוע עם לוקרים נעולים אבל רק 2X4 ולשלב ל 4X4 כשצריך אבל אז נוסעים שלא בהילוך LOW ועם המנוע החלש שלי זה פיתרון לא משהו.
המלצות דעות ?????