שלום לכולם.
אני רוצה להזמין לוקרייט לסרן קדמי מישהו יודע מה המספר הקטלוגי או ההגדרה המדויקת שאני צריך כדי להזמין את הנעילה הנכונה.
תודה ,שחר
Printable View
שלום לכולם.
אני רוצה להזמין לוקרייט לסרן קדמי מישהו יודע מה המספר הקטלוגי או ההגדרה המדויקת שאני צריך כדי להזמין את הנעילה הנכונה.
תודה ,שחר
לפי מה שנאמר לי ע"י בחור שהזמין והתקין הדגם הוא 1610 30 שניים 2 פינים.
מחיר בין 230$ ל 290$.
בהצלחה.
תודה חגי,
עוד מישהו שיכול לאמת ממקור ראשון .
התשובהשל חגי נכונה. 241.80$ משלוח חינם ב: www.central4wd.com
יוני5
יוני תודה ,
אני מבין שאנחנו מדברים על זה
http://www.tellico4x4.com/catalog/pr...oducts_id/2233
זו הנעילה.
כן, אבל המחיר שם יותר יקר מ central4wd.comציטוט:
נכתב במקור על ידי שחר 9
יוני5
המחיר אצל central4wd כמעט תמיד יותר זול והשירות מצוין
לא מצליח למצוא אצל central4wd את הנעילה עם המק"ט 1610
מישהו יכול להאיר את עיני
1.כנס אל דף הבית רד עד למטה ל-products
2.בעמודת ה-catagories רד עד - drivetrain ושם תמצא את- Lock-Right Lockers
3.רד עד-Toyota 8" Front or Rear 2 Pinion
4.זאת אמורה להיות הנעילה שאתה מחפש
5.לפני ההזמנה תבדוק עם המחלקה הטכנית לגבי התאמה
מקווה שעזרתי
שי.
טל"ח כמו שאמר הקיפוד :wink:
http://www.tellico4x4.com/catalog/in...sort/5a/page/2
המק"ט עבור היילקס 96 הוא 1610 .
התקנתי לפני כחודש. הגיע עם בן משפחה מארה"ב. לא יודע מה האפשרויות למשלוח ישירות לארץ.
So far so good
מעלה יאיר, חורשן ושות...
החסרונות:
א. ההגה מתקשה ומתנגד לסיבוב - נוסעים יותר במצב 2X4 בשטחים שבהם ניתן להסתפק בזה.
ב. אתה מאבד את האתגר.. עובר הכל .. ותחשוב על זה :)
הזהירו אותי מספר חברים שהדבר מגביר את רגישות הסרן לשבר. אבל אף אחד מהמזהירים לא התקין בעצמו לוקרייט לפנים.
לעומת זאת ללא הלוקרייט במצב הצלבה קדמית הפגישה בין גלגל מסתחרר במהירות לבין סלע נייח עלולה לשבור לא פחות.
לכן נראה לי שהנעילה דווקא שומרת על המכלולים .
ימים יגידו ונקווה לטוב.
בשיחה שהייתה לי עם מוני עלה נושא ה"דאבל סטיק" יש לרכוש מנוף כפול לטראנספר שמאפשר לך לנסוע 2X4 LOW ללא הצורך בפתיחת הלוקרים.
המחיר הוא 200$ .
http://www.marlincrawler.com/twinshifter.html
אולי בעתיד ?
חגי.
חגי
נראה לי שאפשר לעשות את ה double stick לבד.
די פשוט, הבעיה היחידה היא התושבת שגם אותה ניתן ליצר די בקלות.
אבל אחרי שהתקנתי את הנעילה, נראה חי שלא ממש צריך.
אז ההגה קצת מתקשה, אז מה ?!
רוב המקומות ניתן לנסוע עם אחורים בלבד. ואז אתה פותח לוקרים מקדימה, וקדימה...
קצת יותר עבודה נכון, אבל אני עדין לא כל כך זקן שאין לי אפשרות לקפוץ החוצה ולסגור לוקרים כשצריך, והאמת בד"ח לא כל כך צריך.
אז ניסע קצת ואראה אם זה כל כך מפריע לי.
תמיד אני יכול להפוך בין הקדמי והאחורי.
אבל האמת, זה ממש כיף שיש אוטומטי.
אין דאגות שיפסיק לעבוד, או שהוא לא עובד (למרות הנורה).
כח שנכון לעכשיו אני מרוצה. נסע קצת עם הרכב ונראה.
כרגע הרבה יותר חשוב לי הקיט הפחתה בטרנספר ובעתיד הלא רחוק 33"
אגב עם שתי נעילות עבירות הרכב פשוט מדהימה.
ולא רק העבירות אלא גם תחושת הביטחון שבסיס גלגלים גדול, ומרכז כובד נמוך מענקים.
זה כבר שווה דיון נפרד.ציטוט:
נכתב במקור על ידי מוני אורבך
אז ברשותך, פתח נושא חדש: צמיגי 33" בהיילקס, הסיפור שם ארוך ולא פשוט לחלוטין.
הדבר השני, קיט הפחתה. עד כמה שאני מרגיש, יחסי ההעברה בהיילקס הם אחת הנקודות החזקות בו, למה אתה דווקא "נטפל" אליהם?
יוני5
מוני כבר דיברנו על זה ,אין צורך ביחסי הפחתה בטראנספר (למרות שזה מוסיף) ,יש צורך ביחסי העברה בסרנים !.
שלח לי את מספר הטלפון שלך בפרטי ,אבדתי אותו.
חגי.
מה רע במה שיש לך?
האם הדגם הזה של הנעילה מתאים עד 97 כולל ?
יש עוד משהו שצריך לדעת לפני שמזמינים ?
אין אמנם עדיין היילקס אבל מצד שני יהיה. ועכשיו יש מישהו בארץ האפשרויות. ( אפשר תמיד גם למכור אחר כך .. )
אני לא יודע איזה הילקס יהיה ( מבחינת שנים אבל בטח לא יותר צעיר מ 97 ) אז האם זה טוב לכל ההילקסים סרן קידמי חי ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי גיא
תודה.
אם לא תהיה נעילה אחורית. אז הלוקרייט יהיה מאחורה ויהיה עוד לוקרייט לקדימה :-)
אז זהו שלא, מה שיוני מנסה להגיד - מדובר על דגמים שונים של לוקרייט. הדיפרנציאלים הקדמי והאחורי שונים. מה גם שאם תקנה רכב בלי נעילה אחורית, סביר להניח שיהיה לו דיפרנציאל למיטד סליפ שלתוכו הלוקרייט הרגיל לא נכנס.ציטוט:
נכתב במקור על ידי גיא