שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
אני מחפש סמוראי ארוך.. אחרי כמה שנים עם ויטרה קצרה ומעבר לניסאן אני רוצה חזרה הבייתה לסוזוקי :) (כרגע יש לי ניסאן טרנו קצר בנזין 2400 ידני )
עכשיו אני לא מבין... אין הרבה כאלו בשוק שלנו? או פשוט מי שיש לו לא מוכר?
כי יש אולי 3 כאלו למכירה בכל הארץ.. שזה קצת מוזר לי אני מדבר רק על ארוכים כמובן שקצרים יש הרבה..
בכל מקרה מישהו יכל לשפוך קצת אור על העניין..
תודה
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
סמוראים ארוכים יוצרו רק בין 87-88 ככה שלא שרדו הרבה.
וכמו כל סמוראי - גם הם עברו ידיים של אנשים עניים שחיפשו לקרוע אוטו בשטח ובזול.
ולכן לא נשארו הרבה, ומתוך אלו שנשארו - הרבה גרוטאות.
ומתוך אלו שנשארו שהם לא גרוטאות, ומושקעים - מעט מאוד יסכימו למכור.
כיום, למי שיכול להתמודד עם ה"נוחות" של הסמוראי והספרטניות שלו, ויש לו סבלנות ליסוע 90-100, סמוראי ארוך זה הרכב טיולים הכי "קוסט אפקטיב", משמע
אתה מקבל הכי הרבה, בהכי פחות כסף.
אין לו את החסרונות של הקצר - הוא יותר נוח, יש בו יותר מקום לציוד/אנשים
ויש לו את כל היתרונות - אחזקה זולה, אותה צריכת דלק, אותם שיפורים וכו' וכו'.
ולכן הוא כל כך נדיר.
מה גם שעוד 4 שנים הרכבים האלו הופכים לאספנות, וכיום עולה לי להחזיק אותו מבחינת עלויות קבועות: 3000 שקל בשנה ביטוח, 1500 בשנה לטסטים וטיפולים.
ויחד עם צריכת דלק של 1ל9 בממוצע אין הרבה רכבים שיכולים להציע לך יכולת שטח אמיתית בכל תנאי שטח, עם עלויות קבועות נמוכות כל כך.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
לחבר שלי יש סמוראי ארוך, מושלם מכנית, ממש לא מושלם קוסמטית למכירה.
צור קשר אם אתה מעוניין.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
יש שני ארוכים למכירה בלוח המודעות.
שניהם מתוחזקים ביד אוהבת, משופרים לעילא ולעילא, אחד מהם אני מכיר באופן אישי.
אממה...שניהם דורשים (ובצדק) לא מעט כסף על הרכב.
שווה לך לשלם 40K על רכב בן 25? לשיקולך...
איתי
שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
סמוראי של צחי
סמוראי של שגיא
אם היתי מחפש לקנות סמוראי ארוך פתוח זה היה אחד משני אלו שמוצאים למכירה
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
הם מנסים למכור הרבה זמן ולעניות דעתי גם ימשיכו לנסות למכור עוד הרבה .
הם מחפשים להחזיר השקעה ויותר.
לעניות דעתי לא שווה את הסכום שהם מבקשים
שוב כמובן זו רק דעתי ויש אחרים שאולי יתאים להם לקנות כלי מוכן ולשלם יותר.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביב3
הם מנסים למכור הרבה זמן ולעניות דעתי גם ימשיכו לנסות למכור עוד הרבה .
הם מחפשים להחזיר השקעה ויותר.
לעניות דעתי לא שווה את הסכום שהם מבקשים
שוב כמובן זו רק דעתי ויש אחרים שאולי יתאים להם לקנות כלי מוכן ולשלם יותר.
אביב אתה יודע כמה עולה להביא סמוראי ארוך לרמה של הסמוראים המדוברים ?
תאמין לי שיצא יותר יקר לקנות כלי כזה ולהתחיל ליישר קו ולתקן ולשפר זה אף פעם לא נגמר
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
להחזיר השקעה? הצחקת אותי.
אני יכול רק להעריך ש 40K זה אפילו לא חצי ממה שהושקע בכלים האלו....
איתי
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
ידעתי שאכנס פה לפינה בעיתית בתגובה הראשונה שלי.
כל אחד שיקנה מה שטוב לו וישלם כמה שנראה לו.
בסופו של יום אם יחכו מספיק זמן יקבלו מה שביקשו,
כדאי? כל אחד ושיקוליו הוא.
אגב גם אני ,לפני המון זמן, מכרתי סמוראי , המחיר שדרשתי וקיבלתי על הסמוראי היה מחיר השוק ללא שיפורים. השיפורים בלבד היו שווים יותר ממחיר המכירה.
יכולתי לפרק השיפורים ולמכור באותו מחיר אך החלטתי שאני לא מתעסק בזה ומי שיקנה אחרי שימשיך להנות ממה שיש.
לא חדש שהתחום הוא מאהבה ללא מטרת רווח.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
היי אביב
אני לא אגיב ואדבר פה על המכירה של האוטו שלי - אני רק אציין שהמחיר הוא מחיר התחלתי,
וגם כתבתי שאני גמיש בשביל שלא יבואו לי אנשים וישאלו אותי אם ב20 אלף מזומן אני מוכר...אני מודע לזה שאני לא אמכור ב45 ואפילו ציינתי שאמכור בפחות בלי חלק מהתוספות כמו המחשב וכו'.
בנוגע לעלות של סמוראי - אתה מוזמן לקנות סמוראי סטנדרטי שיש ביד 2, תביא אותו למצב של הרכב שלי. אם זה עולה לך פחות ממחיר הרכב ועוד קצת - תקבל את האוטו שלי במתנה ;)
היה פה אשכול לא מזמן על בחור שהלך לראות אחד שעשו לו פחחות ונראה יפה - אבל המערכת מתלים שלו מעורגלת עד הסוף, הדברים לא ברישיון, אין גג חורף ואפילו אין דלתות, כאילו יש - אבל אין בהן חלונות, וזה רק ככה בתור התחלה.
וזה עוד לפני שמכירים את הבעיות שנופלות עלייך רק אחרי חודש חודשיים של קרבורטור שעושה בעיות, מערכת הצתה ישנה, או חס וחלילה מנוע מעשן וטרנספר שורק.
אה ובעצם הוא עם 235? אז צריך יחסי העברה - זה כבר 3000 שקל רק הקיט עוד לפני עבודה, נעילה אחורית רצית? עוד 1000+ שקל אם אתה מתקין לבד, ברזנט חורף? כבר לא מוכרים תצטרך לייצר במיוחד - עוד 2000 שקל ואני עדין, אז הצמיגים ישנים? זה בסדר חדשים זה עוד 2000 שקל במקרה הטוב, ואז תבין שהאוטו לא נוח?
כסאות חדשים זה עוד כמה מאות שקלים, פתאום אתה מבין שמתלי עלים שמעורגלים עד הסוף בסמוראי זה לא הדבר הכי טוב לסתימות ולגב - וזה 4000 שקל למערכת מתלים נורמלית...וזה עוד לפני היישור קו וכו' וכו'.
סתם שתבין - לעניין הג'יפים אין סוף, אתה בוחר כמה להשקיע - לסוע ברכב זול ולא להשקיע ולתקן רק כשמשהו נשבר ואי אפשר לסוע יותר.
או שיהיה לך רכב שאתה משקיע בו כמה שצריך(!) כמו שצריך(!) כדי שייסע לאן שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה, ושיעשה את זה באיזה דרך שאתה רוצה...
וזה חברי...שווה הרבה כסף.
אז אנשים לא יקנו את האוטו שלי? אני המרוויח היחיד פה. גם ככה בנתיים לא מצאתי עוד רכב שייתן לי כל כך הרבה בכל כך קצת.
ואם אתה מוצא רכב ב40000 שקל, עם עלויות אחזקה באותה רמה - שייתן לי את אותה חוויה - אז תספר לי על זה...כי אני עוד מחפש.
נ.ב
מצטער על החפירה...
הרבה אמוציות יש לי בעניין הזה. אנשים לא מבינים שהעובדה שהסמוראי זול, לא אומרת שצריך להתייחס אליו כאל זבל.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
ואם אתה מחפש סמוראי זול - אז שלא תתפלא אם אתה נוסע ואז נופל לך דריישאפט באמצע נסיעה על כביש מהיר.
(קרה באמת...נשבע...לא לי כמובן)
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
+1 לשגיא
40 אש"ח זה אולי מחיר יישור הקו בהנחה שלא שמת שקל על מה שקורה מתחת למכסה המנוע, ומה עם כלוב? עוד 2000, רדיו שאפשר גם לשמוע משהו 1000, כנפיים ברוחב כדי להכניס את הצמיגים- שים עוד 1000.
גם ב-40 אתה לא מיישר קו וזה עוד מרכב שהבודי שלו במצב טוב.
מי שיקנה ב-50 משגיא או צחי עוד יחסוך לעצמו לפחות עשיריה.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
תשמע אבירם התחביב הוא יקר...השאלה היא לאיזה רמה של שיפוץ אתה רוצה להגיע.
יש כאלו שרק על הפחחות הוציאו סכומים כאלו...
מנוע - 5000+
גיר 2500+
סרנים רחבים + צמיגים - סוגר לך את ה15 ;)
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביב3
הם מנסים למכור הרבה זמן ולעניות דעתי גם ימשיכו לנסות למכור עוד הרבה .
הם מחפשים להחזיר השקעה ויותר.
לעניות דעתי לא שווה את הסכום שהם מבקשים
שוב כמובן זו רק דעתי ויש אחרים שאולי יתאים להם לקנות כלי מוכן ולשלם יותר.
תבוא ושוב איתי על העלויות של האוטו שלי שכוללים שיפורים ויישור קו מלא ותראה לאן תגיע ותבין ש-40K זה הרבה פחות ממה שאני או שגיא השקענו.
כמו ששגיא, לא יקנו לא נורא בינתיים כרכב ג׳ הוא התגלה ככלי לא יקר לאחזקה.
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
תשמע שגיא, אני בטוח שמי שיקנה ממך את הרכב יהיה מבסוט עד השמים.
רואים וקוראים בכתיבה שלך כמה אתה קשור,אוהב ומפנק את הרכב בכל טוב.
סמוראי ארוך זו אגדה ובטוח שתמצא קונה והוא גם יהיה מאושר מאוד.
רק אל תשכח בסופו של יום זה רכב ישן שדורש המון צומת לב ולכן , למרות הטיפול המסור , מחר הוא יום חדש.
סופשבוע נעים :)
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
אני מסכים איתך ומבין את נקודת המבט שלך...
רק הרכב שלי הוא באמת במצב של להניע ולסוע - ברור שאתה יכול לשחק איתו כמה שתרצה...
אבל הוא לא דורש ממני שום תשומת לב מיוחדת.
הוא יושב ומחכה לי בבית - כל פעם לטיול ברמת קושי שונה, וכל פעם חוזר לחניה.
פעם ב.. אני עושה לו טיפול לפני טסט ומחליף אם ומה שצריך.
זה לא שאני כל יום מתחת לרכב מחזק ברגים ומחליף שמנים ופילטרים...
תגובה: שאלה לגבי סמוראים ארוכים בארץ
מסכים עם עומרי,
ב40 אלף אפשר להביא רכבים צעירים יותר בעשור, בעלי סרנים חיים וצריכת דלק קרובה:
טויוטה היילקס
מנוע דיזל צריכה 1:10, אמינות, מוניטין ואפשרויות שיפור.
ג'יפ צ'רוקי וגרנד צ'רוקי
בנזין 1:7, אפשרויות שיפור בלתי נגמרות, אפשרות הסבה לגז.
סופה
כמו האינדיאנים, אבל יותר טוב.
עם כל זאת, אני הייתי משלם על סמוראי ארוך מתוחזק ומשופר 40K.
איתי.