תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
כמה כבר אפשר להנמיך?
שמתי זרוע פיטמן מונמכת ועדיין לא קרוב להיות.מקורי
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
בשביל זה עוברים לזרוע פיטמן מונמכת.
אבל בהרבה מקרים, במיוחד של ג'יפים עם קפיצים קדמיים ארוכים בהרבה מהמקוריים, מה שקורה זה שהתפוח בצד של הפיטמן נמצא קרוב מאוד למוט השפור ובזמן סגירת שני הקפיצים הקדמיים, למשל בנסיעה על באמפים, התפוח ומוט השפור נפגשים די באלימות... אי אפשר לנסוע ככה, עם הדפיקות האלה... לדעתי אפילו מסוכן.
אם הג'יפ לא מוגבה מאוד, לדעתי עדיף להישאר עם זרוע הפיטמן המקורית של הסופה שבניגוד לזה של CJ למשל, הוא גם קצת מונמך.
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
לא צריך להמציא כלום יש פתרון קיים רק לחפש
מה שמתאים לגרנד עם "7 או "11 הגבהה יתאים גם לך.
אם לא תרצה להשקיע - שכפל ...
קרא בשרשורים הבאים
http://www.jeepolog.com/forums/archi...p/t-71946.html
http://www.jeepolog.com/forums/archi...p/t-31104.html
כמובן שאני משוכנע שקיימים פתרונות נוספים בתחום, רק צריך לחפש ...
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
דרור כמו שכתבתי מעלייך זרועה מונמכת כבר יש..
מישהו יכול להעלות תמונת תקריב של הצד ששתי התפוחים מתחברים עליו?
כמובן שזה לא הדבר הכי דחוף שיש לעשות על הגיפ אבל אני יתחיל לתכנן לאט לאט משהו כזה נראה פטנט מגניב..
למישהו יש עוד רעיונות?
נ.ב
מה בנוגע לטסט עם שינוי כזה?
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
זה מה שאתה צריך !
זחלק הזה מגביה את הזרוע ככה שאפשר להשתמש בזרוע פיטמן סנדרטית .
http://www.ebay.com/itm/Jeep-YJ-Dana...-/280471692716
כל דבר אחר נראה לי קומבינה מסוכנת !
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
לא הבנתי למה כל הברגים שיש בקישור יש כולה שתי חורים
אפשר ''להשיג'' איזה תמונה לראות את זה מורכב?
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
ראיתי... יפה..
טוב אז רעיון יש.. תוכנית יש... חומרים יש... כלים יש... זמן פנוי.. יהיה...
השאלה אם מישהו מבעלי הסופות או בעלי סטאפ דומה עשו הסבה כזאת ויש שיפור?
3 קבצים מצורפים
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
טוב.. בהשראתו של זה..https://www.google.com/url?sa=i&rct=...60689940203098
מתחיל להבנות זה (תמונות)
כמובן שיש עוד עבודה לחזק את כל העסק (לסגור את המשולש עם פלחים)
ולבנות את ה'U' האחורית שתתחבר עם 2\3 ברגים לזרוע
המוט עם החור נחתך ממוט הגה ישן
8 קבצים מצורפים
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
נראה משכנע.
איך הרכב מגיב אליו?
3 קבצים מצורפים
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
זה המוצר המוגמר
ותאמת למרות כל ההשקעה והפיתוי עדיין לא יצא לי לסוע על הגיפ
אני מקווה מחר לצאת לסיבוב ניסיון + כיוון ההגה
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
טוב חברים.
היום הניסוי יצא לשטח
ובאמת מורגש שיפור בקשר בין ההגה לגלגלים
אם אני נוסע ישר אז הגיפ נוסע ישר ולא כל פעם צריך ''לתקן'' קצת ימינה קצת שמאלה.. וכו'..
אבל פאק יחידי שיש זה בגלל שעכשיו התפוח יושב יותר רחוק מהציר היגוי של הגלגל (הבולטג'ויינטים)
אז צריך לדחוף אותו יותר דרך בשביל שהקוטר סיבוב של הגיפ יהיה אותו דבר
מה שכרגע אין כי התיבה מגיעה לסוף מהלך שלה מה שאומר שלצד ימין יש לי פחות הגה
אני מנסה כרגע למצוא פתרון חלופי או שבמקרה הכי גרוע
אני יצטרך לנתק את המוט מהפלטה שמתחברת לנאקל
ולקחת את ה''עין'' יותר לכיוון הבולטגויינטים שתיהיה מעל התפוח שמתחבר לנאקל
וככה זה יתן לי יותר סיבוב של ההגה על אותו מהלך של התיבה
וזה יחזיר אותה פחות או יותר למרחק האורגינלי שלה
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
טוב סודר העיניין
רבע סיבוב ימינה של גלגל ההגה
וכיוון/הארכה של המוט הגה
פתר את הבעיה
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
סופת המדבר, קודם כל כל הכבוד על היוזמה והביצוע.
אבל לא ברור לי מה בסוף ההתרשמות הכללית ?
אתה יכול לומר בהחלטיות שיש שיפור משמעותי בכל מובן בהיגוי של רכב מוגבה?
שיש לך עדיין את מלוא זוית סיבוב הגלגלים ?
תוכל להגדיר את השיפור באחוזים ?
ולסיום, אם כל התשובות לשאלות מעלה הן חיוביות,
האם יש שרטוט מדוייק שאפשר לייצר כזה נוסף ?
תודה מראש
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
מצטרף לברכות של שניר :)
וכמובן לשאלות .....
תגובה: שיפור.במערת ההיגוי??
עורמי, סחטיין על היוזמה והיצירתיות והמחשבה המקורית, אבל... תרשו לי לא להצטרף למקהלת המתפעלים... נהפוך הוא - הגזמת.
לתחזק ולתקן את הג'יפ לבד - זה טוב וזה יפה וזה רצוי - גם כיף, גם לומדים המון, גם חוסכים לא מעט כסף.
אני לא מאלה שיטיפו מוסר למי שמתקן לבד מערכות בטיחותיות כמו הגה ובלמים, כולל בכלי רכב שנוסעים על כביש ציבורי, כמובן בתנאי שהוא יודע מה הוא עושה.
כאן זה לא תיקון עומרי. זה הרבה מעבר. זה סוג של ניסוי בחלק מאולתר. אילתור מסוכן במערכת בטיחותית ראשונה במעלה בחשיבותה כמו הגה - שאין מאחוריו שום סימוכין הנדסיים.
בינינו, אין לך באמת מושג אם זה מתוכנן נכון, אם זה חזק מספיק, אם זה יחזיק מעמד תחת הכוחות האדירים שפועלים על מערכת היגוי של ג'יפ שנוסע בכביש ובשטח.
בכוונה אני לא נכנס לנושא האי-חוקיות של הדבר הזה (זו בעיה שלך) אלא לעובדה שבמופע האימים הזה שלך יש מסביבך ניצבים - משתמשי הדרך האחרים - שלא מודעים לעובדה שנוסע לידם ג'יפ גדול ומפחיד עם מערכת היגוי מאולתרת שאם חס וחלילה תיכשל ואתה תאבד עליו שליטה, הוא לא ייקח שבויים...
יש גבול וקו אדום גם בשיפורים. אתה מכיר אותי ואת הדעות שלי, אתה יודע שאני ממש לא מאלה שאומרים אמן לכל מה שהרשויות קבעו... אבל אני מנחש שכשהמחוקק אסר על שינויים ושיפורים בכלי רכב, כמו גם תיקונים עצמיים, הוא כנראה ראה בעיני רוחו דברים כמו זה.
מערכת היגוי מאולתרת?.... מה אנחנו במצרים? בהודו? באפריקה?... יש מספיק דרכים לתקן גיאומטריה של מערכת ההיגוי בג'יפ מוגבה. אתה לא הראשון שנתקל בזה - השוק האמריקאי מציע מספיק חלקי מדף שמאחוריהם יצרנים מוכרים, גם כאן אצלנו יש מספיק אנשי מקצוע ותיקים וטובים בתחום כיוון הפרונטים, שיחזירו את מערכת ההיגוי שלך לתפקוד תקין, קרוב ככל האפשר למקורי.
תעשה טובה גדולה לעצמך ולכולנו - פרק את זה מהג'יפ מהר, לפני שאיזה שוטר עירני יעשה את הצעד המתבקש ויוריד אותך מהכביש... ויותר חשוב מזה - לפני שמישהו יעתיק את זה ממך...
זו כמובן דעתי בלבד.