-
אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
לא האמנתי שזה יגיע , אבל אחרי 10 שנים שהדיפנדר אצלי ,
אני שוקל למכור אותו - בקשות מכיוון האישה והילדים ... (טרקטור).
הבעיה שאני רוצה רכב אמין , אצלי הדיפנדר היה סביר בקטע האמינות , בעיקר בגלל שאין בו מערכות אלקטרוניות,
ניתקעתי איתו ב10 שנים משהו כמו חמש פעמים , כאשר תמיד הצלחתי לתקן את הבעיה לבד , מקסימום תוך שעה שעתיים, ואף פעם לא הזמנתי גרר.
דיפנדר משנים 2005~2010 מלאים באלקטרוניקה , מה שאומר שאני לא יכול לתקן הכל לבד , וגם יכול להתקע יופי איתו בשטח.
יש מצב שיש רכב אחר (לא אכפת לי איזה) , בלי אלקטרוניקה , מהשנתונים הנ"ל, עם עבירות טובה מהמפעל כמו הדיפנדר ,
שהוא יותר נוח מהדיפנדר?
(נא לא להפוך את השירשור לכמה דיפנדר כן טוב או לא טוב או כן אמין או לא אמין, יש מספיק שירשורים כאלה)
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
זה רכב ראשי במשפחה? אם כן, אולי כדאי שיהפוך לשני
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
דיפנדר מהשנים האחרונות אכן עמוס באלקטרוניקה. במקסימום תתקדם לדיפנדר TD5 ואז מה קיבלת - אותו אוטובוס עם מנוע יותר מתקדם.
שווה? לא בטוח.
אני לא חושב שיש תחליף אמיתי לדיפנדר.
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
אישתי עם סובארו אימפרזה ,
מבחינתי הדיפנדר הוא הרכב שאיתו אני נוסע יום יום, היו גם תקופות שהיה יחיד במשפחה.
בטיולים כולנו איתו...
-
G-WAGON ?
למה לא דיסקברי ?
אותו מנוע, אותה אליפסה
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
דיסקברי כבר היה לנו 5 שנים , במקביל לדיפנדר , לא מעוניין ,אמנם לא ניתקעתי איתו בלי שיכולתי לתקן לבד ,
אבל הוצאתי 10K ש"ח בשנה על תיקונים מקדימים ,( אפילו שאת הרוב עשיתי לבד).
G-WAGON יקר מידי , אני צריך משהו בסדר גודל הגיוני ...נניח סדר גודל 100K
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
ברכבים חדשים לא תמצא את הפשטות של פעם (ולשם השוואה, למי ששאל, הדיסקברי, אפילו סדרה 2 כבר עמוס לעייפה באלקטרוניקה).
רכבים יותר ספרטניים ועם מערכות פשוטות תמצא רק בטנדרים, וגם שם הכל מפוקד ע"י מחשב.
אתה יכול רק לחפש חברות בהן הרכיבים האלקטרוניים יותר אמינים מה- "prince of darkness".
כמובן שאין מה להשוות טנדר לדיפנדר מבחינת נוחות בטיולים, אבל עדיין המכלולים יחסית פשוטים וחסונים (בהיילקס למשל, ניתן למצוא לא מעט כלים עם נעילה אמיתית מקורית, ואמינות לא רעה של האלקטרוניקה).
עריכה:
ביום שהאופנוע ימות או שהאשה תטיל וטו סופית, אצטרך לחזור לג'יפ, כזה שיש בו גם אלקטרוניקה. צעד בלתי נמנע שפעם קצת הפחיד אותי יהיה ללמוד לעבוד עם מחשב על הרכב (כי לקנות עוד פעם דיפנדר רק זקן יותר בחצי עשור ובמחיר גבוה יותר, לא נשמע כמו רעיון טוב). אני די בטוח שכל תקלה תוכל לפתור ברמה של לפחות להגיע הביתה. יש המון חומר על זה, אפילו כאן בפורום ל.ר. בסופו של דבר זה עוד כלי עבודה שצריך ללמוד לעבוד איתו. אני די בטוח שיותר קל לאפס תקלה מאשר להחליף ציריה :).
עריכה 2:
כל עוד אתה יכול, אל תמכור. בחיים לא תמצא חלופה אמיתית, וכל פעם שתראה כזה על הכביש או בטיול תרצה לבכות. אני עד היום מצטער על המכירה.
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
ברגע שפסלת את השדרוג (היחסי, אני יודע...) לדיסקו TDI, יש בעיה של ממש. תיאורטית, אתה מתאר לנד קרוזר 75. יש לו תא נהג ומנוע מצויין אבל הבעיה היא שהם ישנים מאוד, יקרים רצח, ובמצבם הבסיסי - פחות עבירים ופחות נוחים מהדיפנדר. בנוסף, זה כלי גדול וכבד, אפילו ביחס לדיפנדר שגם הוא לא איילה שלוחת רגליים.
טנדר? גם אני חשבתי, הלכתי לראות כמה היי-לקס ודי-מקס; ואז, התיישבתי במושב של דיסקו והבנתי שאין תחליף לתנוחת הנהיגה של הרכב הזה. ומבחינתי, היו לי שלושה TDI (בערך 350,000 ק"מ מצטבר), מעולם לא הגעתי לרמת הוצאות כמו שאתה מתאר. אבל אני נוהג מאוד רגוע, אולי זה לא אומר כלום.
טנדר? איזה באסה בקבינה, אבל אפשר לעשות ארגז מדהים לטיולים...
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אמיר ב.א
יש מצב שיש רכב אחר (לא אכפת לי איזה) , בלי אלקטרוניקה , מהשנתונים הנ"ל, עם עבירות טובה מהמפעל כמו הדיפנדר ,
שהוא יותר נוח מהדיפנדר?
לא תמצא משהו בלי אלקטרוניקה בכלל.
אבל אם כבר,
76LC בייבוא אישי..
מרווח יותר, 5 דלתות, מנוע חזק מאד, נעילות מהמפעל, ולפי המבחן ההשוואתי האוסטרלי נוחות מקבילה ואולי טובה יותר.
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רמי גלבוע
תיאורטית, אתה מתאר לנד קרוזר 75. יש לו תא נהג ומנוע מצויין אבל הבעיה היא שהם ישנים מאוד,
קרוב קרוב. הוא מתאר לנדקרוזר 76 שלצערנו לא מיובא לארץ (בעיית תקינה לזיהום אוויר) :
http://www.themotorreport.com.au/487...est-and-review
רענן
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
לא תמצא משהו בלי אלקטרוניקה בכלל.
אבל אם כבר,
76LC בייבוא אישי..
מרווח יותר, 5 דלתות, מנוע חזק מאד, נעילות מהמפעל, ולפי המבחן ההשוואתי האוסטרלי נוחות מקבילה ואולי טובה יותר.
100K??
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
אם כבר מפנטזים על משהו במפרט שהוא תיאר, אז כבר אין קשר לסכום..
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
אולי ריינג' ישן. בזמנו אצל שגיא אדילסון בנו כלים כאלה עם מכלולים של דיפנדר,(מנוע, גיר וסרנים).
-
כל רכב חדש יותר יהיה משופע מחשבים. דווקא הדיפנדר החדש יותר,פומה, נשאר מפגר למעט המנוע שגם הוא לא פאר הטכנולוגיה אלא מנוע די פשוט של טרנזיט. דווקא עם המיחשוב הזה כמעט ואין בעיות. לפחות אצלי. הרכב קצת פחות טרקטור ומשמש את אישתי ביום יום.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
רוצה דיפנדר בנזין במצב מצויין ?
אני מוכן למכור בקצת פחות מ-100K... ישאר לך לרדיו-דיסק...
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
כל רכב מהדור של 2000 ומעלה יהיה עם אלקט', לא תמיד זו בעיה, לרוב הרכבים היפנים אין יותר מידי בעיות והם סך הכל אמינים מאוד.
דיסקו יתן לך אולי שידרוג מבחינת שקט בנסיעה, אבל הוא פחות אמין והרבה יותר קטן מהדיפנדר.
לנדקרוזר 75 הוא רכב גדול, פשוט מאוד, אמין מאוד, על הכביש הוא טוב מהדיפנדר, אבל הוא 3 דלתות, אם יש ילדים קטנים זה מציק.
בגדול( עם טעיות סטטיסטיות לכאן ולכאן), כל SUV יפני יהיה אמין יותר מהדיפנדר(בטח של טויוטה) ובטח נוח ממנו
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
Tourist - דווקא את הצהוב שלך אני מכיר טוב ,
אפילו הייתי במקרה במעמד הבדיקה כשקנית אותו אם אתה זוכר ...
הבעיה היא שהוא ישן כמו שלי , ועוד בנזין , כשאני דווקא יותר בכיוון דיזל מבחינת חיסכון בצריכת דלק.
אמיר - לגבי הפומה , לא מכיר מספיק את הרכב , אין שם מערכות אלקטרוניות שיכולות להתקלקל ועולות המון לתקן ?
עמי - לגבי ריינג' - ישן מידי , יותר מידי אלקטרוניקה
ארז - יש ילדים , אז זה בעיה.
--------------------------------------------------------------------
אם אין רכב כזה , אז מה הכי מתקרב לכיוון , עם יחסית פחות אלקטרוניקה?
(לא רוצה להתקע עם יבוא אישי לגבי שום רכב ,ולהיות היחיד עם רכב X שיש לו איזה תקלה ואין עם מי להתייעץ )
טנדר דאבל קבינה גם בא בחשבון , כל עוד יש מקום לשלושה כיסאות ילדים בספסל מאחורה ויש להם דלתות להכנס וכו'.
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
אמיר,
כשקוראים שוב את ההודעה המקורית, נראה שהאישה מעוניינת בג'יפ פחות ספרטני. דהיינו, SUV !
מבחינת אמינות (שזה מה שמטריד אותך בעיקר ), לדעתי כול SUV יפני שתוחזק כראוי יהיה אמין יותר מהדיפנדר.
הבעיה היחידה, דרישה שלך לאותה רמת עבירות מקורית כמו הדיפנדר.
ממליץ שתברר עם עצמך שוב האם זו דרישת MUST (בהתאם לטיולים שאתה מטייל). במידה ולא,
לדעתי לנדקרוזר 120 יתקבל בשמחה אצל האישה.
בהצלחה בבחירה
רענן
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
האמת היא שה-120 הוא רכב מעולה - גם למנהלות, גם לטיולים לא-אקסטרים. 'כמו דיפנדר'? ממש לא, אם כי אם הדיפנדר אינו נעול, אז יש מקומות שה-120 ייתן לו בראש. עם קצת שיפורים מיגונים והחלפת פגושים , ה-120 ייתן לך ובעיקר לאשתך, את מה שאתם רוצים. אני חושש ש-100K לא יספיק לקנות כזה אוטו, ולסדר אותו. חוץ מזה, לקום בבוקר ולראות את ה-ראב4 המגודל הזה מתבונן בך עם הפנסים המלוכסנים האלה? במקום העיגולדים של ה-110?... בררררר...
-
תגובה: אני שוקל למכור את הדיפנדר - יש משהו דומה מבחינת מפרט , אבל חדש ב15 שנים ?
שברולט בלייזר עד 87 (שני סרנים חיים)
אחרי שמתרגלים להגה הוא מהווה מתחרה רציני לדיפנדר
נוח ומרווח מאוד
אמין בטירוף ללא אלקטרוניקה
ובמידה ואתה משדרג אותו נכון כמעט שום דבר לא יכול לעצור אותו
חיסרון בנזין שתיין
וטסט פעמיים בשנה