תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
בדוק אם מכשיר אחר את הטעינה, או בדוק אם שלך ברכב תקין ותראה מה התוצאה.
טל
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טל חסיד
בדוק אם מכשיר אחר את הטעינה, או בדוק אם שלך ברכב תקין ותראה מה התוצאה.
טל
+1
אוומטר עם סוללה גוססת יראה תוצאות כאלו..
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
בדקנו עם שלושה מכשירים שונים.
האם ישנו פיוז לוסת שבמידה והוא שרוף כל עבודת הוסת מתבטלת?
זה יכול להסביר למה וסת חדש לא ויסת כראוי את המתח.
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
תנסה להחליף שוב את הווסת , מהניסיון שלנו הרבה פעמים הם מגיעים פסולים (גם שהם חדשים) .
אפשר לפתוח את הווסת ולשחק עם המגעים בעדינות ולראות אם זה משפיע.
בהצלחה
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
מזה חששתי אז ניסינו שלושה וסתים שונים.
האם יש פיוז לוסת?
במידה והוסת כן משפיע אפשר לכוון אותו שיחזיר את הרכב לטעינה הרצויה?
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
הרכב עם שני מצברים?
ואם כן, ניתקת ובדקת אותם בנפרד?
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
יש רק מצבר אחד ברכב והוא תקין.למרות זאת נבדק מצבר חדש מהניילון והתוצאה זהה...
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
יכול להיות קצר בצמה שבין הווסט לאלטרנטור?
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
החשמלאיסט בדק וגם חידש את הצמה הזאת. הוסת מקבל חשמל.אתם מבינים כמה קקה הסיטואציה?
מחר בבוקר אני מקווה להעלות את הפיתרון בעזרת השם ואיזה חשמלאי נרקומן אבל תותח שאני מכיר.
כולי טעון יתר על מצב
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
יש משהו שמג'מפר את הווסת, השדה מקבל מתח מלא כל הזמן.
באמת מעניין, אבל צריך להתעמק קצת ולמצוא את הסיבה, אין קסמים ואין ניסים.
טל.
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
הלוואי וכבר על הבוקרא פיל מישמיש תהייה לי תשובה גואלת לפארטיה החשמלית הזאת אחרת אני מפנק את האוטו במטען נפץ בסגנון משפחות הפשע...
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
או שלהיילקס יש יכולת ריפוי עצמית (להבדיל מהדיפנדר שיש לו יכולת תחלואה עצמית) או שהבעיה שידרגה את עצמה כי על הבוקר הרכב נבדק ברב מודד והכל תקין.
מה שמעצבן אותי זה שאני לא יכול להצביע על הפעולה שסידרה את הבעיה וחששתני שזה עוד יחכה לי בסיבוב.
בקיצור כוסאמק
תודה על הנסיונות והעצות
כבר לא טעון יתר
אור
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
הייתה לי בעיה כזאת בעבר. החלפתי 2-3 ווסתים חליפיים וכולם זייפו. בסוף הרכבתי מקורי משומש, והכל הסתדר.
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
s_n_p
הייתה לי בעיה כזאת בעבר. החלפתי 2-3 ווסתים חליפיים וכולם זייפו. בסוף הרכבתי מקורי משומש, והכל הסתדר.
לא עלינו יצרני הווסתים שלכם...:rolleyes:
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
הבחור הציע לי להחליף לאלטאנטור עם וסת פנימי אבל לי עדיין לא ברור אם הבעיה היא חשמלית מכיוון הפיוזים והחיבורים או מהוסת
עצמו.
בקיצור מחפש אנוכי חשמלאי מומלץ מאיזור המרכז.חשמלאי עם ביצים של בת יענה.
אור
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
רק ווסת מקורי כל שאר הווסתים שמסתובבים בשוק זבל עולים באזור ה 150 שח מקורי 750 שח מכיר את הבעיה נפתרת בדרך כלל עם ווסת מקורי במידה ותרצה יש לי אחד כזה בין פחות משנה מקורי
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
טוב אז יש המשך מצחיק.
בעצתו של אלי "האיש והטמבור" יצאתי לכיוונו על מנת להחליף את הוסת התקול.
רק שבדרך אליו האלטרנטור החליט לצאת לפנסיה ולהפסיק לייצר חשמל למסיבה.
אז וסת חדיש ומקורי יש ומחר נראה איך הוא מגיב לאלטרנטור החדש.
אם גם זה לא יעזור אני יוצא לשבוע חופש בכפר איזון למעורערי נפש על מנת לטעון עוד כוחות למאבק הזה.
כבר פשוט יותר לחבר 2 חמורים לפגוש הקדמי ,זה בטח גם יסע מהר יותר.
אור
תגובה: טעינת יתר מעצבנת בהיילקס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
s_n_p
הייתה לי בעיה כזאת בעבר. החלפתי 2-3 ווסתים חליפיים וכולם זייפו. בסוף הרכבתי מקורי משומש, והכל הסתדר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלי טמבור
רק ווסת מקורי כל שאר הווסתים שמסתובבים בשוק זבל עולים באזור ה 150 שח מקורי 750 שח מכיר את הבעיה נפתרת בדרך כלל עם ווסת מקורי במידה ותרצה יש לי אחד כזה בין פחות משנה מקורי
מתוך סקרנות הרצתי חיפוש "טעינת יתר" בפורום טויוטות רוסי. אחד השרשורים:
שאלה:
"היילקס ...טעינת יתר ... החלפתי לווסת חדש ... לא עזר."
תשובה:
"תחליף את הווסת ה"חדש" באחד "עובד" (מקורי).