תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
במקרה עומד מול מישהו שעשה דוקטורט בעניין הטמפ' האופטימלית לנוזל השמשות. והתשובה כמו כל דבר בחיים היא לא חד משמעית, יש הנוטים לחשוב שאכן עדיף לקרר את הנוזל אך לא מהסיבה שציינת כי אם מסיבה שונה לגמרי, התומכים בקירור טוענים שמכיון שהנוזל קר המסיסות של הסידן בו היא פחות טובה ואז הוא שוקע ואינו נתקע בפתח המתז. אם זאת ישנה אסכולה הדוגלת בחימום הנוזל וזאת משופ שפיזור המים החמים אחיד יותר בנוזל חם, הכל כמובן תלוי ברכב שלך משום שכמובן ישנם נושאים נוספים כמו האם יש חיישנים הרגישים לחום בסביבת המערכת.
פורים שמח גם לך...
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
ממש רמה נמוכה של תהליך !
אצלי הנוזל עובר תהליך אוסמוזה הפוכה, אח"כ עובר תהליך יוניזציה ומועשר ביונים שליליים.
כעת בעזרת סלילים מקרוניים המלופפים מסביב המתז אני שולט (באמצעות בקר) על אלומת הפיזור של הנוזל על השמשה (דומה לתותח האלקטרוניים בשפופרת קטודית).
בקרוב אני מתכנן להחליף המתז במתז של מדפסת הזרקת דיו בשיטת הפיאצואלקטרי (כמו של אפסון).
בקיצור, חביבי, יש לך למה לשאוף ...
רענן
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
מסתבר שיש לפורום ג'יפולוג עוד הרבה לאן לשאוף ברמת ההזייתיות, אם זו המילה הנכונה, שמגיעים אליה בפורומי 4x4 זרים.
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
אני לא בטוח שזה קריטי,
כל עוד בפריזר זה מונח ליד מברגה.
Sent from my XJ
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
הקדמתם את ה 1 באפריל באיזה שבועיים
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
לדעתי כדאי לשים בתור נוזל מתזים , חומצה הידרופלואורית ,
ככה לא יהיו לך שום בעיות , לא תהיה יותר שום בעיה עם לכלוך על השמשה ,
או עם השמשה עצמה , או עם הרכב ...
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
ואני בכלל מכוון את המתזים הצידה, לרסס את העוברים והשבים בצדדים..
תגובה: נוזל לשמשות ברכבי 4X4
אתם צוחקים ובינתיים האמריקאים רצים קדימה. ג'יפאי עברי - וישרים מקפצים כבר יש לך??
http://youtu.be/WjX7PGFPdiM