תגובה: שירות לקוחות "הוט"
יורם
אני פתרתי את הנושא בצורה פשוטה מאוד
התנתקתי מהם ועברתי למתחרים
עד היום הם מנסים להחזיר אותנו,עד ששלחנו להוט מכתב אזהרה לבל יטרידו אותנו יותר
מהמתחרים אני מקבל שירות מעולה(ובטח אחרים לא)
עד שלא תהיה כאן רעידת אדמה עיסקית צרכנית שירותית כנראה שחברות הענק הללו ימררו את חיינו (לפי ראיית עולמנו כמובן)
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
שלח פקס התנתקות.
אצלי זה כל כך הצליח שלא חזרתי להיות לקוח שלהם או של יס מזה שנים רבות
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תריץ חיפוש "אני שונא את" ותראה מהי התוצאה הראשונה.
לא מזמן אחד המנהלים שם קיבל בונוס שמן על פיטורי למעלה מ-2000 עובדים רובם מוקדנים,[מן העיתונות,"ממון"]
תנסה להציג את הבעיה לחברת האשראי,אני הצלחתי.
הוט פועלת בשיטת התשת הלקוח,זה ידוע,זה רשמי.
משיטוט באתרים ושיחות אני למד שהשירות הבלתי נסבל לא מאפיין רק את הוט אלא את כל חברות הכבלים/ סלולר. זו תרבות השירות כאן.
געגועים לכחלון.
שחר,1000 פקסים שלחתי ללא תוצאות.
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יורם-דרומי
יש
התקשרתי היום למוקד ובמענה הקולי עוד הוסיף שעליו להעביר אותי למוקד השירות ואחרי כחצי דקה נותקה השיחה.
,,,,,,
יורם, אתה לא הבנת- זה השרות לקוחות שלהם...
סע אליהם אם אתה רוצה משהו או שתתן למתחרים לנתק אותך אבל תתכונן לשתי שיחות בשעה שינסו להחזיר אותך בלי להתיאש
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
אני נמנע מתגובה בכדי שלא אתבע על דיבה
בועז
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
גם אני לא אכנס לפרטים מאותה סיבה, אבל הדרך היחידה היא לא להתייאש ממלחמת ההתשה - לשים טל׳ על רמקול ולהשאר בהמתנה גם 50 דק׳ (קרה לנו) ואח״כ לא להסכים לנתק.
אני חייב לציין שקשה לי לקבל שזה נובע ממחסור במוקדנים, כי בשביל הקומבינות הכמעט עברייניות שהם עשו לנו, צריך יותר כח אדם....
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dice2
אני נמנע מתגובה בכדי שלא אתבע על דיבה
בועז
בועז,
אתה כנראה לא שמעת על חוק 3 הדקות או על הקנס שהם קיבלו על אי עמידה בו.
אדרבא, אם הם יתבעו אולי אני אקבל מהם פיצוי - מי יודע....
אתה מוזמן לעיין כאן:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4445879,00.html
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
אני כבר לא מדבר על זה שערוץ ההיסטוריה[פנינה] הפך לערוץ סדרות משעממות,העיקר למלא את הואקום.גם הנשיונאל גאוגרפיק מציג תוכן שלא לזה הוא נועד, עובדים עלינו בעיניים,תרתי.
אילן לוקאצ' כבר דיבר על זה.
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
נשיונל גיאוגרפיק?
התכנים מעניינים, אבל הערוץ בלתי אפשרי לצפיה ופשוט בלתי נסבל.
מתוך שעה עגולה של שידור אתה מקבל 40-45 דקות של פרומואים עצמיים שלהם שקופצים כל שתי דקות וחודלים לך את הצפיה באמצע. אפילו ה-"3 פרסומות וחזרנו" של ערוץ 2 הן זהב לעומת זה.
אני מודה שהמסגרת המלבנית-צהובה שלהם היא כבר כמו סדין אדום בשבילי.
ערוץ ההסטוריה?
הפך כבר מזמן לערוץ של חצי ריאליטי על אספני עתיקות ובתי משכון. מצ'עמם עד פיהוק.
מה נשאר? ערוץ דיסקברי, וגם הוא הולך בדרך הרעה של שני קודמיו.
בקיצור - חבל על הכסף.
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
דרור,נכון שהנשיונאל לעס כבר את עצמו למוות ,הפרומואים עדיפים בעיניי מפרסומות לשמפו ותחבושות וגינאליות והוא משדר 24. והכי חשוב לא רואים שם את האחיות שבלול.
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תעברו ליו טיוב
הכל נמצא שם
וגם הפרסומת סבירה עד בלתי מורגשת
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
את הוט עזבתי לפני שנים ע"י מעבר ליס, וגם אותם עזבתי לפני ארבע שנים במעבר הדירה האחרון וחסל סדר טלוויזיה רב ערוצית. כמו שנאמר - המחשב נותן את כל מה שצריך. תשתית במקרה שלי בזק וספקים מתחלפים בהתאם לעונה.
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
בשעה טובה,,,אחרי שבועיים של טרטורים חזרו אלי מהוט
ה ל ל ו י ה
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
נשיונל גיאוגרפיק?
התכנים מעניינים, אבל הערוץ בלתי אפשרי לצפיה ופשוט בלתי נסבל.
מתוך שעה עגולה של שידור אתה מקבל 40-45 דקות של פרומואים עצמיים שלהם שקופצים כל שתי דקות וחודלים לך את הצפיה באמצע. אפילו ה-"3 פרסומות וחזרנו" של ערוץ 2 הן זהב לעומת זה.
אני מודה שהמסגרת המלבנית-צהובה שלהם היא כבר כמו סדין אדום בשבילי.
ערוץ ההסטוריה?
הפך כבר מזמן לערוץ של חצי ריאליטי על אספני עתיקות ובתי משכון. מצ'עמם עד פיהוק.
מה נשאר? ערוץ דיסקברי, וגם הוא הולך בדרך הרעה של שני קודמיו.
בקיצור - חבל על הכסף.
אכן מצער - דיסקברי נשאר מהשורדים האחרונים והנצפה ביותר אצלי
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
תתנתקו מהכבלים/יס ותראו שיש חיים אחריהם.
הכל נמצא ברשת ומאז שגיליתי את "ספורט למון" (קישור לכל הספורט שבעולם בשידורים ישירים), הסיכויים לחזרתי לכבלים/יס אחרי כ-6 שנים בלעדיהם ירדו פלאים.
השילוב של עידן פלוס, ספורט למון ו-פופקורן (צפייה בסרטי טורנט בסטרימינג) הוא יעיל ומעולה. הכל חינמי באיכות טובה ובאמת שלא צריך שום דבר נוסף.
חג שמח לכולם.
יוסי
תגובה: שירות לקוחות "הוט"
בלי הוט. בלי יס. בלי עידן. החיים פשוט יותר טובים. אין את רעש הרקע הזה כל הזמן בבית...
כבר כמה שנים ולא חסר לנו כלום...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk