מחפש פתרון להתקנת גגון או מוטות רוחב/אורך שעליהם אפשר לשים עריסה. בלי לקדוח ולא החיבור האוניברסלי שיש באוטודיפו והורס את הגומיות של הדלתות.
מה אתם מציעים?
Printable View
מחפש פתרון להתקנת גגון או מוטות רוחב/אורך שעליהם אפשר לשים עריסה. בלי לקדוח ולא החיבור האוניברסלי שיש באוטודיפו והורס את הגומיות של הדלתות.
מה אתם מציעים?
שקלת תיק גג גדול כתחליף לגגון?
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
זה לא פוסל. הגגון זה לעוד דברים שאי אפשר לשים בתיק.
הנטיה לקדוח פחות קורצת לי...
למה בלי לקדוח ?
אצלי היה מותקן בויטרה מסילות שמתחברות עם ניטים ועליהם מוטות רוחב (זה בא בתור קיט של רינו ראק)
שעליהם חיברתי עריסה מבנייה עצמית http://www.outback.co.il/?categoryId...&itemId=117618
הרכב כבר לא אצלי אבל אם תרצה תמונות אני אחפש.
איתי
לא בא לי לקדוח בפח. זה מקור לצרות בעיני. חלודה, התרחבות החור וכד.
תעלה תמונות בשמחה אולי נשתכנע אחרת
אמיר, תנסה פה http://www.theturtle.co.il/
יש להם גגונים אונברסלים ממש טובים, מנסיון
הגגון זה לא העניין אלדר.. זה איך שהוא מתחבר...
האתר שהבאת לא רע בכלל. מחירים סבירים ביותר.
השאלה אם יש להם פתרון אחר לחיבור.
שווה לבדוק איתם, בזמנו התקנו אצלם גגונים לסוזוקי אלטו.
אחרי שהגגונים האוניברסלים לא החזיקו מעמד
הגגונים של טולה מתחברים בלי קדיחות
נועם, לא כל הגגונים ולא לכל רכב.
אם תשים לב, גם באתרים שלהם/המשווקים שלהם, יש את עניין המסילה שאליה אפשר לחבר, ברכבים מסויימים.
יש גם משהו שנקרא קל-גגון או משהו בסגנון שמתחבר בהדבקה נראה לי
עוד יותר גרוע...
אם אין מרזבים, אתה לא רוצה לקדוח, ואתה לא רוצה להאחז במסגרת החלונות, אז מה שנשאר זה הדבקה (או ריתוך...). הדבקה של גגון לרכב שטח, שגם יסע בשטח, היא משהו שקשה לבצע כמו שצריך וקשה עוד יותר לדעת שביצעת כמו שצריך. לדעתי מסוכן מדי (והנסיונות של קל גגון מדגימים את זה).
יש מרזבים נמרוד, מי אמר שאין ? פשוט יש חשש שהם יסתמו אם לא נעשה את זה כראוי. בעקבות מה שנועם אמר וגם טלפון שקיבלתי מ"הצב", בודקים את האפשרות למתאם לרכב.
הידוק לדלת גם כן צריך להיות איכותי, אחרת נקרעת הגומיה וסט של גומיות עולה כמו גגון ואין סיבה באמת לקנות כזה שוב ושוב.
הדבר היחיד שאני לא רוצה הוא לקדוח (ועכשיו גם להדביק). זה הכל.
מה שהיה מורכב אצל איתי (Kruvi) זה הגגון הזה: http://www.e-shetach.co.il/pl_produc...m#.VIXEwTGsXUU
מדובר בשתי מסילות אלומיניום, שלהן שני אטמים לכל אורך המסילה בתחתית המסילה. הן מתחברות לגג עם ניטים בקידוח עדין + צבע נגד חלודה.
אם עושים את העבודה כמו שצריך, זה לא מחליד לעולם - בעיקר בזכות האטמים.
את המסילות האלה לא מורידים - משאירים אותם על הגג לנצח - הרגל של הגגון מתחברת אליהן בכל מקום שתרצה לאורך המסילה.
עידן
יש חורים בגג מקוריים כלשהם ?
אם כן אפשר לייצר פלאח קטן ועליו לחבר את המוטות רוחב.. משם הכל פתוח....
משהו כזה :
קובץ מצורף 93823
אם יש מרזבים תתחבר אליהם, זה הכי קל, הכי חזק, עובד ומוכח, אם חלודה לטווח הארוך מטרידה אותך אז עדיף במרזבים מאשר חורים בגג. למה להמציא את הגלגל?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
לא מבין למה אתה מתלבט,יש מרזבים,זה הפתרון האידאלי.
קובץ מצורף 93824
המחיר הזה מטורף. ואני יודע שזה לא אתה עידן.
ב2500 שקל אני מביא פועל זר שירוץ אחרי האוטו עם הציוד
לך לצב, 1300 כולל עריסה וזה לא הדגם הכי זול שלהם, לגגון מרזב כמובן.