שלום שוב.
לחכמי הפורום:
אני מתלבט בין Pajero Q שנות 2000 לבין דיפנדר Tdi 300 טיפה יותר מיושן.
בכל מקרה זה לא רכב יומיומי, אלא סתם כדי לשחרר ההצטברויות ולחפש את יחיעם כשהוא הולך לאיבוד לפעמים בין ההאמבר לשטפון.
מה דעתכם?
תודה וחג אורים שמח.
Printable View
שלום שוב.
לחכמי הפורום:
אני מתלבט בין Pajero Q שנות 2000 לבין דיפנדר Tdi 300 טיפה יותר מיושן.
בכל מקרה זה לא רכב יומיומי, אלא סתם כדי לשחרר ההצטברויות ולחפש את יחיעם כשהוא הולך לאיבוד לפעמים בין ההאמבר לשטפון.
מה דעתכם?
תודה וחג אורים שמח.
היי, איש זקן!
פעם רק אתה היית 'זקן', היום כבר כולנו קשישים...
התלבטותך משקפת את הדילמות הדרמטיות של החיים... אבל את הנתונים אתה הרי יודע. ה-Q פי עשר יותר מתורבת, ה-110 פי עשר יותר כריזמטי. גם יותר עביר, אפילו אם אין לו נעילות (שאולי יהיו?). דיפנדר זה הרי עניין של לב, לא של תבונה. אם באמת בא לך, ואם אתה מוצא אקסמפלר נקי ומטופל - הוא מעניין מאוד. למרות שבכביש בדרך אל השטח, אני מעדיף Q.
ולמה לא דיסקו 1998? זו מזיגה טובה בין השנים? את ה-110 שלי החלפתי בדיסקו-1, ואני מאוד מאוהב בו. עם צמיגים טובים הוא יעשה לך הכל.
כרכב טיולים בלבד, הייתי מתלבט בין ה 75 לדיפנדר.
החסרון הגדול ב 75 הוא 3 דלתות ונדירותו היחסית.
עם TDI 300 יש סיכוי שתוכל להתגנב אל יחיעם בלי שהוא ירגיש ברעשי רקע חריגים
בתור רכב לטיולים בלבד, הייתי בוחר בדיפנדר.
זה לא שפג׳רו הוא לא טוב. אבל המחיר שיש לשלם על הנוחות היחסית של הקבינה לעומת סביבת שומר היערות של הדיפנדר, אני חושב שהוא מחיר גבוה.
הדיפנדר הוא מכונה. הוא ורסיטלי ויעשה כל מה שתבקש ממנו. אז הקבינה לא מפנקת. אבל נוחות הנסיעה על המתלים המקוריים היא ללא תחרות.
אסף.
אני גם עם הדיפנדר במקרה הזה.
רוני,
קודם כל ברוך השב.
אתה ב-Q בשביל לפרוק לחצים?
לא מסתדר..
בבנזין דווקא אפשר להשתעשע
תסתכל על תגובה מס 17 , יש שם משהו מעניין בנושא הזה :)
http://www.jeepolog.com/forums/showt...6370#post56370
היילקס זו תמיד אופציה, אבל כבר הייתי שם בא לי משהו חדש.
Sent from my iPad using Tapatalk
משהו ארוך או קצר? בפגרו - בנזין או דיזל? זכור שQ הוא עד 2000 ולא מעבר.
ובתור בעלים של Q, כרכב טיולים נטו גם אני הייתי בוחר בדיפנדר.
שמעתי המלצות חמות על דיפנדר.
בעבר היה למישהו קרוב...המלצות חמות בעיקר
אני עם רמי.. בלי שום ספק בכלל..
רכב טיולים בלבד?
למה לא גראנד צ'ירוקי משופר?
ברוך שובך. דיפנדר המווון אופי כריזמה וכו׳ - באמת כיף. אבל, אני אישית הגעתי לגיל מצב שגם בשטח רוצה איזה שהוא מינמום של נוחות ואיכות חיים בתא הנוסעים.
לכן לדעתי כיום מבחינת עלות תועלת כרכב טיולים בלבד הייתי הולך על דיסקו 1. מחיר רכישה זול, מותיר כסף ליישור קו מיכאני וניתן לשפרו לכל רמת עבירות שלא תרצה.
החלק היפה בהיילקס היה שכל נסיעה לשטח, גם לקשיים גדולים, תמיד הסתיימה בבית על הגלגלים. אפילו ה4ראנר עם גיר שרוף? נסע למוסך על גלגלים.
סופת הפיקוח, הוותיקים זוכרים אולי את סיפורי משאבת הדלק בביר עידד - אז זה לא.
ממה שאני זוכר, דיסקו דומה באמינות לסופה. מה צריך לעשות כדי להפוך דיסקו TDI למשהו שאפשר לסמוך עליו? ציריות מערכת חשמל צנרת גומי....
אשמח להדרכה כי הרעיון מתחיל להתגבש.
תתפלאו אבל גם בפאגרו מתאהבים! אתה נותן אהבה והוא מחזיר חזרה , עובדה מי שיש לו אקזמפלר טוב מחזיק הרבה שנים.
אז לכל החוכמולוגים תמשיכו לאכול את הבולשיט הזה שחייבים לסבול בשביל עבירות.
בינתיים אני רק יכול להגיד לכם שפאגרו משופר בנזין נעול כפול עובר בכל מקום, אל הדרום וחזרה בנוחות של קאדילאק ,ולא איזה רכב עינויים
והכי חשוב!!!!!!
לא נשבר ולא מתקלקל
דיפנדר אפשר לעצב ולהתאים לדרישות שלך, הוא הרבה יותר מודולרי ומספק יותר תמורה בביצועים ואפילו באמינות!
Q ודומיו - אתה מתאים את עצמך לביצועי הרכב.
קח בחשבון שהדיפנדר מפנק בשטח ומתסכל בפקקים...
מטייל בשטח משנת 2000 בערך. מרבית השנים עם דיסקו בנזין דיסקו דיזל ודיפנדר. בכל השנים האלו רק פעם אחת חזרתי הביתה על גרר עם הדיסקו דיזל הידני כי נשבר המזלג של הכבל קלאטצ׳ ובטעות לא שמנו לב שהוצאנו את הטרנספר לניוטרל. אחרת גם אז הייתי יכול לחזור הביתה על הגלגלים גם בלי קלאטצ׳.
לא יודע מה משמעות הסטטיסטיקה האישית הזו שלי אבל לתשומת לבך לעניין החזרה הביתה על הגלגלים.