בעיה עם אורך דרייב שאפט כתוצאה מהגבהה [הכותרת נערכה]
נתחיל בכך שהגבהתי את הרכב בצורה ממש ממש משמעותית
הגבהתי עם קפיצי cj מאחור ואחוריים מקדימה אותה שיטה שנקסוס למד באינטרנט
ואימץ לעצמו קודם כל הכבוד לו על האומץ להיות אחד הראשונים שם מתלים כאלה שנית
ראיתי שרשור על תיקון דרייב שאפט ושימוש בcv
אני לא יודע מה זה cv ומעוניין לדעת האם חייב להשתמש בדרייב שאפט עם צלבים יותר גדולים
מהסמוראי שלי והאם אפשרי לתקן את התקלה בעזרת משולשים מתחת לסרן זהו נראה לי הפיתרון היותר טוב וזול יותר שניתן לייצור ביתי
הצעות רעיונות כל דבר העולה במוחכם.
נו באמת למה אתם חושבים שיש בעיה
כרגע אין לי שום בעיה
אך אני צופה בעיה בקרוב מאוד
אני מודע בדיוק למערכת שיש לי בג'יפ ובלי הידע הזה לא הייתי מרכיב אותה כלל
דבר ראשון רכות אדירה בגלל אורך קפיצים
שנית כאשר הקפיץ ארוך יש לי יותר מהלך מתלה
שלישית הייתי חייב את המערכת הזאת עקב הגדלת צמיגים שנגעו לי בפח עם כל תנועה קלה
יש עוד המון יתרונות במארכת הזאת שאיןן כל כך טעם לציין (כמו קפיצים של סיקס זולים יותר
ועם השארית של העלים הנותרים אני בונה קפיץ על מאיה אחורית לקדימה) ועוד
אך חשוב לציין שהעסק הזה ממש לא זול כמו שזה נראה בהתחלה
כל שינוי קטן דורש שינוי של פיל גדול
כגון צינורות בלם, בולמים, תיקון דרייבשאפט, ועד
נ.ב
אני מרוצה וזה חשוב מכל
Re: נו באמת למה אתם חושבים שיש בעיה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי combina347
כל שינוי קטן דורש שינוי של פיל גדול
כגון צינורות בלם, בולמים, תיקון דרייבשאפט, ועד
בכתבה בנושא כתבתי:
ציטוט:
אני ממליץ בחום נגד הסתמכות עיוורת על הידע וההחלטות שלי. לדעתי מוטב כי כל אדם שבוחר להתקין מערכת שכזו יבין את הגורמים הכלולים בבנייתה ואת ההשלכות. כדאי מאד, אפילו הכרחי, להעמיק קצת בתיאוריה של מערכות מתלים ודינמיקה של כלי רכב
אילו היית עושה זאת, היית מבין שניתן לבנות מערכת כזו ללא צורך בשינוי של בולמים, צינורות בלם, דרייבשאפטים... למען הנוחות נטו. גם היית יודע מראש בדיוק למה אתה נכנס, מה המערכת שלך - על ההגבהה שהיא נתנה לך - תדרוש.
תענה על זה:
ציטוט:
תתחיל מהורדת הדרייבשאפט האחורי ומדידת מרחק היוק מהטרסנפר בפתיחה וסגירה מלאים (שזה הצלבות, כי הביצה לא באמצע). אחרי זה תמדוד אורך סגור/פתוח מקסימלי של הדרייבשאפט וזויות עבודה מקסימליות שלו