1 קבצים מצורפים
סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
שלום חברים אתם כבר מכירים את השגעונות שלי
אז נכון שזה לא גיפ אבל זה נראה לי יעניין את חלק מהגולשים
לאחרונה רציתי להגביר את המודעות לזה שאני מיבא חלפים ולא רק לגיפים והלכתי על פרוייקט שיבליט את העסק {בדיוק כמו הסופר גיפ ב 4*4}
ולכן לפני מספר ימים רכשתי רכב מסוג קאמרו 93
הרכב במצב די מוזנח עומד כ 3 שנים עקב תקלה במנוע
הרכב הובל לרחובות והיום נשלח למוסך בר נתן להוצעת מנוע והתחלת צבע פחחות.
שהמנוע היה בחוץ אקח אותו אלי לחנייה ונפרק לראות מה לא תקין.
בנתיין אני מבקש אעיונות לצבע או עיצוב לרכב.
צריך לזכור שהרכב היה 800+- HP ובנוי לדרג.
בנוסף הרכב צריך להיות רכב תצוגה לרכבי ספורט שלי כיבואן גם לתחום זה
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
קודם כל תתחדש, ובהזדמנות תקפוץ לחולון.
תשב עם הבן שלי וספרי המאסל-קארס שלו כדי לשאוב רעיונות..... הוא חזק בזה.
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
השגעונות שלך עושים טוב לכולם... תמשיך. ככה
sent from my WJ
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
שחור מט עדין.
הקאמרו עושה את שלה.
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
[QUOTE=יריב קלר ברוך;642413]
צריך לזכור שהרכב היה 800+- HP ובנוי לדרג.
/QUOTE]
800+כ'ס?
בנראה מדובר על כוחות סוס של שטלנד פוני.
אולי תסביר בדיוק מה נעשה להגיע למספרים הנ'ל כי מאיפה שאני יושב.......זה אגדה אורבנית.
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
אכן
אזור ה 800 למנוע 5.7 נשמע חזק
2 קבצים מצורפים
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
אגדה אורבנית ?
המנוע טיוון טורבו גודש 20 פי אס אי
מזרקים 1000 CC כל אחד
אניטרקולר ענק
מחשב ניהול שתומך בטורבו
קמשפט מיוחד קומפטישן לטורבו
סוליד רולר
שסטומים טיטניום
קרנק וטלטלים פלדות
מגבר הצטה MSD
מערכת אגזוז עם תריס למצב חשמלי פתוח לזמן מרוץ
ועוד כל מיני דברים ששככתי
למה לזלזל ?
לפי הנתונים בכיוון נכון הרכב מגרד את ה1000 אבל אני רוצה להיות עדין
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
נראה מעוד מעניין, מחכה לעידכונים!
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
צבע אדום עם גג עור לבן, פנים חום.
לא משנה מה תעשה, העיקר תעיף את הכיסוי עור מקדימה.
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
ממתין לתגובת המלומדים על ההספק לאחר ששיחרתי את הנתונים של המנוע.
וכמה סוסים הרכב צריך לספק לפי דעתם ?
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
כותבים "טוין טורבו" לפני שכותבים "800 כ'ס"
וכן אתה ב"BALL PARK"
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
תודה ידידי המלומד.
כן יש לי טעיות ניסוח.
ואני לא מושלם !
אבל אני לא מפזר צקים בלי כיסוי
מה לדעתך צריך כדי לחצות את קו ה 1000
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
לעבור את ה1000 כ"ס ?
פשוט מאוד - להחליף את הlt1 לביג בלוק ,
ואים אתה בכיוון של יותר מודרני - אז lsx יהיה מצויין.
כמובן שידרשו "מעט" התאמות...
רוני.
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
קצת חומר לשטוף את העיניים ולדגדג בארנק...
הוא מוציא מביג-בלוק טווין-טורבו חוקי לכביש גם 2,000 סוסים אם רק תרצה.
ואז תצטרך גם גיר וסרן אחורי שיחזיקו מעמד בהספק כזה....
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
ושילדה שלא תתעוות, סליקס ענקיים ממכונית דראג, וברקסים שיעצרו את כל הסיפור...
וביצים של בת יענה
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
2000 סוסים באמת מוגזם. כמעט אי אפשר להוריד הספק כזה לכביש.
יריב, תצטנע בבקשה ותסתפק ב-1000. בטח יהיה גם יותר אמין....
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
יריב,
תרשה לי לשחק את פרקליטו של השטן.
חוץ מהשופוני, למה צריך 1000 כ'ס או 800? למה זה טוב ובמיוחד בארה'ק? יש איזה מסלולי דראג שלא שמעתי עליהם?
בחיית, גם מה שיש לך כרגע זה אוברקיל רציני ואין לך גיר, סרן או צמיגים שיכולים לעמוד במשימה ואין לך דרך להעביר את כול הכוח הזה לאספלט גם ככה.
אתה צריך:
סליקס ברוחב 16 אינץ' מינימום, סרן מקוצר פורד 9 אינץ' מינימום ועדיף דנה 60-70-80(כמובן נעול)
גיר-לנקו, פאוורגלייד. TH400 בנויים בהתאם. דרייבשאפט בנוי מצנרת רבע אינץ' עם יוג'וינטים כרום מולי.
לייצר כוח זה החלק הזול והקל, להעביר את הכוח לאספלט זה החלק היקר והמסובך, או שאולי זה לא מעניין אותך ואתה מחפש להפוך צמיגים לעשן ואבק.
גם זה לגיטימי.
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
בוקר טוב חברים
1 הרכב נסע מספר שנים עים כ 650 סוסים ו שנתיים וחצי עם כ 800
2 הרכב בנוי עם בקסים ענקיים הכי גדולים שהיו לפני 5 שנים לרכב זה
3 הרכב עם גיר רגיל משופר 6 הילוכים ומותאם ליחס העברה בביצה
4 הרכב החזיק 800 סוס רק עם סליקס וגם רק לאחר חימום ובמידה 315
ובאמת אף אחד לא צריך את זה אבל זה במקום טיפול נפשי וכל מי שבאתר יודע על מה אני מדבר
בנוסף יש לי תרוץ משבר גיל ה 40
ואף פעם לא יצא לי לשבת על רכב עם מעל 520 סוס אז זה יעד חדש 800+
2 קבצים מצורפים
תגובה: סופר קאר גרסת יריב קלר ברוך קמארו אקסטרים
המנוע בחוץ והפחחות התחילה בקטנה