כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
קיימת אופציה להביא רכבים חדשים מאירופה עם תקן יורו 5 ומערכת בקרת יציבות, כריות אוויר ו ABS.
נעילות קדימה, אחורה, מנוע דיזל 4.2 ושנורקל מקורי.
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
קודם תביא....
אח"כ נעשה משא ומתן....
וברצינות, אני מכיר לפחות אדם אחד שניסה להביא ללא הצלחה, האם העמידה ביורו 5 מאפשרת יבוא אישי?
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
יורו 5 + ESP מספיקים, נכון לרגע זה
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
OhadL
יורו 5 + ESP מספיקים, נכון לרגע זה
שים תמונה שנדע בדיוק על מה מדובר
1 קבצים מצורפים
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
לצערי אין קליק, אבל תעדכן אם יש הערכת ייבוא ומחיר
לא תואם ממש לסדרת ה 40 ו 73
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
73 זה הדגם הקצר
78 זה 4 דלתות, תא מטען פתוח (טנדר)
79 זה שתי דלתות ומרכב סגור.
כולם שלדת סולם, שני סרנים חיים, נעילות, גיר ידני.
אולי זה יעשה יותר חשק, צמיגי 34", אולדמן, מדרגות ומיגון תחתון
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07...ded0b072e9.jpg
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
הערכה גסה כ300 אלף ש"ח יהיה מחירו לאחר מיסים בארץ, במידה ותצליח לסדר רישיון יבוא תעדכן בטוח יהיו עוד חברה שירצו.
טל
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
שכנעת,
לבן עם החלפת הפגוש הקדמי לברזל, והעפת השנורקל
ועדיף ללא הכנפונים..יש תמונות כאלה ללא קשת הפלסטיק
התכוונתי ל73 הישן עם כנפיים קדמיות נמוכות. יש 73 חדש (קצר) פתוח (ניתן לפירוק כמו הישן)?
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טל חסיד
הערכה גסה כ300 אלף ש"ח יהיה מחירו לאחר מיסים בארץ, במידה ותצליח לסדר רישיון יבוא תעדכן בטוח יהיו עוד חברה שירצו.
טל
רכב חדש לאחר השדרוג באירופה עולה סביב ה50 אלף אירו, 100 אחוז מס +- ואתה כבר עובר את ה400 אלף שח...
כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
OhadL
78 זה 4 דלתות, תא מטען פתוח (טנדר)
79 זה שתי דלתות ומרכב סגור.
הפוך.
78 זה הממשיך של דגם 75, עם 2 דלתות מקדימה, וקפיצי סליל במתלה הקדמי.
דגם 79, מגיע כטנדר חד/דבל קבינה, ומס׳ הדלתות בהתאם.
כתבת מנוע דיזל 4.2 שזה המנוע האטמוספרי הפשוט שמשווק באפריקה.
להבנתי, לא ניתן להסב אותו ליורו 5.
המנוע הרלוונטי הוא 4.5V8, כמו של סדרה 200, רק בהספק מופחת לטובת פשטות ואמינות.
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
קונסטון
שכנעת,
לבן עם החלפת הפגוש הקדמי לברזל, והעפת השנורקל
ועדיף ללא הכנפונים..יש תמונות כאלה ללא קשת הפלסטיק
התכוונתי ל73 הישן עם כנפיים קדמיות נמוכות. יש 73 חדש (קצר) פתוח (ניתן לפירוק כמו הישן)?
יש 74 ...
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
יש בכלל אפשרות כזו ?
ניתן לייבא רכב כזה לארץ על פי החוק ?
יש קשר למה שפורסם כאן ?
http://cars.walla.co.il/item/2870945
דניאל
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rlzel
רכב חדש לאחר השדרוג באירופה עולה סביב ה50 אלף אירו, 100 אחוז מס +- ואתה כבר עובר את ה400 אלף שח...
אני חושש שהראל צודק.
במחיר כזה, יהיו קונים, אבל לא הרבה. זה יהיה רכב נישה של כמה עשרות בשנה. תחליף יותר מראוי לדיפנדר, שיחזיק אחר כך שוק יד שנייה משוגע.
אם המחיר היה סביב ה300,000, זה כבר היה נותן אלטרנטיבה אמיתית לרנגלר, ויכול להמכר גם במאות יחידות בשנה.
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
יש לרכב הזה אינספור וריאציות והמחירים מטפסים בהתאם.
ראיתי שם גם דיזלים 4.2 חדשים למכירה, אז כנראה שבעיית היורו 5 גם למנוע הזה, נפתרה.
מחירים בישראל - שכחתם את הקופון שגוזרים שגוזרים כל "יועצי" היבוא האישי למיניהם - לדעתי יעלה יותר בכיוון החצי מיליון ואולי אפילו יותר.
ויודעים מה? גם אז יהיה לו שוק כאן. כמה עשרות בשנה לפחות, יעוף חזק כיד שנייה במחירים מבהילים.
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
עד שגם הגנבים יתעוררו...
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
הפוך.
78 זה הממשיך של דגם 75, עם 2 דלתות מקדימה, וקפיצי סליל במתלה הקדמי.
דגם 79, מגיע כטנדר חד/דבל קבינה, ומס׳ הדלתות בהתאם.
כתבת מנוע דיזל 4.2 שזה המנוע האטמוספרי הפשוט שמשווק באפריקה.
להבנתי, לא ניתן להסב אותו ליורו 5.
המנוע הרלוונטי הוא 4.5V8, כמו של סדרה 200, רק בהספק מופחת לטובת פשטות ואמינות.
יש הסבות ליורו 5 גם במנוע 4.2 1HZ
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
.
מקווה עם שמשה קדמית מתקפלת על מכסה המנוע ומי צריך פרקטיות.
תגובה: כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
יש לרכב הזה אינספור וריאציות והמחירים מטפסים בהתאם.
ראיתי שם גם דיזלים 4.2 חדשים למכירה, אז כנראה שבעיית היורו 5 גם למנוע הזה, נפתרה.
מחירים בישראל - שכחתם את הקופון שגוזרים שגוזרים כל "יועצי" היבוא האישי למיניהם - לדעתי יעלה יותר בכיוון החצי מיליון ואולי אפילו יותר.
ויודעים מה? גם אז יהיה לו שוק כאן. כמה עשרות בשנה לפחות, יעוף חזק כיד שנייה במחירים מבהילים.
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
המחירים שאני מכיר נמוכים משמעותית.
אני מחכה לתמחור הוספת ה ESP בשביל לדעת מחיר סופי לפני מיסים.