הי,
מישהו יודע לומר מהו רוחב תא המטען בסיטרואן ברלינגו ומהו עומקו (עם מושבים פתוחים ועם מושבים אחוריים מקופלים)?
תודה,
סער
Printable View
הי,
מישהו יודע לומר מהו רוחב תא המטען בסיטרואן ברלינגו ומהו עומקו (עם מושבים פתוחים ועם מושבים אחוריים מקופלים)?
תודה,
סער
יאללה תקנה טנדר אמיתי וזהו :rolleyes:
:)
נמרוד, זו גם אופציה...
אבל אני שואף להגיע למצב של הפרדת רשויות, רכב לעבודה/יום יום - חסכוני ונוח ככל הניתן (וזול)
ורכב לטיולים...
ברלינגו זו אופציה מעניינת אם תא המטען שלה מספיק גדול.
ד"א, טנדר אמיתי זה לא כזה עם מנוע בנזין? משהו כמו F150? :)
ברלינגו וצירוקי?
[emoji23]
לאו דווקא צירוקי, אבל רכב יעודי ל"פרוייקטים" וטיולים.
בינתיים מסתמן שהברלינגו לא מתאימה לנגרר שיש לי (750 ק"ג בלי ברקסים) ואם אני לא טועה פורד קונקט כן מתאים (משקל כולל 2330 ק"ג) ולכן אני בודק קצת לגביו...
רק לא קונקט.
תבדוק שוב לגבי ברלינגו. שנתונים שונים - משקלים שונים.
ויש לו גם ערכת חיזוק קפיצים אחוריים (קפיצי הגבהה...( לנשיאת משקל גדול וגרירה באופן קבוע.
אסף.
אסף,
אתה יכול פרט קצת לגבי הקונקט? זה גורף או לשנתונים מסויימים??
לגבי הברלינגו, זה מה שאמר לי יצרן הנגרר שלי.
תודה.
בקונקט מנוע טורבו דיזל דיי ייחודי (הוא אמנם חלק מסדרת מנועי הטורבודיזל של פורד, אבל במשפחה הזו הוא שונה ממה שיש מצד אחד בטרנזיט ומצד שני במכוניות הנוסעים), שסובל מבעיית מזרקים יקרה שמתפתחת מהר מאוד לבעיית מנוע יקרה עוד יותר. אין מנועים מפירוק ואין מנועים מייבוא (מה שיש לא מתאים והתאמה עולה כמו אוטו חדש).
הנסיון איתם מר, ויקר.
רוב הקונקטים שתראה בכביש מריחים רע או מעשנים, ולא בכדי.
בעולם הזה של טנדרונים יש גם פיאט דובלו, שלמרות איכות הרכבה לא יותר מסבירה, הוא בסה"כ אוטו טוב ואמין, המרווח ביותר בקטגוריה ולמיטב זכרוני (תבדוק אותי... ) המשקל העצמי שלו יותר מ 1500 ק"ג (לפחות לדגם של אחרי 2010).
אסף.
בחייאת אסף, הדובלו לא ראוי להיקרא "רכב". גם לא בסטנדרטים של שנות ה50.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
שמע... סער רוצה טנדרון ששוקל טון וחצי... אז נכון שדובלו הוא לא מוצר איכותי, אבל הוא עושה את העבודה ובטוח יותר אמין מפורד קונקט...
אסף.
אני מבין, אבל כמה נמוך אפשר לרדת?
היו לי קנגו ושני ברלינגויים לאורך מאות אלפי קילומטרים. מבחירה. העדפתי אותם על רכבים פרטיים. רכבים נוחים ונעימים למשפחה, כשהם לא מקולקלים.
פעם אחת קיבלתי דובלו חדש כתחליף לברלינגו שנכנס בפעם האלף למוסך, והזדעזעתי.
לא הייתי משתמש בזה גם להברחת סודנים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
תודה :)
מה לגבי רכב מסחרי אמריקאי מונע בגז?
ספארי/אסטרו?
מחירי הרכישה זולים יחסית. איך החיים איתם מבחינת תחזוקה?
מה עם לארגו ודומיו?
מה הרציונל שעומד מאחורי המפנה הזה?
חסכון כספי?
פונקציונליות מסויימת שחסרה לך?
מה הבעיה עם הדובלו? חוץ מקפיצי עלים מאחור וכיעור הוא עדיף על כל התחרות - חזק וחסכוני בטירוף, מרווח מאוד מבפנים.
sent from somewhere
הרציונל הוא הפרדת רשויות.
אני רוצה להפריד את העבודה מהתחביב.
אני מניח שזה יוביל גם לחסכון כספי מסויים, אבל לא זו המוטיבציה העיקרית.
אני רוצה "ראש שקט" בטיולים, בלי לפחד שלא אוכל לעבוד למחרת...
לא בדקתי לגבי הניסן או דומיו, אותם אני בכלל לא מכיר והם תמיד נראו לי מכוניות עבודה אפורות ומשעממות, כמו שאתה יודע, יש לי בעיה עם מכוניות משעממות ;)
לעבודה אתה צריל רכב משעמם ( כמו זה שיש לך לטיולים כרגע).
נראה לי שמיניואן הוא הכיוון שלך ויחסוך לך בהרבה מקרים את ריתום העגלה.
יום אחד תוכל לעשות ממנו רכב קמפינג אם תקנה גירסה ללא חלונות מאחור
למה שלא תלך לכיוון של h1 ודומיו ? קצת יותר גדול , יותר אמין וכמו שבועז רשם.. יכול לחסוך בהרבה מקרים לחבר את העגלה...
sent from my WJ
הוא חזק ומרווח. זה נכון.
קפיצי עלים? לא ידעתי. זה הרגיש כאילו הגלגלים מחוברים לשלדה ללא מתלים.
חוץ מזה אני זוכר שממשק הנהג היה מאוד לא נעים, התפעול היה נוראי, ולמיטב זכרוני גם רמת הרעש היתה חריגה (את זה אני לא זוכר בוודאות) .
אני ממש לא מפונק, וניתן ללמוד על כך מרכבי השטח שלי, אבל במקרה הזה מדובר על מוצר (בכוונה אני לא קורא לו אוטו או רכב, כי הוא לא) חריג מאוד, באופן שלילי.
אני דווקא אוהב את ידית ההילוכים הגבוהה, נופלת בדיוק ליד הנהג
sent from somewhere
אם התפעול של הידית לא היה דומה להזזת קרש בתוך דלי של חצץ הייתי זורם עם המיקום.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk