נכנסתי לחנות ל.כ לקנות בוקים אך יצאתי בלעדיהם כי נאמר לי שהייצור סיני. לא הצלחתי לאתר שם של החברה שמייצרת אותם.
מדובר על שימוש מזדמן לטנדר ופרטי. יש חשש?
תודה
Printable View
נכנסתי לחנות ל.כ לקנות בוקים אך יצאתי בלעדיהם כי נאמר לי שהייצור סיני. לא הצלחתי לאתר שם של החברה שמייצרת אותם.
מדובר על שימוש מזדמן לטנדר ופרטי. יש חשש?
תודה
אני קניתי את הגדולים (6 טון) ועובד איתם כבר מעל לשנה (ג'יפ שוקל 2 טון ) עד עכשיו למעט מכות מטמטום (סגירה על אצבעות) הם עבדו חלק
sent from my WJ
אלו ?
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...VhYWqAdX8l9MVc
אני מכיר לא מעט משתמשים כולל מוסכים. אבל יכול להיות שיש כמה חברות שמייצרות מוצר דומה.
בעבר היו בשוק סיניים מתקפלים שניסו למכור לחבר, העלנו עליהם רכב פרטי ונידנוד בריא שבר את הבוק.
משתמש בבוקים הקטנים והגדולים של ל.כ כבר תקופה, ללא שום בעיה.
גם לי יש אותם וגם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה ושכנעתי את עצמי שזה היה חייב לעבור מכון תקנים או משהו כזה כי זה ציוד הרמה/ בטיחות ולא מאמין שיבואן מכובד יקח על עצמו סיכון כזה...
לא בדקתי מעבר לכך אבל בהחלט מצריך ברור.
אי אפשר לשכב מתחת לזה רק על בסיס הידיעה שעד היום אף אחד לא קרס
גם לי יש אותם כמה שנים , בנתיים ללא בעיות.
המונח "MADE IN CHINA" אינו כשהיה פעם. יש רמות ייצור גם אצל הסינים.
ספציפית למוצר הנ"ל, גם אני מצטרף למשבחים.
גם מגבהה לא צריך אישור?
פעם אחת משבר לי הריתוך של הידית למנעול. המנעול עדיין נועל כמובן אבל אני לא משתמש בבוק השבור אם אני לא חייב. סהכ יש לי שניים קטנים ועוד 4 גדולים שמאוחסנים בחוץ ואין בעיות.
האמת היא שאף פעם לא חשבתי שזה מסוכן אבל בכל זאת תמיד אני משתמש בעוד משהו מתחת לרכב כשאני עובד מתחתיו. למשל הג׳ק שאני לא מוריד לגמרי אלא רק מוריד ממנו משקל אבל משאיר אותו פתוח.
אסף.
אני עובד עם קטנים בשיטה של אסף, כבר חמש שנים. לא נשבר לי כלום.
יש לי מלא בוקים שלהם, הדבר היחידי שנשבר לי זה הפין שמחבר בין הידית לשן. פשוט לפעמים הפעלתי כוח לא סביר על בוק עמוס וזה שבר את הפין.
כאשר העבודה כרוכה בהורדת גלגל,
הגלגל תמיד ימצא את עצמו מתחת לרכב כסוג של גיבוי
אבל אז אין על מה לשבת :-)
מזל שלמדנו שעובדים עם בוקים ולא עם בלוקים....:rolleyes:
גם אם הבוקים שלכם נראים לכם הכי חזקים בעולם (לי יש בוקים עתיקים אבל חזקים מתוצרת עצמית) תאבטחו את עצמכם עם ג'ק או גלגל ספייר שמונח מתחת לרכב. אם הבוק חס וחלילה קורס, שהרכב ייתמך על הג'ק או ייפול על הגלגל.
בשביל לסמוך על הצמיגים אני צריך צמיגים יותר רחבים
וגאנטים חדשים.... תכניס את עצמך להיפר ונטילציה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תודה למגיבים. את החינוך של לדחות(או להטיל ספק גדול) חלקים סינים עלומי שם קיבלתי כאן בג'יפולוג. אם אני לא סומך על פילטר שמן סיני שישמור על המנוע שלי איך אני יכול לסמוך על כלי סיני שישמור על הראש שלי? במיוחד שנראה שקשה להבדיל בין האיכויות של כל מה שמגיע מסין.
אם זה לא קיים באינטרנט וזה לא נמכר באירופה או ארה"ב ורצוי גם עם ביקורות או לחילופין מיוצר ע"י חברה ישראלית באמינות אז אני נוטה לא לקנות את זה כי אני אף פעם לא מבין מספיק.
בכל מקרה כשאני מחפש, איך להתייחס למרווח בטחון ? אם הרכב במשקל 2 טון ואני רוצה להשתמש בשני בוקים כדי להרים את החלק הקדמי האם יספיקו לי שני בוקים של 2 טון כל אחד?
האם לשלול על הסף בוק מתקפל? http://www.eurocarparts.com/axle-stands
שוב תודה רבה,
יואב