ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...98%D7%95%D7%91
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...98%D7%95%D7%91
עכשיו רק צריך לצרף את המלל לתקנה 131.
אולי גם לשלוח לבוחנים מצגת ויזואלית שמראה את השפעת "השינוי".
מבחני דרכים לרכבים זהים עם בולמים וקפיצים שונים גם יכולה להוכיח משהו.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מאמרים (זה והמקושרים בו) מעולים.
מצויין!
עכשיו רק נישאר לשלוח במייל למי שצריך...
ואולי להוסיף עוד חתימות של בעלי התואר על המסמך...
מעולה.
אסף, לדעתי כדאי לסיים (או אפילו לפתוח?) בהצגה שלך והשכלתך בתחום הנדסת רכב...
לא כולם מכירים אותך/מקצועך ואני חושב שמאמר כזה מנומק ומוצג ע״י אדם מוסמך בתחום הרכב יכול לקבל יחס שונה לעומת ״סתם אדם מן הישוב״ שיכתוב את זה.
+1.
מאמר מצויין.
הגישה נכונה - לאחר הפניקה וההיסטריה - קצת מידע הנדסי אמיתי, זה חשוב לבעלי הרכבים בשלב הראשון ובהמשך - לטובת הגורמים השפויים שיכולים לסייע ברשויות השונות וזקוקים אולי לחיזוקים כאלו ולא רק להפגנות וצעקות.
תודה!
+1.
אכן כן.
אני מנחש שזה קצת מביך אותך אסף, אבל מכיוון שאנשי משרד התחבורה והמשטרה נמצאים כאן ומחפשים את מי לצוד - אין ברירה אלא להוסיף את התואר "אינג'" לפני השם שלך כדי שיבינו שלא מדברים כאן שטויות.
למי שלא מכיר - אסף הוא מהנדס רכב.
מאמר נכון ממצה והגיוני צריך רק לרדת מהעץ לקרוא ולהחכים
והכוונה למישרד הממונה על הנושא שגם שם יושבים אנשים שצריכים להיות משכילים ומבינים בנושא לפני שנינעלים על כיוון מסוים ומבטלים את כל ההגיון והתאוריה שבמאמר
יוסי
דרור, ניראה לי שזה "טיפה" מוגזם וגובל בפרנויה לחשוב שמחפשים או צדים פה אנשים, מה עשינו רצחנו מישהו? הרוב פה (לדעתי) סה"כ עשה מה שכתוב במאמר של אסף, ולפיו אין כל בעיה, בלי להיכנס לזה שמכוני הרישוי הם אלה שבפרנויה אולי בגלל בורות או בגלל שמשרד התחבורה מחפש את כולם עכשיו ומפחדים שיסגרו אותם, או אחרים שמתחילים לפרק את הרכבים, פגושים כננות הגבהות צמיגים וכו'(חוץ מאלה שכמובן לא מאושרים), פתאום כל מיני פורומים של מכירה התעוררו לחיים, והפנצ'ריות חוגגות, לפחות מישהו מרוויח מזה... :-(
תודה אינג׳ אסף קציר.
+ לסער ודרור.
הצעתי בעבר ואני חוזר ומפציר בך כבעל עניין בתחביב, כמהנדס רכב וכעתונאי רכב לעמוד בשפיץ של משלחת הידברות והבנות עם משרד התחבורה.
לא מכיר אדם מתאים ממך למשימה.
חבל לי להיות זה שיקלקל את השימחה והיריות באויר...
אני מעריך מאוד את אסף אבל "חתימה שלו" לא תוסיף דבר, במתכונת הנוכחית.
אני רק רוצה להפנות את כולנו למאמר (מקצועי לחלוטין וגם נחשב מאוד!) שהעלה בועז בשירשור ליד..
מאמר על משמעות משפטית של אכיפה סלקטיבית/מאוחרת/מתועדפת...
זו הדעה המקצועית של אסף.
אני מתערב איתכם שתוכלו למצוא אינג' אחר, בעל שם טוב לא פחות משל אסף, שיכתוב דברים הפוכים לגמרי.
תבינו.
זה בכלל לא משהו אובייקטיבי.
זה סובייקטיבי לגמרי ונתון להחלטה של המנהל/המינהל.
או במילים אחרות (ובקיצור)... זה מתחיל ונגמר ביחסי ציבור.
וסתם לתת לכם חומר למחשבה... תיזכרו מה נגמר (וקורה בהווה) עם חובת חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים (ושם יש קונצנזוס מוחלט של מה בטיחותי/טוב יותר).
ובועז... מצטער - גם זה (הקסדה) לא מקרה "שהציבור לא יכול לעמוד בו" אבל לא ארחיב, שלא להרגיז/להרחיק את נדב
ברנרד,
אני נהנה לקרוא את תגובותיך ובד״כ מסכים עימן, אך לא הפעם.
ברור שיהיה מי שיציג את הנתונים ויראה כמה 2 קמש קריטיים, אבל, מאמר מנומק שמנוסח בבהירות על ידי מהנדס רכב בטוח לא יזיק.
וכיוון שבעלי עניין קוראים גם כאן באתר, לא יזיק אם ידעו מיהו הכותב ומהו הרקע.
תסכים איתי שאם אתה תכתוב משהו בתחום המשפט, הקוראים יתייחסו לזה אחרת אם תהיה חתימת עו״ד בסיום....
אתה מערבב שיחות פרטיות שלנו בדיון פומבי שבו אין לציבור את הרקע להבין למה התכוונת [emoji41]
ברנרד חאלססססס שחרר.
זהו נדב, שזו אכן "רק" פרנויה, אבל לנוכח מה שקורה, כנראה שהיא מוצדקת.
לא, לא רצחת אף אחד.
יותר מזה - תאונות בשטח היו הרבה, אבל הן קרו גם לג'יפים סטנדרטיים, כנראה שבעיקר לג'יפים הסטנדרטיים כי הם בכל זאת הרוב המוחלט. ודווקא לא ידועה אף תאונת רכב-שטח שנגרמה בעטיים של אותם שיפורים מדוברים. תאונות מתרחשות בכבישי ישראל במאותיהן מדי יום ומעורבים בהן פרייבטים ומשאיות שכולם סטנדרטיים מהיצרן, נהרגים בתאונות הללו בין 300 ל-400 איש מדי שנה ואלפים רבים נפצעים ונשארים נכים לשארית חייהם. אף אחד לא חושב אפילו להוריד את כל צי הרכב מהכביש בגלל זה!!!! אבל כשג'יפ אחד משופר התהפך, רק ג'יפ אחד!!! - ונהגו נחבל קלות (או שלא נפגע כלל), הרשויות לא קוראות לזה "תאונה" אלא "אירוע בטיחות" וכל המשטרה ומשרד התחבורה מתהפכים בעקבותיו - על כולנו.
מספר ה"עבריינים" המדוברים הוא זניח לחלוטין, כמה עשרות בודדות, והם גם לא מתרכזים כאן בג'יפולוג אלא במקום הראוי להם - פח הזבל הגדול של הרשת, בו הם פורחים ומככבים ושורפים חולצות ג'יפולוג - הפייסבוק. אבל החרא שפגע במאוורר, ניתז עכשיו על כולנו, עשרות אלפי בעלי רכבי שטח בישראל. הנזק המשני גדול פי כמה - והוא כמובן לטווח ארוך, לכל העסקים שמתפרנסים מהענף הזה ומסביבו.
לגבי אם צדים כאן אנשים או לא, אני סבור שהיום כבר אין ויכוח על העובדה שהתשובה לשאלה הנ"ל היא כן רבתי. גם בהתכתבויות של שוטרי הסיור והבוחנים וכל מי שידו באכיפה (התכתבות אחת שהעליתי לאחד משרשורי הג'יפוקליפסה לפני כשבוע וחצי), מוזכר במפורש "להגביר אכיפה ברשתות החברתיות" וזה לא רק בפייסבוק. אני מבטיח לך שאנשים שזה תפקידם יושבים גם על ג'יפולוג כבר שנים ארוכות, קוראים ומתעדים כל מילה ומילה. לא לחינם רובנו המוחלט מוחק לוחיות רישוי של כל רכב שתמונתו עולה כאן, גם אם הוא סטנדרטי למהדרין, ולא רק כי גנבי רכב שחשקה נפשם ברכב מסוים יכולים לאתר את כתובתו לפי מספר הרישוי שלו, אלא בעיקר מפחד ידן הארוכה והמזוהמת של רשעויות המדינה. אתה רואה מה קורה כאן - אנשי משרד התחבורה מצלמים רכבים במוסכים ומצלמים רכבים שחונים ברחוב ובעליהם מקבלים הביתה זימונים לבדיקות בבית דגן. האם זה מוצדק או לא? מה זה חשוב. הפרנויה וההיסטריה בעיצומם ומי שחושב שזה נגמר ברוביקונים הגדולים של מועדון המיליון ושאר בבוני פייסבוק ששורפים את חולצות ג'יפולוג, הוא או תמים או טיפש או שניהם גם יחד.... כי החרא כאמור, פגע במאוורר והמאוורר התיז אותו לכל עבר. גם לעברי, גם לעברך. בעיני משרד התחבורה הרוביקונים של מועדון המיליון, הדיסקו שלך, הטרופרים של סביון ורענן והסופה שלי הם אותו דבר בדיוק. דינה של הגבהה ב-2' כדינה של הגבהה ב- 10'. היינו הך.
וברור שמי שהכי בהיסטריה ובצדק גמור אלה מכוני הרישוי - זהו ללא ספק הענף/מיגזר תאב הבצע והמושחת ביותר במדינה. תחשוב רגע שכל הכלים החריגים המדוברים הללו היו עם רישוי בתוקף - כלומר מישהו "העביר" אותם טסט וחתם להם על רשיון הרכב. כל אלה שחתמו - רבי בוחנים במכוני רישוי מוכרים, נמצאים עכשיו בלחץ היסטרי. הם אלה שהעלו מדי שנה מחדש את הכלים הללו על הכביש, וגם הם במרכז הכוונת של משרד התחבורה שיושב להם על הוריד ואם רק יופיע ג'יפ בשערי המכון שלהם, הדופק שלהם עולה ל-200 והם יגרשו אותו משעריהם כי הם חרדים לפרנסתם. בוא ונאמר שכל מכון שמתנהג כך או שמתעמר בכל רכב שטח שמגיע אליו למבחן שנתי - הוא בעיני חשוד מיידי באותה שחיתות שאגב - נמשכת שנים ארוכות. אני על ג'יפים משנת 90', לפני כן היו לי מכוניות ספורטיביות שגם הן אוכלוסיה נרדפת, וזה תמיד היה ככה - ולא רק בתחום רישוי רכב אלא כל עניין בו נדרשת חותמתו וחתימתו של פקיד על מנת שהאזרח יוכל לעשות משהו - בין אם טסט למכונית, בין אם סגירת מרפסת, בין אם תוספת בניה או כל הסדרת עניין כלשהו שבין האזרח לרשות. כי ככה זה במדינה מוכת בירוקרטיה שסובלת מעודף חמור בחוקים, תקנות, הגבלות ואיסורים - הציבור לא יכול לעמוד בזה ונאלץ להיות עבריין בעל כורחו - ובמצב כזה תמיד יהיה מי שיסדר עניינים במהירות תמורת תשלום כזה או אחר. למעשה, במקום שבו בדרך הישר ולפי הספר כמעט בלתי אפשרי להגיע לכלום, התרגלנו שזו אולי הדרך היחידה האפשרית. ברירת המחדל ממש.
נכון להיום, הבעיה העיקרית אם לא היחידה שלנו, בעלי רכבי השטח המשופרים קלות/בשפיות ו/או כמעט סטנדרטיים לחלוטין מכל הסיפור הגדול הזה שמטריף את כולנו כבר שבועיים-שלושה, היא מעבר טסט. כמובן שהמצב הזה יכול להירגע (מהר או לאט) או דווקא להחמיר - (מה שאני חושש או נכון יותר - יודע - שאכן עומד לקרות ואף אחד, אולי חוץ מידידי ברנרד, לא מאמין לי...) אבל את זה רק הזמן יגיד ואין כמוני מי שישמח לצאת מכל זה כטועה וכטמבל הראשי ולומר לכם כאן קבל עולם ופורום "טעיתי, חזל"ש, משרד התחבורה לא רוצה מאיתנו דבר וחצי דבר". בינתיים מי שצריך לעשות טסט בימים הקרובים, אכן נמצא בבעיה אמיתית וזו עובדה.
בועז.
אני לא מכניס שום דבר "פרטי" - רק מה שכתבת באתר.
נדב.
חוש הומור כזה..
לא מאריך על מנת לא להמאיס עליך את האתר..
עזוב.. תתעלם.
"שש לחיים"
אני משוחרר לגמרי... ומוכן לזה שמיד איך שאני מסדר את הריינג' "יכניסו לי טוב טוב"...
ועכשיו כתבתי משהו.. לא הרבה - שלוש פסקאות קצרות.. איך ניתן לפרש את המאמר הזה אחרת לגמרי (אבל ממש לגמרי) ממה שאנחנו מפרשים ... אבל מחקתי (לא חייבים לדלג..)
הכל בסדר.
הכל רגוע.
כולם בסדר.
אל תתנו לי לקלקל.
כולה נולד עכבר וגם העכבר הזה תכף מושמד. כל מה שצריך הוא שהמרגלים באתר יעבירו את המאמר הזה למי שצריך.
אפשר להמשיך לירות באויר - רק עדיף לחומת מפגע.
מה, שורפים חולצות ג'יפולוג?
זה באמת או צורת ביטוי כזו?
אני חייב פייסבוק.