תגובה: "התחדשתי" בג'ימי
הגזמת...
זה ברור
בשילוב לlow כשהגיר בניוטרל יש חריגה נוראית שלא מאפשרת שילוב...
רק בדימום מנוע אפשר לשלב לlow
- - - Updated - - -
אם יש רעיון מה הבעיה אני אשמח
תגובה: "התחדשתי" בג'ימי
השילוב של high/low הוא דרך גלגלי שיניים פלאנטריים, כמו הדיפרנציאל (בערך).
ז"א שאין ממש שילוב של גג"ש בתוך גג"ש אלא יותר עצירה של גג"ש פלאנטרי על מנת לסובב את הצד האחר של הפלאנטרי.
מקווה שהצלחתי להסביר...
נדמה לי שהעצירה הזו מתבצעת עם קלאטש (לא בטוח) בכל מקרה, אותו אלמנט שמבצע את העצירה כנראה שחוק.
תגובה: "התחדשתי" בג'ימי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lizard
אולי תתחילו בלברר איזה טרנספר בכלל מותקן אצלו?
לא בטוח שזה משנה. לענ"ד התהליך המשמעותי בהעברה הוא להעביר את הטרנספר בבת אחת בין המצבים, בלי להיעצר בניוטרל, על מנת שציר הכניסה לא יתחיל להסתובב ויגרום לחריקה.