נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
ישנה אפשרות שנתקלתי בה, אבל זה ברכבים חדשים ממש, ואני מתקשה להאמין שזה רלוונטי לרכב מודל 2001:
במידה וצריכת זרם הזליגה גבוהה ממאה מילי, המחשבים ברשת התקשורת לא הולכים לישון, ואז מקבלים צריכת זרם קבועה גבוהה עד כדי 600 מילי.
אם הרכב שלך ברמת תחכום כזו, אז abs שלא נרדם וצורך זרם רב, יגרום גם למחשבים האחרים להישאר ערים.
על מנת לשלול את זה, אפשר לנתק את מחשב הabs ולתת לרכב חצי שעה מנוחה, ואז לראות את זרם הזליגה.
ברכבים כאלו לא בודקים זרם זליגה מיד אחרי כיבוי הרכב, אלא לאחר חצי שעה, ארבעים דקות, כי לוקח לכל המחשבים 20 דקות להירדם.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk