סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
זהו תם עידן הרוביקון - בלב כבד נמכר הרוביקון שלי - רכב השטח הטוב ביותר שהיה לי עד כה. אהבתי אותו בטירוף.
אז למה נמכר? כי ביום יום זה לא הרכב הכי כיפי לנהיגה וכי קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה... פעם ראשונה שקורה לי שלאחר שלוש שנים של שימוש ברכב גם לאחר כל ההשקעה השיפור והשידרוג כולל תיקונים וכו׳ נשאר לי רווח כספי לא מבוטל ממכירת הרכב.
אז חוזר להפרדת רשויות.
רכב שטח לטיולים בלבד ופרייבט ליום יום.
הצרכים:
גם בשטח וגם ביום יום לרוב נוסע לבד ברכב.
בשטח טיולים ברמת עבירות בינונית עד קשה - חייב רכב גיבור. עוד חייב רכב שיאפשר לינה בתוכו וכן לא אוהב טנדרים.
ביום יום רוב הנסועה היא עירונית אך יש בהחלט גם מחוץ לעיר. חייב רכב ייחודי קצת פוזה והכי חשוב משהו שיעשה לי את זה.
התקציב לשני הרכבים גם יחד 100,000 עד 120,000 ₪ שכולל גם שיפורים ויישור קו אם צריך.
מועמדים שחשבתי עליהם:
לשטח: צ׳רוקי, דיפנדר ודיסקברי
ליום יום:
אלפא ג׳ולייטה, לנצ׳יה דלתא ו- וולוו s60. שלושתן שנת 2011 נמכרות בסביבות 60,000 ₪.
הצעות דיעות כיוונים שלא חשבתי עליהם....?
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
שלוימה, מידותיך הטובות קצת גדולות על צ'רוקי. לא יהיה לך נוח.
לגבי הפרייבטים שהזכרת: לא באמת מגניבים, וגם יהיה קשה לך להיפטר מהם בבוא היום.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
צ'ירוקי xj הוא רכב קטן ויהיה קשה לישון בו.
תחשוב על wj/zj -גדולים יותר וזולים יותר.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
רכב רק לשטח, למה ללכת על SUV עם שילדת מונוקוק עם כל הכבוד לאינדיאנים.
דיפנדר
סופה
סיקס ארוך
לנדקרוזר 75
אלו נשמעות לי כמו ארבע אופציות ראויות
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
לגבי הפרייבטים - במכוון הלכתי על "גרזנים" שנרכשים יחסית בזול ונותנים הרבה תמורה לכסף.
רוכש בזול אמכור בזול בבוא היום.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
מהכרות אישית עם S60 מאותה שנה:
חביבה מאוד בקו ישר (200 כ"ס), קצת צפופה לאנשים גדולים, בגיל כזה מתחילה להיות לא אמינה והתיקונים יקרים.
אני מניח שהסייפא נכון גם לגבי האיטלקיות.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
WJ
כאשר הוא בנוי נכון , יעבוד אפילו טוב יותר בשטח ממה שהורגלת עם הרוביקון ( ואני לא מגזים...) בגלל מבנה השלדה והמתלים.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
בקשר לוולוו
היה לי וולוו, אומנם 850 טורבו, אבל המנועים בכולם זהים במבנה שלהם.
הבעיות של וולוו זה... קונטרולר ABS שההלחמות שם לא משהו בכלל.
מחזיר שמן אחורי בקראנק, מחזירי שמן בקאמשאפטים,
בדגם שלי הייתה גם בעיה תמידית של ריליי משאבת דלק, אני לא יודע אם פתרו את התקלה הזאת ב S60. אבל אני כל הזמן הייתי צריך להיסתובב עם רילאיי באוטו חח
הרכב כרכב מצויין, אבל המחלות שלו מוריד כל חשק מהרכב הזה. זה בור ללא תחתית במוסך.
החלפות תושבות בולמים כל 70 אלף לפי הספר, החלפות של תושבות מנוע (5) גם באיזור הזה.
הכל כמובן רק מקורי,
תושבות בולמים עולים... 2500 שקל ליחידה אין תחליפי (בארץ) רק מקורי.
בחו''ל יש בפחות מאלף שקל לזוג תוצרת גרמניה.
חיישנים, מיליון חיישנים יש במנוע. חיישן מיקום קאמשאפט נוטה גם הוא למות די מהר, ככה שצריך להיסתובב עם אחד ספייר ברכב.
כל חיישן עולה מיליונים, אין תחליפי, רק מקורי של בוש,
בארץ עולה הון, מחו''ל עולה הרבה הרבה פחות.. אבל צריך לחכות.
אבל חוץ מזה. רכב פצצה, שקט, נוח, חווית נהיגה מפנקת וטובה.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
המודול ABS של הוולוו ושל היגואר הוא מאותה המשפחה של הגרנד צ'ירוקי.... וגם שם הוא נופל באותו הסעיף.
אני חושש שאתה מתחת לתקציב עבור WJ משופר.
אם יש לך מקום שמור אז דיפנדר או סופה.
אם חשוב מרחב פנימי אז דיסקו.
אם חשוב לך נוחיות וביצועים אז ZJ/WJ
אם אתה רוצה להתברגן אז טויוטה :-)
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
לפי מה שאתה כותב - אני הייתי חושב בכיוון דיסקו 2 ואלפא 159
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
היו לך דיסקו בוריאציות שונות,
הייתה לך סופה,
היה לך דיפנדר (זצ"ל..)
והיה לך רוביקון.
אתה זה שאנשים אחרים צריכים לבוא אליו לשאול אותו על היתרונות והחסרונות של כל אחד.
מה נשאר?
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
היו לך דיסקו בוריאציות שונות,
הייתה לך סופה,
היה לך דיפנדר (זצ"ל..)
והיה לך רוביקון.
אתה זה שאנשים אחרים צריכים לבוא אליו לשאול אותו על היתרונות והחסרונות של כל אחד.
מה נשאר?
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
כמה עולה קאדילק ATS משומשת?
(עריכה.. נראה שזה יקר מדי. שכח מזה)
אסף.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
110 שמור אולי, ואני מדגיש אולי? תמצא ב60 (החלק הקשה זה למצוא). שמור ומשופר גם אין למצוא, גם יעלה הרבה יותר.
מספר מכרים טובים שלי חיפשו כאלו לאחרונה. חלקם התעשתו מהר יחסית, לאחד לקח שנה שלמה להתעשת. אין רכבים שמורים בשוק. כשיש, המחיר גבוה והם נחטפים.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
לפי רשימת הדרישות שלך הכי יתאים רנגלר ארוך מ 2012 עם המנוע החדש ואחרי מתיחת הפנים - אתה כבר מכיר את היכולות שטח שלו , והוא יותר מתורבת מהדגמים של 07-11 מבחינת מנוע גיר ועידון תא נוסעים .
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
75 ואלפא ג'ולייטה ואתה מסודר
ל 75 יש את המרחב הפנימי הגדול ביותר מאחורה לצרכי שינה (יותר מהגראנדים למיניהם, לדעתי גם מהרנגלר, רק ה 110 נותן פייט)
אתה יכול לקחת רעיונות מחיים רכס, ארגן לעצמו דבר כזה
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
קאמרי ולנדקרוזר 75.
תתחדש.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
היו לך דיסקו בוריאציות שונות,
הייתה לך סופה,
היה לך דיפנדר (זצ"ל..)
והיה לך רוביקון.
אתה זה שאנשים אחרים צריכים לבוא אליו לשאול אותו על היתרונות והחסרונות של כל אחד.
מה נשאר?
כל רכבי השטח האמיתיים עברו אצלו, חוץ מסמוראי/ג'ימני שאליהם הוא לא יכול להיכנס ולצאת, אז לישון?....:rolleyes:
מה נשאר? רק היילקס עד 97' עוד לא היה לו. שלוימה, לך על זה. תישן בארגז.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יואב
קאמרי ולנדקרוזר 75.
תתחדש.
קאמרי? עד כמה אתה מכיר את שלמה?
הבנאדם אוהב מכוניות ואוהב לנהוג. זה לא מסתדר עם טויוטה. ב-75 לפחות אפשר לישון טוב.
תגובה: סוף תקופת הרוביקון- חוזרים להפרדת רשויות - התלבטויות...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
הבנאדם אוהב מכוניות ואוהב לנהוג.
אהה?
אחד הרכבים שהוא מעיד שאהב במיוחד היה אוטובוס אלומיניום עם מנהגי תמרון ותגובה של משאית חלוקה עירונית.