הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
הי,
לאחר התנעה קרה, השילוב להילוך שני קשה מאוד. אין חריקות או רעשים, פשוט הסינכרו מתנגד לרעיון של לצאת מהשכונה בהילוך שני.
הוחלף שמן גיר לאיכותי מתוסף - ללא שינוי משמעותי.
זה לא מצדיק מבחינתי פתיחה של הגיר, כי בטמפרטורת עבודה העסק מנגן היטב.
הייתי שמח לדעת האם התופעה מוכרת, והאם מחכה לי פתיחת גיר מעבר לפינה ...
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
לא כתבת באיזה רכב מדובר,אני גם לא יודע לאיזה שמן איכותי הוחלף,אוכל רק לומר שמנסיוני
הרחוק מסופה, כשהחלפתי לשמן 75/90 הבעייה נעלמה או פחתה באופן משמעותי.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
צ'רוקי 96' (אותו גיר כמו בסופה ?)
זו בעייה מוכרת ? ספציפית בהילוך שני ?
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
עם איזה שמן אתה ולמה אתה קורא שמן איכותי?
יש לא מעט ספרות שמדברת על צורך בשמן גיר הידראולי לגיר הידני של איסין.
היתה לי תופעה דומה בגיר T5 עם שמן גיר, הוחלף לדקסרון, ונפתרה הבעייה.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
אם אני לא טועה זה גיר AX15 זהה לסופה, ושני שנכנס קשה כשהגיר קר זו תופעה ידועה. אין לך שום בעיה בגיר ובניגוד לכל מיני אמונות תפלות ושמועות לא מבוססות - זה גיר חזק ואמין והוא ישרוד עוד שנים ארוכות.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
לא זוכר בע"פ, אשאל שוב במוסך מישהו ...
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
אמנם היילקס, אבל מייד אחרי החלפה לשמן סינטטי מלא של ZIK, השני סרב להשתלב בבוקר.
החלפה לשמן מתוצרת אחרת פתרה לגמרי את העניין.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
תופעה מוכרת בסופה. שמן 75w90 חצי סינטטי או ערבוב של עד 10 אחוז שמן גיר אוטומטי בשמן גיר רגיל פותרים את העניין.
עוד אפשרי ומאוד מומלץ להשתמש בשמן מנוע 10w30 או 10w40 סינטטי או חצי סינטטי, שזה כמו 75w90 רק עולה פחות.
אסף.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
תחליף לשמן מנוע חצי סינטטי פשוט
איציק
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
זה אותו שמן רק מדבקה אחרת.
אסף.
הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
בועז...
כבר שנים שבאוטובוסים, טרקטורים, וגם חלק מהמשאיות, ובלי קשר גם ברוב הכלים הצבאיים יש רק סוג שמן אחד ויחיד להכל כולל הכל...
אז ברכב פרטי עוד מצליחים למתג באופן שונה שמני מנוע וממסרת, אבל שורה תחתונה זה אותו דבר.
נכון שפעם בשמני ממסרת היו תוספי כלורין שאסורים בשמני מנוע, אבל זה כבר מזמן לא קורה. נכון גם שבשמני מנוע היו תוספים סופחי פיח, אבל גם זה כבר מזמן לא קיים ברמה שמפריעה לממסרת. ונכון שבשמני מנוע מינרליים יש הרבה תוספים, אבל בחצי סינטטי או סינטטי זה לא המצב, ולכן כתבנו, גם אני וגם איציק, שיהיה חצי סינטטי או סינטטי.
אסף.
הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
יכול להיות שאפשר ומותר על ידי יצרנים מסוימים להשתמש בשמן מנוע גם בממסרת אבל אתפלא אם זה המצב גם להיפך.
אשמח אם תוכל להפנות אותי למאמר מקצועי. המאמרים שאני מכיר משקפים את מה שרשמתי.
אגב, הפתרון שהצעתם עבור הגיר הספציפי מוזכר ברחבי הרשת המון
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
הציעו מספר פתרונות (סוג שמן גיר, ערבוב עם מעט שמן ממסרות אוטומטיות, החלפה לשמן מנוע).
מה מהאפשרויות (כולל לא לעשות כלום ולחיות עם זה) הכי טובה לאורך החיים של הגיר ?
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
כתב איציק וגם אסף,שמן מנוע חצי סינטטי.אני סומך על דעתם ומקצועיותם
זה הפתרון הזול ביותר כרגע,המצב רק יכול להשתפר.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
שמן גיר חצי סינטטי 75w90 או שמן מנוע חצי סינטטי מקביל.
אם אתה ממש רוצה להיות צדיק, שמן גיר סינטטי מלא.
כל השאר זה אילתורים מקובלים.
אסף.
תגובה: הילוך שני נכנס קשה עד שהמנוע/גיר מתחממים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
שמן גיר חצי סינטטי 75w90 או שמן מנוע חצי סינטטי מקביל.
אם אתה ממש רוצה להיות צדיק, שמן גיר סינטטי מלא.
כל השאר זה אילתורים מקובלים.
אני לא אוהב אלתורים וקומבינות, ואין לי שום בעייה להשקיע בשמן גיר סינטטי מלא אם זה הפתרון.
אני גם לא מחפש לפתור את הבעייה הזו ע"ח אורך חיי הגיר.
יש המלצה על שמן ספציפי (יצרן ודגם/קישור למוצר) שפתר למישהו כאן את הבעייה הזו ?