תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
היינו לפני שבועיים.
בגדות מעברי הנחלים בשתיי קטעים נקודתיים ג'יפון בהחלט יכול לחטוף.
עם קצת עבודת מע"צ וכיוון אני מאמין שיהיה בסדר.
חוץ מזה.. הציר מחורבן כרגיל.
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
בנוסף לתגובה של יוני, שלדעתי קצת מרוככת...
למרות שאני מת על הציר הזה, לדעתי מי שמבחירה נוסע ברכבים כאלו לא יהנה מהמסלול הזה. יש גם כאלו שמכנים את הדרך ציר הכירופרקטים....
תוסיף לזה פגיעות פלסטיק וגחון כמעט וואדיות ואתה במסלול די בטוח לטיול עם זכרונות מרים.
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
תביא הרבה נחשים לצמיגים..
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
בנוסף לתגובה של יוני, שלדעתי קצת מרוככת...
למרות שאני מת על הציר הזה, לדעתי מי שמבחירה נוסע ברכבים כאלו לא יהנה מהמסלול הזה. יש גם כאלו שמכנים את הדרך ציר הכירופרקטים....
תוסיף לזה פגיעות פלסטיק וגחון כמעט וואדיות ואתה במסלול די בטוח לטיול עם זכרונות מרים.
מזכיר יותר מכונת כביסה...
אבל פעם ב... זה מסלול שחובה לעשות.
דרור, לדעתי האישית לא מתאים לג׳יפונים(וגם לחלק מרכבים קשוחים אחרים שעטורים בפלסטיקה ונמוכים) בגלל מרווח גחון, צמיגים ופלסטיקה, במיוחד שאתה לא מכיר את הנהגים(משער), יש כאלה שרואים בציר הזה סבל ורק מחפשים איך לצאת ממנו כמה שיותר מהר...
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
תגידו אתם השתגעתם? מה נהיה...
עשיתי את המסלול בקיץ שעבר עם טריוס החדשה.
מיגון מן הסתם חובה. המיגון הולך לחטוף זה בטוח.
להימנע מלעשות את המסלול רק בגלל הסיכוי לחטוף מכות בפלסטיקה? הרי האפשרות קיימית בכל מקום.
צריך לידע את האנשים שיקחו בחשבון שיש סיכוי שיחטפו מכות וזה על אחריותם בלבד. (כמו הנוסחי כסתח שמופיעים בכל הטיולים המאורגנים שמוציאים)
בכל מקרה עם נהיגה זהירה ושקולה במקומות הבעייתיים אין סיבה שזה יקרה.
רוב המכות שחוטפים זה בגלל שאין ניסיון של נסיעה בשטח או למנוסים בעיקר כשממהרים.
במקרה שלי חטפתי מכה מתחת לדלת וזה היה במעבר מים כאשר אחד הבולדרים היה בצד ולא הערכתי נכונה את גובהו ביחס לקרקע עליו היה מונח.
רובו שקוע בתוך המים. מעברי מים לדעתי הם הכי בעייתיים ולכן ממליץ להיכנס למים ולבחון מקרוב איזה נתיב לבחור.
זה לא חוכמה לצאת עם רכבי 4X4 "מפלצות" ולעשות מסלולים כאלו.
הכיף האמיתי זה לעשות את המסלול עם גיפונים רכים אמיתיים. (טריוס, פורסטר, דאסטר,פרילנדר)
מה שכן דרושה סבלנות רבה ומן הסתם המסלול לוקח יותר זמן במקרה שכזה.
בנוסף לדעתי המסלול לא מתאים לרוב הילדים הקטנים.
זאת הדעה שלי בכל מקרה.
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
כייף לך לדפוק את האוטו? מכה בסף דלת זו חתיכת מכה וקשה מאוד לתיקון.
לא אומרים לא לעשות, אומרים שלא מתאים, ונוכחת בעצמך לראות שדפקת את האוטו גם בגחון לא מעט, מכאן כל אחד יחליט מה שהוא רוצה, טיולים בתשלום שאנשים יוצאים הם לא מעוניינים בסיכונים כאלה, אפילו אם הם בגלל טעות נהג ולא מכוון שזה לרוב מה שקורה.
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
היינו לפני כמה שבועות.
מסכים שמעברי מיים בעיתיים לשילוב של רכבים נמוכים ונהגים לא מנוסים. סיכוי גבוה ל "חבלות" .
מסלול כיפי מבחינת אופציות לעצירה ורחצה.... באמת קופצני. נוף יפה
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
טיול שאנשים משלמים עבורו שונה מטיול עצמאי.
כשיוצאים לבד, לוקחים בחשבון דברים כאלה. שבירות וחבטות הן חלק מהמשחק.
אבל כשאנשים לא מנוסים ברכב חדש ויקר משלמים תמורת טיול עם מדריך, הם אמנם חותמים שכל נזק למרכב תחתון/פגושים/צמיגים וכו' הוא באחריותם-הם, אבל תאמינו לי, מנסיון - כל שריטה או מכה הופכת לקוח מרוצה, חייכן ורודף הרפתקאות - לכועס וממורמר.
בגלל זה שאלתי מה קורה שם. אולי כמה בולדרים זזו במשך השנים....
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lioralbu
הכיף האמיתי זה לעשות את המסלול עם גיפונים רכים אמיתיים. (טריוס, פורסטר, דאסטר,פרילנדר)
.
סחתיין על השכנוע העצמי..
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
היינו לפני כשבועיים עם גיפים אמיתיים... מכונת כביסה אמיתית... יש לא מעט מקומות שרכב נמוך יכול לחטוף מכות... לטיול בתשלום עם ג'יפונים הייתי מחפש מסלול אחר...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
מעבר לכל האמור היציאה מהמעבר בנחל ידביר יקח כל מיני קורבנות פלסטיק. זה לא מסלול מתאים לדרישות. יש לך באיזור בערך עוד 1001 אופציות לכלים כאלו.
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
כל שריטה או מכה הופכת לקוח מרוצה, חייכן ורודף הרפתקאות - לכועס וממורמר.
בגלל זה שאלתי מה קורה שם. אולי כמה בולדרים זזו במשך השנים....
אז קח גם בחשבון צמחייה שמשאירה קצת סימנים על הצבע הנוצץ...
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
דרור, אני עובר שם בטח פעמיים בשנה - גראנד ויטרות חוטפות מלמטה. הילוך כוח נדרש רק במקטע הראשון עד עין מימון. קימוטים יהיו ובמיוחד במעבר של נחל ידביר
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ענן777
דרור, אני עובר שם בטח פעמיים בשנה - גראנד ויטרות חוטפות מלמטה. הילוך כוח נדרש רק במקטע הראשון עד עין מימון. קימוטים יהיו ובמיוחד במעבר של נחל ידביר
הילוך כח רצוי בכל הדרך... ככה אתה זוחל על הטורים ולא מערבל את כל האוטו
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
lioralbu
תגידו אתם השתגעתם? מה נהיה...
עשיתי את המסלול בקיץ שעבר עם טריוס החדשה.
מיגון מן הסתם חובה. המיגון הולך לחטוף זה בטוח.
להימנע מלעשות את המסלול רק בגלל הסיכוי לחטוף מכות בפלסטיקה? הרי האפשרות קיימית בכל מקום.
צריך לידע את האנשים שיקחו בחשבון שיש סיכוי שיחטפו מכות וזה על אחריותם בלבד. (כמו הנוסחי כסתח שמופיעים בכל הטיולים המאורגנים שמוציאים)
בכל מקרה עם נהיגה זהירה ושקולה במקומות הבעייתיים אין סיבה שזה יקרה.
רוב המכות שחוטפים זה בגלל שאין ניסיון של נסיעה בשטח או למנוסים בעיקר כשממהרים.
במקרה שלי חטפתי מכה מתחת לדלת וזה היה במעבר מים כאשר אחד הבולדרים היה בצד ולא הערכתי נכונה את גובהו ביחס לקרקע עליו היה מונח.
רובו שקוע בתוך המים. מעברי מים לדעתי הם הכי בעייתיים ולכן ממליץ להיכנס למים ולבחון מקרוב איזה נתיב לבחור.
זה לא חוכמה לצאת עם רכבי 4X4 "מפלצות" ולעשות מסלולים כאלו.
הכיף האמיתי זה לעשות את המסלול עם גיפונים רכים אמיתיים. (טריוס, פורסטר, דאסטר,פרילנדר)
מה שכן דרושה סבלנות רבה ומן הסתם המסלול לוקח יותר זמן במקרה שכזה.
בנוסף לדעתי המסלול לא מתאים לרוב הילדים הקטנים.
זאת הדעה שלי בכל מקרה.
תגיד אתה אמיתי? תירוצים לסיבות שבגינן נשארו חלקים בשטח או שבגללן האוטו חוזר מקומט ושרוט יש מספיק.. השאלה אם בעלי הרכבים מוכנים לזה.. רוב בעלי הג'יפונים העירוניים לא.
אם תרצה אפשר לטייל שם ביחד, אני אביא איתי פיג'ו 205, מבטיח לך שהיא עוברת הכל וגם שאני אחייך בסיום.
אני גר בסביבה ומטייל שם על בסיס קבוע, לפעמים סתם בדרך הביתה מהעבודה..
לא הייתי מכניס לשם מיוזמתי רכבים נמוכים, לא ממוגנים או עם פלסטיקה שמחכה להתפרק.
בנוסף כפי שכתבו יש מספיק שיחים שישאירו סימנים בשני צידי הרכב.
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
סבבה.
נגמר בשלום.
היה חם במיוחד.
לא היו ג'יפונים, רק כלים נורמליים (רנגלרים, פאג'רו, דיסקו 4)
רק צמיג חתך-נמוך אחד הלך לעולמו (דיסקו 4).
הציר כמו פעם, מערבל עצמות. מעבר ידביר לא הכי ידידותי לרכבים נמוכים, אבל הרבה פחות נוראי ממה שעשו ממנו.
עם מיגונים והרבה אומץ, סבלנות וכושר גופני (הזזת סלעים בחום של 38 מעלות) אולי אפשר לעבור גם עם פורסטר ושות'
אנקדוטה: זה ציר שאין מה לטעות ולהתברבר בו, אבל אני נוסע עם עמוד ענן פתוח, סתם משיקולי נוחות - והקשר בין התוכנה למציאות.... נו שויין.
למעבר ידביר (האמיתי) התוכנה התייחסה כאל "נחל גילבון".
איפה שכתוב בתוכנה "מעבר ידביר" בפועל אין כלום. לא נחל ולא מעבר, סתם שביל.
כל השבילים אחרי דרבשיה לכיוון צפון (עד כביש גונן-וואסט) נעלמו מהתוכנה לחלוטין.
בעיה נקודתית?
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
לא יודע.. אצלי עמוד ענן עובד מצוין בכל התוואי. לגבי הזזת סלעים - לםני שבוע היינו שם ולא היה צורך בזה.. אם ימשיכו לפנות את הציר, בסוף זה לא יהיה ציר המוסכים ;)
תגובה: מצב ציר המוסכים - רמה"ג
עם סופה ורנגלר לא צריך לפנות כלום.
עם פאג'רו ודיסקו צריך להיזהר
עם רכבים יותר עדינים יהיה צריך להזיז מאות ק"ג של בזלת. לא ממש נעים בחום כזה.