-
1 קבצים מצורפים
מנועי Cummins לדיפנדר
איזה באסה זה לראות שבממלכה הבריטית אין כל בעיה לשתול מנועי קאמינס 6 בטור על דיפנדרים.
מבסוט בשבילם וחושב על כל המבחר שיכול היה להיות אופציה כאן בארץ, ועוד לחשוב שאפשר לנוע בין 220 ל 400 כ"ס.
פח של משרד רישוי.
קובץ מצורף 110025
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
עוד דוגמא טובה, לוקחים מרצדס G יוצאי שירות צבאי והופכים לחלומות:
https://youtu.be/SC604Eta2b4
ככה זה בארץ האפשרויות הלא מוגבלות - אפילו עובר טסט.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
מי שרוצה עושה וזה לא יופיע פה בפורום מן הסתם.
הכל עניין של כסף.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
או ניסאן פטרול עם מנוע ב אמ וו.
http://youtu.be/fZhZDIau39g
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
אני רק אניח את זה כאן
קובץ מצורף 110077
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
קאמינס מפרסמים בחו״ל מנועי טורבודיזל חדשים בנפחים הנפוצים (2.5-3וקצת), עם הסלוגן של לתת חיים חדשים לרכב הישן.
אם היה קצת מעוף בארץ, במקום פקק לאגזוז, היו מאפשרים השתלת מנוע מודרני במקום מנועי הדיזל הותיקים.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
אם הייתי צריך לבחור מנוע חלומות על הדיפנדר הייתי בוחר ב V8 LS3 של הקורווט, 450 כ"ס בתור התחלה.
אבל קאמינס זו בחירה שפויה ומנוע די נפוץ בארצנו.
משגע אותי שהתקנות בארץ הן חיקוי של התקנות הבריטיות (חוקים מנדטורים וכו'), שם זה סבבה ואצלנו...נאדה!
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
דיברתי אם היבואן של קמינס לארץ ועניינתי אותם בהפשרות של רענון לרכבים ישנים
שיהיו בקשר עם היבואנים של הרכבים ומשרד התחבורה כדי להסדיר את עניין
היה לי רגע של אופטימיות
שעבר מהר מעוד
הם השיבו שהם לא עושים דברים כאלה
חבל
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oren13
דיברתי אם היבואן של קמינס לארץ ועניינתי אותם בהפשרות של רענון לרכבים ישנים
שיהיו בקשר עם היבואנים של הרכבים ומשרד התחבורה כדי להסדיר את עניין
היה לי רגע של אופטימיות
שעבר מהר מעוד
הם השיבו שהם לא עושים דברים כאלה
חבל
לא ציפיתי לתשובה אחרת [emoji6]
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oren13
דיברתי אם היבואן של קמינס לארץ ועניינתי אותם בהפשרות של רענון לרכבים ישנים
שיהיו בקשר עם היבואנים של הרכבים ומשרד התחבורה כדי להסדיר את עניין
היה לי רגע של אופטימיות
שעבר מהר מעוד
הם השיבו שהם לא עושים דברים כאלה
חבל
זה כמו לדבר עם gm בארץ כדי שיאשאו התקנת מנוע שברולט, זו לא הדרך.
רק היבואן על בסיס היתר מקביל במדינת המקור.
הבעיה זה קשר רציני מול היבואן, לדעתי.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
ההסבה באנגליה מאושרת על ידי היצרן או שפשוט אין מגבלה מבחינת הרשויות ואז זה בכלל לא משנה?
לא נראה לי שלנדרובר קשורים לזה ואישרו את זה ככה שאין מצב לאשר על בסיס היתר בארץ המקור
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
קשה להאמין, אבל ברוב העולם לא מעניין אף אחד איזה מנוע יש לך באוטו.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Gilad
ההסבה באנגליה מאושרת על ידי היצרן או שפשוט אין מגבלה מבחינת הרשויות ואז זה בכלל לא משנה?
לא נראה לי שלנדרובר קשורים לזה ואישרו את זה ככה שאין מצב לאשר על בסיס היתר בארץ המקור
ההסבה באנגליה מצריכה אישור מוסך שנעשתה כראוי. זה הכל.
רק בארצנו יושב מוסד הטכניון, שלא מבין דבר בהנדסה אוטומוטיבית אגב, ומנחה תקינה למה שלא מגיע כמקור.
את היצרן זה לא מעניין מה עשית בתנאי שלא עברת את המשקל המקסימלי על הסרן
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
ועכשיו לבכות כשרואים את הוידאו הזה, המנוע בנסיעת בכורה :)
https://www.facebook.com/70615118284...1901443936301/
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
כן מכיר...
קלטת איך עם 320כ"ס הוא עוקף בזלזול על האוטוסטרדה
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
אכן מרשים
מה עם שינויים היקפיים שנדרשים בשינוי כזה - רכבת הכח, בלמים?
אני לא מאמין שהרכבת תעמוד במכת גז רצינית של הדבר הזה בשטח טכני ובטח שהבלמים המקוריים של דיפנדר ענתיקה לא יעצרו כזו מהירות במרחק הגיוני
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
עד כמה שזכור לי לדיפנדר יש 4 פיסטונים פר קאליפר קדמי שזה פי 2 ממה שיש לי לדוגמא בפאגרו, לא זוכר שאי פעם הרגשתי מחסור בכוח בלימה בדיפנדרים שנהגתי בהם.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
אם לרגע אחד של התבכיינות אז ... הבעיה שלנו עם החלפת המנוע ממנוע מקורי לחליפי היא סוגיה דומה למחירי הטסטים בארץ לעומת חו"ל - פשוט אטימות ותקיעות של הממסד.
אם באנגליה, ארץ המקור של הרכב ומע' חוקים וממסד דומים לשלנו בארץ מתירים להחליף מנוע ללא צורך בחפארים אלא לאחר אישור של מכונאי מוסמך כי ההתקנה בוצעה כראוי אז הבעיה שלנו היא או באטימות משרד הרישוי או בכך שהם לא סומכים על רשת המכונאים בארץ.
כך או כך זו עדיין אטימות שרכב חייב לנסוע רק על מנוע מקורי.
לא כל שכן על תיבת הילוכים, טרנספר ושאר מכלולי הנעה כמו יחסי העברה, ציריות וסרנים?
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
נראה לכם שהייצרן בארץ יאשר TGV במקום Tdi300 ?
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
למיטב ידיעתי מאושר וחוקי.
אסף.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
למיטב ידיעתי מאושר וחוקי.
אסף.
הי אסף מה שלומך?
למה tgv אישרו? לא שיש לי בעיה אישית עם המנוע אבל זה לא בדיוק יצא כך משערי המפעל... ולא, סנטנה זה לא דיפנדר
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
לא יודע למה כמה ואיך. אבל מכיר שניים מוסבים וחוקיים.
ייתכן שהסיבה היא ש... זה אותו מנוע מאותו יצרן מתחת לאביזרים.
אפשר, אגב, להתקשר להמזרח ולשאול.
אסף.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
תאמין לי שבמזרח עובדים לפי תחושות בטן רגעיות, בהנדסת רכב הם לא מבינים הרבה, אפילו בחישובי משקל על סרן הם לא יודעים לעקוב.
ד"א גם מנוע ה 3.9 יוצא מהמפעל על דיפנדרים אך כיוון שלא עבר תקינה בארץ אז הם לא מתערבים בנושא.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
בלי להכנס לאבחנה של הנפשות הפועלות - מנועי 3.9 לא אושרו כיוון שנדרש שינוי בתושבות. נכון הנדסית או לא - זה מידע בדוק - כיוון שביקשתי עבור עצמי כשהיה לי הדיפנדר וזה היה כשהייתי די מקושר שמה.
לא יודע מה השיקולים אבל כנראה כאן המקרה שונה כיוון שזה ממש אותו מנוע רק מודרני.
בכל מקרה אם האישור אכן גורף אז זה חיובי ויפה מצד היבואן שבאמת חשוב לו לשמור על המותג ולא רק על המכירות.
אסף.
-
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
מכירות של מה? כבר אין יותר דיפנדרים
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מנועי Cummins לדיפנדר
הנה פרסומת מהיום..
2.8TD של קמינס.
קובץ מצורף 110452