-
צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
מדובר באופני הרים שיכוך מלא מסוג "מדבקה", שקניתי בשנת 2000.
מנגנון שחרור מהיר לשני הגלגלים.
בשנים שעברו מאז לא רכבתי עליהם יותר מדי. כמה מאות ק"מ בשטח ובכביש.
לאחרונה חזרתי לרכוב, בעיקר בכביש, בלילה.
לאחר רכיבה ראשונה זיהיתי בעייה עם הגלגל האחורי. הוא נגע בצידו השמאלי במתלה.
פירקתי. הציר היה שבור.
קניתי ציר עם הקונוסים והאומים. הרכבתי.
היום, לאחר כמאה ק"מ כביש, הציר החדש התעקם.
צריך לומר את האמת, אני שוקל יותר מדי. פחות מ100 ק"ג, אני מקווה.
יש פתרונות, בנוסף לפעילות גופנית ודיאטה, (שבעובדה אני עושה, אחרת הציר לא היה מתעקם) ?
אולי לוותר על השחרור המהיר? אני לא משתמש בזה.
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
הצירים הרגילים שמוכרים בחנויות האופניים כשאין בקשה מיוחדת הם צירים חלשים מאוד.
תגש לחנות אופניים מקצועית עם סדנא, עם הציר הנוכחי או יותר טוב עם כל הגלגל האחורי, תסביר את הבעיה ותבקש ציר איכותי וחזק לפתור את הבעיה הזו.
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
באופניים שהם לא מדבקה השיחרור המהיר אחראי רק ליצירת המתיחה והוא לא נושא בעומס המשקל שלך
באופניים שלך כניראה הפטנט פחות טוב
שלח צילום של השילדה באזור הזה
ואגב היום אופני 26 משומשות וסופר איכותיות עם בולמי פוקס שמוקס ברקס דיסק הידראולי וכו' נמכרות במחירים שהם ממש בדיחה
בועז
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
גם פה מוט השחרור לא נושא בעומס, אבל הוא כן מאלץ את הציר להיות חלול. זה לא בא על חשבון חוזק?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
הציר (נאבה) עצמו מתעקם או הבורג שיחרור מתיחה?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
הציר. בורג חף חלול 10x145mm
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
חרא נאבה
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
מה זה אומר?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
להחליף לגלגל יותר איכותי
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
יכנס באותה שלדה?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
אני מניח שאתה מדבר על טבור, שהוא לא רק מותג אחר, אלא גם בתצורה אחרת.
יש לזה שם?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
אם זו אותה נאבה. אגב מאוד מוזר לי שהנאבה התעקמה. אני מכיר שנאבה נהרסת במיסבים אבל לא מתעקמת אלא אם קפצת דרופ של מטר שנים. משהו אצלך לא מסתדר לי
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
אני מניח שאתה מדבר על טבור, שהוא לא רק מותג אחר, אלא גם בתצורה אחרת.
יש לזה שם?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן שווה לראות תמונה שלא תצטרך להחליף סתם חלקים.
בגדול בכל אופנים הציר הזה עובד בצורה שונה.
צריך להבין האם זה באמת הנאבה או שזה רק הציר של השחרור המהיר.
הנאבה זה כבר עסק יקר יותר וזה אכן להחליף את כל הגלגל , במידה וזה רק השחרור המהיר אז הפתרון של ללכת לחנות מקצועית שיעשו לך התאמה לציר חזק יותר זה פתרון קל ופשוט
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
זה מה שמתעקם/נשבר.
אגב, הוא מתעקם באיזור המיסב הימני (זה שמתחת לגלגלי השיניים) לכיוון קידמת האופניים. נראה שזה נגרם ע"י המשיכה של השרשרת קדימה.
http://www.starcyclespares.co.uk/ekm...low-3520-p.jpg
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
ייתכן שבהרכבה שלו הוא בולט יותר מדי לצד המדובר ואז יש מנוף ארוך בין המייסב לנק' המשען בשילדה
אבל עדיין כל העניין ניראה לי תמוה
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
אין לו אופציה לבלוט לצד זה או אחר, כי אז השחרור מהיר לא ינעל אותו על השילדה. ההרכבה חייבת להיות מאוזנת.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
כמו שכתבו לפני, יש כל מיני איכויות של צירים כאלו, אני מניח שמה שקנית עלה כמה שקלים, יש צירים שעולים קצת יותר ויותר חזקים.
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
ממליץ לא להשקיע שקל בתיקון אופני מדבקה.
היות והיום רוכבים על גלגלי 27.5/29 ניתן לקנות אופנים 26" משומשות איכותיות בגרוש ורבע.
לא ניתן להתמיד בפעילות גופנית ללא הנאה, מה שלא ניתן עם אופני מדבקה.
לכן עשה לעצמך טובה ותמצא אופניים איכותיות ונצנץ אכזרי...
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
שדרוג אופניים נמצא על הפרק, אבל לא כרגע.
אמנם המחיר של אופניים הוא יחסית לא גבוה, אבל אבסולוטית זה לא מעט.
פנסים יש, אחורי וקדמי של serfas. השקעתי בזה 500 ש"ח, ואני נהנה מכל שקל.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
השבוע קניתי ellsworth שעלו לבן אדם 27,000 לפני שנתים ב5000 ואלו אופני קצה. כמו שכתבתי קודם הרים ויד 2 מלאים במציאות "26
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
לזה בדיוק התכוונתי.
5000 ש"ח זה מעט, יחסית.
.
זה סכום עצום, אבסולוטית, למי שעוד לא נדבק בטרפת הזו.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
אתה ממש לא חייב אופני קצת. יש מספיק אופניים איכותיות מאוד סביב ה2500-2000
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
בשביל מה שאני עושה לאחרונה, כעשרים ק"מ ללילה, ארבעה לילות בשבוע, לא הייתי משלם גם 500 ש"ח על אופניים אחרים, ויהיו פצצות ככל שיהיו.
יתכן שזה ישתנה בהמשך, כשאראה שזה מתפתח למשהו רציני יותר.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
ואפילו בהרבה פחות מזה....
זוג איכותי משומש עדיין עדיף עשרות מונים מאופני מדבקה סיניים חדשים. זה לא רק אמינות ושרידות של מכלולים אלא ביצועים, קלות והנאה מהרכיבה.
למונח החמקמק "הנאה מפעילות גופנית" יש משמעות עצומה באופניים.
אם זה לא כיף לך, אתה לא תתמיד.
אתה מוכרח להינות מכל רגע שאתה רוכב ולחכות בקוצר רוח לכל רכיבה, ולכן חשוב שתרכב על אופנים טובים. גם אם לא הכי חדשים/חדישים.
הטרפת תגיע אחר כך.
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
כן. או שזה ישמש כאוסף עלים, כמו הרבה זוגות אופניים מסכנים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
השקעת בפנסים טובים ודווקא שם תוכל לחסוך המון. קניתי נצנצ סיני חזק בטרוף (כבר קיבלתי תלונות מנהגים שהוא מסנוור) ב15 שח. אם תרצה אשלח אח"כ מהמחשב קישור
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
מאוחר מדי לזה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
אז, כרגע אני רואה שתי אופציות:
1. החלפה לציר איכותי יותר.
2. שדרוג לציר ולטבור לסוג טוב יותר ולמותג חזק יותר.
לגבי 2, יש המלצות על מותג ו/או תובנה על היתכנות מבחינת התאמה לשלדה ולחישוק?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
שדרוג כל הטבור זה בעצם לבנות את הגלגל האחורי מחדש. אולי גלגל אחורי קומפלט.
זה יכול לעלות סכום תלת ספרתי עבור משהו באיכות סבירה. אתה בטוח ששווה לך להשקיע ככה באופניים האלה?
באופניים הפשוטים שלי, שמשמשים כקומיוטר עירוני ומקסימום לרכיבות עם הילדים לפארק, לא טרחתי בכלל להשקיע.
פעם בתקופה (שנתיים-שלוש) מחליף רק צירים ומיסבים פשוטים. וגם זה רק אם וכאשר מתחיל חופש בגלגל (ואני כבד ממך. 100 ק"ג פלוס-מינוס)
עוד מעט אשקיע קצת באופניים יד-שנייה קצת יותר טובים, כדי שהרכיבה תהיה גם מהנה ואז נחזור לרכב בשביל כושר וכיף, לא רק לסידורים.
-
צרות עם ציר גלגל אחורי באופניים.
אני חייב לציין שגם באופני זבלה שהתעללנו בהן די קשה, לא נתקלתי בציר אחורי עקום.
והתעללות אני מתכוון לקפיצות ממדרגות עם אופני כביש.
מה שקרס היה הג׳אנט.
יש מצב שמה שהתעקם זה התושבת בשילדה?
עוד אפשרות שמתאימה לתיאור של גלגל נצמד לצד אחד הוא שהציר השתחרר בצד אחד, ומתח השרשרת גרם לתזוזה הצידית, הגלגל נגע בשילדה בצד הנגדי לשרשרת?