-
פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
בעיה מוזרה קצת... האם מישהו נתקל במשהו דומה?
מדובר בפאג'רו דיזל 2.5
חצי מהזמן הוא מניע בשניה בלי שום בעיה
ולפעמים יש רעש של תחילת סטרטר בזמן סיבוב המפתח ואז הוא בפתאומיות מפסיק כאילו המצבר ריק לגמרי.
אחרי כמה פעמים של ניסיונות הוא שוב מניע בשניה בלי שום בעיה.
אולי זה קצר, אבל פעם יש ופעם אין בלי שהרכב יזוז זה קצת מוזר:///
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
כן, ניקיתי אותם והידקתי כמה שאפשר...
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
נישמע כמו סטרטר בסוף ימיו, בדגם מנוע הזה מחלה ידועה.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אבל כשהוא כן מניע, הוא מניע בשניה בלי מאמץ אפילו.... אם זה היה סטרטר לא היה לוקח לו זמן להניע?
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אם אין תגובה בכלל מהסטרטר ואחרי כמה ניסיונות יש תגובה ומניע הכיוון הוא הסטרטר, אבל בכל מקרה בדוק את החיווט שלו כולל מגעים וריליי.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
לחפש חיווט תקול יכול לקחת ימים וסטרטר זו הוצאה לא קטנה
חח אף אחת מהאופציות לא נשמעת טוב
תודה על העזרה
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
חיווט של סטרטר במנוע פשוט כזה? טוב....
סטרטר כזה משופץ עולה -/+600 ₪...
-
תתחיל מלאתר את הסטרטר בעין. אין עליו יותר מדי חוטים, אחד עבה ואחד דק
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
רכב עם שנתון כמו שלי עבר לא מעט "שיפצורים" במערכת החשמל.
יקח לי קצת זמן לעשות בזה סדר ולהבין מה שייך לאן :p
-
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.php?t=26923
פה מוסבר איך לפרק. תשתמש בהסבר ובתמונות לאתר את היחידה ולבדוק את טיב חיבור הכבלים.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אני אנסה, עם התמונות יהיה יותר קל
תודה
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
הבעיה הידרדרה קצת, ההרגשה שזה לא הסטרטר אלא בעיה אחרת.
היום בבוקר אחרי כמה ניסיונות האוטו בכלל לא נדלק יותר והתחיל רעש של תיקתוקים ממוח של האזעקה כנראה
(עוד לא בדקתי), התיקתוקים ממשיכים גם כשהמפתחות בחוץ.. רק ניתוק מצבר הפסיק אתם.
הפעם צילמתי את זה, בתקווה ומישהו יכוון אותי בכיוון הנכון (את התיקתוקים אפשר לשמוע בסוף הסרטון)
https://www.youtube.com/watch?v=g4aY4GWNA54
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
יש קודן, משבית מנוע, איתורן או משהו בסגנון?
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
כבר מזמן אין את כל הדברים האלו...
אבל אי אפשר לדעת מה נשאר עוד מפעם:confused:
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
מדדת מתח על המצבר?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
כן, כשהמצבר מנותק יש 12.5 וולט אבל ברגע שאני מחזיר את ה(-) המתח יורד קצת ל10-11...
לא בטוח שזה קשור אבל אבל זה לא אמור לקרות כמה שאני יודע
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
האמת לא היה לי ממי להניע בשביל לבדוק
בגלל שהמצבר בן שנתיים אני לא חושב שהוא המקור לבעיה
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
לי היתה בעיה זהה רק בקינג ובסוף היה מצבר גמור
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
האם יתכן שיש עלוקה ברכב? איזו שנה הרכב?
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
מצבר יכול ללכת אחרי שנתיים.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אני לא שולל את זה, אבל זה קצת מוזר שהוא מת לגמרי במכה... אין אפילו ניסיון להתניע
- - - Updated - - -
מה זה עלוקה? שנת 98
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
עלוקה היא אמצעי מיגון משלים לאזעקה מוסתר ברכב ומונע התנעה, ע
היו עלוקות של פוינטר בשנים 2007 שהיו מתפגרות בתרחיש מסויים כאשר אין מתח.
לא נראה שזה המקרה היות וטרם ניתקת המצבר
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
טוב, אחרי כמה משחקים עם החשמל לא הגעתי לשום פתרון.:confused::confused:
- סיבוב סוויץ' נותן מתח ויש חשמל להכל
- סיבוב סוויץ' להנעה מנתק את כל החשמל לרכב ואז המתח גם לא חוזר ושום דבר לא עובד.
- אחרי זה מתחיל רעש של תיקתוקים ממערכת הנעילה המרכזית (שום דבר אחר לא עובד כמו שרשמתי לפני כן)
- אם אני מנסה להפעיל משהו שמחובר קבוע למצבר כמו אורות מצוקה או צופר יש רק רעש חזק מהריליים שלהם
- היה פיוז שרוף של 10 אמפר (לא יודע למה הוא שייך) שהחלפתי לחדש.
- ניתקתי את המצבר לכמה דקות וחיברתי חזרה, קרה שוב כל מה שרשמתי עד עכשיו.
- הפעם לא החלפתי את הפיוז והשארתי אותו שרוף.
- רק ניתוק המצבר נותן לי לקבל שוב מתח עם סיבוב הסוויץ'
-באחד מהניסיונות האלו הרכב כן הניע ומאז הוא מניע כמו שצריך בלי בעיות (כ5 פעמים ניסיתי)
לא שיניתי כלום לא ניתקתי כלום, אכשהו כל המשחקים האלו עזרו.
הבעיה היא שלא מצאתי מה גרם לתקלה ואני לא יכול לדעת מתי זה יקרה שוב:((
דרך אגב הכל נראה עובד אז אני עדיין לא יודע למה הפיוז הזה היה שייך.
-
אני מציע בשלב זה לגשת לחשמלאי. רכב דיזל שלא מניע בשטח זה לא כיף.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אני פחות מודאג מזה שהוא לא מניע, יותר מודאג מכל הקומבינות חשמל שיש לו שם, כבר ראינו כמה וכמה שעלו באש בגלל קצר כזה או אחר.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
מצבר יכול ללכת אחרי שנתיים.
ברכב דיזל זה אפילו די נפוץ ...
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אם נעלי הכבל של המצבר יצוקות על הכבלים, תחתוך ותחליף אותן.
-
תגובה: פאג'רו - לפעמים מניע לפעמים לא
אני חושב שאני יעשה איזה סדר פסח ויעיף כמה שיותר מהקומבינות האלו... אי אפשר לדעת מה עשו שם במשך השנים.
ובהחלט להתקע בשטח בלי קצה חוט אפילו לסיבת התקלה יכול להיות סיוט!
אני יודע שמצבר נשמע כמו החשוד העיקרי אבל זה לא מרגיש ככה, כשהאוטו מניע אז הוא מניע חלק ובלי בעיות