נעילת דיפרנציאל מרכזי בלנדרובר דיסקברי 2 - מקורי או תוספת?
*** נגזר מתוךhttp://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/102117 ****
וכאן ראוי להזכיר את הדיסקברי 2 שבמקור מגיע ללא נעילה מרכזית. במצבו הסטנדרטי הוא רכב עם יכולות אך פשוט מסורס ולא מתאים לשטח בינוני ומעלה (עכשיו אפשר לטעון נגד...).
אממה, ברגע שמתקינים נעילה מרכזית (וזה ניתן די בקלות) הרכב מפגין עבירות מרשימה ללא כל שיפור נוסף, רק בזכות בקרת המשיכה המאוד יעילה שלו.
תגובה: נעילת דיפרנציאל מרכזי בלנדרובר דיסקברי 2 - מקורי או תוספת?
זה יותר משערוריה. זה מחדל! זה לא יאמן לאיזה מצבים מביכים ומסוכנים הרכב הזה מגיע במצבו המקורי.
מי שמעז לקחת את הבקרת אחיזה שלו לקצה מבלי יכולת לנעול את הדיפ' המרכזי מוצא את עצמו בהרבה מצבים בברוך רציני תחת הכותרת ''עליה שנכשלה''...
תגובה: נעילת דיפרנציאל מרכזי בלנדרובר דיסקברי 2 - מקורי או תוספת?
שערוריה שערוריה, אבל חלה עליה התיישנות. דיסקברי 2 האחרון נמכר לפני, כמה? 12 שנה?
תגובה: נעילת דיפרנציאל מרכזי בלנדרובר דיסקברי 2 - מקורי או תוספת?
עכשיו כשהוא יורד אל העם (ולשטח..) זה רלוונטי מתמיד. הדיסקו עבר לי בראש בתור רכב פוטנציאלי. כבר לא, מחוק מבחינתי.
חוץ מזה, זה סתם עוד הזדמנות לרדת על לנדרובר :cool:
תגובה: נעילת דיפרנציאל מרכזי בלנדרובר דיסקברי 2 - מקורי או תוספת?
טוב שלא נסחפתם ל "יום כיפור של עולם השטח!"
גם במצבו המקורי עם בקרות המשיכה יש לדיסקברי 2 עבירות מצויינת.
ההבדל עם נעילה או בלי הוא גדול, אבל הוא בעיקר ברמת המאמץ של הרכב / נהג. עדיין לדיסקברי 2 מקורי יש עבירות מצויינת כשהוא תקין.
דיסקברי 2 מקורי ותקין יעבור את כל המסלולים הרגילים כולל עשוש/ורדית/רמון/יאיר/זרון ודומיהם.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yoni_0000
הדיסקו עבר לי בראש בתור רכב פוטנציאלי. כבר לא, מחוק מבחינתי.
מסכים עם המסקנה, אבל מסיבות אחרות...
תגובה: נעילת דיפרנציאל מרכזי בלנדרובר דיסקברי 2 - מקורי או תוספת?
זאת נכות לכל דבר.
לכל רכב part time 4x4 יש מערכת יעילה יותר. אז האלקטרוניקה מפצה..?
היא מפצה גם על חוסר של נעילה רוחבית, ועדיין- אין תחליף לנעילה.