מוצרים ששלחתי דרכם תקועים 2-3 שבועות עד שיוצאים לדרך לארץ ומגיעים באיחור. אין מענה בטלפון של שרות הלקוחות. בכלל.
במקביל מוצרים מאמזון מגיעים צ׳יק צק.
בכלל יש תחושה שמשהו לא טוב עובר על איביי.
Printable View
מוצרים ששלחתי דרכם תקועים 2-3 שבועות עד שיוצאים לדרך לארץ ומגיעים באיחור. אין מענה בטלפון של שרות הלקוחות. בכלל.
במקביל מוצרים מאמזון מגיעים צ׳יק צק.
בכלל יש תחושה שמשהו לא טוב עובר על איביי.
לדעתי ההבדל נעוץ בכך שאמזון מחזיקה את הספקים שלה קצר או שמספקת מהמחסנים שלה.
כל הטיפול והשילוח מובנה וקפדני.
איביי זה אוסף חנויות עצמאיות לחלוטין ונראה שהשליטה יותר רופפת.
גם אצלי לאחרונה יש העדפה לאמזון כמובן כאשר פער המחיר סביר.
יש בזמן האחרון האטה במהירות שהמשלוח מגיע. התחיל מיום הרווקים הסיני (11.11) ועדיין ממשיך. יש עומס מטורף בדואר. לוקח לחבילות להגיע הרבה זמן למרכזי החלוקה.
לפעמים יש עומס גם למוכרים אז לוקח זמן עד שהחבילות יוצאות.
הציוד במקרה שלי מגיע מהר מאוד למרלוג הגלובל שיפינג ושם נתקע ואז מגיע לארץ ונתקע...
איזו חברה שנקראת GCX משהו נורא בלי מענה טלפוני או אחר...
זוועה
היום קיבלתי הודעה שחבילה שהזמנתי מdx ב13.11.2016 !!! הגיעה (חודשיים וחצי).
וזאת אחרי שכבר השלמתי עם אובדנה אי שם בין נמלי תעופה עם שם מוזר בסין.
בד"כ תוך כמה ימים מגיע לארץ ואז עוד כמה שבועות באדיבות דואר ישראל. הפעם זה בדיוק הפוך. דווקא הדואר הישראלי היה הזריז.
אז אני מניח שכל ההזמנות של סוף השנה וימי ההנחות למיניהם יצרו אובר לואד על המערכות, שגרר עיכובים גם אחרי.
כן חבל על הזמן. הזמנות שלי מיום הרווקים עוד לא הגיעו. לא יודע למה קוראים לאתר עלי אקספרס.
זה כי אתה לא רווק. הסינים בודקים את זה.
אבו עלי אקספרס הוא בעדיפות הכי נמוכה אצלי.
להזמין משם זה כמו מסיבת הפתעה. פתאום מגיע משהו בדואר.
איזו כיף לקבל משהו שפעם באמת רצית לקנות.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ישנה האטה גדולה בדואר ישראל, ניחוש שלי, אנחנו רואים את התוצאות של קניות סוף השנה "שהטביעו" את הדואר.
אכן, יש לי הזמנות מאוקטובר שמגיעות עכשיו (אנטנה שקיבלתי זיכוי בשישי לדצמבר, הגיעה בסוף שבוע שעבר, אחרי שהאנטה החליפית כבר מורכבת על הרכב).
מבחינת שרות, אמזון תמיד יותר טובה, לא רק זמן משלוח, גם מבחינת זיכוי או טיפול בתלונה כל שהיא.
הבאה בתור באיכות השרות, (מבחינתי) זה Banggood , אף פעם לא נתקעתי עם מוצר שגוי \ בעייתי מהם. הם מזכים \ מחליפים ללא בעייה.
ebay מגיבים, קצת לאט, אבל בסה"כ בסדר.
Aliexpress אני מנסה לא לעבוד אתם. מגיעים מוצרים שגויים, והאתר עצמו לא עוזר לפתור בעיות. לקנות מהם, זו רולטה אמיתית.
לא מסכים. דווקא שרות הלקוחות של עלי אקספרס לא רע בכלל. היו לי ספקות אבל בנתיים עוד לא נפלתי על משהו. מה שכן, צריך לקרוא את כל האותיות הקטנות.
הבעיה נעוצה בחברת השילוח בישראל - GCX
הזמנה שביצעתי הגיעה תוך ימים מארצות הברית והיתה תקועה שבועות בארץ אצל GCX.
המתנה ממושכת ומטורפת בטלפון ורק אז הגעתי לנציג, איימתי מפורשות שאם לא יזיזו את עצמם אתלונן ב eBay.
בהצלחה
רוצים לנצל את מזלכם לפורים הקרוב?
http://sale.aliexpress.com/__pc/Isra...07582-VnYZvQVf
הנסיון שלי עם עלי אקספרס לרוב מצויין.
מה שנשלח רשום מגיע עם הדואר לרוב תוך שבועיים שלושה.
מה שמאחר ביום אתה פותח קריאה ומקבל החזר מיידי ולפעמים המוצר בסוף מגיע אחרי כמה שבועות.
באיביי ההרגשה שמורחים אותך יותר.
יש גם יותר הגנה למוכרים והסיניים מנצלים את זה הייטב.
לא מזמן קיבלתי 5 כבלים לאייפון שהוצהרו מקוריים והגיעו מזויפים.
פתחתי קריאה, נתבקשתי לשלוח את הכבלים חזרה ולא מאוד התעמקתי באותיות הקטנות.
המשלוח עלה כמו הכבלים והמוכר ניתק מגע.
החזר קיבלתי רק על עלות המוצר ונאמר לי על ידי איביי שהייתי צריך לקבל ממנו בנפרד ומראש תשלום על המשלוח. אכלתי אותה.
במקרה אחר הזמנתי מוצר אלקטרוני שהגיע תקול.
המוכר היה אדיב ומהיר תגובה והציע זיכוי או משלוח חדש. רציתי זיכוי והוא הפעיל קצת לחץ להחלפה אז זרמתי.
אחרי שבוע ביקשתי מספר מעקב לחבילה החדשה ומרח אותי שאין.
פתחתי קריאה באיביי וביקשו שאשלח את המכשיר חזרה.
הפעם התעקשתי לקבל ממנו כסף מראש למשלוח.
ניסה שבוע יומיום לבקש שאשלח והוא כבר יזכה אותי.
סרבתי.
אחרי שבוע איביי זיכו אותי על המוצר מלא...
בקיצור אחרי 13 שנים שזה היה האתר המועדף עלי לקניות אני מתחיל לצמצם את הרכישות מהם למינימום.
השירות שלהם לא לטעמי יותר
יש לפייפאל שירות של החזר הוצאות משלוח חזרה. אם אתה רשום לשירות הזה ונאלץ להחזיר חזרה מוצר למוכר, הם יזכו אותך תמורה צילום הקבלה (גם בעברית מדואר ישראל)...
צריך רק להפעיל את השירות (חינם) לפני השליחה חזרה - https://www.paypal.com/il/webapps/mp...locale.x=he_IL
חברים יקרים, תקראו טוב מה כתבתי.
על Aliexpress במפורש לא התייחסתי למשלוחים (כל הסינים ששולחים עם הדואר הסיני, זה בדיוק אותו הדבר).
במקרה שלהם, דיברתי, במפורש, על הדיוק וההתאמה בין התאור (והצפיה שלי) לבין מה שמקבלים, והיכולת להתלונן ולפתור בעיה (אחרי שקיבלתי מוצר).
מה שאצל אמזון וBanggood זה מייל אחד, ב Aliexpress זה אין סוף מיילים, עם סינים שלא מבינים, ולא רוצים להבין, אנגלית.
אני הזמנתי בחודש 11.16 זוג שעוני חום למעשנה מ eBay
לפי מה שהיה רשום החבילה כבר נישלחה כבר דרך דואר של ארצות הברית
ועד עכשיו לא קבלתי אותה \לפי הסטוטס היא נשלחה
לצערי מכמה סיבות מחקתי את הפיפל שלי ופתחתי מחדש ואני לא יכול לבוא ולבקש החזר
כי החבילה לא הגיעה השד יודע הכן היא
הניסיון שלי עם אליאקספרס הוא טוב, היו כמה פעמים שמוכרים לא שלחו או שהחבילה לא הגיעה וברגע שפתחתי dispute הכל הסתדר.
דווקא עם אמזון יש לי נסיון רע ומאכזב עם מוכר ששלח לכתובת הלא נכונה, לקח הרבה מיילים עד שהם הסכימו לזכות למרות שכתובת המשלוח הייתה בטקסס והכתובת בהזמנה בניו ג׳רסי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בדיוק כרגע הגיעה חבילה שחשבתי שאבדה. המוכר החזיר כסף כבר לפני חודשיים...
השירות של GCX קקה והם אכן מעכבים חבילות בארץ שבועיים שלוש לפני שמוסרים אותם לבית.
היו לי 2 נסיונות עם איביי גלובל שיפינג, ב2 המקרים יצאתי מרוצה כיוון שהמחיר היה משתלם מאוד ביחס למוצר ולמיסוי שאני עתיד להיקנס עליו כאן במידה ואשלח בצורה רגילה (אחד מהם היה שלדת חזית של גרנד צ'רוקי - ארגז של מטר שמונים, השני חולץ במשקל 11 קילו), ולא הייתי לחוץ על אף אחד מהם מבחינת זמנים. הזמן הכולל מהמשלוח עד ההורדה של השליח אצלי בבית היה בין שלושה שבועות לחודש בממוצע של 2 המקרים.
כיוון שזה הפך לשרשור חוויית קניות וירטואליות, נסיוני הוא כך:
עם עלי אקספרס, אחרי קנייה של כ-100 מוצרים - בגדול שירות מצויין ואחריות. פעם אחת הייתי צריך להפעיל אחריות בגלל מוצר שגוי במידה, ולא הייתי מרוצה. ביתר הפעמים, כולל זיכויים שנדרשו בשל אי הגעה - הכל היה תקין. אכן, זמני משלוח ארוכים.
באיביי אני עם מעל 500 קניות. בזמן האחרון האטה גדולה בזמני המשלוח (ולא בגלל המוכרים). בודדות הפעמים שלא הגיע משהו. קיבלתי זיכוי בכל פעם שביקשתי בגלל אי הגעה. לאחרונה הפסקתי לבקש, כי ברור לי שהאשמה בדואר ישראל וזה יגיע בסוף (וגם - לא רוצה שמוכרים יפסיקו לשלוח לישראל, וכבר יש לא מעט כאלו).
תכלס, גלובל שיפינג עשיתי רק פעם אחת, עם תושבות מנוע, והיה בסדר גמור.
באמזון קניתי עד היום רק פעם אחת, וגם זה במשלוח לארה"ב ולא לארה"ק.
גם עם DX בזמנו (וכבר שנים שאני לא קונה שם) ועם בנגוד - סה"כ חווית קנייה ומשלוחה תקינה.
בפעם היחידה שנכוויתי במשלוח היה כמובן בגלל דואר ישראל.
כל השאר, במסגרת הציפיות -
אמזון, בארץ ובמספר מדינות, כולל השארת חבילות בחצרות.
איביי, כנ"ל
אליאקספרס - מצטרף לחברים שמדברים על עיכובים מסויימים בדואר הסיני
Band/dx - אף לא בעיה
קיצר הבנת.
אני בימים אלה בהזמנות ל/באנגליה באיביי ואמזון ועד כה הכל כמובטח.
קחו בחשבון חגים וכד.
אבל בכללי ,הזמנתי Buff לפני 10 ימים מארה"ב והגיע המהירות הבזק,דרך Ebay
Ebay
זה תלוי במוצר. הזמנתי מסנן מים שהגיע תוך 3 שבועות , הזמנתי כובע מאוסטריה הגיע התוך שבוע.
ציוד צילום מ AliExpress כנל הין 2-3 שבועות.
יעקב
גלובל שיפינג או משלוח על ידי המוכר?
גלובל שיפינג בארץ זה חברה איומה בשם GCX
אין שרות טלפוני או מייל- בכלל.
חבילה נוכחית נרכשה לפני 36 ימים בארהב ותוך מספר ימים עברה למשלח הישראלי שקיבל אותה ב 4 לינואר
החבילה הגיעה לארץ ב 23 לינואר ושוחררה מהמכס ב 24.
מאז ועד אתמול לא יצאה להפצה.
אתמול מופיע שיצאה להפצה אז בטח תגיע בשבוע הבא - כשבועיים הפצה בארץ ועוד 3 שבועות יבוא מארהב.
איטי מהדואר בהרבה ושילמתי עבור משלוח מהיר...
תאריך האספקה של החבילה היה לכל המאוחר 20 לינואר.
איחור מאוד לא נחמד ואפילו מרגיז כשמשלמים עבור שרות מהיר.
אני עם גלובל שיפינג גמרתי ועם איביי מצמצם למינימום
אמזון מצוינים רק לא תמיד זולים מספיק.
יושופס עובדים מהר טיעיל. קצת יותר יקר אבל שרות לרוב מצויין.
עלי אקספרס - תלוי במוכרים וסוג הסחורה.
דברים טובים נשלחים רשום ומגיעים לרוב תוך 2-3 שבועות.
הזולים 30-50 יום אונ אובדים.
הכי מעצבן באיביי שההרגשה שהקונה מעניין אותם פחות מהמוכר...
השירות לא ממש סופר אותי כלקוח.
לפי התלונות במרשתת איביי מודעים לבעיתיות עם המשלח הישראלי של הגלובל ולא משנים את המצב מזה הרבה זמן.
הזמנתי משהו מאמזון לפני קצת יותר מחודש.
לא עמדו בזמן המשלוח של שבועים.( i-percal)
התנצלו החזירו עלות משלוח וקבעו מועד חדש 31.1.
כשלו...
התנצלו ושלחו מחדש במשלוח מהיר עם dhl. מצפה לקבל ביום ראשון הקרוב.
באסה, אבל מרגיש שבאמת מתייחסים ומטפלים.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני רוכש יחסית הרבה בחו"ל. מלבד מוצרים עם חיבור חשמל או מוצרים עם שידור אלחוטי,מעולם לא נתקלתי בבעיה.
אני מנחה את היצרן מה לציין לגבי הטובין וזהו.
מעולם לא ביקשתי משלוח מיוחד. תמיד חינם עי המוכר / ספק.
יש לי עוד 6 משלוחים בדרך ,אחד הגיע התוך 10 ימים.
לא נתקלתי בבעייה.
לשוב לציין שב 15 לינוא הסינים יצאו לחופשת ראש-השנה שלהם ,שנת-התרנגול.
ולכן עלולים להיות עיכובים,כי הם חוזרים ב 5 לפברואר מהחופש
סופו של דבר-
איביי זיכו אותי על חשבון הגלובל שיפינג (לא על חשבון המוכר התמים) בעלות המברגה שלטענתם הלכה לאיבוד.
היום הגיע המברגה.
איחור של שבועיים וחצי (במשלוח שהיה אמור להיות מהיר) ושמאוד לא אהבתי אבל מצד שני קיבלתי מברגת מקיטה חדשה BRUSHLESS 18V בעלות של 30 דולר בלבד...
עכשיו נשארתי עם ההתלבטות אם להזמין דרכם שוב ולהתפלל שיכשלו במשלוח :cool:
סתם כמובן, מעדיף לעשות עסקים הוגנים ושכל צד יעמוד בהתחיבויות שלו.
כשלי זה קורה אני יוצר קשר ומשלם מחדש
אם זה היה על חשבון המוכר הייתי עושה את זה ללא ספק.
לאיביי אין לי סנטימנטים לאור כמה ארועים לאחרונה שבהם הם לא הפגינו הגינות.