-
מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
אז הגיע הזמן לחפש את ה"גי'פ" הראשון שלי.
התקציב כרגע הוא כמעט 50 כולל יישור קו.
תמהיל הרכבים בבית הוא :
טרנספורטר 87, משמש היום לטיולים עד שטח בינוני מינוס וכדיילי.
סובארו בראט 81, עומד בלי טסט כשנה ודורש הרבה תשומת לב, כנראה יגש לטסט בחודש הקרוב- חי על תקציב קטנטן משלו.
חיפושית ביח"מ, לא רלוונטית אבל תעלה לי הרבה כסף בעתיד.
החלום הגדול הוא סיקס / סופה פתוחה עם סגירה מעולה.
המציאות היא שסביר להניח שהרכב הבא יהיה גם היומיומי שלי, אלא אם אמכור את הטרנספורטר ואקנה רכב קטנטן ליום יום (106/פולו/צרה אחרת).
ועוד מהמציאות :
חונים בפתח תקווה ללא שער (אלא אם סובארו יוצאת ממחבואה, וגם אז לא כל רכב יכנס לכוך ההוא).
מטיילים עם ילדה קטנה, ככל שיהיה איתה יותר קל ככה אטייל יותר . אני יודע שהבדואים מסתדרים גם עם חמור, אני לא בדואי. טוב אני קצת, אבל הילדה לא.
הדלק עולה הון ואני לא רוצה לחשוב פעמיים לפני כל טיול.
על מה חשבתי :
סופה - לא באמת נכנסת בתקציב, כדי שתהייה נעימה אצטרך למכור את הטרנספורטר והסובארו ועדיין להוציא עליה כאלפיה לחודש בממוצע-וזה לפני דלק.
פג'רו עד תחילת 2000- בעצמו צרכן דלק לא קטן, רובם שחוטים,נפוץ יחסית וזה יתרון גדול.
4RUNNER- חצי חלום ילדות - לצערי רובם אוטו', לא הצלחתי להבין אם המנוע הקטן זהה להיילקס.
היילקס- מחירים הזויים ביחס לתמורה.
מאגנום - יש לי סלידה ממנו, אני לא יודע למה. להבנתי תמורה מעולה לכסף.
צ'ירוקי- שתיין דלק, הבנתי שיש בעיית סדקים בבודי.
לגבי כולם אשמח לפירוט תתי דגם.
אשמח לשמוע עוד רעיונות ותובנות לפי הקווים המנחים האלו:
חובה דלתות לכיסא אחורי. (חוץ מבמקרה של סופה)
חובה תא מטען אמיתי.
חובה יכולות שטח ראויות במצב סטנדרטי, אבל אין חובה שיהיה הרכב הכי עביר עליי אדמות.
חובה אמינות בסיסית - אני אוהב מכונאות, אבל בשביל זה יש רכבי אספנות בבית.
עדיפות ענקית לידני .
עדיפות לרכב מקורי ושמור על פני משופר ומדוגם.
בכל מקרה אני מחפש בסבלנות, קונה רק מציאה :)
תודה לכל מי ששרד עד פה.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
טנדר מזדה.
גראנד שירוקי מוסב לגז.
ב-40 אתה גם יכול לקבל גלאדיאטור עם צמיגים 37 וספסל של שלושה אנשים, יושב עליך בול.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
ולמכור את הגלדיאטור בילד הבא?
Sent from um melabes
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
אם אתה מדבר על הגלידיטור שקרוב אליך.. ונראה לי שזה המקרה כי אין גלדיטור אחר עם צמיגי 37 (-:
צריך להפעיל הרבה "קישורי מכונאות" זמן וכסף כדי לעשות משהו נורמלי ממנו. על אחת כמה וכמה למשפחה צעירה.
גראנד שירוקי מוסב לגז רעיון לא רע, בתנאי שאתה מפנים שיש לך רק חצי תא מטען (מיכל הגז יושב בתא המטען).
היות ואתה לא מאלו שאוהבים הרבה כוח (אחרת לא היית נוסע על חיפושית סטנדרטית)
הייליקס שמור זה בהחלט רעיון טוב.
אחד משנת 98 ומעלה (עם טורבו מקורי) יכול בהחלט להיכנס לתקציב.
רק צריך לחפש אותם לאט ובסבלנות..
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
גראנד מוסב זה רעיון מצויין אם את ההסבה ביצעו טוב...
לא צריך מעל 2 אינץ בשביל כל מסלול.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
מכיר אותך. אתה טיפוס של טנדר. בשביל לשרת את כל הגרוטאות האחרות.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
אני הייתי בהתלבטות דומה לא מזמן עם תקציב דומה.
אני בחרתי בפאג'רו בסוף, שזה אוטו משעמם, קוביה יפנית, מעין מאזדה 3 של ה-SUV אבל אותו משפט תקפף מבחינתי לטרופר, טראנו ודומיהם.
היתרון בפאג'רו הוא שבמפרט הסטנדרטי שלו הוא יתאים לרוב המוחלט של הטיולים בארץ, יש נעילה אחורית, יש צמיגי 31 וסה"כ הרכב עביר לאללה ואת הנסיעה לטיול וחזרה תעשה בצורה נוחה ומרווחת.
טנדר זה אחלה, לי באופן אישי התצורה הזו פחות מתאימה, יש לי הרבה ציוד טיולים קבוע ברכב והארגז הפתוח פחות מתאים לי. פורסם פה לא מזמן מגנום 2003 או 4 למכירה, הרכב הזה חונה ליד הבית שלי ונראה פגז דווקא הייתי מתקשר אליו, נעילה אחורית מקורית וגובה בריא חוץ מכל מיני תוספות נחמדות כמו כננת ופגוש ברזל וכאלה. מנוע ה-2.5 סובל ממוניטין שמתחמם וזה נכון אבל עם גיר ידני המצב הרבה פחות חמור וכמו שבטרופר יש בעיית מזרקים ובטיוטה יש בולג'וינטים שמתפרקים אז במיצובישי צריך לשים דגם על מערכת קירור (נכון לשני המנועים 2.5 ו-2.8).
היתרון שאני גיליתי במיצובישי היא קבוצת וואטסאפ סופר פעילה שמכילה המון אנשים טובים שתמיד שמחים לעזור גם אם זה אומר להשאר איתך עד 1 בלילה.
להגיד את האמת, הקרון הזה מתחיל להתחבב עלי :)
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
טרופר, פג'רו, דיסקברי וכו.. יתנו לך את אותו מענה בדיוק. עם הוצאות אחזקה דומות ועבירות דומה (כל אחד והיתרונות/חסרונות שלו), אם זה הכיוון אל תנעל על אחד מהם אלא חפש את האקזמפלר המתאים.
עם זאת, נראה שטנדר באמת יותר יתאים לך. מגנום - רק ידני. כשאני חיפשתי היו רק שניים בלוח. אחד שחוט, והשני ממגרש.
קיצור,
קח לך כמה חודשים שבהם אתה חוקר את הלוחות מכירה בלי להנעל על דגם. מדי פעם תצוץ נבלה ששוה בדיקה.
בראיה אחורה, אני יודע להגיד שאופי הטיולים שלי (שהתברגן מאוד מאז ימי הדיפנדר העליזים) לא הצדיק קניה של דיסקברי והייתי מסתדר גם עם סתם טנדר, ואולי יותר חדש בכמה שנים. (מצד שני הדיסקו נקנה בתקופה בה המחיר היה ברצפה, והנשמה לא היתה נותנת לי מנוח אם לא היתה אליפסה ירוקה מקדימה וטפטופי שמן בחניה...(-: ).
-
יש לי סופה וצירוקי.
אני לא יודע כמה קשה אתה מתכוון לטייל.
צירוקי הוא פשוט כיף אבל לא יתכנס למחיר.
הגרנד כבר יותר גדול ולטע י יותר מסובך.
סופה ליומיום רק אם האישיות שלך בנויה לזה.
כי לסופה אין בעיה.
שלחתי לך ה.פ
אולי נגשים לך חלום .
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
כמה אנשים אתה מכיר עם קרון כמו של צחי? תתחיל לספור... אני כבר יודע על 3-4 שאתה מכיר.
זו גם ההמלצה שלי. חלקים זמינים, מרווח, אמין. קל לתחזוקה. עוד?
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
הטרנספורטר זה סינכרו ?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
בזמן האחרון אני מהרהר בכזה ...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
טנדר מוסו. למשל כזה:
https://m.yad2.co.il/ad/srgjoy
אשתי כבר שנה נוהגת על כזה אוטומט ומרוצה מאוד.
שלנו סגור עם ארגז בגובה הקבינה.
לפי התקציב שלך ישאר מספיק לשים נעילה...
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
אתה לא יכול להתחמק מהעובדה שאתה טיפוס של טנדר או מסחרית. ג׳יפ פתוח הוא סוג של טנדר לצורך הדיון.
הבעיה היא שעם כל הדיבורים אתה לא תסתפק בסוף ב״סתם אוטו״. מכיר את הבעיה.
אתה צריך למצוא מישהו שיש לו סינכרו ולהציע החלפה על הסובארו.
או בכיוון אחר. גדול ועם מספיק מקום לג׳אנק. פוטנציאל שיפורים ענק אבל עבירות בסיסית סבירה. דיזל אבל לא באמת חסכוני.
תנשום עמוק ודמיין את עצמך בסבארבן.
אסף.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
כל טנדר יפני ישן שהוא לא היילקס נכנס בקלות לתקציב. להיות בלי (סופה/סיקס) ולהרגיש עם (ספרטני, ידני, פשוט). בגלל שהם פחות "סקסיים" מההיילקס הם הרבה יותר זולים, מציעים עבירות סבירה ויחייו לנצח.
-
+1 סברבן
או יוקון אם עוד לא התבגרת....
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
תודה לכולם על התגובות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי
כמה אנשים אתה מכיר עם קרון כמו של צחי? תתחיל לספור... אני כבר יודע על 3-4 שאתה מכיר.
זו גם ההמלצה שלי. חלקים זמינים, מרווח, אמין. קל לתחזוקה. עוד?
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
אחד מהם הוציא כמעט 30 על תיקונים בשנה הראשונה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אני הייתי בהתלבטות דומה לא מזמן עם תקציב דומה.
אני בחרתי בפאג'רו בסוף, שזה אוטו משעמם, קוביה יפנית, מעין מאזדה 3 של ה-SUV אבל אותו משפט תקפף מבחינתי לטרופר, טראנו ודומיהם.
היתרון בפאג'רו הוא שבמפרט הסטנדרטי שלו הוא יתאים לרוב המוחלט של הטיולים בארץ, יש נעילה אחורית, יש צמיגי 31 וסה"כ הרכב עביר לאללה ואת הנסיעה לטיול וחזרה תעשה בצורה נוחה ומרווחת.
טנדר זה אחלה, לי באופן אישי התצורה הזו פחות מתאימה, יש לי הרבה ציוד טיולים קבוע ברכב והארגז הפתוח פחות מתאים לי. פורסם פה לא מזמן מגנום 2003 או 4 למכירה, הרכב הזה חונה ליד הבית שלי ונראה פגז דווקא הייתי מתקשר אליו, נעילה אחורית מקורית וגובה בריא חוץ מכל מיני תוספות נחמדות כמו כננת ופגוש ברזל וכאלה. מנוע ה-2.5 סובל ממוניטין שמתחמם וזה נכון אבל עם גיר ידני המצב הרבה פחות חמור וכמו שבטרופר יש בעיית מזרקים ובטיוטה יש בולג'וינטים שמתפרקים אז במיצובישי צריך לשים דגם על מערכת קירור (נכון לשני המנועים 2.5 ו-2.8).
היתרון שאני גיליתי במיצובישי היא קבוצת וואטסאפ סופר פעילה שמכילה המון אנשים טובים שתמיד שמחים לעזור גם אם זה אומר להשאר איתך עד 1 בלילה.
להגיד את האמת, הקרון הזה מתחיל להתחבב עלי :)
אם כבר אז אשמח לקצת סדר במנועי מיצובישי, נפחים, דלקים , שנים, בעיות....
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
בזמן האחרון אני מהרהר בכזה ...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
ראה את התגובה לאסף.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erby
טנדר מוסו. למשל כזה:
https://m.yad2.co.il/ad/srgjoy
אשתי כבר שנה נוהגת על כזה אוטומט ומרוצה מאוד.
שלנו סגור עם ארגז בגובה הקבינה.
לפי התקציב שלך ישאר מספיק לשים נעילה...
יש רכבים שאני פשוט לא מתחבר אליהם, מוסו הוא אחד כזה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אתה לא יכול להתחמק מהעובדה שאתה טיפוס של טנדר או מסחרית. ג׳יפ פתוח הוא סוג של טנדר לצורך הדיון.
הבעיה היא שעם כל הדיבורים אתה לא תסתפק בסוף ב״סתם אוטו״. מכיר את הבעיה.
אתה צריך למצוא מישהו שיש לו סינכרו ולהציע החלפה על הסובארו.
או בכיוון אחר. גדול ועם מספיק מקום לג׳אנק. פוטנציאל שיפורים ענק אבל עבירות בסיסית סבירה. דיזל אבל לא באמת חסכוני.
תנשום עמוק ודמיין את עצמך בסבארבן.
אסף.
סינכרו זה חלום, אבל במחירים שלהם ובקושי להשיג חלפים , סופה נשמע כמו משהו שפוי.
לא מזמן נקנה סינכרו בלי מנוע ביותר ממה שאני חולם לקבל על הסובארו.
לגבי הסברבן, הצלחת למצוא רכב שבדיוק לא עונה על אף דרישה שלי חוץ מהמחיר. גדול מידי, שתיין מידי, לא מספיק עביר, לאו דווקא אמין, לא נכנס בחניה, לא נכנס בחניה השניה, לא נכנס בשתיהן ביחד ואוטומטי.
אני אומנם טיפוס של טנדרים, אבל כבר יש מסחרית וטנדר בבית. לא סתם הזכרתי אותם בפתיחת השרשור. לפחות אחד מהם כאן כדי להשאר (וכנראה שזה יהיה הסובארו).
אשמח אם מישהו יכול לעשות לי סדר בתתי דגם של הפג'רו, ההיילקס והפורראנר.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
סמוראי ארוך.. לא בא בחשבון?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
לא
הנסיעה דרומה (זה הפואנטה בסוף) תהייה קשה, במיוחד עם ילדה .
המחירים גבוהים, הכלים שחוטים, ובכלל יש איזה חצי כזה למכירה בזמן נתון.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
e-Pit@m
סמוראי ארוך.. לא בא בחשבון?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
http://www.jeepolog.com/forums/showt...ראי-טנדר-משופר
האמת, לא אופציה רעה. דבר עם שיינוק, יש לרכב הזה כמה פיצ'רים נחמדים.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אומי5
תודה לכולם על התגובות.
אחד מהם הוציא כמעט 30 על תיקונים בשנה הראשונה.
אם כבר אז אשמח לקצת סדר במנועי מיצובישי, נפחים, דלקים , שנים, בעיות....
לגבי ההוצאות בשנה הראשונה, לא זוכר אם דיברת איתי. אני הוצאתי בסביבות העשרים אבל חלק לא קטן מזה היה רשות ולא רק תיקונים אבל אם תרצה תמונת מצב הכל רשום אצלי.
מכיוון שהקצר לא רלוונטי אז נתעלם ממנו.
מנוע 3.5 V6 בנזין אוט׳ חזק ושתיין, הדיבור בקבוצה הוא 1/4 ושמעתי גם על 1/3.
נחשב למנוע פחות מוצלח, רגיש לשגרת טיפולים וסובל ממחסור בחלקים מכיוון שהוא פחות נפוץ גם בעולם. סרנים עם יחס העברה ארוך יותר מהדיזל.
ב-94 למיטב זכרוני אין נעילה והרכב יקר.
טורבו דיזל 2.5, 99 כ״ס אי שם שהיה חדש וגם אז זה לא היה משהו על השני טונות של הפאג׳רו. אני חושב שיש רק ידני, יש נעילה, הרבה הגיעו עם צמיגי 235/75/15 במקור וברמת הגימור הנמוכה בקצר יש גם דגמים שהגיעו בלי הסופר סלקט, לא סגור לגבי הארוכים.
היתרון הוא שזה מנוע פשוט יחסית וחולק הרבה חלקים משותפים עם יונדאי ואם הלך מנוע הוא זול ב-40% ממנוע ה-2.8.
אין לי מושג אמיתי לגבי צריכת דלק אבל אני משער שסביב 1/7 משולב נשמע הגיוני.
טורבו דיזל 2.8, 125 כ״ס שהיה חדש. זז יותר טוב מה-2.5 אבל לא שיאן אולימפי בלשון המעטה.
יש בשתי רמות הגימור, לדעתי כולם עם נעילה מקורית וסופר סלקט. פה קצת יותר כוח ושילוב של יחסי העברה קצרים מאפשרים קצב תנועה סביר אבל את המחיר משלמים בתחנת הדלק.
האוט׳ עושה 1/6.5 בעיר ובבין עירוני יכול להגיע ל-1/8 אם אתה נוסע כמו זקנה מתה (טיול שנסעתי אחרי חבר בסמוראי 80-90 כל הדרך).
אצלנו רוב הזמן בסביבה עירונית עם קצת בין עירוני 1/6.5-7.
המנוע קצת יותר מורכב, אי אפשר לשפץ ראש אבל יש חדשים תחליפים בכל רמות האיכות בשוק. יש הרבה חלקים און ליין והרבה רכבים בפירוקיות כך שאין בעיית חלקים קריטית. אם תמצא אחד כזה ידני שמור זו אחלה קניה לדעתי.
בכללי זה אוטו די גיבור. יקח אותך כמעט לכל מסלול בארץ ויעשה את זה די באלגנטיות, יכול להיות שתקלל או תברך את הרגע שקנית אותו אבל זה נכון לכל דיזל ישן עם המון קילומטרים וזה המצב גם בטרופר, פראדו, טראנו וכו׳. זה תלוי במה קנית וגם בלא מעט מזל.
אם החלטת על רכב בנזין הייתי בודק רודיאו וטרופר. בגזרת הבנזין הם נשמעים לי הכי סבירים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
מה לגבי רקסטון? השנים היותר מאוחרות עם מנוע 2700. חוות דעת לא רעות. הרבה תמורה לכסף (יחסית).
מדי פעם, אני נוסע בשיירה עם 2 כאלה. נותנים עבודה.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
עד שתחליט, יכנס לך גם דאסטר במחיר.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
מכיוון שגיא פתח את הדלת...
מה לגבי פורסטר (והנה יונתן מגלגל עיניים...)?
אני מטייל עם אחד- מוגבה 2" מקדימה ו-2.5" מאחור.
ממוגן. מפתיע אותי כל פעם מחדש בכמה רחוק אפשר להגיע איתו.
עונה על כל אחד מהסעיפים שרשמת. ואם תתקין גז (יש אפשרות למיכל במקום הרזרבי) אז גם הדלק לא יפחיד.
בתקציב שהגדרת, תמצא ידני (עם HI ו-LOW) סביב שנת 2007, עם עודף ליישור קו.
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
פיל חברי הטוב, העיניים לא מתגלגלות. הפורסטר אכן מפתיע, בתור פרייבט שנוסע יפה מאוד בשטח. אבל ג'יפ הוא לא.
זה שאומי ירד את מעלה זרון עם ניסן אלמרה, זה לא אומר שזה מה שהוא מחפש עכשיו.
יותר בכיוון של לעלות את זרון ובלי דרמות.
זה שהפורסטר שלך צלח את אבו טריפה (לא לגמרי עצמאית, ולא לגמרי בלי נזקים) לא אומר שהוא מסוגל לטפס את זרון... (או משהו אחר בסגנון, וזה לא עבירות קשה).
אומי כתב שהוא מחפש רכב עם יכולות שטח משמעותיות במצב סטנדרטי.
ההצעה לקנות פורסטר לא רצינית (בדיוק כמו ההצעה של גיא...).
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
יונתן. מדויק.
Sent from um melabes
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
פיל חברי הטוב, העיניים לא מתגלגלות. הפורסטר אכן מפתיע, בתור פרייבט שנוסע יפה מאוד בשטח. אבל ג'יפ הוא לא.
זה שאומי ירד את מעלה זרון עם ניסן אלמרה, זה לא אומר שזה מה שהוא מחפש עכשיו.
יותר בכיוון של לעלות את זרון ובלי דרמות.
זה שהפורסטר שלך צלח את אבו טריפה (לא לגמרי עצמאית, ולא לגמרי בלי נזקים) לא אומר שהוא מסוגל לטפס את זרון... (או משהו אחר בסגנון, וזה לא עבירות קשה).
אומי כתב שהוא מחפש רכב עם יכולות שטח משמעותיות במצב סטנדרטי.
ההצעה לקנות פורסטר לא רצינית (בדיוק כמו ההצעה של גיא...).
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
הדאסטר כן צלח את אבו טריפה (ויותר... הרבה יותר) לבד ובלי נזקים ;)
אבל אני אשתוק עכשיו.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
גיא, למה לא הצטרפת לחמרן במפגש?
-
תגובה: מציאת האיזון בין תקציב, חלומות ופונקציונליות. (או מחפש רכב...)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
גיא, למה לא הצטרפת לחמרן במפגש?
כי הסברת לי שחמרן זה אקסטרים ולא סתם עוד שביל ;). כי נצלתי את היום ההוא לטייל לבד במקומות שלא הייתי בהם, כי הייתי בבדידות מזהרת כל היום ונהניתי מכל שניה .. והייתי צריך את זה .. מאד. לא משך אותי טיול בזק במהירות מטורפת עם עצירות פיפי קצובות ...
אבל אמרתי שאשתוק .. למה אתה מושך אותי ? ( מודה ועוזב .. וכו' ?!)
מצד שני, אם אתה מתעקש .. חמרן זה נפלא .. אבל יש עוד שבילים מסביב והויכוח ההוא על אם אפשר או אי אפשר לטייל בדאסטר כבר הוכרע לטעמי. המכוניות הללו מטיילות .. ולא רק גיא המופרע לוקח את הדאסטר לאונס קבוצתי ...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...08863659f7.jpg
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk